Anglija un es

Sveiki!
Un kā pē c es lī dz š im neesmu pastā stī jis par savu ceļ ojumu uz Angliju? It kā nebū tu piedzī vojumu un dzī ves mā cī bu. . .
Man kļ ū st labā k! Apsē dieties un. . . Lasiet vai klausieties jaunu stā stu. . .
Par mana Lielbritā nijas ceļ ojuma sā kumu var uzskatī t 2015. gadu, kad pirmo reizi gribē ju š o Eiropas gabalu un pieteicos steidzamai vī zai, samaksā jot prasī tā s 150 mā rciņ as (kaut kā di 1.000 rubļ u), un tikpat steidzami tiku noraidī ts. 4 dienas vē lā k. Protams, Lielbritā nijas vē stniecī ba man naudu negrasī jā s atdot, tač u iepriecinā ja - varu vē lreiz pieteikties steidzamai vī zai, tikai par tā m paš ā m 150 mā rciņ ā m.
- Cik reizes es varu pieteikties mē nesī ? – Es adresē ju savu jautā jumu vī zu konsultantei.
- Jā , cik gribi, galvenais ir maksā t, - viņ i man atbildē ja.
- Cik reizes jū s varat atteikt manu vī zu?
- Tikpat reiž u, kad pieteicā ties.
- Bā c jū s, biznesmeņ i, es atcirtu, - domā jot par ļ oti ienesī gu biznesu no viņ u puses. . .
Vispā r, ja dodaties uz Angliju, atcerieties: š ajā valstī liela un maza nauda ir neticami mī lē ta; pie katras izdevī bas tā s no tevis iekasē s, un kabatas jā tur uz aizdares, citā di tā s vienā mirklī bū s tukš as. Man bija vairā kas š ā das "laupī š anas", bet vispirms vispirms. . .
Saņ emt vī zu uz Angliju ir ļ oti grū ti. Nepiecieš ams savā kt daudz dokumentu par sava ī paš uma esamī bu un daž ā dus bankas izrakstus. Viņ i baidā s tikai no viena - ka tu, imigrē , un sē dē si viņ iem uz kakla, prasot politisko patvē rumu. Bet es tiku pā ri š ai iebiedē tajai sistē mai un tieš i pē c gada, 2016. gada rudenī , atbildī gā k pieejot dokumentu sagatavoš anai, kvalitatī vi izpildī ju visus vī zu nosacī jumus; Mani apbalvoja ar caurlaidi Miglas zemei uz 6 mē neš iem.
Urrā !
Uzreiz devos uz Angliju.
Ceļ ā uz Anglijas Karalisti man bija jā lido Prā gā .
Kas ir interesants Prā gā ? vaicā ja Instagram konts: un vispievilcī gā kā atbilde bija no Iras - "garš ī gā kais alus pasaulē ". Biju jau nolē musi pamē ģ inā t ieteikto apreibinoš o dzē rienu, bet. . . sargeņ ģ elis mani pilnī gi negaidī ti apturē ja, un kā vē lā k izrā dī jā s, tas bija pilnī gi pareizi, jo ja nu vienī gi! . . tad bū tu! . .
Ī sā k sakot, Anglija mani atalgoja gan ar pozitī vā kajiem, gan kategoriski negatī vajiem iespaidiem, ko uzskatu par dzī ves mā cī bu, bet, ja izlasi š o rakstu lī dz galam, tad diez vai atkā rtosi manas kļ ū das un ietaupī si vairā kus simtus, citā di bū s eiro. . .
Nolaiž oties Anglijas Getvikas lidostā , uzreiz devos uz auto nomas aģ entū ru, kur mani it kā gaidī ja Krievijā rezervē ts un atmaksā ts komfortabls Ford Mondeo. Bija gandrī z 12 naktī , mani sagaidī ja ar smaidu (kā vē lā k izrā dī jā s - mā kslī gi sasprindzinā ts, un galu galā pazuda vispā r), un mē s sā kā m ilgu pā rpratumu dialogu. Kā pē c ir tā , ka? es nezinu. Lai gan es zinu. Neskatoties uz to, ka biju noslē gusi visus lī gumus ar iznomā tā ja Krievijas pā rstā vi, biroja menedž ere nemaz negrasī jā s atdot auto uz iepriekš saskaņ otiem nosacī jumiem. Viņ š gribē ja, lai es pā rrakstu lī gumu ar daž ā dā m summā m, daudz vairā k, nekā ziņ ots iepriekš .
– Bet man ir lī gums! Es atcirtu, parā dot savus papī rus.
- Var saplē st un izmest, š odien tie nav derī gi! - dzirdē ju atbildi.
Tad birojā ieradā s vē l vairā ki servisa darbinieki, un nez kā pē c domā ju, ka tagad viņ i mani nogalinā s. Acī mredzot 30 minū š u mū su komunikā cijas laikā es patieš ā m saņ ē mu darbiniekus, tā pat kā vispā r, viņ i mani. Bet nebija variantu, un es to ļ oti labi sapratu. . .
Viens. Sveš ā valstī . Pilsē tas nomalē . Naktī...
Maš ī na man tajā brī dī bija vitā li svarī ga, un ne tikai kā pā rvietoš anā s lī dzeklis. Uz tā es vismaz varē ju nokļ ū t droš ī bā , bet š eit. . .
Kopumā izmē ģ inā juš i visas savas intereš u aizstā vī bas metodes; gan juridiski, gan cilvē ciski, es zaudē ju. Jo "paņ em maš ī nu uz mū su noteikumiem vai aizbrauc" jutā s kā kaut kā da izspieš ana.
Man iedeva Ford C-Max. Protams, ne to, kuru rezervē ju, bet pavisam jaunu, ietilpī gu, aprī kotu ar visu nepiecieš amo aprī kojumu. Es biju apmierinā ts, un mē s sā kā m staigā t apkā rt automaš ī nai, reģ istrē jot visas virsbū ves skrā pē jumus.
Puiš i, ja ī rē jat auto, apskatiet to ļ oti rū pī gi un vē lams nofilmē jiet video no visā m pusē m, jo finansiā lie zaudē jumi var bū t katastrofā li. Man apskates laikā bija nakts, un vienu neuzkrī toš u iespiedumu uz aizmugurē jā m bagā ž as nodalī juma durvī m nemanī ju, bet, kad nā kamajā rī tā pē c pamoš anā s viesnī cā apstaigā ju maš ī nu, kļ ū me tika konstatē ta. Š ausmas! Ko darī t? Man pat bija doma piezvanī t vietē jam dienestam, lai izlī dzinā tu š o mazo nelī dzenumu, bet tā palika nerealizē ta ideja. Rezultā tā š is sī kums neietekmē ja cenas pieaugumu, kad automaš ī na tika nodota, bet gan kaut kas cits. . .
NEKAD nelietojiet britu vā rdus, izstrā dā jot lī gumus, bet piefiksē jiet katru vā rdu uz papī ra - tas ir mans padoms.
Vē l esot Maskavā , rezervē ju auto uz 5 dienā m, bet ierodoties Londonā sapratu, ka ar 5 ir par maz, un jau uz vietas nospriedu, ka 6 ir visvairā k. Seš ito numuru paziņ oju uz vietas auto nomas birojā , teica, ka lī gumā ir 5, bet tā nav problē ma, nā c piemaksā t. LABI? Hokejs.
Patiesī bā tas nav labi, un, kad pē c 5 dienā m ierados pie viņ iem, lai samaksā tu par citu, viņ i no manis iekasē ja lielu soda maksu, jo, pē c viņ u domā m, es kavē ju 3 stundas.
- Bet mē s vienojā mies ar vadī tā ju, un vakarā neviens jū su uzņ ē mumā necē la klausuli. . .
- Tas nav dokumentē ts. Man jā lū dz apmaksā t rē ķ inu!
- Oho. . . - nodomā ju, bet strī dē ties sveš ā valstī nebija gluž i adekvā ti, un darī ju to, kas bija norā dī ts.
Tajā brī dī manā galvā griezā s lē mums, ka Krievijā es varē tu sazinā ties ar uzņ ē mumu, kas pā rstā v manas intereses un atrisinā t š o situā ciju, bet tas ne pie kā nav novedis nā kotnē - visas puses ņ ē ma manu naudu un nevarē ja, vai arī izdarī ja. nevē las atrisinā t situā ciju .
Kopumā rezultā ts ir š ā ds: Rentalcars. com kompā nijas Krievijas pā rstā vniecī ba neko nerisina un neiestā jas par saviem klientiem, angļ u kompā nija Easirent. com nepā rprotami krā pjas pat legā lā lī menī . Ja jū s domā jat ī rē t automaš ī nu no viņ iem, es to neiesaku. Maksā vairā kas reizes vairā k nekā solī ts. Es saņ ē mu 5 reizes vairā k. Bet, komunicē jot ar citiem cilvē kiem, uzzinā ju, ka var dabū t nopietnā ku summu. Vissvarī gā kais ir izlasī t lī gumus, pā rbaudī t visas zemsvī tras piezī mes un burtus un labi zinā t angļ u valodu; tas ir svarī gi un noderē s, jo ī paš i, ja jū s tiekat arestē ts. Jā , jā , man bija piedzī vojums ar vajā š anā m un bā kugunī m. . . : )
Tiklī dz sē dos pie sava baltā zirga stū res, es sajutu prā tā...
Ja apmeklē si Angliju un arī brauksi, tā da pati sajū ta pā rņ ems arī tevi. Vismaz pirmo reizi. Viņ u valstī automaš ī nu satiksme ir pa kreiso pusi, nevis kā pie mums, un stū re automaš ī nai ir labajā pusē . Kas nozī mē braukt ar automaš ī nu pilnī gi atpakaļ gaitā ? Nu. . . Mē ģ iniet ē st ar dakš iņ u vai karoti kreisajā rokā . Tas pats! Izrā dā s ē st, bet bļ in, cik neē rti.
Pilnī gi identisks un ceļ ā uz turieni. Jū s braucat neparastā pusē , pie luksoforiem - viss ir otrā di, nedod Dievs, ka ir apļ veida krustojums, un tā du krustojumu ir daudz. . . Ā trums ir jū dzē s, nevis kilometros, un Man bija arī maš ī na ar manuā lo pā rnesumkā rbu; attiecī gi pā rnesumu pā rslē gš ana atrodas kreisajā pusē . Š ausmas. Labi, ka vē l nav samainī ti gā zes un bremž u pedā ļ i, tad bū tu pilnī gs armagedons!
Vispā r bija nakts, un es nolē mu braukt. . . Uz paš u Londonu un vē lams tuvā k centram. . .
Ziniet, viņ u mentalitā te atš ķ iras no mū sē jā s. Visu laiku, kad braucu ar maš ī nu, tikai daž as reizes redzē ju, ka esmu apdzī ts. Nē , es neesmu sacī kš u braucē js, man bija interesanti redzē t vietas, kur es biju, un es nobraucu vismaz 1000 km, tā pē c manā s interesē s nebija steigties pa ceļ u. Protams, reiz Lielbritā nijas galvaspilsē tā pā rvietojos raiti, skatoties uz vecajiem un netī rajiem vē sturiskajiem apskates objektiem. Aiz loga bija nakts, apmē ram 2 stundas, un es ar prieku un lē nā m pā rvarē ju mazas ieliņ as. Redzot, ka aiz muguras tik vē lā stundā savā cu kā dus duci maš ī nu, kas nevar apdzī t pat paredzē tajā s vietā s, nolē mu tā s ļ aut garā m, nu, kā jau Krievijā uz š osejas taisa kravas maš ī nas, kad nevar ā tri pabraukt. Autobusu pieturā s sā ku apskaut ietvi, palē ninot ā trumu. Kā jū s saprotat, neviens nelē ma mani apsteigt, maš ī nas drū zmē jā s aiz muguras, un, ieraugot tā lumā mirgojoš as gaismas, uzreiz sapratu, ka menti steidzas pē c manas dvē seles. Ar č ī kstē š anu, ar sirē nu mani nogrieza zili balts BMW X5 un es paklausī gi apstā jos, gatavojoties runā t man nesaprotamā valodā...
Puiš i un meitenes, atcerieties, mū su krievu DPS iesaukas ir jaukas, salī dzinot ar angļ u valodā m. Ja tevi aptur likuma kalpi, nekā dā gadī jumā necenties uzņ emties iniciatī vu, bet stingri izpildi viņ u komandas bez jebkā das iniciatī vas, tad tevi neuzsē dinā s uz maš ī nas pā rsega, kā amerikā ņ u filmā s. Tas man gandrī z draudē ja, jo man nebija ne mazā kā s nojausmas, par ko runā ja divi milzī gie ļ aunie policisti, un, protams, viņ i nezinā ja, ko es gribē ju viņ iem paskaidrot. Vispā r rakņ ā joties pa maš ī nu un somā m, neatrodot narkotikas un ieroč us, man teica, ka esmu piedzē ries, jo braucu ar maš ī nu nevis pa taisnu ceļ u, bet gan luncinot. Man bija "jā elpo", lai pā rbaudī tu, un es ar prieku atcerē jos, ka joprojā m neesmu nomē ģ inā jis Prā gas alu. Tad es pē c iespē jas labā k paskaidroju, ka esmu braucis tikai 40 minū tes un nesaprotu, kā pē c satiksme ir tik dī vaina utt. Policija salī dzinā ja manus vā rdus ar visiem maš ī nas dokumentiem, noticē ja man, draudī gi pakratī ja ar pirkstu, teica, lai vairs nebrauc "tā ", rā dot "zivtiņ u" ar plaukstu, un metā s prom, un es tik atviegloti nopū tos, ka Es sapratu, ka esmu izsalcis un man vajag ē st .
Gardē ž i, ē š ana Anglijā nav lē ta salī dzinā jumā ar mū su cenā m; ī paš i paš ā Londonā , lai gan ē dī si pavisam citu ē dienu. Tur vispā r viss ir par kā rtu dā rgā k. Tā da pati degviela automaš ī nai maksā apmē ram 100 rubļ u par litru, un stā vvieta automaš ī nai maksā vismaz 400 rubļ u stundā . Londonas centrā , netā lu no Bigbena, 60 minū tē s izdevā s noparkoties gandrī z 2000 "mums", kas ir normā li. Tā tad Maskavā maksas autostā vvieta ir smieklī ga. Uzziņ ai es arī braucu ar sabiedrisko transportu. Tā tad brauciens uz metro ar Krievijas naudu ir 500 rubļ u, elektriskais vilciens no vienas lidostas uz otru - 2500. Gatavojieties tē rē t.
Bet tas ir interesanti.
Anglijā viss ir savā dā k. Š ī patieš ā m ir konservatī vu ē ku valsts, kurā ir daudz piļ u un senlaicī gu mā ju. Es braucu cauri daudzā m daž ā dā m vietā m, apmeklē ju ciematus, un es jums pastā stī š u, ka briti zina zemes cenu, un, tā kā mums tā ir, jū s nevarat viegli novietot automaš ī nu tuksneš ainā vietā - tur ir ž ogi un zī mes ar uzrakstu "privā tī paš ums" visur. Pā rsteidzoš i ir tas, ka pat visattā lā kajā tuksnesī , kur bija jā kā pj pa ceļ u uz Anglijas jū ru (kā es visu laiku saucu Lamanš u), visur, gar ceļ u, ir ļ oti glī ti apgrieztas zaļ ā s zonas - tieš i tā . lī dz tuvā kajam centimetram. Š ajā Eiropas valstī frizieru pakalpojumus krū miem veic specdienesti.
Kopumā man š ķ ita, ka š ī valsts ir ideā la pensionā riem (es neņ emu vē rā Londonu), viss ir tik glī ts, mierī gs un tī rs. Tas ir apbrī nojami, bet maš ī nas visas ir mazgā tas un spī d saulē , kā jaunas, neskatoties uz to, ka lē tā kā auto mazgā š ana ir 1000 rubļ u (mū su nauda). Skaidrs, ka, kā man stā stī ja Oļ esja, Anglijas Karalistē ceļ u asfalts tiek likts pē c ī paš as tehnoloģ ijas, un zeme nekrī t uz brauktuves, attiecī gi, nepiesā rņ ojot gā jē ju un automaš ī nu zonas, bet tas joprojā m ir tipisks. vietē jiem iedzī votā jiem uzturē t savu ī paš umu tī ru un sakoptu . Jū s zinā t, cik jauki ir redzē t neticami zaļ u zā lienu vai kontrastē još us pelē kus laukus, kā tas ir attē lā . Bet š ī nav gleznota ainava - tā ir dzī va!
Stop-stop-stop, pie sevis kliedzu Londonas nomalē , ieraugot dzī vu lapsu š ķ ē rsojam naksnī go brauktuvi, - tā nevar bū t, un pastiepā s pē c kameras, bet bija jau par vē lu, skaistule paslī dē ja un Ar vilš anos nofotografē ju miskasti. Jū s vairs neko tā du neredzē sit, es nodomā ju un kļ ū dī jos. Lapsas satiku vē l 15 reizes gan paš ā Londonā , gan nomalē , kā arī stirnas, vā veres, zaķ us, jenotus. . . Viņ iem š ie dzī vnieki, kā Krievijā - kaķ i un suņ i - ir visur.
Es arī reiz devos uz jū ru, kas patiesī bā izrā dī jā s Lamanš s, kas ietek Atlantijas okeā nā , un, ierodoties Braitonbī č ā , man tas ļ oti garš oja. Jā , tā bija sā ļ a jū ra, un pati Braitonas pilsē ta ir ļ oti skaista, svaiga un krā saina.
Protams, man bija prieks apmeklē t Senthilas muiž u, kur kā dreiz dzī voja mans draugs, biedrs un brā lis filozofiskajos uzskatos L. Rons Habards un ar prieku staigā ja pa atjaunotā s villas plaš umiem. No turienes uz Krieviju atvedu 4 zī les - milzī ga koka augļ us, pie kura ilgus gadus staigā ja pats LRH, un tagad š ī s zī les manā ledusskapī cenš as uzdī gt. Izpē tī ju angļ u ozolu audzē š anas tehnoloģ iju, un kas no tā sanā ks, man vē l nav skaidrs. Ceru - koki : )
Un reiz es pamodos savā viesnī cas istabā.8:00. Protams, tajā rī tā plā noju celties agri, bet tas notika nevis zem lapu č ukstiem aiz loga, bet gan sirē nas gaudoš anā . Sasodī ts, ko es atkal esmu izdarī jis? - prā tā ieš ā vā s pirmā doma - sirē na gaudoja no visā m pusē m, un neapstā jā s. Es piecē los un devos. Tā dū ca ne tikai manā galvā , bet visur. Nā cā s izlū kot situā ciju, š ortos izgā ju koridorā , aiz manis aizcirtā s durvis, elektroniskā atslē ga, kā arī drē bes, protams, bija aizslē gtas iekš ā...
Un ko darī t? Es devos basā m kā jā m konsjerž a glā bē ja meklē jumos, un man vairs nerū p sirē na, es rū pē jos par savu izskatu. Atradu vajadzī go meiteni, viņ a pasmaidī ja, teica, ka blakus istabā noklausī jā s signalizā cija, kur ciemiņ š nevietā aizdedzinā ja cigareti, un ar savu atslē gu atvē ra durvis. Tā nu es mazliet biju Š urika ā dā no vecā s padomju filmas.
Anglija man ir kļ uvusi par kontrastu valsti, kur enerģ ijas dzē riens cilvē kam maksā.20 no mū su naudas, bet enerģ ijas dzē riens automaš ī nai maksā.100, kur cilvē ki ir gatavi 10 reizes pateikt “atvainojos” parastam cilvē kam par absolū ti. (manuprā t) bez iemesla, un reprezentatī vs kortež s ar mirgojoš ā m gaismā m izlaiž ar prieku. Valsts, kurā.15 no 20 radio stacijā m ir arā bu valodā , un pat mū zika angļ u valodā kaut kā nav pā rā k laba. Uzkrī toš i ir arī veikali, kur amerikā ņ u iPhone ir lē ti un Reebok kedas (ī sts angļ u uzņ ē mums) ir debesu dā rgas un tī ri ķ ī nieš u. Vispā r neko daudz nesapratu, bet maiņ ai ir vē rts tur apmeklē t. Vai es vē los atgriezties Lielbritā nijā ? Droš i vien nē .
Un vē l viens puisis man parā dī ja "viltus". Tā ds resns anglis, kad es it kā viņ a maš ī nu nelaidu garā m, bet ā tri to apdzenot, nostā jos viņ am priekš ā . Tas tik ļ oti sā pinā ja viņ a lepnumu, ka viņ š lamā jā s un lamā jā s, tad izkā pa no maš ī nas un sā ka man rā dī t “viltus”. Varē tu ar viņ u sastrī dē ties, izklaides nolū kos, bet nez kā pē c nolē mu, ka valodas barjera mums tik un tā traucē s, un strī ds tā arī netika pabeigts.
Es vienkā rš i nepaspē ju aizlidot no Londonas. Situā cija radā s Lū tonas lidostā , kur es, kā jau gaidī ts, stā vē ju visā s rindā s, izgā ju visas vī zu pā rbaudes, un tieš i pirms iekā pš anas lidmaš ī nā mani tur neielaida, pavadī ja ā rā no lidostas.
- Kas noticis? Es jautā ju.
- Tev nav Š engenas vī zas, man atbildē ja indieš u meitene.
- Man nevajag vī zu, jo man ir transfē rs Budapeš tas lidostā , un man nav jā maina terminā lis, - es atteicu, zinot lidmaš ī nu likumus.
Bet acī mredzot aviokompā nijai Wizzair, kurai bija paredzē ts mani pā rvest no Londonas uz Maskavu caur Ungā riju, bija savi noteikumi, tā pē c viņ i mani nelaida vienu aviolainera klā jā un pē c tam neatdeva ne santī ma. Pat Kiwi. com biļ eš u serviss, caur kuru iegā dā jos biļ etes, nepalī dzē ja. Vispā r atkal kidalovo tī rs ū dens. Lai gan tikai labi jā zina likumi un noteikumi, un kopumā es ī paš i neapvainojos, bet tomē r tas ir kaut kā kaitinoš i.
Un atkal tumsā nokļ uvu uz ielas, kaut kā dā s nesaprotamā s situā cijā s, lai gan uz Maskavu nā cā s steigties ar ā trumu 980 km stundā .
Man palī dzē ja mans labais korephanč iks, Ross-Tour Desnogorsk tū risma firmas ī paš nieks Aleksejs, kurš tieš i no Maskavas nakts vidū sā ka meklē t biļ eti uz Mā ti Krieviju. Godī gi sakot, es nelidotu uz vienī gajiem iespē jamajiem ā rkā rtas dā rgajiem variantiem, bet man bija jā steidzas uz rokfestivā lu "Mē s PRET! ", kura lī dzorganizators un mā kslinieciskais vadī tā js biju, tā pē c sveiki Hī trova un Aeroflot...
Zini, es vienī go reizi mū ž ā nenofilmē ju, kā paceļ as lidmaš ī na. Es parasti to daru visu laiku. Š oreiz domā ju - nu ko tur rakstī t - viss kā parasti. . .
NĒ ! Ja pacelies Hī trovā , uztaisi video! ! Neparasti liela lidosta, neticami skaista visur - gan apakš ā , gan augš ā apbrī noju kā das 10 minū tes, lī dz zeme pazuda aiz mā koņ iem. . .
Sveiki, Maskava pē c 4 stundā m. . .
Ps. Arī Anglijā satiku mū zu un iedvesmu jaunai dziesmai. Klausieties drī z : )
2016. gada oktobris
® Maksims Fiļ imonovs
www. DJFILIMONOV. ru
www. Ze-BRO. ru
www. perevezu777. rf
admin, paldies par atsauksmi. Tas ir viss, ko mēs jau esam sapratuši, veicot pētījumus. Bet būtu prātīgi cilvēkus brīdināt, ka gan stāsts, gan komentāri tam NEKAVĒJOTIES jāraksta ukraiņu, vai poļu, vai lietuviešu utt. Jo tie visi ir automātiskie tulkojumi... Es pats tagad nezinu, ko darīt ar jau iepriekš ievietoto un rakstīto krievu valodā. Jo lasiet oriģinālu un to, ko no tā izveidoja automātiskais tulkojums. Nu tas ir tikai kaut kāds Jaroslavnas sauciens. Man personīgi es redzu divas izejas no iepriekš ievietotā satura: 1) izdzēst visu tīri 2) pārrakstīt VISU ukraiņu valodā. Bet tas prasa laiku un iedvesmu. Tātad, varbūt ir kāds trešais veids, kas man tagad nav acīmredzams? Domāju, ka šī problēma šobrīd mulsina daudzus Ukrainas lietotājus, un šīs problēmas risinājums tieši ietekmēs viņu lojalitāti vietnei nākotnē. Tad dodiet mums mājienu, vai kā, ko darīt? Ha?
admin, дякуємо за відгук. То всьо ми всі вже зрозуміли дослідницьким шляхом. Але мо тра було б попередити піпл, що і розповідь, і коментарі до неї варто було б ОДРАЗУ писати на українській, або польській, або литовській тощо. Бо ці всі автоматичні переклади... Я сама тепер не знаю, що робити із вже розміщеним раніше і написаним расєйською мовою. Бо читати оригінал і те, що з нього зробив автопереклад. Ну це ж просто плач Ярославни якійсь. Для себе особисто щодо раніше розміщеного контенту бачу два виходи:1) видалити все підчисту 2) переписати ВСЬО українською. Але на то потрібен час і натхнення. То може існує третій шлях, просто неочевидний для мене зараз? Думаю, що це питання наразі бентежить багатьох українських користувачів, і рішення цього питання прямо вплине на їхню лояльність до сайту в подальшому. То наменкніть нам, чи що, що робити? Га?
Mēs neuzskaitīsim šādu izmaiņu sarežģītību un to, kā mēs tām gatavojāmies, mēs tikai pateiksim filozofisku principu - jebkuras nopietnas noteikumu izmaiņas ilgtermiņā dod pozitīvu efektu. Sākotnējā posmā parasti tiek atklātas pārejas problēmas. Un ir ļoti svarīgi šo posmu izturēt ar cieņu.
Tāpat kā Elons Masks ar Starship - pāreja uz citiem materiāliem un degvielu dos efektu programmai tikai ilgtermiņā - ekonomiski pamatota Marsa kolonizācija. Un pagaidām mums ir ziņas par palaišanu 2023. gada 20. aprīlī.
Mūsu biznesam. Faktiski pārejas programmatūras daļas izstrādi sākām 2021. gadā. Pati pāreja bija plānota pakāpeniski ar atbilstošajiem organizatoriskajiem posmiem. Taču tas mainījās 2022. gada 24. februārī. Attīstība bija jāpārtrauc. Tāpēc izvēle bija darbu mest grozā vai palaist nepārvaramas varas režīmā. Izvēlējāmies otro variantu, izsverot zaudējumus un sekas.
Kas autoriem jādara?
Uz šādiem jautājumiem mums tagad ir viena atbilde – pēc uzvaras visas problēmas atrisināsim. Un tagad zem visām atsauksmēm un stāstiem ir poga - "Skatīt oriģinālu". Mums jau ir piemēri, kad autori pārraksta savus stāstus, izmantojot funkciju "rediģēt" vai sūta mums jaunu tekstu. Un tad mainās "oriģināla valoda".
Ми не будемо перераховувати складнощі таких змін і як ми до них готувалися.. Наведемо тільки філософський принцип – будь-які серйозні зміни правил дають позитивний ефект у тривалій перспективі. На початковому етапі, зазвичай, виявляються саме проблеми переходу. І дуже важливо гідно пройти цей етап.
Як у Ілона Маска зі Starship – перехід на інші матеріали та паливо дасть ефект програмі лише у перспективі – економічно виправдана колонізація Марсу. А поки що маємо новини про запуск 20 квітня 2023 р.
До наших справ. Насправді, у нас розробка програмної частини переходу була у розпочата ще в 2021 році. Сам перехід планували робити поступово з відповідними організаційними етапами. Але змінилося 24 лютого 2022 року. Розробку потрібно було припиняти. Тому вибір був – викинути в корзину напрацьоване чи запускати у форс мажорному режимі. Ми обрали другий варіант, зваживши втрати та наслідки.
Що робити авторам? На такі запитання у нас зараз одна відповідь – після перемоги всі проблеми вирішимо. А зараз під всіма відгуками і розповідями є кнопка – «Переглянути оригінал». У нас вже є приклади, коли автори переписують свої розповіді за допомогою функції «редагування» або надсилають нам новий текст. І тоді змінюється «мова оригіналу».
Paldies, admin, par detalizēto un saturīgo atbildi.
Дякую, admin, за розгорнуту й змістовну відповідь.
admin
"1. Paldies, ka dalījāties pieredzē mūsu vietnē.
2. Turpravdai nav savas dzīves."
Atvainojos, ja aizvainoju.
admin
"1. Дякуємо за те, що ділитися своїм досвідом на нашому сайті.
2. У Турправди немає свого власного життя."
Вибачте, якщо образила.
Viņi neapvainoja. Bet paldies.
Не образили. Але дякуємо.