Rezervēja viesnīcu Barselonā ar apmaksātu atcelšanu. Nepieciešams, lai atceltu rezervāciju, sazinājās ar viesnīcu, izmantojot ziņojumus sadaļā Booking, un lūdza atcelt rezervāciju bez soda naudas. Viesnīca nosūtīja šādu ziņojumu un atzīmēja mūsu karti kā nederīgu. Dārgs_, Mums žēl to dzirdēt. Mēs ar nepacietību gaidām jūs mūsu_. Jebkurā gadījumā jūsu kredīta automašīnas ir noraidītas. Lūdzu, neatjauniniet savas kredītkartes, un mēs varēsim to atcelt bez soda naudas. ar laba vēlējumiem, _ Tagad vietnē Booking parādās ziņojumi "Nepieciešama darbība", kas lūdz atjaunināt karti, bet rezervācija nav atcelta. Ir pagājušas vairākas dienas. Vai kāds ir pieredzējis šādu pieeju rezervācijas atcelšanai? Vai viesnīca beigās naudu norakstīs?
4 gadā atpakaļ
•
6 abonenti 6 atbildes