Veicot pirkumu 4000 USD vērtībā Kircilar Mondial, mums tika piedāvāta bezmaksas piegāde mājās. Vienojāmies, tā kā lietas bija vairākas, atpūtāmies ar bērnu, bija grūti visu nēsāt uz sevi. Viņi nesamaksāja visu summu, priekšapmaksu. Noslēdza vienošanos. Piegādei bija jānotiek no 25. līdz 30. jūlijam. Pēc norādītā laika ar mums nesazinājās ne kurjers, ne pārdevējs, turklāt neatbildēja uz zvaniem un e-pastiem. Augusta vidū mums izdevās sazināties ar kurjeru. Viņa teica, ka piegādes nebūs, kamēr mūsu pilsētā netiks savāktas vēl dažas pakas. Bet neviens mums par to neteica, veicot pirkumu. Un, ja mums nepietiks, mēs neredzēsim savas lietas (acīmredzot, jautājums jau ir retorisks)? Turklāt kurjers piedāvāja pārskaitīt uz viņas kontu 50% no atlikušās summas, pēc kā viņa it kā nosūtīs lietas, izmantojot DHL. Izklausās pēc šķiršanās, vai ne? Šeit jums ir liela veikalu ķēde. Esi uzmanīgs! Nejaucieties ar Kircilar Mondial
10 gadiem atpakaļ
•
5 abonenti 3 atbildi