Situācija sekojoša: a/c TAP Portugal, izbraukšanas laiks pārcelts par vairāk kā 13 stundām. Mana shēma (3 savienojumi), kas ļāva no Harkovas lidot uz Madeiru 14-15 stundās, sabruka uzreiz. Tagad mēs ne tikai zaudējam pusi dienas atpūtas, bet arī ir nepieciešams rezervēt tranzīta viesnīcu. Izrādās, ceļš prasīs vairāk nekā dienu. Saskaroties ar līdzīgu situāciju Wizz Air. Aviokompānija arī pārcēla izlidošanas laiku, taču tur pasažieriem tika piedāvāti varianti - pieņemt jauno izlidošanas laiku vai atteikties ar naudas atmaksu. Šeit nav - tikai paziņots, un viss. Jūs atverat savu kontu gaisa kondicionētāja vietnē un iestatāt jaunu atiešanas laiku. Kā es saprotu, a/c nav tiesību vienkārši pārcelt izbraukšanas laiku. Bet es neredzu piedāvājumus pieņemt vai atteikt. Teorētiski es būtu apmierināts ar atgriešanos, tk. ir arī citi varianti, kas ļauj ātri lidot, un uz tiem varētu mēģināt noķert biļetes par normālu cenu. Vai ir iespējams kaut ko izvilkt no šīs situācijas? Vai arī samierināties un sākt meklēt tranzīta viesnīcu?
5 gadiem atpakaļ
•
7 abonenti 33 atbildi