Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums o Ukraina

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
7241 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Valstis un pilsētas»
Vai ir vērts uzticēties šim resursam, ja internets ir pilns ar reklāmām par viesnīcu un ceļojumu aģentūru reklamēšanu, izmantojot šo interneta resursu.
Par denyushka šeit viņi ir gatavi audzēt gan pozitīvas, gan negatīvas atsauksmes, piepildot konkurentu. Ierakstiet meklētājprogrammas, lai pasūtītu atsauksmi, un jūs redzēsiet daudz interesantu lietu.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
12 abonenti  • prasīja 2018-10-207 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  20
аватар admin
Pirmkārt, tas nebaro.
Otrkārt, ik pa laikam saņemam piedāvājumus no dažām interneta attēlu aģentūrām. Bet mēs tādās shēmās nepiedalāmies. Ne tāpēc, ka esam tik godīgi. Jo mēs esam biznesā. Nav iespējams izveidot veiksmīgu projektu pēc jūsu piedāvātā modeļa. Un mums ir veiksmīgs projekts. Ir vērts kaut vienu reizi nodrošināt kādam šādu "pakalpojumu", un bizness uz visiem laikiem tiks pakārts uz šantāžas āķa. Tie. šāda "pakalpojuma" izmaksām jābūt salīdzināmām ar visas vietnes izmaksām. Neviens nav gatavs tik daudz maksāt par atsauksmēm, kas ir viņu labā.
Treškārt, to ir ļoti grūti izdarīt, neievērojot mūsu mērenību. Anonimitāte internetā amatieriem ir ilūzija.
Ceturtkārt, mēs atbildam uz šo jautājumu publiski. Ja mums tas būtu "grūti", tad mēs to vienkārši noņemtu un bloķētu jautātāja-apliecinātāja IP.
аватар admin
Piektkārt, ikviena tiesības ticēt vai neticēt mūsu resursam. Parasti tie, kuri nav apmierināti ar mūsu vietni, ir tie, kuri nav ievietojuši viltus atsauksmi vai noņēmuši negatīvu atsauksmi par sevi. Regulāri nāk vēstules ar lūgumiem vai draudiem. Smieklīgi par atbalstu vienai no lielākajām ceļojumu vietnēm. Citāts no 19.10.18. vēstules:
“Informācija, ko jūsu vietnē sniedz fiktīvi anonīmi autori, nepārprotami satur neuzticamu, nepārbaudītu apmelojošu informāciju. Saskaņā ar punktiem ... p ... Art. … norādītā informācija satur realitātei neatbilstošu informāciju, kas diskreditē mūsu uzņēmuma godu, cieņu un lietišķo reputāciju.
Tādējādi jūs sniedzat iespēju publicēt un tādējādi veicināt apzināti nepatiesas informācijas izplatīšanu, kas diskreditē mūsu reputāciju, pārkāpj mūsu tiesības un tas viss maldina mūsu patiesos klientus.
Saskaņā ar Art ... mums ir tiesības pieprasīt atspēkot informāciju, kas diskreditē mūsu godu, cieņu vai biznesa reputāciju.
Par apmelošanu, apzināti nepatiesu izdomājumu izplatīšanu, kas apkauno citu personu) saskaņā ar likumdošanu paredzēts sods ar naudas sodu ... apmērā vai audzināšanas darbiem līdz
аватар helena_fortuna
karelmir, jā, tas ir tā vērts. Tāpat kā visi pārējie.
Vienkārši visi cilvēki ir atšķirīgi un raksta dažādas atsauksmes.
Kur tu gribi iet?
аватар lazy_person
Šeit mēs tagad komentējam un atbildam uz jautājumiem, tas ir t.s. "forums". Šeit daudzi atbild uz jautājumiem, dalās iespaidos, sniedz padomus, ieteikumus. Tas ir noderīgi tiem, kas plāno ceļojumu. Protams, jums viss jālasa caur savu ideju prizmu.
аватар Olgaolga153
karelmir: "Ierakstiet meklētājprogrammās, lai pasūtītu atsauksmi, un jūs redzēsiet daudz interesanta."
Paņēma to speciāli. Es neredzēju neko, kas liecinātu par jūsu izteikumu autentiskumu.
Mēģināju analizēt, kur un kā šeit tiek reklamētas viesnīcas vai ceļojumu aģentūras, taču tā arī neatradu. (ar prātu acīmredzot nepietika)))
аватар Oleksii64
karelmir: "Ierakstiet meklētājprogrammās, lai pasūtītu atsauksmi, un jūs redzēsiet daudz interesanta." un kāpēc tu to ierakstīji un reģistrējies kā speciālists šai vienai ziņai? :)
аватар kazkova
Es domāju, ka pielāgotas atsauksmes ir visur, tostarp par šo resursu. Bet tos nav grūti atšķirt no īstajiem. Parasti pozitīvas pasūtījuma atsauksmes tiek rakstītas stāstījuma stilā, tajās ir pilnīgi loģiski teikumi un rindkopas utt., tas ir, tos raksta tekstu autori, kuriem ir grūti izlauzties no sava stila. Tie nesatur nekādas tīri precīzas sīkas detaļas ar nosaukumiem (piemēram, "tāds īss animators Mahmemd") utt. Vienkārši ignorējiet šādas atsauksmes un neuzticieties tām.
Runājot par īstām atsauksmēm, no reāliem lietotājiem, galu galā, cilvēki ir dažādi, un daži raksta negatīvas atsauksmes par visu viesnīcu un liek divcīņas dažu muļķību dēļ, bet citi labi runā par sliktām viesnīcām, jo. un tas viņiem piestāv.
Tāpēc, lasot atsauksmes, no tām "ķeriet" tikai faktus (piemēram, attālumu līdz jūrai, sauļošanās krēslu skaitu, ieeju jūrā utt.), un spriediet paši. Ne jau citu emociju dēļ.
аватар lazy_person
kazkova
ES tev piekrītu. To var atpazīt pēc prezentācijas stila. Bet tas parasti ir viesnīcu aprakstos, ne šeit, ne šajās diskusijās. Jauno viesnīcu aprakstos ir daudz šādu "pasūtījumu", kur darbinieki raksta sev ...
Pie "foruma" (šeit) notiek tieša saruna, brīžiem pat kaislības vārās...
аватар vasyusha
kazkova, es nepiekrītu tam, ka kompetents manu domu izklāsts skaidri norāda uz "kārtību". Varbūt cilvēks labi mācījās skolā? ;))))
Un citu cilvēku atsauksmēs es parasti pievēršu uzmanību tiem punktiem, kas mani tieši interesē. Un, ja mani neinteresē animācija, tad viesnīcai piešķirtais negatīvais vērtējums tās prombūtnes dēļ diez vai ietekmēs manu viedokli, izvēloties šo viesnīcu.
Un šajā jautājumā svarīga ir arī statistika - ja uz 20 negatīvām atsauksmēm pēkšņi parādās kategorisks apgalvojums, ka labāku viesnīcu cilvēks dzīvē nav redzējis, tad arī es viņu, visticamāk, ignorēšu.
аватар kazkova
vasjuša,
"Kompetents domu izklāsts" un "pielāgots" recenzijas ļoti atšķiras pēc stila. Izlasiet vismaz manu)) Viņi ir izglītoti, un tajā pašā laikā tie nav izgatavoti pēc pasūtījuma, bet gan īsti.
Un pielāgotie tāpēc ir pamanāmi, jo tos raksta penny copywriter meitenes, kurām nav pietiekami daudz inteliģences, lai tās izskatītos kā realitāte)).
аватар karelmir
"""Parasti tie, kuri nav apmierināti ar mūsu vietni, ir tie, kuri nav ievietojuši viltus atsauksmi vai noņēmuši negatīvu atsauksmi par sevi"""
Tālu no dziļuma! Vai ir iespējams būt neapmierinātam ar taisnīgumu? Nepublicēta viltus atsauksme ir godīga, patiesa negatīva atsauksme ir godīga Tāpēc šeit nevar būt neapmierinātības attiecībā uz jums. Ja vien kaut kādā veidā pret sevi. Cita lieta, kad viltus negatīvu atsauksmi tev raksta to pārstāvji, pret kuriem tā rakstīta, lai tu sniedz to, kas to uzrakstījis, un ļauj šim cilvēkam sniegt kaut kādu apstiprinājumu (līgumu). Godīgi? Vai ko tu ar to mocīties, tevi te neapmelo, tu te esi dievs un tiesnesis, dari ko gribi
аватар Olgaolga153
karelmir___ Dārgais cilvēk, kas tu pats esi? No jūsu nekonsekventajiem secinājumiem ir ļoti grūti kaut ko saprast. Man izklausās pēc parasta troļļa.
аватар karelmir
Tā vietējais moderators atbildēja ar sapratni nepārprotami ne augstāk par skolas līmeni. Lūk, kā viņi šeit strādā!
аватар admin
Lūk, iemesls.
karelmirs ir tūrisma aktivitātes priekšmeta pārstāvis, par kuru mūsu mājaslapā tika uzrakstīts negatīvs apskats.
Tie. apgalvojums "internets ir pilns ar reklāmām par viesnīcu un ceļojumu aģentūru reklamēšanu, izmantojot šo interneta resursu" ir tīrais viltojums. Kas krasi pazemina uzticības pakāpi pārējiem karelmira vērtējumiem un izteikumiem.
Pārējais ir apgalvojums, ka mēs nenoņemam negatīvu atsauksmi, kuru šis viesnīcas vai uzņēmuma pārstāvis uzskata par viltotu. Visas pārējās prasības, tā teikt, ir psiholoģisks uzbrukums.
Diemžēl šāda rīcība palielina iespējamību, ka šis pārskats joprojām ir patiess.
Jo tie subjekti, kuri ir pārliecināti, ka recenzija ir nepatiesa vai negodīga, sadarbojas ar viņiem - sazinās ar autoru un ar mums. Tie, kas nav pārliecināti, mūs apdraud vai mēģina apsūdzēt visās nopietnās lietās (kā šajā gadījumā).
Mūsu vietnē ir iespējamas pret konkurenci vērstas darbības. Bet tikai daži un ārkārtīgi reti. Kā pareizi rakstīts iepriekš, tos ir viegli aprēķināt pat no teksta. Nemaz nerunājot par citām norādēm, kas mums ir par pārskata avotu.
аватар admin
Tā kā mēs strādājam juridiskajā jomā, mums ir īpaša procedūra atsauksmju pārbaudei. Līdz ar to ir priekšlikums par šo lietu. karelmirs oficiāli iepazīstina ar sevi un sniedz saiti uz negatīvajām atsauksmēm, par kurām viņš bija tik sajūsmā. Un mēs sāksim ar viņu strādāt. Bet, ja izrādās, ka tā ir patiesība, tad neprecizējiet to - par to uzzinās ne tikai tie, kas apskatīs informāciju par šo tūrisma aktivitātes tēmu.
Tā būs mūsu kompensācija par negodīgām apsūdzībām.
аватар lazy_person
administrators,
Jebkurš pārskats: "pozitīvs", "negatīvs" vai pat "viltus" - tas ir konkrētas personas atsauksme, pat ja tā ir no konkurējoša uzņēmuma. Nu "viltus" .. nu ko? Par jebkuru viesnīcu, kūrortu ir daudz informācijas, daudz atsauksmju, kas sniedz pilnīgu priekšstatu par problēmu. Jums jāspēj lasīt un saprast lasīto, izejot cauri savu ideju prizmai. Jebkurai pārskatīšanai ir tiesības pastāvēt.
Slikti, ka vietne ir ierobežojusi tiesības labot jūsu atsauksmi vai atbildi. Visur visos tīklos nodrošināta "rediģēšana" .. jums nav.
аватар annanom
Un kurš teica, ka tikai atsauksmi tad pati viesnīca nevar pamanīt? Tas nenozīmē, ka šāds stāsts uzreiz tika pasūtīts! Starp citu, manuprāt, komentāros neplūst viesnīcu vērtējumi, bet tikai lasītāju atsauksmes, tāpēc varu ieteikt, ka resurss ir vairāk domāts cilvēkiem, nevis cilvēkiem (botiem) vai kurš teiks, ka es. es kļūdos sava naivuma dēļ, vai ne?!
P.S Sasodīts, cik neērti rakstīt pa mobilo trolejbusā!!!
аватар admin
Skaidrs, ka atsauksmes raksta īsti cilvēki. Jautājums ir par to, kāda viņiem ir motivācija un cik adekvāti viņi ir savos novērtējumos.
Piemēram, karelmirs. Vai viņa patiesības vērtējumam ir tiesības ietekmēt mūsu tēlu?
Tāpēc mēs nepublicējam visas atsauksmes.
Ir pret konkurenci vērstas atsauksmes – raksta pateicīgi kaimiņi. Par viņiem ir lieliskas atsauksmes.
Ir atsauksmes ar neatbilstošiem vērtējumiem. Neadekvāti pat attiecībā pret recenzijā rakstīto.
Smieklīgs gadījums. Mēs ievietojām ļoti negatīvu atsauksmi par viesnīcu. Viss ir slikti, un pat rotaslietas tika nozagtas no čemodāna. Pēc divām dienām pienāk vēstule no autores (meitenes), kurā viņa lūdz atsaukt atsauksmi, jo šīs rotas viņa atradusi kaut kur citur. Atsauksme noņemta. Un meitene ievieto jaunu atsauksmi, ļoti pozitīvu. Pēc tam mēs ieviesām vēl vienu parametru atsauksmju pārbaudei.
Jautājumiem par recenziju un atbilžu rediģēšanas iespējām. Tas ir apzināts ierobežojums. Šeit varat rediģēt stāstus, ziņas forumā un savus komentārus atsauksmēm.
аватар annanom
Tagad viss ir skaidrs, paldies!
аватар yanina.lyashchuk
Jautājumus par mani interesējošām viesnīcām uzdevu divas reizes.Atbildes mani ļoti iepriecināja, līdz ar to uz pirmo viesnīcu neaizlidoju, bet par otro saņēmu vairāk nekā noderīgu informāciju.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Ukraina
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
Ukraina
Arabata bultiņa Berdjanska Borispiļa Čerņigova Debeszils Dņepru Doņecka Dzelzs osta Gribovka Harkova Kamjaņecs-Podiļskis Khmiļņiks Kijeva Kiriļlovka Koblevo Ļvova Mirgoroda Moršins Odesa Primorska Sātanovs Šatska Sergejevka Skadovska Skhodnitsa Svjatogorska Truskaveca Umans Zatoka
vēl
vēl