Jautājums par viesnīca Club Hotel Sidelya 4*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
23 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
Braucam no ANEKS, vēlāk palasīju atsauksmes, šausminos.
Kurš šogad lidoja uz Turciju no Anex? Vai tas ir tik slikti? Vakar nopirku no viņa divas ekskursijas, izlasīju atsauksmes un šausminājos. Pats trakākais, ka kopā ar mums lido 3 gadus vecs bērns. Ko darīt, ja Anex tevi pievīla?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
6 abonenti  • prasīja 2009-08-3116 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  14
аватар Phansoft
Neiesaku jums radīt vispārēju iespaidu par Anex, vadoties pēc atsevišķiem gadījumiem atsevišķās viesnīcās.Biju Ēģiptē pirms mēneša no Anex. Vairākas reizes nācās sazināties ar pārstāvi - istabas durvis vairs nevērās un dvieļi netika piegādāti. Viss tika atrisināts dažu minūšu laikā. Tāpēc man nav nekādu pretenziju. Citās vietās tas var būt savādāk. Tāpēc es novēlu jums veiksmīgu ceļojumu un lai jums veicas ar Anex.
(Bet viņu ekskursijas ir visdārgākās, dažas ir tikai kosmoss)
аватар svtol
viss ir atkarīgs no gidiem personīgi. Dažas reizes bijām ekskursijās un šķiet, ka viss ir kārtībā. bet viņi aizmirsa par mums makšķerēšanai, aizmirsa, ka viesnīcā gaidīja 3 cilvēki, un viņi pat neatvainojās. labi, ka naudu atdeva
аватар oksana.z
Mans draugs maijā devās uz Ēģipti ar Aneksu. Man bija šausmīgi bail, jo. Uzticējos tikai Turtes, bet viss izdevās lieliski, izbraukšana, ierašanās, tikšanās – viss laicīgi. Tikai pārvadātājam Visa Air tas nepatika.
аватар Amir1
Mums, ceļojumu aģentiem, ir ļoti slikti strādāt ar Anex. Ļoti bieži mums tāda filma piestāv, ka brīnās. Bet ar tūristiem nekad nebija problēmu, vismaz ar tiem, kurus mēs sūtījām. Un vēl paturiet prātā, ka tūroperators nav atbildīgs par lidojumu, par to atbild aviokompānija, neatbild par to, kas jums ir viesnīcā (tur ir personāls), neatbild par jūsu veselību (jums ir apdrošināšana nodrošina apdrošināšanas sabiedrība), nav atbildīgs par jūsu pārvešanu uz viesnīcu un atpakaļ (šim nolūkam ir iekšējs pārvadātājs). Tad kāda starpība, kurš tūroperators, ja tev pa rokai ir lidmašīnas biļetes, viesnīcas kupons un apdrošināšana? Pārējo varat izdarīt pats, bez tūrisma operatora.
аватар abysfinks
Nepiekrītu Amiram. Viesnīcas, aviokompānijas, pārvadātāja, apdrošināšanas kompānijas izvēle ir ceļojumu rīkotāja bizness. Līdz ar to visas negatīvās sekas. Ar ko noslēguši līgumu uz sezonu, to saņems tūristi. Protams, visi cenšas ietaupīt naudu.
аватар Amir1
abysfinks ir pilnīga taisnība.
Tūrisma operators tikai iepako ceļojumu, un pārējais jums jāskatās pašam. Tas, ka Anex lido ar Visa Air, ir slikti, bet tikai tāpēc, ka lidmašīnās nav vietu, bet tās ir jaunas. Jūs pats izvēlaties viesnīcu, visiem ir vienāds transfērs, apdrošināšana arī. Kas tad varētu būt nepareizi? Jautājums ir, ko darīt, ja Anex neizdodas? Un kā viņš var neizdoties? Kā? Vai ir lidmašīnas biļetes? Tur ir. No Anex nekas nav atkarīgs. Vai tur ir transfērs? Apskatiet ekskursijas apstiprinājumu (mēs vienmēr sniedzam tūristiem izdruku no vietnes). Tur ir. Atkal nekas nav atkarīgs no Anex. Vai ir apdrošināšana? Paskaties uz politiku, Anex ar to nav nekāda sakara. Vai viesnīca jums tika nodrošināta? Skatīt kuponu. Pat ja Anex pārstāvja tur nebūs, jūs tik un tā tiksiet izmitināts uz šī kupona. Tātad, kāds ir risks? Tikai jūs pavadāt no lidostas uz autobusu un no autobusa uz viesnīcu. Jūs jau esat izvēlējies un iegādājies visu pārējo, un tas jums būs neatkarīgi no Anex.
аватар Amir1
abysfinks bet tūrists jau visu nopircis. Viņš neuztraucas par izvēli, bet gan par to, ko ar šo izvēli tagad darīt. Bija jāuztraucas, kad tika izdarīta izvēle: kurš pārvadātājs, kura viesnīca, kura apdrošināšanas kompānija. Un, ja tas viss der (un nevar būt citādi, ja viņi skatījās, ko viņi izvēlējās), tad nav par ko uztraukties.
аватар Amir1
štrunts var būt tikai tad, kad Anex nav samaksājis par kaut ko ceļojuma apstiprinājumā norādīto laikā. Tad viņi tev to nedos. Bet es to neesmu dzirdējis no Anex. Tāpēc neuztraucieties, viss būs kārtībā. Tikai šeit arī nevajag pārāk daudz prasīt no tūroperatora. Ja jums iedeva sliktu numuru, tā nav Aneksa vaina. Un, ja jums ir dvielis ar caurumu, tas arī nav Anex jautājums, bet gan viesnīcai. Vajadzēja izvēlēties viesnīcu labāk un dārgāk. Un jums nav jādomā, ka, iegādājoties ekskursiju no Anex, operatora pārstāvjiem vajadzētu uzkopt jūsu istabu vai pludmali. Tā nav taisnība!!! Un daudzi tūristi tā domā. Tāpēc ir sliktas atsauksmes. Ir jānodala pienākumi un nevajag tos pakārt tam, kuram par to būtu jāatbild. Tad viss būs skaidrs.
аватар abysfinks
Viss ir pareizi. Viesnīcas un ceļojumu rīkotāja izvēle ir tūrista prerogatīva. Mēs (tūristi) esam savu priecīgo svētku kalēji. Ir vēlme ietaupīt naudu - pārsūtīt uz neuzticamu tūrisma operatoru. Un ko darīt, kad tūre jau iegādāta... Rēķini un ceri, ka viss noritēs gludi. Galvenais ir sadalīt sev tūroperatora atbildības jomas un visu pārējo. Un es domāju, ka atvaļinājumā es piedošu jums pievērt acis uz trūkumiem, nevis tērēt nervus, zākājot darbiniekus un meklējot patiesību.
аватар Amir1
Kas ir neuzticams operators? Šis ir tas, kurš nemaksā par to, ko apstiprina tūristam, vai nemaksā par to, ko apstiprina. Tad tūrists nesaņem to, ko nopircis. Anex nekādā gadījumā nepieder šādiem tūrisma operatoriem. kas nozīmē, ka ceļojuma apstiprinājumā rakstīto saņemsi tieši un neko citu. Tieši par to UN TIKAI PAR TO ir atbildīgs tūroperators. Un ja esi izvēlējies viesnīcu, kurā tev nepatīk, tad nav vainīgs tūroperators, bet tu pats un neviens cits. Lūk, lamāj sevi.
аватар abysfinks
Neuzticams tūroperators ir arī tas, kurš ir noslēdzis līgumu ar junkyard aviokompāniju (kuriem ir veci Boeingi, kas 20 gadus nostrādājuši Ķīnā vai mūsu mirušie Carcasses, kuru čarteri tiek pārcelti uz visneizdevīgāko laiku), tas ir tūroperators, kuram nav garantētas vietas viesnīcās vai tūroperatora vainas dēļ viesnīcās notiek virsrezervācija (rebooking) un tādēļ tūristi uz diennakti - divas - trīs tiek izmitināti citās viesnīcās, tās ir nekvalificētas viesnīcas ceļveži, tie ir transfēra autobusu vadītāji, kas guļ ceļā utt.
аватар Amir1
transfēra autobusiem un vēl jo vairāk to vadītājiem nav nekāda sakara ar tūroperatoru. Līgums ar aviokompāniju - jā, bet, kad tūrists izvēlas ceļojumu, viņš nevar neizvēlēties aviokompāniju. Kad viņš tādu uztaisījis, tas nozīmē, ka viņam patika, operatore izmanto viņas pakalpojumus, jā. Neizvēlies tad. Un zdesb operators? Šī ir jūsu izvēle. Nav garantētas vietas, tas ir tad, kad tūroperators par tām nesamaksāja un cerēja uz "varbūt". Anex nav. Gidi viesnīcās. Un kādiem tiem jābūt? Principā par gida palīdzību viesnīcā nemaksā. Apskatiet savas kompleksās ekskursijas apstiprinājumu. Kur ir rakstīts, ka jūs maksājāt par palīdzību viesnīcā? Nekur? Esi apmierināts, ja tev pat parāda, kur atrodas uzņemšana, un par to jāsaka paldies, nevienam nav pienākuma tevi tur vest aiz rokas, tu par to neesi samaksājis. Un tas, ka tūroperators šo cilvēku tur ielika BEZ MAKSAS, tik liels paldies viņam par to. ko tu gribi no viņa?
Kopumā gida pienākums viesnīcā ir pārdot jums ekskursiju biļetes, nevis atrisināt jūsu problēmas ar viesnīcu, lai gan daudzi gidi izlemj un nez kāpēc visi uzskata, ka tas ir viņu pienākums. Tas tā nav, tāpēc viesnīcā ir reģistratūra, un jums ar viņiem ir jāatrisina visas problēmas.
аватар El-ka
Braucām ar Anex, Transaero Airlines, viss bija lieliski, divstāvu Boeing, izlidošana bez kavēšanās, diezgan adekvāts gids. Bet par Pegazu neko labu nevaru teikt, pagājušogad aizkavēja lidojumu tur 1,5 dienas, atpakaļ 15 stundas, un pie Domodedovas bija Pegasus pārstāvis, kurš sākumā paraustīja rokas un pēc tam nomazgājās, viņi redzēja. Gids reiz bija viesnīcā, bet tā kā viņi neko nepirka, interese par mums pazuda, ceru, ka viss pāries bez kavēšanās. Lai laba atpūta!
аватар svtol
Un nez, no kā nāk gida alga? Vai arī īpašnieks maksā viņam personīgi? Vai ekskursiju procents? tad gids saņemtu 3 kapeikas.tagad nelasu līgumu - verificēta aģentūra - un agrāk līgumā bija iekļauts gida pakalpojums.un vispār - turku valodu neprotam, un arābu valodu arī, bet daudzi recepcijā angliski īsti nesaprot!Jā un vispār zinu,ka gidi atbild par saviem tūristiem. katru dienu tiekoties viesnīcā un risinot jautājumus, katrā ziņā teztour Ēģiptē un arī citās valstīs ir vienāds (un uz Turciju mēs pārstājām braukt augstās izmaksas, cenas un kvalitātes neatbilstības un vairāku citu iemeslu dēļ)
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Club Hotel Sidelya 4*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl