Jautājums par viesnīca Nimfeia 2*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
3 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Kāpēc jūs nevarat rezervēt istabu tiešsaistē?
Istabas iepriekšējai rezervācijai aizpildīju speciālu formu, kas ir viesnīcas mājaslapā. Varbūt neviens šos rīkojumus neskatās? Katrā ziņā neviens neatbildēja ne ar apstiprinājumu, ne ar atteikumu. Kāpēc tad mums ir vajadzīgs šāds jauno tehnoloģiju izmantošanas izskats? Paldies par atbildi.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
5 abonenti  • prasīja 2011-07-1514 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  11
аватар Sovetchik
Vai esat mēģinājuši piezvanīt uz viesnīcu un uzdot šo jautājumu tieši administratoram?
аватар sigur62
Es domāju, ka šai viesnīcai vienkārši nav datora, tāpēc nav ko skatīties ...
аватар Ilona47
Paldies par atbildi un padomu, bet nez kāpēc cilvēki izveidoja vietni un iespēja pasūtīt? Ir arī e. administratora adrese, kura arī nav pieejama.. Pēc šādas loģikas rezervēt viesnīcu jebkurā pasaules valstī. vai man tur zvanīt? Ārprāts.Kaut kā jau esam pieraduši dzīvot civilizēti, parasti viesnīcām interesē klienti, nevajag tērēt nervus, naudu un laiku personīgām sarunām. Atvainojiet par nesaturēšanu un vēlreiz paldies))))))
аватар AlexWizard
Vietne, pirmkārt, ir paredzēta viedokļu apmaiņai, nevis pasūtījumiem. Tomēr šeit ir lieli ceļojumu rīkotāji, kas var pieņemt lielas rezervācijas. Protams, par attiecīgu samaksu.
Vairākas viesnīcas pieņem rezervācijas, izmantojot internetu ("Miskhor"). Piemēram, daudzās Krimas viesnīcās un sanatorijās interneta vispār NAV. Tas ir, pilnībā ("Ai-Petri"). :)) Ir arī tādi, kuriem viss ir ("Bura"), bet kuri spītīgi atsakās sazināties un pieņemt pasūtījumus caur internetu, pieprasot zvanīt... Vārdu sakot, katrs ir pa savam. Izdariet savus secinājumus.
аватар Ilona47
Skaidrs... Izdarīšu secinājumus - šajā gadījumā man laikam vieglāk pasūtīt caur starpnieku Rīgā, lai gan tas ir dārgāk - bet, diemžēl, nav uzticības - runāšu pa telefonu, Atnākšu - un kur garantijas, ka saņemšu istabiņu? Tādas lietas ietekmē reputāciju. Paldies par komentāru!
аватар Ilona47
Tomēr viņi zvanīja - un izrādījās, ka zem surogātpasta smaguma cilvēki vienkārši visu sabruka! Tāpēc šis stāsts, es ceru, ar labām beigām - viņi solīja ātri atbildēt, nosūtīt apstiprinājumu, es biju dusmīgs)))))
аватар AlexWizard
Labas beigas būs pēc veiksmīgas atgriešanās. Tas ir tas, ko es jums novēlu.
аватар Ilona47
Paldies!
аватар Ilona47
Rakstu, lai informētu sabiedrību, ka esam apmeklējuši Nymphaeum un joprojām esam pilnīgā sajūsmā!Pilnīgi viss patika - gan komforta līmenis, gan jūras tuvums, nevaru pat uzskaitīt visu - un īpaši man patika saimnieki - jūs reti var satikt tik viesmīlīgus, simpātiskus un viesmīlīgus cilvēkus, tik gādīgus par saviem viesiem, talantīgus un gaumīgus. Mēs iesakām visiem!
аватар AlexWizard
Un es apmeklēju Parusu. Pietika ar telefona zvaniem – iedeva labāko numuru. Atbraucām, uzreiz samaksājām un par rezervāciju neko neņēmām. Lūk, atskaite vēl nav gatava, nav laika...
аватар Ilona47
Labi, ka viss ir labi! Tikmēr atskaites nav - var noskaidrot, ko tas nozīmē - "rezervācijai nekas netika ņemts"? Kur viņi to ņem?
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Nimfeia 2*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl