Jautājums o Ukraina

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
7241 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Kā jūs pārbaudāt ievietotās informācijas precizitāti?
Sveiki. Mani vecāki ir pansionāta "Exotic" (Krimas piekrastes Feodosija) īpašnieki, ir negatīva atsauksme, viņi pārbaudīja personu, kas rakstīja - viņš nav atpūties. Sniegtā informācija būtībā ir neprecīza. Varu tikai pieņemt, ka to rakstījuši konkurenti.
Gatavs parādīt VISUS SKAITUS, bez izņēmuma, lai apstiprinātu, ka atsauksmē rakstītais neatbilst patiesībai! http://www.turpravda.ua/uc/beregovoe__feodosija_/Ekzotik-h27640-r39208.html
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
3 abonents  • prasīja 2012-05-1813 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  5
аватар honeysun
Tātad apskatam jau ir 2 gadi!
Protams, tā nav taisnība, kopš 2010. gada viss varēja mainīties 10 reizes, un varēja mainīties īpašnieki.
Es neredzu iemesla jums te dusmoties. Īpaši tas pats, kā likums, pievērsiet uzmanību jaunākajām atsauksmēm.
Vienīgais, ko varat atstāt komentāru pie pašas atsauksmes, rakstīt, piemēram, ka matrači ir jauni un kondicionieris tiek tīrīts reizi mēnesī.
аватар fialca
kā tu pārbaudīji cilvēku? Varbūt viņš nav atpūties, uzrakstiet savu atbildi no īpašniekiem, piekrītu, tas ir labākais veids, kā to pierādīt. šis pārskats ir nepatiess. un tomēr, ja tiešām laba viesnīca, tad pārsvarā vienmēr būs labas atsauksmes. Pēc manas pieredzes. Veiksmi tev.
аватар V_STR
Ja tev viss ir visaugstākajā līmenī, tad nevajag attaisnoties. Novērtējiet - uzrakstiet labu atsauksmi. Negatīva atsauksme arī nav slikta, tas būs pamats uz visu paskatīties kritiski.
аватар admin
Katram cilvēkam ir tiesības uz savu viedokli. Mūsu gadījumā, lai uzrakstītu atsauksmi.
Katram tūrisma darbības subjektam ir tiesības aizsargāt savu reputāciju.
Katras personas tiesības ierobežo citu cilvēku tiesības.
Katrs cilvēks ir atbildīgs par savu rīcību. Jo īpaši par sava viedokļa publisku paušanu.
Šie ir vispārīgie principi. Tāpēc mēs pieņemam pieprasījumus noņemt atsauksmes. Lai to izdarītu, jums oficiāli jāiepazīstas ar sevi un jāformulē apelācijas iemesli. Nosūtām pieprasījumu recenzentam. Ja autors paziņo par gatavību aizstāvēt savu viedokli, tad izskatīšana paliek, un mēs informējam viesnīcu par gatavību risināt jautājumu tiesā.
аватар igorpolyakov374
http://poiskmp3music.com - labāk klausīsimies labas dziesmas.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Ukraina
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
Ukraina
Arabata bultiņa Berdjanska Borispiļa Čerņigova Debeszils Dņepru Doņecka Dzelzs osta Gribovka Harkova Kamjaņecs-Podiļskis Khmiļņiks Kijeva Kiriļlovka Koblevo Ļvova Mirgoroda Moršins Odesa Primorska Sātanovs Šatska Sergejevka Skadovska Skhodnitsa Svjatogorska Truskaveca Umans Zatoka
vēl
vēl