Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums o Ukraina

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
7241 abonenti tiks
informēti par problēmu
Tēmu jautājumsа

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
ANEX TOUR--- TEV IR SIRDSAPZIŅAS???
Anex tūre pastāvīgi nozog dienas no tūristiem. Ja lidojumam jābūt no Maskavas no rīta, tad tas tiek pārcelts uz vakaru un otrādi - ja reiss uz Maskavu ir vakarā, tad tūristus no viesnīcas izdzina agri no rīta. Es nekad neizmantotu šo uzņēmumu, bet ir labas viesnīcas, kas strādā tikai ar piebūves tūrēm. Lidmašīnas pilots skaidroja, ka Anex tūrē maldināšana ir 80%
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
7 abonenti  • prasīja 2013-04-2512 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  14
аватар Alla__
Retorisks jautājums
Es nedomāju, ka Anex tūrisma kompānijas pārstāvji jums šeit atbildēs
Un man radās jautājums - kur lidmašīnas pilots jums sniedza paskaidrojumus?
аватар dimdimysh
Ekskursijas tiek uzskatītas par naktīm.Jūs pavadījāt naktis viesnīcā.Turklāt, ja rakstīsiet sūdzību Anex, viņi atbildēs, ka nav atbildīgi par čārterreisu grafiku
аватар sent2008
Lidmašīnas pilots paskaidroja, ka Anex tūrē maldināšana ir 80%.
Regulāri lidojot ar lidmašīnām, biju pārliecināts, ka piloti lido ar lidmašīnām, bet izrādās, ka viņi nodarbojas ar statistikas atskaitēm un nogādā saņemto informāciju iedzīvotājiem, lūk, Mihaļič!
Būtiski ieteikumi:
1) veikt regulārus lidojumus;
2) precizējiet lidojumus - laidiena cena ir 50 eiro par personu / lidojums;
3) neizmantojiet tāda pakalpojuma pakalpojumus, kas jums nav piemērots.
аватар Marina0709
Un es tev piekrītu. Pirms 2 gadiem nonācām tādā pašā situācijā, kad ieradāmies viesnīcā 23-50, un datums bija pilnībā ieskaitīts. Tāpēc pēc tam viņi principa pēc vairs negāja ar Aneksu. Un viņi krāpjas ceļojumu aģentūrās. Rostovā biļetes uz Turciju pērku tikai "Rozā zilonī", jo. "Sputņikā" utt. maldināt. Pagājušajā gadā nopirkām agru rezervāciju un visi lidojumi bija kā prasīts, apmēram 20-40 minūšu starpība Un kā mums aģentūrā teica, ka visai sezonai izlidošanas laiks mainīts kādas 5-10 reizes uz visu sezonu. sarunu laiks rītam mainījās katru sekundi. Secinājums meklējiet godīgu pārdevēju.
аватар Pachok
No pārdevēja nekas nav atkarīgs, tikai no operatora.
аватар dimdimysh
Marina, tu nesaproti atšķirību starp TA, kur pērkat ekskursijas, un TO, kas veido tūrisma produktu pārdošanai? Tātad tavam zilonim ar to nav nekāda sakara.
аватар orbittours.ru
kompleksie lidojumi ir čārterreisi, un operators tos var mainīt atkarībā no situācijas.
visi TO atpūtu uzskata par naktis, nevis uzturēšanās dienas. dažreiz ierašanās pulksten 22:00 un izbraukšana pulksten 6:00, un tas viss ir svarīgs. veicot rezervāciju aģentūrā, sākotnēji varat norādīt atiešanas laiku (diemžēl tas var mainīties, šī ir čartera un, pērkot biļeti, jūs abonējat šo)
аватар Marina0709
Es tikai sapratu atšķirību. "Ziloņa" aiziešanas nez kāpēc neviens nemaina, bet vai citiem tas mainās, vai tā ir viņu privilēģija? Es pats izvēlējos - izlidošana veidojās agrās rezervācijas laikā un pēc 5 mēnešiem bija tikai atsevišķas izmaiņas, un pārējās tūrisma aģentūrās gandrīz 90%. Tāpēc domāju, ka arī pilotiem lidojumu grafiks ir vismaz pusgads. Izņemot ārkārtas apstākļus laikapstākļiem.
аватар Pachok
Nevis no "Ziloņa", bet no operatora, kura ekskursijas viņš jums pārdod.
аватар Mascot71
Pegazs nav labāks...
аватар orbittours.ru
Marina0709 jums tikko paveicās ar ziloni, un tātad harta ir par to un harta, ka neviens jums neko nevar garantēt.
аватар nesnew
Talismans71, visi tādi, bet kādam mazāk - kādam vairāk.
Godīgi sakot, jums jāapsver kombinācija no:
TO-čarters, bet tā kā TO izpērk čarterus, tad tas ir īpaši redzams NOT megacities :)), tad par to atbild TO.
аватар Mascot71
Attiecībā uz Pegasus Nordwind ir viņu meita, un šādā situācijā ir smieklīgi vainot hartu. Viņi nozaga man dienu aizpagājušajā gadā. Starp citu, šeit viņi ņirgājās par transportlīdzekli, viņi saka, kas tas par pilotu, kas sazinās ar pasažieriem, un tāpēc, nolaižoties Antālijā, pilots izgāja pie pasažieriem un Nordwind un Pegasus vārdā atvainojās par Domodedovā 6 stundu aizkavēšanās, lai gan ne vieglāk kļuva un naudu neatdeva, viesnīcā ieradās 23.30 naktī, šķiet, ka ir, bet diena tika pārcelta, tas pats tika pārskaitīts atpakaļ no 16. uz 6
аватар nesnew
Mascot71, pārskaitījumi mani vienmēr ir sašutuši.
Pēc atmiņas izraugām patīkamas paziņas no viesnīcas, viņiem izbraukšana ~13 dienas, 01-00 naktī. Nāc ar uzņemšanu! (nevis gidi, bet viesnīcas darbinieki) un ziņo, ka informāciju par pārsēšanos un izbraukšanu no viņiem saņēmuši 03-30 naktī. Sākumā cilvēki bija stuporā, un tad viņi skrēja savākt mantas ... Nav labi, kaut kā ...
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Ukraina
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
Ukraina
Arabata bultiņa Berdjanska Borispiļa Čerņigova Debeszils Dņepru Doņecka Dzelzs osta Gribovka Harkova Kamjaņecs-Podiļskis Khmiļņiks Kijeva Kiriļlovka Koblevo Ļvova Mirgoroda Moršins Odesa Primorska Sātanovs Šatska Sergejevka Skadovska Skhodnitsa Svjatogorska Truskaveca Umans Zatoka
vēl
vēl