Jautājums par sanatorijas Solva Resort & SPA 4*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
24 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Valūta un nauda»
Kāpēc negatīvās atsauksmes pazūd gandrīz uzreiz, bet pozitīvās par Solva Hotel netiek publicētas? Pārbaudīts
Kāpēc negatīvās atsauksmes pazūd gandrīz uzreiz, bet pozitīvās par Solva Hotel netiek publicētas? Pārbaudīts
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
12 abonenti  •
‹ Viesnīca Solva Resort & SPA 4*
prasīja 2019-02-267 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  24
аватар Igor_m
Ir vairāk laba un pozitīva nekā slikta. Uzņemiet rindu.
аватар Olgaolga153
Kā jūs zināt, cik daudz pozitīvu atsauksmju bija? Un kā jūs pārbaudījāt? Pats tos rakstīji?
аватар sss78
Nē. Jautājām viesiem, kas mums jāraksta. Daži ir atbildējuši.
аватар sss78
Viens to uzrakstīja pats. Nolēma pārbaudīt. Atbalsta komanda šeit ir lieliska. Rakstīja, ka atsauksme neizskatās pēc viesu atsauksmes.
аватар Igor_m
Kāpēc jūs savā vietnē nepublicējat atsauksmes? Mēs būtu lasījuši, priecājušies un viss pūlis devās uz Solva Resort & SPA 4 *.
аватар sss78
Mēs pie tā strādājam. Uz hostinga ir nepieciešams izveidot atsevišķu dzinēju
аватар Igor_m
Darbs, zvanīšu augustā pa ceļam uz Ungāriju. Esmu novērtējis Reikartz un novērtēšu arī jūsu viesnīcu.
аватар sss78
Mēs priecāsimies. Es novēlu jums panākumus.
аватар admin
sss78, lūdzu, ņemiet vērā, ka tieši jūs iniciējat šī jautājuma publisko apspriešanu.
Mēs atbildam:
1. Ja atsakāties publicēt atsauksmi, automātiski tiek nosūtīts paziņojums, norādot iemeslu.
Mums nav iemesla "atsauksme neizskatās pēc viesa atsauksmes".
2. Jūsu viesnīcas jaunākā atsauksme
https://www.turpravda.com/ur/poljana/Solva_Resort_SPA-h34047-r399987.html
novietots tā, lai tas būtu redzams tikai autora blogā un neietekmētu viesnīcas vērtējumu. Oficiālais iemesls ir "Jūsu pārskats nav pietiekami informatīvs un objektīvs." Faktiskais iemesls ir tas, ka šis pārskats tika uzrakstīts no tās pašas IP adreses, no kuras jūs apmeklējat mūsu vietni.
Tāpēc atļausimies padomu – viesnīcniekiem labāk uzraudzīt nevis mūsu servisu.
PS. Igor_m apskatu liksim "bez gludināšanas". Visiem "sensei" reitinga autoriem ir šādas privilēģijas.

P.S.S. Mēs uzraugām ne tikai IP adreses.
аватар Pachok
Ak, kāds skaistums :)
Diskusija mudināja doties lasīt atsauksmes.
Dāma, viņi raksta sliktas lietas par jums! Un atrakstieties par sevi, ka "viss ir meli" :) Būtu jauki, ja tu saprastu, ka anonimitāte internetā ir ilūzija, un saprast, kurš ir kurš, nav nemaz tik grūts uzdevums.
Interesanti, vai "labā atsauksme" ir jūsu personīgā iniciatīva, vai arī vadība paspēja izlasīt atsauksmes un nolēma jums ievietot virzuli?
Starp citu, es pilnībā piekrītu atsauksmei, kas tagad tur vispirms karājas. Jau vairākus gadus pēc kārtas atpūšamies Reikartzā, un pēdējo reizi apstaigājām kaimiņu viesnīcas, lai apskatītu alternatīvu. Visur viss kārtībā, rādīja gan telpas, gan restorānu, gan baseinus, un tikai Solvā neielaida, turklāt pavisam nelāgi.
аватар sss78
Un vai tu, dārgais, vari uzzināt, kas tavā skatījumā ir nežēlīgs?
аватар sss78
Kāpēc mūsu teritorija ir slēgta? Un kāpēc mēs vienmēr neielaižam cilvēkus baseinos un sporta zālē?
Šis lēmums mums bija grūts, jo sapratām, uz ko ejam. Un ar kādu negatīvismu cilvēki to uztvers. Atvainojamies, ja ar kādu no jums tā ir noticis!
Trīs gadus kopš kompleksa darbības sākuma esam bijuši atvērti visiem. Ikviens varēja atbraukt pie mums, iepazīties ar kompleksu, pastaigāties, saņemt pakalpojumus un daudz ko citu. Mēs centāmies reklamēt savu viesnīcu.
Tā vietā teritorijā saņēmām daudz atkritumu, mežā salauzti soliņi, sabojātas lapenes un puķu dobes, klientu sūdzības par trokšņošanu.
Mūsu viesu ērtībām tika pieņemts lēmums ierobežot piekļuvi viesnīcai.
Ja mums vasarā vienlaikus ir līdz 100-130 viesiem un tieši tik daudz sauļošanās krēslu, lai viņiem būtu ērti, un fiziski vairs nevaram viņus izmitināt, tad esam spiesti atteikt lūgumu ielaist atpūtniekus no citām viesnīcām. baseins.
Tas pats attiecas uz visiem citiem pakalpojumiem.
аватар sss78
Zemās vai vidējās sezonas laikā ierobežojumi nav tik "bargi")) Mēs labprāt pieņemam cilvēkus, kas nāk uz baseinu vai restorānu. Medicīnas pakalpojumiem vai tenisa kortiem. Vienīgais, ko mēs nevaram darīt, ir atvērt zonu vienkāršai pastaigai. Tāpēc Solvā ļoti bieži bija situācijas ar alkoholisko dzērienu lietošanu. Mēs saprotam, ka izdzert pudeli vīna skaistā zālienā ir ļoti romantiski. Bet labiem cilvēkiem vajag sakopt aiz sevis. Ikviens, kurš ir staigājis pa Saulaino Aizkarpatu sanatorijas teritoriju, labi saprot, par ko ir runa.
аватар sss78
Ziniet, visas atsauksmes ir subjektīvas. Tas ir viena cilvēka viedoklis, neņemot vērā pretinieka viedokli. Negatīvās atsauksmes neatspoguļo patiesību, vēl mazāk atspoguļo patiesību. Ja jūs saprotat atšķirību. Viesi, ja viņi ir apmierināti ar visu, ļoti reti raksta atsauksmes. Bet ja tu pēkšņi aizvainosi savu lepnumu, tad uz visiem resursiem rakstīs tādas pretīgas lietas.... Nedaudz izpušķots pēdiņās.
Strādājam 8 gadus. Lai vai kā, mēs cenšamies noturēt līmeni. Vismaz kaut kādā līmenī. Vairāk nekā 80% mūsu klientu iesaka draugi. No mutes mutē vienkāršajos cilvēkos. No tiem 60-70% ir kļuvuši par mūsu pastāvīgajiem klientiem. Tie ir tie, kas nāk vairāk nekā 2 reizes.
vai tas ir tik slikti?
аватар sss78
Jūs zināt. Iepriekš, Padomju Savienības laikā, kriminālkodeksā bija pants par apmelošanu. Viņa kopā ar sodomiju bija viena no pirmajām, kas tika izņemta. Aizbildinoties ar vārda brīvību un liberālu dzimumu līdztiesības politiku, mēs esam ieguvuši tādu pasauli, kāda mums ir tagad. Pilns ar meliem un gejiem.
Jūs visi šeit spriežat par apkalpošanu viesnīcā par ēdienu, bet par visu, Tas ir sūdi - tas ir forši. Izkārām etiķetes un sēžam apmierināti. Tāpēc es tagad viņus mācīšu. Es ielikšu virzuli. Labāk divi virzuļi. Bet nevienam no jums nav ne jausmas, kā tas ir strādāt! Darbs Ukrainas tirgus apstākļos. Strādāt kadru trūkuma apstākļos, kad cilvēki trakā tempā birst ārā no valsts. Kad sētnieku ir grūtāk atrast nekā direktoru, bet par labu pavāru un oficiantu vispār klusēju. Ikviens ir gudrs, lai sniegtu padomu. Rakstiet atsauksmes.
аватар sss78
Klientam vienmēr taisnība ir sliktākais ceļojumu biznesā. Ierodoties viesnīcā, jūs domājat, ka esat to iegādājies. Visi šeit ir man parādā. Es tev atnesu naudu. Un Turcijā par šo naudu es dabūju vairāk. Tu te visu zog. Es varu daudz ko no tā aprakstīt. Bet nav jēgas - tas jūs nesasniegs, kamēr jūs nekļūsit par viesnīcas īpašnieku. Un kad tas notiks, mēs varēsim par to visu ar jums runāt. Un ticiet man, visa patiesība jums apgriezīsies kājām gaisā. Jums būs pilnīgs priekšstats, jūs ņemsit vērā visus šī biznesa aspektus. Visu to labāko
аватар meri9755
Cienījamais sss78, pat šeit var izsekot negatīvai attieksmei pret cilvēkiem. Es negribētu būt jūsu viesis. Par to, ka tu strādā, tu domā, ka esi visu parādā. Vai tas ir pareizi, ka jūs strādājat, lai gūtu peļņu, un tūristi jums nes šo peļņu? Jūs bez izšķirības VISI!! apsūdzēts zādzībā. Pieļauju, ka tas ir kliedziens no sirds, bet tā kā esi izvēlējies šo biznesu, ja lūdzu, saraksties. Un smaidi pat tad, ja gribi visiem iekost) Citādi sadusmojies. Veiksmi tev.
аватар sss78
Iesākumā es esmu vīrietis.
Un tas nav kliedziens no sirds, bet tikai medaļas otra puse.
Viņi mūs apsūdz zādzībās. Kāds ļoti sen sāka baumot, ka tas viss ir Pšonki. Yanyka. Var uzskaitīt visus izbēgušos. Un tagad, tuvojoties vārtiem, cilvēki ieraugot greznu ēku (uz citu šeit esošo viesnīcu fona), plus vēl tas, ka teritorija ir slēgta, pirmais, ko viņi domā, ka tas viss ir nozagts. Un ja viņi vēl nav ielaisti teritorijā... Tikai miljons tonnu netīrumu.
Jūsu viedoklis ir tendenciozs. Un tev nav taisnība.
аватар marivana4
Un es esmu jūsu pusē)) Es izlasīju)) Neļaujiet sevi apmānīt.
аватар Pachok
"Manuprāt, niķīgā veidā" ir rupjš un nedraudzīgs.
Uz Poļanu braucu ar mazu bērnu uz pusotru mēnesi, man ir svarīgi pašai pārliecināties, kur īsti dodos.
Varat arī atteikties dažādos veidos. "Atvainojiet, mūsu politika aizliedz nepiederošu personu caurbraukšanu" būtu pietiekami. Bet "Rezervēt un tad redzēt" atvairīja jebkuru vēlmi, kas jums jāpārtrauc.
Neviens negrasījās iekāpt sauļošanās krēslos vai lietot alkoholu.
Un, starp citu, es par to nerakstīju nevienu atsauksmi.
Bet ko raksta īsti viesi – nu nekādi, godīgi.
Vai esat domājuši par problēmu pieiet no otras puses - nevis vainot tūristus un vaidēt par Ukrainas biznesa grūtībām, bet gan pieņemt darbā normālus kadrus vai mācīt esošo strādāt ar apkalpojošo sfēru?
аватар sss78
Tagad jūs varat teikt visu, ko vēlaties. Vai tas bija ar tevi vai nē, vairs nebija svarīgi. Ja tā bija, tad lūdzu piedošanu apsardzes un uzņemšanas darbiniekiem.
Nebūtu starpgadījumi - teritorija būtu atvērta.
Mēs par to visu laiku domājam. Mūsu kompleksā ir augstākās algas reģionā un vislabākie darba apstākļi, taču tas negarantē normālu kadru pieejamību. Mēs ar Reikartz esam vienīgie uzņēmumi šajā reģionā, kas dažkārt veic apmācības, taču pat tas neatrisina cilvēcisko faktoru.
Direktora un direktora vietnieka vakance ir atklāta - ja ir pieredze šādu problēmu risināšanā, tad laipni aicināti.
аватар Bovik
marivana4
Tieši tā "Neņemiet slikto savā galvā".
Un tu uzrakstīji muļķi "Neņemiet muļķa galvu".
Padoms ir bezmaksas. Kad kaut ko raksti, tad vismaz izlasi.
аватар ni1920960
Labas lietas vai nu ātri aizmirstas, vai netiek novērtētas. Tāda ir realitāte
аватар pauluholja
Vai direktora vakance ir aktuāla?
Pats svarīgākais, ko es lasu, ir cilvēciskais faktors...
Atrast īsto darbinieku viesnīcu biznesam reģionā ir tas pats, kas saldūdens ...
Izmēģiniet maiņas metodi darbiniekiem no citiem reģioniem ar atalgojumu starp maiņām uz konkursa pamata.
(no daudzu gadu pieredzes sanatorijā)
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Solva Resort & SPA 4*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl