Jautājums o Spānija

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
1077 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Valūta un nauda»
Booking.com - atcelšana bez soda, izmantojot "Nederīgu karti"
Rezervēja viesnīcu Barselonā ar apmaksātu atcelšanu. Nepieciešams, lai atceltu rezervāciju, sazinājās ar viesnīcu, izmantojot ziņojumus sadaļā Booking, un lūdza atcelt rezervāciju bez soda naudas. Viesnīca nosūtīja šādu ziņojumu un atzīmēja mūsu karti kā nederīgu.
Dārgs_,
Mums žēl to dzirdēt. Mēs ar nepacietību gaidām jūs mūsu_.
Jebkurā gadījumā jūsu kredīta automašīnas ir noraidītas. Lūdzu, neatjauniniet savas kredītkartes, un mēs varēsim to atcelt bez soda naudas.
ar laba vēlējumiem,
_
Tagad vietnē Booking parādās ziņojumi "Nepieciešama darbība", kas lūdz atjaunināt karti, bet rezervācija nav atcelta. Ir pagājušas vairākas dienas. Vai kāds ir pieredzējis šādu pieeju rezervācijas atcelšanai? Vai viesnīca beigās naudu norakstīs?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
6 abonenti  • prasīja 2021-08-224 gadā atpakaļ
Atbildes  •  6
аватар andreyvip
Vai ar Booking saistītā karte šobrīd ir derīga jums? Ja jā, tad rakstiet viesnīcai caur Booking vietni, ka ar karti nav problēmu, karte ir aktīva. Vēlreiz vēstules tekstā ierakstiet, ka atceļat rezervāciju, ka atcelšana iekļaujas bezsodu periodā un nepieciešams skaidrs apstiprinājums un avansa atmaksa (ja tāda ir). Un, lai saņemtu atmaksu, vēstulei varat pievienot pilnu savas kartes bankas informāciju. Ja visi strīdi tiek atrisināti iepriekš, izmantojot Booking, tad norakstīšana netiks veikta.
Par apdrošināšanu varat rakstīt Rezervācijas atbalsta dienestam un detalizēti aprakstīt situāciju, minot visus situācijas izvērtēšanai svarīgos punktus: Viesnīca, rezervācijas numurs, sākotnējās rezervācijas datums, perioda beigu datums bez soda perioda. rezervācija, jūsu rezervācijas atcelšanas datums, atkārtotu un turpmāku atcelšanas pieprasījumu datums viesnīcu rezervācijām, rezervācijas lapas ekrānuzņēmums, kurā varat redzēt visus datumus.
Ja nedaudz satrauksies un nebūsi slinks, lai vēlreiz paziņotu gan viesnīcai, gan Bookingam, tad problēmu nebūs
аватар Slav_na
piedodiet manu blīvumu: vai rezervējot rezervāciju, jūs uzreiz iemetat naudu?
аватар Vladislav512843
Labdien, avanss vēl nav norakstīts
аватар andreyvip
Katrai viesnīcai ir savi rezervācijas nosacījumi. Kāds vispār neņem priekšapmaksu, kāds var pārbaudīt kartes darbību, norakstīt minimālo summu un uzreiz atdot. Bieži vien viņi ņem maksājumu par pirmo dienu, bet, ja jūs atceļat rezervāciju laikā, tad tā atmaksā naudu uz karti. Kāds var iesaldēt jūsu kartes summu pirmajā dienā. Ir varianti, kad tiek izrakstīts rēķins, nosūtot uz pastu daļējai samaksai, un gala maksājums jau ir bez kartes, skaidrā naudā.
Nav vienotu noteikumu. Ir dažādi varianti. Katrā konkrētajā gadījumā ir jāiepazīstas ar apmaksas, nakšņošanas un rezervācijas atcelšanas noteikumiem, kas ir iekļauts, kas nav iekļauts cenā, kādi ir sodi un par ko utt.
аватар Vladislav512843
Nolēmu uzdot precizējošu jautājumu un saņēmu apstiprinošu atbildi no viesnīcas.
– Vai es pareizi saprotu, ka nekāda turpmāka darbība nav nepieciešama? Tagad mana rezervācija tiks atcelta bez soda naudas?
– Jā, lūdzu, neatjauniniet savu kredītkarti, veicot rezervāciju.
аватар 86jjj
Vladislavs sazinās ar viesnīcu TIKAI caur Booking.com platformu. Neejiet uz privātu saziņu ar viesnīcu (man ir negatīva pieredze).
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Spānija
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl