Jautājums o Mežhirja

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
82 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
kur ir mans apskats par bāzi LOK "Karpaty"? Kāpēc viņš vēl nav parādījies vietnē?
kāpēc trūkst mana apskata?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
8 abonenti  • prasīja 2011-01-1314 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  22
аватар Lu-la-la
Varbūt viņš vēl nav izturējis mērenību? Pagaidi dienu vai divas, tas ir labi.
аватар jabetta
Pat ja dienas vai divu laikā nekas neparādās, tad ar šo jautājumu labāk sazināties ar moderatoriem (nospiediet tikai "palīdzība" apakšējā stūrī), esmu pārliecināts, ka viņi jums paskaidros, admini strādā nevainojami šī vietne.
аватар nadin65
Noklikšķiniet uz vārda PALĪDZĪBA apakšējā labajā stūrī
аватар Anetka-gan
kad ievietoji atsauksmi? varbūt radās interneta kļūme, un tas nepārgāja..
аватар nadin65
Tātad jūs tikko reģistrējāties šodien!
Mērenība jāgaida vismaz dienu, bet dažreiz arī nedaudz vairāk.
аватар admin
Pārskats uzrakstīts 2011-01-13 13:57:32
Jautājums uzdots 15:49
Atsauksme publicēta plkst. 21:22
Katru reizi esam pārsteigti, ka 99% gadījumu negatīvo atsauksmju autori izrāda šādu neatlaidību. Un īpaši apbēdina negatīvās atsauksmes, kas sākas ar frāzēm - "Tik daudz reižu labi atpūtos, bet šoreiz..." un autorei šī ir pirmā atsauksme.
Mums ir tāda mentalitāte – motivācija rakstīt negatīvu ir daudz augstāka nekā pozitīva. Mēs esam drūmi.
аватар helena_fortuna
Sveiki!
piekrītu adminam.
Ierosinu aizliegt negatīvās atsauksmes, ja tās ir pirmās!
аватар jabetta
Un es uzskatu, ka nevajadzētu būt aizliegumiem, pretējā gadījumā vietne zaudēs visu nozīmi. Piemēram, es nesaprotu pat saišu aizliegumu uz līdzīgām vietnēm (veselīga konkurence vienmēr noder). Un tas, ka tie, kas ir slikti atpūtušies, vairāk vēlas cīnīties, ir saprotams. Par sabojātu atvaļinājumu es vēlos atriebties un pēc iespējas ātrāk.
аватар helena_fortuna
Jabetta, ja jūs sekojat savai loģikai, tad ... kļūstiet skumji.
Ja cilvēks spēj aprakstīt negatīvo, tad kāpēc gan nerakstīt tur, kur viņam tas patika? tie. salīdzināt?
Un atriebība?... ZEMES Bumba IR APAĻA.....
аватар jabetta
helena_fortuna: Nu, neuztver manus vārdus tik burtiski (par atriebību). Es vienkārši varu saprast cilvēku, kuram ir sabojāts atvaļinājums. Man prieks par tevi, ka tev nav tādas pieredzes, tev ir paveicies.
Arī Vikiviki būs priecīgas atsauksmes, tāpat kā pārējie, kas raksta šajā vietnē, lai visi būtu par labu un mēs tās lasīsim ar prieku.
аватар Pachok
Sliktas atsauksmes nav atriebība, tās ir brīdinājums citiem tūristiem! Man personīgi tie šķiet pat noderīgāki par labiem. Vairāku iemeslu dēļ: labas atsauksmes ļoti bieži tiek pieņemtas, vienmēr labāk ir iepriekš brīdināt par iespējamām problēmām, ja nav iespējas izvairīties no ceļojuma ar acīmredzami sliktiem apstākļiem. Un pats galvenais, tas, ko cilvēks raksturo kā trūkumu, patiesi un ar sašutumu, man var būt nenoliedzama priekšrocība. Piemēram, aizvainots pusaudzis raksta, ka viesnīca X ir garlaicīga, kliba un pensionāra, bez diskotēkām un animācijas, tad es noteikti zinu, ka man tur jāiet :))) Bet paskatoties vikiviki bildes saprotu, ka Karpaty "Man nevajag.
аватар nadin65
Pārskatiem jābūt gan labām, gan sliktiem.
Slikti ir tas, ka cilvēki, labi izelpojuši, neuzskata par vajadzīgu šo rakstīt, viņi nevēlas, tā teikt, dalīties ar kādu gardumu.
Bet par slikto jau pirmajā atbraukšanas dienā rakstīs, saka kāds G.
Rakstiet vairāk, sīkāk, patiesāk un apstipriniet ar fotogrāfijām - ar to nepietiek tādiem tūristiem kā es.
аватар admin
Pārskatiem jābūt informatīviem un pēc iespējas objektīvākiem. Objektivitāte šeit nozīmē ĪSTA tūrista subjektīvo viedokli. Tie. īsts tūrists sniedz informāciju ar minimālām emocijām.

Un ne viss ir tik vienkārši, kā, piemēram, uzskata Pačoks.
Arī negatīvās atsauksmes tiek veidotas pēc pasūtījuma. Īpaši bieži ar to sastopamies NVS viesnīcās. Un arī pozitīvas atsauksmes ir labs simptoms – viesnīca cīnās par pozitīvu viedokli par sevi. Un, kā likums, tas sākas viņa reālajā darbā un pēc tam internetā.
Neliels pieskāriens no mūsu prakses. Kāda sieviete uzrakstīja atsauksmi - no draudzenes istabas nozagtas sieviešu rotaslietas, slikta apkalpošana, slikts ēdiens, viss slikti. Pēc nedēļas viņa nosūta vēstuli - piezvanīja draudzenei, viņa atrada dārglietas, pazuda koferī, principā viesnīca nav slikta, lūdzu, izdzēsiet atsauksmi. Un cik daudzi no šiem nav uzrakstījuši? Un cik kontu mums ir ar vienu atsauksmi? Kāda ir šādu cilvēku motivācija rakstīt šo vienīgo atsauksmi?
аватар admin
Vai vairāk piemēru. Persona uzrakstīja negatīvu atsauksmi. Mēs ievietojām. Viesnīca nosūta vēstuli - šī atsauksme ir apmelojums, kas kaitē mūsu biznesam, mēs pieprasām to noņemt, pretējā gadījumā mēs vērsīsimies tiesā. Atbildam – atbildība par informāciju gulstas uz apskata autoru, pieprasīsim viņam apstiprināt savu uzturēšanos viesnīcā un datus iespējamām juridiskām pretenzijām. Visā mūsu praksē NEVIENS negatīva apskata autors ir sniedzis savus datus. Atsauksmes bija jānoņem. No tā uzreiz izriet divi jautājumi:
Vai ir iespējams ticēt visām negatīvajām atsauksmēm;
Kāpēc mūsu tūristi ir tik anonīmi?
No otras puses, apsūdzēt turpravdu subjektivitātē ir mūsu negatīvo cilvēku iecienītākā spēle.
аватар admin
Citāts no šodienas vēstules mūsu atbalstam:
"tas nozīmē, ka jūs interesē tūristu maldināšana. Tāpēc es ievietošu informāciju par to ar jūsu atbildi pievienoto visos tūrisma operatoru blogos"
аватар Pachok
"- kāpēc mūsu tūristi ir tik anonīmi?"
Vai tiešām tu nesaproti? Tūristam atvaļinājums tika sabojāts, un tad pierādīsim, ka tu neesi "kamielis" :( Kāpēc viņam tas vajadzīgs?
"- vai ir iespējams ticēt visām negatīvajām atsauksmēm;"
Protams, visi nevar, kā arī pozitīvi. Bet kopumā gandrīz vienmēr var redzēt īstu pārskatu vai nē. Piemēram, wikiviki ir fotogrāfijas un sirsnīgs teksts, es ticu šim apskatam.
аватар admin
Es tiešām nesaprotu, kāpēc VISI ir anonīmi.
Esmu pārsteigts, ka jūs to saprotat. Mēs šeit ne reizi vien esam redzējuši jūsu cīņu par tūristu pašapziņas uzlabošanu un attīstību.
Paši par sevi tūrisma aktivitāšu priekšmeti neuzlabosies. Galvenais stimuls to attīstībai un uzlabošanai ir prasīgs patērētājs. Un šeit anonimitāte ir vīģes lapa, čuksti no aiz stūra. Ja jūs nevarat aizsargāt savas tiesības, jūs nevarat pieprasīt kvalitatīvu pakalpojumu.
Mēs visi vēlamies uzlabot savas dzīves kvalitāti. Bet tajā pašā laikā anonīmais domā - lai citi cīnās par to, un te es anonīmi uzrakstīšu sūdzību un lamāšu patiesību.
Un wikiwiki apskats šeit netika apspriests. Tika pārrunāta negatīvo cilvēku aktivitāte, kas izžūst pēc pirmās recenzijas uzrakstīšanas.
аватар Pachok
@Ja tu nevari aizstāvēt savas tiesības, tu nevari pieprasīt kvalitatīvu pakalpojumu.@
Piekrītu. Bet daudzi cilvēki patiešām nevar aizsargāt savas tiesības. Vai nu viņi negrib, vai nav laika, vai raksturs ir mīksts, vai arī viņi nav pārliecināti, ka viņiem ir taisnība. Vieglāk ir atbrīvoties no emocijām. Rezultāts nebūs viņu tiesību atjaunošana, bet gan brīdinājums citiem patērētājiem. Un tas ir ļoti svarīgi. Bieži vien ir vieglāk izvairīties no problēmām, nekā tās novērst.
аватар Pachok
Šeit ir jauns: no 3. līdz 5. janvārim es dzīvoju Howard Winchester viesnīcā Londonā, netālu no King's Cross stacijas. Vietnē, kuras vārds šeit nav minēts, viesnīcas vērtējums nemaz nav zems un atsauksmes pārsvarā ir pozitīvas. Kas notika īstenībā - istabas izmērs ap 8 metriem, sienām vispār nav skaņas izolācijas, ļoti putekļains, griesti apdullinoši čīkst, gultas šauras un īsas, brokastis taukainas un bezgaršīgas. Turklāt tumšādainās reģistratūras līdz trijiem naktī izklaidējās ar mazām sarunām tieši zem mūsu logiem jeb, vienkāršāk sakot, melnie skaļi smējās un pļāpāja pa telefonu. Un tagad es nopietni domāju atstāt negatīvu atsauksmi par vietni-kura-vārds-nav-pieminēts. Cilvēki, kuriem patīk es, izvēlēsies šo viesnīcu, jo tā atrodas netālu no King Cross dzelzceļa stacijas. Un es tur vēl neesmu rakstījis nevienu citu recenziju, un man nav stimula tās rakstīt, jo auditorija tur ir nedaudz specifiska - zemā cena, piemēram, ir tik milzīgs pluss, ka atsver visus mīnusus :)
Kārtējais novērojums no "foruma" dzīves - lai būtu "labs", viss ir jāuzslavē! :)
аватар admin
Un mēs negribam būt vieta izliešanu emocijas.
Mēs vēlamies būt vietne, kas ietekmē tirgus attīstību. Pārskats vajadzētu būt noderīga lasītājiem, ne rakstnieki. Autors pilda savu sociālo funkciju. Šis augstais statuss. Tāpēc mēs saucam labākos "eksperti". Un īpašu attieksmi pret negatīvas atsauksmes mums ir.
ES rakstīju -
"Atsauksmes ir informatīva, un kā mērķi, cik iespējams." Un kas tas ir - pozitīva vai negatīva - tas ir atvasinājums no aprakstošo un objektivitāti.
аватар Pachok
Bet neviens neuztver nopietni tādas atsauksmes kā "viss ir slikti, visi muļķi". Un, piemēram, kukaiņi istabā vai salauztas mēbeles - vai tas ir objektīvs vērtējums, it īpaši, ja ar fotogrāfijām? Un gaidīt, ka tas, kurš par to rakstīja, noteikti atstāj citu, pozitīvu atsauksmi par citu viesnīcu... nu, dīvaini. Tā ir rakstnieka personīga lieta.
"Mēs nevēlamies"
Šī ir jūsu vietne, un jūs izstrādājat noteikumus. Jūs varat noteikt ierobežojumus. Piemēram, pieņemt atsauksmes tikai no tiem, kas reģistrēti vismaz pirms mēneša (sešiem mēnešiem, gads), nepieņemt atsauksmes, kuru patiesums ir apšaubāms utt.
Un vai jums nav konti ar vienu atsauksmi, bet pozitīvu?
аватар ilika15
iesācēja viedoklis: ļoti bieži iespaids par brīvdienām ir atkarīgs no ieguldītās naudas summas, līdz ar to negatīvā vai pozitīvā pakāpe atsauksmē (samaksāja tik daudz, bet atdeve nav tāda, kādu viņi par šo naudu gaidīja... vai - tiem pennies, ka viņi maksā, lieliska brīvdienu un defekti nav redzamas). un vēl viena lieta - mums ļoti patika viesnīca bella vista Hurgadā, bet tās apraksta nosaukumā ļoti ilgu laiku bija odu sakosta cilvēka foto, it kā tikai šajā viesnīcā odi baidītos iet , nepatīkams iespaids
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Mežhirja
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl