Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums o Phan Thiet

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
170 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Ivanko tūre vīlusies
Atpūta Vjetnamā. Mēs ar vīru devāmies pusdienās, devāmies uz aptieku, kas kopā, kā arī tās pārdevēja, ir Ivanko tour pārstāvniecība. Mūs apkalpoja diezgan ātri, jo pārdevēja ļoti labi runāja krieviski. Vīrs paņēma manu telefonu, nofotografēja instrukcijas un, stāvot blakus, nolika telefonu uz letes man blakus. Šajā laikā ieradās apmeklētāji, pirmie 40 minūšu laikā, kad bijām tur, jo vieta nebija pārpildīta un pat sezonas sākumā mēs ar vīru bijām izklaidīgi un vispār aizmirsām tur savu telefonu. (iPhone 5). Ieradāmies viesnīcā, atklājām zaudējumu, atgriezāmies 15-20 minūšu laikā, pārdevējs neko nezina, aizmirsa runāt krieviski, saproti arī. Zvanīja vēlāk pa telefonu, jo atbraucot atkal viss bija ciet, pagalmā 17.00 prasīja iedot par maksu, krieviski neko nesaprata. Tagad padomājiet par to, kad jūsu ekskursijā kaut kas noiet greizi, vai viņi jūs sapratīs, vai vienkārši saritinās veikalu un pateiks, ka mēs neko nezinām. Cilvēki nav godīgi.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
6 abonenti  • prasīja 2014-11-1111 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  13
аватар TombArthur
Jā, mūsu pilsētā ir tāpat. Tas nav "Vaska" tūroperators, bet gan Jūs!!!
аватар cheblakova81
Nedod Dievs jums nonākt līdzīgā situācijā, "Vaska" kungs, būtība bija cita, ja jūs domājat virspusēji, tā ir jūsu smadzeņu spēja. ????
аватар TombArthur
Indijā man nozaga 2 pakas ar pirkumiem un ziemas mantām, februārī atgriezos dzimtenē vasarā - bet man nenāk prātā pie tā vainot valsti, nabagus utt.
TIKAI mana neuzmanība pēdējā dienā.
Un tas, ka nosalst un neatdod to, ko esi iesējis, tā darītu katrs trešais.
аватар kolyan_cat
Topicstarter ir taisnība. Sūdzība nav par to, ka tā ir nozagta. Mīnusi droši vien pielīp pie vārdiem "iPhone 5".
аватар sent2008
Jautājuma autors, tu pats esi vainīgs pie iPhone nozaudēšanas, jo. Jums, nevis pārdevējam vai citiem pircējiem, ir jāseko līdzi savām lietām, un nepavisam nav skaidrs, kāds aptiekai sakars ar Ivanko Tour. Būt rupjam, ja tevi neapmierina kāda foruma dalībnieka atbilde, ir vairāk kā neglīti.
Šovasar manai meitai metro no rokassomiņas nozaga iPhone 5S, taču nevienam neienāca prātā vainot metro.
аватар kolyan_cat
Autors nevienu nevaino iPhone nozaudēšanā. Viņš stāsta, ka uzņēmums, kas pozicionē sevi kā orientētu uz krievvalodīgajiem tūristiem, tiklīdz rodas nepatīkama situācija (kaut arī ne tās vainas dēļ), uzreiz pārstāj saprast krievu valodu un, ja tā uzvedas ar to nesaistītiem sīkumiem. jebkādā veidā, tad ekstrapolējot uz viņas ikdienas darbu, var teikt, ka ar jebkādām problēmām viņa izmetīs tūristus. Telefons šeit ir tikai lakmusa papīrs.
Uz priekšu, mīnus tālāk.
аватар sent2008
"var teikt, ka problēmu gadījumā viņa izmetīs tūristus" - ja tu, kolyan_cat, tā joko, tad tas nav smieklīgi, ja tā nopietni domā, tad vispār ir skumji. Šis ir tikai atsevišķs gadījums un nav pamata izdarīt secinājumus, kur nu vēl vainot tūrisma aģentūru...
Ņemot vērā rupjības, ko šajā pavedienā pieļāva jautājuma autors, varu pieņemt, kā tika veidota saruna ar pārdevēju, kas ietekmēja viņa nevēlēšanos sazināties.
"Tie mīnusi droši vien pieķeras vārdiem" iPhone 5 "- mūsdienās šis modelis nav deficīts un maksā ne Dievs nezina, cik, bet jūs savā spriedumā atspoguļojāt tieši kā lakmusa papīrs.
аватар irina_1901
Piekrītu send2008. Es domāju jautājuma autora nespēju civilizēti sazināties. Tā viņa acīmredzot runāja ar pārdevēju, bet viņš vienkārši nevēlējās ar viņu sazināties. Un tas ir pareizi. par ko viņš vainīgs?
аватар AnVas70
Pūla, it īpaši, ja ņem vērā vjetnamiešu (kā arī taizemiešu) īpatnību krist stuporā, ja sarunu biedrs sāk kliegt vai pacelt balsi. Šajā gadījumā viņu acīs viņš nokrīt zem plintes, bet vai ir vērts ar tādiem runāt?
аватар irina_1901
Man ļoti patika frāze: "Apmeklētāji aizsargāti, PIRMĀS 40 MINŪTES MĒS BIJĀM". Autor, neapvainojies, bet man palika žēl pārdevēja. No tik ilgas komunikācijas ar Russo tūristiem, pat jaukākajiem, jūs aizmirsīsit ne tikai krievu valodu, bet arī savu vārdu. Jūs pat aizmirsāt par savu iPhone. Es jūtu līdzi, esiet uzmanīgi svešā valstī.
аватар sser1981go
Ivanko tūre (Ivanco tūre) maldina tūristus! Šī nav pirmā reize, kad viņi vispirms pārvilina jūs ar zemām cenām, bet pēc tam, atrodoties prom no viesnīcas, viņi izspiež papildu piemaksu par transfēru! Un tad mēs sakām, ka jūs izbrauksit no šejienes un kā vēlaties, un atgriezīsities viesnīcā! Sakiet man, lūdzu, vai man vajadzētu atgriezties Fanthietā no Da Lat? Protams, samaksāju vēl 100 dolārus par transfēru uz viesnīcu. Tu darīsi visu, lai nepaliktu viens kalnos bez ūdens (((
аватар irina_1901
Ikviens zina, ka bezmaksas siers ir tikai peļu slazdā. Tāpēc iesaku vispirms noskaidrot, kas ir iekļauts zemajā cenā. Varbūt pārskaitījums nav iekļauts. Un tā pat nav krāpšanās no viņu puses. Tūrisma aģentūras visur cenšas piesaistīt interesi ar zemām cenām, lai tajās būtu līdz daudz tūristu, un mums nevajag būt piesūcekņiem. Starp dažādām aģentūrām nevar būt krasas cenu atšķirības. Un ja ir, tad kaut kas netiek ņemts vērā.
аватар iraven
Lai gan tēma ir veca, bet atstāšu savu komentāru. Es jau daudzus gadus pēc kārtas braucu uz Mui Ne ziemu. Es labi pārzinu vietējās realitātes. Es labi pazīstu aģentūras "Ivanko-tour" īpašnieku un viņa sievu. Agrāk pie viņiem pirku ekskursijas gan sev, gan draugiem. Nekad nekādu sūdzību. Viņi vienmēr palīdz, ja ir problēmas, pat nav saistītas ar viņu ekskursijām. Tā kā šos cilvēkus pazīstu jau daudzus gadus, tad ar pārliecību varu teikt: "Par telefona zagšanu un atteikšanos saprast krievu valodu ir pilnīgas muļķības, kā arī par piemaksu par pārskaitījumu 100$." Frāze bija īpaši uzjautrināja: "tikai nepaliktu viens kalnos bez ūdens"! Ikviens, kurš kādreiz ir bijis Dalatā, šīs muļķības adekvātā stāvoklī nerakstīs. Tas ir ļoti līdzīgs pēc pasūtījuma izgatavotai "neslavas celšanai" no negodīgiem konkurentiem. Daži tūrisma operatori nevar konkurēt ar mazajām tūrisma aģentūrām tieši tāpēc, ka vjetnamieši ievērojami samazina cenas ar tādu pašu ekskursiju ceļojumu apjomu. Tātad viņi dara visu, lai baidītu nepieredzējušus tūristus!
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Phan Thiet
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl