Jautājums par viesnīca Mar Le Mar Club 4*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
52 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vietas un izklaide»
Kritizējiet pārtiku
Saka, ka atpūtniekiem īsti negaršo tavs ēdiens, saprotu, ka visiem neiepriecināsi, bet lielākā daļa sūdzas par trūcīgo un vienmuļo ēdienkarti. Jā, un arī restorāna virspavēlniekam, kas ir rupjš pret cilvēkiem par kritiku. Tātad, kā ir lietas šajā frontē?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
11 abonenti  • prasīja 2012-07-0213 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  30
аватар marlemar
Cienījamais portāl61!
esam vērīgi pret viesu atsauksmēm un komentāriem – t.sk. nekavējoties veikt izmaiņas izvēlnē, pamatojoties uz aptauju rezultātiem.
Tagad mums ir iespēja vēl ātrāk reaģēt uz jebkādiem viesnīcas viesu komentāriem un vēlmēm, jo. nesen vietnē ieviesa īpašu veidlapu. Saite uz to atrodas viesnīcas oficiālās vietnes labajā pusē zem veidlapas numura izvēlei rezervēšanai.
Bija komentāri par uzturu, bet šobrīd komentāru no viesiem praktiski nav. Trūkuma un vienmuļības atspēkojumu viesi jau detalizēti aprakstījuši komentāros pie šīs sezonas apskatiem.
Esam pārliecināti par restorāna administratora Kirila Zolotova pareizību un pieklājību - un viesi to pilnībā apstiprina atsauksmju komentāros.
Tālākai diskusijai par šo jautājumu nav lielas jēgas.
Ar cieņu
mārketinga un rezervēšanas nodaļa
Mar Le Mar klubs
аватар marlemar
P.S.
Mēs nožēlojam tikai vienu lietu - ļoti reti viesi, kuriem viss patika, raksta atsauksmes tīmeklī.
Viņi pateicas jums personīgi, labprāt sazinās ar viesnīcas menedžeriem, atstāj provizoriskus pieteikumus brīvdienu agrīnai rezervēšanai nākamajai sezonai - bet viņi reti raksta ... Tāda statistika tomēr lielākajai daļai viesnīcu - tāpēc mēs neesam sarūgtināti;)
Mēs ceram, ka pozitīvās atsauksmes no viesiem, kuri lieliski atpūtās šajā svētku sezonā, mēs ne tikai dzirdēsim viesnīcā, bet arī redzēsim to tīmeklī!
аватар vladguc
Tikko uzrakstīju atsauksmi, paldies par uzturēšanos! Mēs atgriezīsimies =)
аватар marlemar
Cienījamais vladguc, kur tu rakstīji atsauksmi?
Es to neredzēju šajā vietnē — lūdzu, pastāstiet man, kur to atrast?
аватар vladguc
Šeit es rakstīju ... acīmredzot mērenība prasa ilgu laiku ...
аватар FeLaA
Jā, ēdiens ir lielisks! Jūs varat saindēt patiesību. Bet nekas, lielākajai daļai paveicas :) Varbūt arī tev paveiksies :)
аватар RAMILO
Kas attiecas uz nepilnvērtīgu uzturu - muļķības. Es tiešām atpūtos bez bērniem, atbraucu ar draugu, lai kopā pavadītu laiku un nokļūtu tālu no problēmām. Viņi ar šausmām skatījās uz precētiem pāriem ar bērniem. Nav citu interešu kā obzhiralovki un bezprātīga gulēšana uz sauļošanās krēsliem. Viņi savāc trīs šķīvjus otro, salātu kalnus - šausmas lido uz nakts spārniem! Cik slikta virtuve! Lai gan, varbūt viņi tā uzvedas no alkatības? Galu galā viss ir MAKSĀTS! Viesnīcā ir tenisa korts, forša trenažieru zāle, sauna, bāri – šiem atpūtniekiem neko nevajag. Mūsu laimei viss ir tukšs. Bijām patīkami pārsteigti, ka saimnieki uztaisīja Budas pludmali un aizliedza visiem šiem trakajiem bērniem tur doties. Labi padarīts! Mums šajā iestādē bija viss nepieciešamais - stilīgs privātais, sports bez problēmām un iespēja mīlēt vienam otru, netraucējot bērnu uzmanību. Es jūtu līdzi ļaunajiem pāriem, kas lej dubļus uz MLM. Ja ģimenē nav laimes, viss un visur būs slikti. Sitiet galvu pret sienu un nesapūtiet labu iestādi.
аватар kunicza
Rupjš iepriekšējais apgalvojums par ģimenēm ar bērniem. Mums ir trīs, un katru dienu, kā sporta zālē, mājās, velotrenažieris stāv un atpūšas, jo 39 gados svars 55 un sirds kā pulkstenis - bērni uztur formu, un cik daudz prieka viņi sniedz ... Un Mar le Mar mēs tos vedam dziedināt jūru, elpot jūras gaisu. Katram savas vērtības...
аватар RAMILO
MLM administrācija - trīc, tuvojas cita ģimene ar trim bērniem... Speciāli lasīju viņu atsauksmes, šī ir kategorija. Beidzot tikām mājās, joprojām dzīvojam atmiņās par svētkiem un no sirds žēlojam jūs, puiši. Domājam lidot uz garo nedēļas nogali septembrī, kad mainīsies publika un visas MLM priekšrocības - klusums, priedes, svaigs gaiss un lieliska infrastruktūra - beidzot darbosies tiem cilvēkiem, kuri to spēj novērtēt.
аватар RAMILO
Kādu iemeslu dēļ mans komentārs neizdevās. Acīmredzot šīs vājās vietnes nekaunīgie moderatori noņēma dažus manus vārdus. Nu lai Dievs viņus... Jēga skaidra un tā.
аватар kunicza
Man žēl tevis tavās ČETRdesmit DIVOS bagāžā tikai draugs, un, ja kādreiz būs bērni, viņi acīmredzot būs TRAKI... Un tu joprojām runā par laimīgu ģimeni, Ko tu par to vari zināt? Un Mar Le Mar apgalvo, ka ir ģimenes viesnīca, un mēs rezervējām istabu tikai septembrim, bet es ceru, ka es tur nesastapsies ar rupjībām.
аватар marlemar
Cienījamie mūsu viesnīcas viesi un TurPravda vietnes apmeklētāji!
Neskatoties uz to, ka šis forums ir tā veidotāju iecerēts brīvai saziņai un diskusijām, lūdzam atturēties no savstarpējiem apvainojumiem "komunālajā čatā", kura saturu TurPravda mājaslapas apmeklētāji kaut kā saista ar mūsu viesnīcu.
Ar cieņu
mārketinga un rezervēšanas nodaļa
MAR LE MAR KLUBS
аватар RAMILO
Īpaši nākamajiem MLM viesiem no kategorijas vēlos komentēt situāciju. Marlemar ir ne tikai ģimenes viesnīca, tā ir arī brīvdienu galamērķis pieaugušajiem BEZ bērniem. Man tādas ir trīs, bet es neesmu viņu vergs, tam ir speciāli apmācīti cilvēki, kas profesionāli nodarbojas ar deguna slaucīšanu. Cilvēki, dzīve nav tikai jūsu neadekvāto pēcnācēju ļaunā audzināšana, kas dzimuši nepatikā. Protams, kombinācija 39/55 neizklausās slikti, bet es gribētu precizēt citus parametrus, piemēram, izaugsmi, ja mums septembrī ir jākrusto...
аватар FeLaA
RAMILIO šūpo! :) Tro-lo-lo, pārspēj trolli!
Un ja bez jokiem, kur tad konkrēti komentāri tieši par ēdināšanu viesnīcā?
аватар utrom
Cienījamais Marlemar! Mēs, atpūšoties jūsu viesnīcā, nepamanījām kaut ko, ka jūs veicat izmaiņas uzmanīgi un operatīvi - brokastīs prasījām siltu pienu bērniem un dzeramo ūdeni. Par to viņi piedāvāja Nateljai mūsu atvaļinājuma otrajā vai trešajā dienā - atlikušajās 8 dienās nekas nav mainījies. Piens ir tikai auksts, ūdeni lūdza atnest viesmīļi, bet garša bija ļoti dīvaina. Izlasīju sekojošas atsauksmes, sapratu, ka ūdens tomēr ir no krāna. Vēl viens punkts par uzturu - kāpēc pie trauka ir viens nosaukums, bet melo pavisam kas cits? Par šo situāciju jau rakstīju savā apskatā, kad deklarētā biskvīta vietā bija medus kūka, un mamma gandrīz devās uz nākamo pasauli, lai gan apmetnē viņu brīdināja par alerģiju pret medu. Ziniet, jūs te sūdzaties par pozitīvu atsauksmju trūkumu - man šķiet, ka mums ir objektīvi jāanalizē negatīvais. Protams, viņiem ir daudz emociju, bet ir aprakstīti reāli trūkumi. Ja plānojat turpināt attīstīt Watts viesnīcas izcilību, tie jums ir noderīgāki nekā jebkura slavinoša oda. Un jums piestāv, ka, atvainojiet, "cilvēki hawala" - nekādu jautājumu, puiši, pietiks nepretenciozu klientu jūsu vecumam.
аватар utrom
Un vēl jautājums - ko pavāri darba tunikās dara būvlaukumā? Un kāpēc viņi atgriežas virtuvē ar cementu notraipītos apavos?
аватар v0tdfo7l
portāls61, ar pārtiku viss kārtībā. Šeit visi atbildēs jau ir aizmirsuši par tavu jautājumu, tāpēc es atbildu. Izvēle normāla, atbraucām vakar pēc pusdienām, un no vakardienas vakariņām secinājām, ka badā nepaliksim. Šeit ir daudz rakstīts, ka pagājušajā gadā viņi baroja labāk - tas tā nav. Virtuve nav sliktāka un ne labāka, tikai savādāka. No sērijas "Garša un krāsa"
Un saindēšanās pazīmes bērniem var būt nevis no uztura, bet gan no aklimatizācijas, pārkaršanas, zobu nākšanas vai vienkārši nezināma iemesla dēļ - visi par to aizmirst tikai atvaļinājumā, it kā viņiem mājās nekad nebūtu bijusi caureja. Mums patīk Marlemārs, tāpēc braucam uz šejieni jau trešo gadu. Un, lai gan ir vēlme nākamajam gadam arī nākt. Iespējams, esam 'nepretenciozi', 'pretenciozi' mums nepatīk un paši atsauksmēs saka, ka vairs nenāks.
аватар FeLaA
"Un saindēšanās pazīmes bērniem var nebūt no pārtikas, bet gan no aklimatizācijas, pārkaršanas, zobu nākšanas vai vienkārši nezināma iemesla dēļ - par to aizmirstu tikai atvaļinājumā" - tas ir interesanti, bet, ja jūs pārtraucat ēst marlemar, pazīmes pazūd. Tu tikai sāc - atkal parādās zīmes :) Paradokss :)
аватар anterra
mēs viesnīcā bijām no 24.jūnija līdz 6.jūlijam. Mums restorānā nebija neviena saindēšanās gadījuma.
Par ēdienu: milzīgs pluss ir dažādi kompoti pusdienās un vakariņās. Ir viss bērniem - graudaugi, zupas, kartupeļu biezeni, tvaika kotletes, piens, kefīrs, raudzēts ceppiens. Nedaudz nepareizi, ka ēdienu izvēle reizēm bija ierobežota. Kādreiz bija tā, ka bufete piedāvā kartupeļus un rīsus, un šefpavārs gatavo arī rīsus, bet ar dārzeņiem. Manuprāt, tādiem piedevām kā makaroni, rīsi, kartupeļi, daži dārzeņi - jebkurā formā vienmēr vajadzētu būt. Un te nu sanāk, ka šodien izvēlamies no kartupeļiem un rīsiem, nākamajā dienā - no makaroniem un dārzeņiem. Lai gan ik pa laikam bufete bija tik izsmalcināta un daudzveidīga, ka laizīja pirkstus līdz elkonim))) Laikam šefpavāri strādāja maiņās :) Man arī vakariņu laikā nepatika, daži ēdieni mēdz beigties un, priekš piemēram, kartupeļu vietā no vakariņu vidus atnesa makaronus. Dažkārt bija sajūta, ka viesnīca cenšas ietaupīt naudu uz pārtiku, un ēdienus gatavoja tik ierobežotā daudzumā, ka pēc pirmā atpūtnieku pieplūduma ēdieni vēl nebija gatavi atjaunināt un nest uz bufeti (piemēram, pica ).
Bet mēs nekad nebijām izsalkuši.
аватар FeLaA
Es gribētu komentēt iepriekšējo apskatu.
"Bērniem ir viss - graudaugi, zupas, kartupeļu biezeni, tvaika kotletes, piens, kefīrs, rjaženka."
Jā, tas viss ir, bet NE VIENREIZ! (kā jūs varētu domāt)
Piens, kefīrs, raudzēts cepts piens tikai brokastīs.
Pusdienās, zupa, tvaika kotletes.
Vakariņās - putra, kartupeļu biezeni.
Un par saindēšanos, kā jūs domājat, administrācija bļaus uz visu viesnīcu, ka kāds viņus ir saindējis? :))
Protams, tas viss tiek pieklusināts un izskaidrots - "nezināma iemesla dēļ", kā viņi rakstīja iepriekš atsauksmēs.
Mēs atpūtāmies daudzās viesnīcās un dažādās valstīs. Un tagad, pārsteidzoši, nekad nav bijušas problēmas ar gremošanas traktu. Un tad gan es, gan bērns tās dabūjām. Nu, iespējams, "nezināmu iemeslu dēļ".
аватар fadeeva_82
FeLaA, kas tieši saindēja tavu bērnu? Kāds konkrēts ēdiens? Vai tas ir zināms?
аватар RAMILO
Kāda gara ēdienu diskusiju rinda Marlemarā... Uzreiz var redzēt vienu provokatoru Felaa, kas nepārtraukti apmētā iestādījumu un visus pārējos, kas šaubās. Man šķiet, ka tādā veidā pati administrācija uztur interesi par šo jautājumu, pārvēršot uztura tēmu kaut kādā pļāpā... Ideja noteikti ir kompetenta, lai arī ne jauna. Puiši, pabeidziet šo biznesu, ēdiens Marlemarā vairs nevienam neinteresē... Viss skaidrs, barojiet normāli, bet zvaigžņu no debesīm ir absolūti par maz.
аватар FeLaA
fadeeva_82, pirmās pazīmes parādījās otrajā atpūtas dienā (vemšana, slikta dūša, caureja). Bērns ēda (protams, precīzi nepateikšu, kas bija pēc divām dienām) - putras, zupa, makaroni, kartupeļi, tvaika kotlete, persiki, kefīrs bērnistabā.
Nolēmām, ka tas ir no aklimatizācijas. Bet katram gadījumam restorānā viņu nepabaroja, iedeva krekerus un ūdeni, ko istabā uzvārīja tējkannā.
Pēc divām dienām viss normalizējās, un ceturtajā dienā mēs nolēmām pabarot bērnu restorānā. Viņa ēda - vistas nūdeļu zupu (pusdienās), kartupeļu biezeni (vakariņās). Modelis atkārtojās nākamajā dienā. Vemšana un slikta dūša no rīta, šķidri izkārnījumi. Mums ir aizdomas, ka viņi lieto margarīnus vai kādu toksisku eļļu (iespējams, palmu eļļu). Jo šajās vakariņās pazudušie rīsi tika ātri aiznesti no galda (pēc vairākām atpūtnieku sūdzībām). Pēc smaržas netrūka, bet bija sajaukts ar kaut kādu nesaprotamu eļļu.
аватар fort777
FeLaA nu tu vismaz izlem - ierakstā pirms pēdējā tu saindējies ar bērnu, pēdējā ierakstā un tavā atsauksmē tikai bērns....
аватар portal61
Paldies visiem par atbildēm. Nevienā neklausoties, esam jau viesnīcā, un visu redzam tiešraidē. Ēdienā viss kārtībā, vienīgais lielais mīnuss, ka ēdienu nesālī, saka, ka sāli liek pats. Bet, kad jūs sāli uz augšu (pēc vārīšanas), tā nav tā pati garša. Mušas, pārspīlētas, ar uzkodām nav ko piesegt, saka, ka nav kupolu ko aizvērt. Bet jūs varat pārklāt ar salvetēm. Brokastīs nav daudzveidīgas. Kaši sūc, liec pavāram tos ēst. Esmu putras cienītājs, īpaši pansionātos, bet te vienreiz pamēģināju un viss, saprotams, kāpēc bērni neēd. Bet kopumā viss ir kārtībā, atmosfēra, izklaides bērniem, tīrība un kārtība. Vienīgā vēlme vadībai ir pievērst uzmanību restorānam un jo īpaši ēdienam. Pārtikai jābūt mēreni sāļai, nav sanatorijas ar medicīniskām un uztura procedūrām. Atsauksmes par viesnīcu pārsvarā ir negatīvas attiecībā uz pārtiku, jums jau vajadzētu klausīties viesus.
аватар 12gelion
Septembrī es pulcējos Mar le Mar ... bet es nevēlos tikt pie mušām !!!
аватар SaHaRa32
Mani arī samulsina šādas atsauksmes par pārtiku, bet no viesnīcas administrācijas reakcijas nav. Brīvdienas tepat aiz stūra...
аватар we-are
SaHaRa32, tāda bija viesnīcas reakcija, pirms 2 mēnešiem;) Šeit viņi pārstāja atbildēt, un viņi rīkojās pareizi! Lielākā daļa šīs sezonas negatīvo diskusiju, kurās pat piedalījos un šausmīgi kritu panikā, mūs viesnīcā nekādi neskāra. Lai arī bija aizkustinātie, viena no "dāmām", kas kliedza uz glābēju un draudēja ar "graujošu atsauksmi internetā" sakarā ar to, ka viņai atteikts ienest personīgo sauļošanās krēslu istabā, atcerēšos. uz ilgu laiku :((( Neko vairs nerunāt es negribu būt ar nevienu, lai katrs ir “ar savējo.” Rīt braucam prom, noteikti atradīšu laiku uzrakstīt detalizētu atsauksmi - bet pagaidām es var teikt, ka esam Marlemarā jau trešo gadu, kam interesē - lasiet manus pārskatus par 2010. un 2011. gadu. Šīs brīvdienas - labākās, un neviena muļķība to mums neaizēno. Un par ēdienu: mums gandrīz vienmēr garšoja, kas nebija īpaši labs - neēdām, ņēmām ko citu. Tagad viss ir aizvērts ar vākiem, un mušas, acīmredzot, ir aizlidojušas :)))) Un tomēr par portālu61 - par sāļumu es tev kategoriski nepiekrītu, atbalstu pašsālīšanu tiem, kas vēlas! Viesnīcas galvenā auditorija – māmiņas ar bērniem. Abiem, jo ​​mazāk sāls, jo labāk un veselīgāk. Īpaši mammām 30+, lai saglabātu savu figūru;)
аватар we-are
Starp citu, šodien devos uz vietni, jo pa pastu saņēmu paziņojumu par jaunu atsauksmi no liliya40 - rūpīgi izlasīju, gandrīz visam piekrītu :) Viesnīca uzlabojas un attīstās, mums nebija pamata pārmest administrācijai un darbiniekiem, ka viņi ir "neklausāmi".
аватар SaHaRa32
mēs-esam, liels paldies par konstruktīvo atbildi, cenšos izlasīt visas atsauksmes un dalīt ar 2, iespaidi visiem subjektīvi :))) Iekārtojamies kārtīgai atpūtai, domāju, ka tā arī būs) )
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Mar Le Mar Club 4*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl