Jautājums o Ukraina

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
7240 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Valūta un nauda»
Vai kāds ir iegādājies ekskursiju vietnē Otpusk.UA?
Vai kāds ir iegādājies ekskursiju vietnē Otpusk.UA?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
15 abonenti  • prasīja 2019-08-166 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  65
аватар Natasha59
Atvaļinājums. UA. ir meklēšanas vietne.
Devos speciāli uz vietni. Pirkšanas/rezervācijas iespēju neredzēju.
аватар Elenka08
Vietne ir meklēšanas vietne, taču tā sniedz iespēju skatīt aģentūru sarakstu, kas pārdod ceļojumu. Līdz pirkumam netiku, tikai konsultācijas veidā
аватар lazy_person
Vietne ir ļoti laba. Tas dod reālu iespēju atrast piemērotu ekskursiju. Pirms ceļojuma es vienmēr izpētu vietni, atrodu viesnīcu, uzzinu "komplekso ceļojumu" izmaksas. Tad sazinos ar tūrisma aģentūru.
аватар Slav_na
natašapoliakova2,
mēs vienmēr uzraugām vajadzīgās viesnīcas šajā vietnē, pēc tam dodamies uz partneraģentūras vietni un tur jau tirgojamies līdz uzvarai
аватар ser_____Witness77
Vai nav vieglāk uzreiz uzraudzīt apkopi vietnēs (2-3 galvenajās)?
аватар HotLine
Ukrainā nevis 2-3 galvenie.
Pat mūsu vadītāji jau ilgu laiku neuzrauga operatoru mājaslapas. Lai gan viņi zina visu operatoru nianses, lidojumu programmu un bāzes viesnīcas, un nākamo lidojumu slodzi un ceļojumu izvēli, viņi to dara desmitiem dienā.
Operatoru vietnēs tiek pārbaudīta tikai ekskursijas atbilstība un veikta rezervācija.
аватар ser_____Witness77
Man 2-3 = Es nelidoju uz Turciju. Ēģipte Es skatos tikai Anex / Joint dažreiz Coral - pārējie ir 20-30-50% dārgāki. Uz Grieķiju - Muzinidis valda, pārējās Eiropas valstis - vieglāk un lētāk uzzīmēt sev ekskursiju;)
аватар moy_contakt
ser_____Witness77, nepiekrītu. Dažreiz tas filmē, kur jūs to negaidāt. Pēdējo divu gadu laikā man ir bijušas ekskursijas no Tez tour, Tui, lai gan agrāk Tez (un arī pēc tam) cenas bija pieklājīgi augstākas. Tā arī neauga kopā ar tūjām, bet šogad cena no tām ļoti iepriecināja. Tāpēc es sekoju līdzi atvaļinājuma cenām, atrodu tūri, uzrakstu tās id (tas ir tūres digitālais apzīmējums) un nosūtu savai meitenei TA rezervācijai.
аватар klichko
Vacation yua meklētājprogramma nav vispareizākā, redzama kļūdās. Uz visiem TO uzraudzīt zatrmuchaetsya. Skatos interesējošās viesnīcas cenas par visu apkopi labi zināmā vietā, ērti, uzticami, operatīvi. Dīvaini, ka neviens viņu nepieminēja... nu, labi)
аватар Slav_na
kličko,
vārds, māsa, vārds! (citāts, esicho))))
аватар moy_contakt
Ja runājam par kuģu ceļu,tad ir ļoti blāvi,zinu,ka ir ekskursija uz randiņu,bet tas liecina,ka nav tūres.....un ļoti bieži.Tāpat ir nopietnas nepilnības citās vienībās . Šodien atvaļinājums man ir ērtākais un uzticamākais
аватар klichko
Nav kuģu ceļu. Vārds, māsa), aizliegta reklāma šajā vietnē. Cenas izaugsmei vismaz 2 mēnešus iepriekš, šobrīd viss aktuāls. Pēdējo reizi MOT nenorāda, vēl nesen tā bija. Viss ir vieglāk, nekā šķiet .... mēs domājam))
аватар moy_contakt
klichko, kāds sakars reklāmai, uzraksti nosaukumu, bez tiešām saitēm. Nav svarīgi, vai tu sāki te uzskaitīt visus tūres meklēšanas vienību nosaukumus.... bet diez vai tu mani ar kaut ko pārsteigsi... es zinu visu un kaut kā.... nu kam tad patīk kas
аватар klichko
tu mani nepārsteigsi
==========
It īpaši. Lai gan biju pārsteigts, ka nebija norādīts vienkāršākais, uzticamākais un pieejamākais. Es neatgriezīšu, un tāpēc viņi pārstāja norādīt TO. Un, ja kāds ir nepanesams, mani nav grūti atrast)
аватар ser_____Witness77
ak šitā, es neskatos jūsu dažādās vietnēs un TO vietnēs - pagaidām neko sev piemērotu neesmu atradis - meklēju Charm / single / ALL / 7 nights / 1st line / bez sāpēm pieklājīga viesnīca (vēlams Hadaba) par 350 $ + - ... pēkšņi kāds kaut kur ierauga - svilpe, magarych ir no manis (gatavs lidot taisni rīt))
аватар Slav_na
ser_____ Liecinieks77,
Hadabā par 350, ņem mani līdzi. gatavs lidot ekonomikā)))
аватар HotLine
Man patīk tūristi, kuri ir bijuši Ēģiptē divus desmitus reižu un domā, ka zina visu par tūrisma nozari. Vai arī viņi uzskata, ka viņiem ir kāda unikāla informācija par šo masu biznesu, kurā viņi nedarbojas, bet tikai izmanto tā pakalpojumus.
Ik pa laikam tādi tūristi te ar mani strīdas. Es izturos pret viņiem ar lielu cieņu. Tā kā tie ir pieredzējuši cilvēki, kuriem ir unikāla informācija par mūsu pakalpojumu ŠAURU segmentu.
Piemēram, klichko ir neapšaubāms eksperts viesnīcās Ēģiptē Sunrise Royal Makadi Resort 5 * līmenī.
Labas viesnīcas. Bet to kopējais istabu skaits ir mazāks par 5% no kopējā viesnīcu skaita Ēģiptē. Un pat Sunrise ķēdē ir "dažādas" viesnīcas.
аватар HotLine
Vai arī viņas neskaidrā frāze par "nepareizībā redzama". Tā kā situācija šeit nav tik acīmredzama kā ar viesnīcām, atļaušos atklāt kādu lielu noslēpumu. Vacation.ua vairs neuzglabā cenas, bet ņem tās tieši no operatoru datu bāzes. Tas ir, kad vietnes apmeklētājs pieprasa ekskursijas parametrus, tad šajā brīdī atvaļinājums veic vaicājumus pieslēgto operatoru datu bāzēs un parāda saņemtās cenas norādītajiem parametriem. Tajā pašā laikā jautātājs var redzēt pat ziņojumu “Pagaidiet dažas sekundes ... Mēs aptaujājam operatorus ...”. Atkārtoju - parāda cenas, kas saņemtas no operatoru bāzes noteiktā laikā. Tā kā šī informācija ir dinamiska, tā var mainīties jebkurā laikā. Ducis lielu operatoru — tūkstošiem viesnīcu — daudziem jau ir dinamiska komplektēšana.
аватар HotLine
Iedomājieties – mēs (tūrisma aģenti) bieži mainām ekskursijas cenu rezervācijas brīdī. Un situācija, kad cena ir mainījusies laikā, kad tūrists brauca pie mums, kopumā ir masīva. Tāpēc tikai amatieris vai cilvēks, kurš ir pārvērtējis savas zināšanas par tēmu, var vainot atvaļinājumu par kļūdām.
Mēs pastāvīgi publicējam savu informāciju par vacation.ua, tāpēc mēs veicam šo cenu “pārbaudi” simtiem reižu katru dienu. Tas ir vairāk nekā tas, ko daudzu, daudzu mēnešu laikā dara komplekso ceļojumu cienītāji.
аватар HotLine
Vai arī ser_Aculiecinieka77 pozīcija - "tikai Anex / Joyne dažreiz Coral". Otpusk.ua tagad parāda 8 operatoru cenas Ēģiptē. Un tie visi ir ļoti lieli operatori - katram ir desmitiem lidojumu nedēļā. Ir naivi domāt, ka šie lidojumi ir lūzeru pilni. Un ekskursijas rezervēja nekompetentas aģentūras, kuras nevar saviem klientiem uzrādīt labāko cenu tirgū.
аватар ser_____Witness77
nav jautājumu - ja sanāksim vienā dubultā, ietaupīsim vēl vairāk;)
аватар ser_____Witness77
"Ir naivi domāt, ka šie lidojumi ir pilni ar lūzeriem..." - nevis lūzeri, bet gan diletanti, kuru naivo lētticību izmanto TA;)
аватар HotLine
Starp citu, vēl par vienu kličko mājienu
Ukrainā šodien ir divi augstas kvalitātes "dzinēji", kas apkopo ekskursijas no operatoriem.
Mans viedoklis ir, ka atvaļinājums ir vislabākais. Šodien jau ir vairākas tiešsaistes ceļojumu rezervēšanas vietnes, kurās tiek rādītas cenas. Bet lielākajai daļai no tiem nav savu dzinēju. Pašu dzinējs ir ļoti dārgs. Turklāt lielākajai daļai šī vairuma ir atvaļinājuma "dzinējs". Farvaters šeit jau ir minēts. Es nezinu, kāds viņiem ir dzinējs. Bet ko jūs domājat, kuram ir labāks dzinējs, atvaļinājums, kas ir visvairāk apmeklētais vietne Ukrainā, vai Farvater, kas tiek reklamēts atvaļinājumā un ceļojumu patiesībā.
аватар HotLine
Īpaši ser_____Lieciniekam77. Būtu naivi domāt, ka šie lidojumi ir pilni ar amatieriem. Un ekskursijas rezervēja nekompetentas aģentūras, kuras nevar saviem klientiem uzrādīt labāko cenu tirgū.
Ļaujiet man paskaidrot par TA. Pieņemsim, ka tūre no Join ir par 10% lētāka nekā, piemēram, no TUI. Tie. pārdodot tūri no TUI, TA nopelnīs par 1% vairāk. Šādas "peļņas" dēļ TA nekad neriskēs ar sava klienta uzticību. TA parādīs visas cenas un kopā ar tūristu izlems ar ko lidot.
Ir arī naivi domāt, ka lielākie operatori var veidot biznesu uz amatieriem un negodīgiem TA. Šos uzņēmumus nevada muļķi.
аватар moy_contakt
HotLine, pilnībā piekrītu tev, IT tūri izmantoju jau iepriekš, bet man tas nepatīk. nevienam citam nav tādas izvēles iespējas, paskaties dažādus datumus, sastāvu, nakšu skaitu utt kā atvaļinājumu, vismaz tik ērtā formātā.
аватар ser_____Witness77
"Ir naivi domāt, ka šajos lidojumos lido pamatīgi amatieri."
- vismaz 80% komplekso tūristu joprojām ir amatieri un naivi hamački, un tas nav atkarīgs no viņu braucienu skaita - tas drīzāk ir prāta īpašums ... vai drīzāk tā neesamība))
"Un ekskursijas bija rezervējušas nekompetentas aģentūras, kuras nevar savam klientam uzrādīt labāko cenu tirgū..."
– Jā, TA vairāk nodarbojas ar savu klientu izmaksu minimizēšanu – viņiem galvenais ir nodrošināt stabilu pārdošanas un peļņas līmeni. Nu kur un kad kādā TA pateiks - NEREzervē šo tūri šodien/rīt, skatos, ka lidojums NAV pilns un burtiski 3-4-5 dienās cenas tai pašai viesnīcai var nokrist par 30- 50% pie TAS, es jums pārzvanīšu, ja pēkšņi situācija mainīsies un jums steidzami jāatpērk)) ... vai esat kaut kur dzirdējuši par šādu oksimoronu)?
аватар HotLine
Interesanti, kādā biznesā jūs pelnāt naudu par kompleksajām ekskursijām?
Tūrisms ir liels un attīstīts tirgus segments ar nopietnu konkurenci.
Šādā segmentā nav iespējams “nodrošināt savu stabilu pārdošanas un peļņas līmeni” uz 1% peļņas rēķina par klienta informētības trūkumu. Ja cilvēks ir nopelnījis naudu šādam atvaļinājumam, viņš vairs nav amatieris. Turklāt, jo mazāks budžets, jo rūpīgāk cilvēks pieiet ceļojuma izvēlei. Tici man. Un nevajag būt slinkam, lai izsauktu vairākas TA.
аватар HotLine
Piemēram, mums klienta priekšā ir otrs monitors, uz kura klients redz visu procesu - tūres izvēli "meklētājprogrammā", kas ir veidota speciāli TA, šīs cenas demonstrēšanu uz operatora. vietne un vietu skaita uzrādīšana lidojumā, automatizēta līguma sagatavošana, rezervēšana operatora sistēmā. Ne jau tāpēc, ka esam tik advancēti, bet tāpēc, ka iespēja atgriezt šādu klientu krasi palielinās, ja viņš aiziet ar sapratni, ka viņam viss ir parādīts un viņš pieņēma pareizo lēmumu. Un tā kā reklāmas izmaksas jauna tūrista piesaistei ir daudz lielākas nekā ienākumi pirmajā viņa iegādātajā tūrē, bez pastāvīgajiem tūristiem TA bizness kļūst nerentabls.
аватар HotLine
Vadītājiem ir dažādi scenāriji sarunām ar parastajiem tūristiem. Viņi var ieteikt pastāvīgajiem - pagaidiet vēl nedaudz. Viņi var ņemt depozītu, lai rezervētu jebkurā laikā, jo īpaši pēc tūrista pavēles. Jo vadītājs zina, ja viņš visu neizdarīs pareizi, viņš zaudēs savu pastāvīgo tūristu.
Ar pirmajiem kontaktiem scenāriji ir pavisam citi. Jo katru dienu vadītāji redz, kā cenas ne tikai pazeminās, bet arī kā tās pieaug. Tā kā lidojumi tiek slēgti pēc pusdienas. Kā viesnīcas kļūst par pieturu sezonā. Kā valūtas kurss pieaug vai samazinās par 1,5% dienā (kā šo piektdien). Un tad klausies pārmetumos – Tu sabojāji man atvaļinājumu – neviens negrib.
Visi pieredzējušie tūristi zina – vajag "savu" TA.
аватар klichko
HotLine, baidos aizskart tavu ieskatu, bet gados no 95. gada vairākas reizes gadā. Ir grūti atrast jaunu caurumu, un tas jau sen ir izlemts uz grīdas. Es pārbaudīju smalko joku par MPT un jua atvaļinājumu, bet izglītības programma un teikums, kas izklausās tik nožēlojami, izraisa tikai smaidu. Manis izmantotais meklētājs arī dod 8 no 8, bet neaizsprosto smadzenes ar uguns atkritumiem. Cerams, ka tas nav noziegums. Lūk, ar karjeras pacelšanās vēlmēm
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Ukraina
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
Ukraina
Arabata bultiņa Berdjanska Borispiļa Čerņigova Debeszils Dņepru Doņecka Dzelzs osta Gribovka Harkova Kamjaņecs-Podiļskis Khmiļņiks Kijeva Kiriļlovka Koblevo Ļvova Mirgoroda Moršins Odesa Primorska Sātanovs Šatska Sergejevka Skadovska Skhodnitsa Svjatogorska Truskaveca Umans Zatoka
vēl
vēl