Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums par sanatorijas Perlina Karpat 3*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
4 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Viesnīcas izvēle»
atmaksa
Kā atgriezt avansa maksājumu par istabas rezervāciju Perlina Karpat sanatorijā pēc tam, kad tur notika ārkārtas situācija
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
2 abonents  • prasīja 2009-07-1416 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  2
аватар torride
Vai noslēdzāt pakalpojumu līgumu?
аватар HotLine
kūrorts ir slēgts. Tāpēc viņi nevar sniegt maksas pakalpojumu. Saskaņā ar patērētāju tiesību aizsardzības likumu, ja pakalpojums netiek sniegts, nauda ir jāatdod.
Bet tā nav problēma. Problēma ir, vai viņi var to atgriezt?
Centieties pēc iespējas ātrāk novērst savu vēlmi - ierakstīta vēstule ar saņemšanas apstiprinājumu.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Perlina Karpat 3*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl