Jautājums par viesnīca Kyivska Russ Resort Medical & Spa 4*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
312 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
administrācija strādā labi pēc "pozitīvām" atsauksmēm
paskatījos atsauksmes par šo viesnīcu - pēc manas negatīvās 2012. gadā bija tikai vēl viena negatīva, visas pārējās ir super pozitīvas.... tikai jāatzīmē, ka direktore man personīgi piezvanīja un piedāvāja noņemt manu negatīvo atsauksmi. par "bezmaksas" atvaļinājumu šajā viesnīcā. recenziju stils liecina par iztēles un vārdu krājuma trūcību, aprakstot šo tā saucamo viesnīcu... kšati, kur palika atsauksmes par masveida saindēšanos šajā viesnīcā 2012. vai 2013. gada rudenī, kad daudzi vēlāk tika izārstēti plkst. mājās no sekām, ko rada ēšana viesnīcas restorānā? it kā neatkarīga vietne, bet liek visādas muļķības ar nepārbaudītiem datiem...
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
2 abonents  • prasīja 2014-08-2611 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  6
аватар admin
1. Mums arī nepatīk tik daudz slavinošu atsauksmju par šo viesnīcu. Acīmredzot viesnīcas administrācija mudina rakstīt atsauksmes par sevi mūsu vietnē. Taču mums nav iemesla nepublicēt šīs atsauksmes. Mūsu rīcībā esošā informācija ļauj uzskatīt, ka šīs atsauksmes ir patiesas.
2. Mums ir dīvaini lasīt mājienus par atkarību no personas, kuras negatīvā atsauksme ir saglabāta mūsu vietnē. Pievērsiet uzmanību arī tam, ka, pēc jūsu teiktā, viesnīcas direktors mēģināja ar jums vienoties. Ne ar mums. Secinājumi ir acīmredzami.
3. Negatīvās atsauksmes un vietnes neatkarība nav identiski jēdzieni. Piemēram, jūs mūsu vietnē ievietojāt vienu atsauksmi. Un viņš ir negatīvs. Vai jūsu ceļojumu pieredze ir tikai negatīva? Dalieties savā pozitīvajā pieredzē. Neuzskatiet mūsu vietni kā sūdzību grāmatu.
4. Mēs esam pārliecināti, ka, ja viesnīca mudina savus viesus rakstīt atsauksmes, tad tā darbojas pašā pakalpojumā, par kuru cilvēki raksta.
аватар oksanasemigan
pilnībā piekrītu Olgas atsauksmei.Es arī izņēmu no vietnes negatīvu atsauksmi par viesnīcu Three Blues.
аватар admin
oksanasemigan, t.i. Jūs piekrītat, ka "administrācija strādā labi saskaņā ar "pozitīvām" atsauksmēm" par viesnīcu Kievskaya Rus. Tie. varam secināt, ka jūs atpūtāties šajā viesnīcā. Lūdzu, publicējiet savu atsauksmi par viesnīcu Kievskaya Rus.
Jūsu Trīs dēlu apskats ir publicēts un joprojām ir redzams mūsu vietnē.
http://www.turpravda.com/ur/shodnica/Tri_sini_ta_donka-h19196-r98818.html
Viņam pat atspēkojošu komentāru kāds uzrakstīja 19. jūnijā. Jau divas reizes. Tu uz to neatbildēji.
Iespējams, jūs kļūdāties, sakot, ka jūsu atsauksme ir izdzēsta.
Mēs gaidām jūsu atvainošanos.
аватар oksanasemigan
Mana atsauksme tika noņemta no viesnīcas Trīs dēli viesu vietnes nevis no patiesības. Laikam nepareizi izteicos
аватар admin
"nepareizi izteikts" - šāds formulējums mums neder. Mēs esam šīs virtuves viesmīlīgi saimnieki. Jūs esat mūsu viesi. Ja viesi nekorekti izturējās pret mājiniekiem, tad jums viņiem jāatvainojas. Vai arī atstājiet mūsu virtuvi.
аватар quadro2010
Atpūtāmies oktobrī-novembrī 2014. Nezinu, kas tev likās negatīvs, mums viss ļoti patika. Brīnišķīga viesnīca ar lielisku virtuvi un medicīnas centru.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Kyivska Russ Resort Medical & Spa 4*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
Ukraina
Arabata bultiņa Berdjanska Borispiļa Čerņigova Debeszils Dņepru Doņecka Dzelzs osta Gribovka Harkova Kamjaņecs-Podiļskis Khmiļņiks Kijeva Kiriļlovka Koblevo Ļvova Mirgoroda Moršins Odesa Primorska Sātanovs Šatska Sergejevka Skadovska Skhodnitsa Svjatogorska Truskaveca Umans Zatoka
vēl
vēl