Jautājums o Turcija

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
20247 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi
Tēmu jautājumsа

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Vai varat pastāstīt, kā un kad viņi iedala vietas lidmašīnā?
Pagājušajā gadā mēs lidojām uz Turciju no Zaporožje, UIA uzņēmums no Join ap. Mēs lidostā ieradāmies pirmie cerībā uz normālām sēdvietām, un mēs ar bērnu tikām nolikti pāri ejai. Viņi teica, ka UIA vietas piešķīris iepriekš. Kā no tā izvairīties, šogad lidojam no Aneksas, bet arī no Zaporožjes. Pateicos jau iepriekš.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
16 abonenti  • prasīja 2017-05-228 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  71
аватар Olgaolga153
Vispirms noskaidro, ar kuru aviokompāniju lidojat. Dažiem uzņēmumiem ir tiešsaistes reģistrācijas pakalpojums. Tas parasti notiek 1 dienas laikā. Taču šoreiz var būt gan mazāk, gan vairāk. Šajā gadījumā jūs ieejat uzņēmuma tīmekļa vietnē, ievadiet informāciju par biļeti un izvēlieties savas sēdvietas.
Un vai jūs mēģinājāt rakstīt aviokompānijai MAY ar lūgumu paskaidrot, uz kāda pamata tiek veikta šāda izplatīšana? Kaut kā tas nav skaidrs un nav demokrātiski. ((
аватар kolyan_cat
Jautājiet ceļojumu aģentam, no kura iegādājāties ceļojumu. Ja reģistrācija notiek tikai lidostā, tad jūsu iespēja ir ierasties lidostā iepriekš un reģistrēties starp pirmajiem, mums tas bija pagājušajā gadā.
аватар kryukovskaya
Viņi vienmēr reģistrējās lidostā, bet pirms tam viņi nebija lidojuši no Zaporožjes un UIA nebija lidojuši. Kamēr tas ir rakstīts Anex, pārvadātājs Windrose. Es saprotu, ka labāk to sākt aktīvi darīt nedēļu pirms izlidošanas, vai pat, šķiet, Anexa slēdz līgumu ar kādu turku uzņēmumu.
аватар kryukovskaya
Un vēl, ja iespējams, pastāstiet man. Vai lidmašīnā no Ukrainas uz Turciju nav pārtikas? Vai arī mums tā ir paveicies?
аватар Irina_73
Sēdvietas vienmēr tiek iedalītas lidostā, pašā sākumā, kad reģistrējat savu bagāžu. Pirmajiem paveicas vairāk - var pasūtīt, kur grib sēdēt. Bet lidostas darbinieki ar smaidu uz lūpām dara to, ko vajag. ))) Reizēm paveicas.
аватар Olgaolga153
Saskaņā ar starptautiskajiem standartiem ēdienreizēm jābūt atkarīgam no lidojuma ilguma. Ja brauciena laiks ir mazāks par 3 stundām, pasažieris tiek pabarots ar aukstajām uzkodām, sviestmaizēm, sviestmaizēm, kūkām ar karstajiem vai aukstajiem dzērieniem. Ja lidojums ir ilgāks par 3 stundām, tad tiek nodrošināta siltā maltīte: garnīrs + gaļa (zivis, desa, vista, gulašs...), šeit tas atkarīgs no pārvadātāja iztēles un iespējām.
Taču pēdējos pāris gados lielākā daļa aviokompāniju apkalpo pasažierus ekonomiskajā režīmā, tas ir, bez karstuma. Sīkāku informāciju var atrast vietnē "Vēja rozes" .
аватар Oleksii64
Aneksovskis Azurs nav tāds kā Turcijas lidojumos, un Ēģiptes lidojumos viņš vispār neēd. Bet a / c Bravo no TPG - barota lidojumā uz Šarmu.
аватар Veronika7081
kryukovskaya, lidojumi uz Antāliju no Kijevas bez ēšanas.
аватар travelsita
Viņi nebaro. Paņemiet līdzi vai iegādājieties sviestmaizes tranzīta zonā. (apmēram 70 UAH viena sviestmaize). Vajag kaut ko uzkost. )))
аватар kryukovskaya
Paldies.
аватар lana_181
ja lidosi ar Vēja rozi,domāju,ka tev patiks viss.Mazas lidmašīnas,bet viņu serviss labāks.Nekā Mau,vienmēr. agrāk baroja, tagad gandrīz nekur nebaro.Bet varbūt tur var pasūtīt ēdienkarti, to var uzzināt pie pašas aviokompānijas piezvanot. Ja lidojums ir čārterreiss, reģistrēšanās tiešsaistē nenotiek.Tas ir tikai tiešajos lidojumos.
аватар lana_181
ir labs veids, kā dabūt sēdvietas priekšējās rindās, sakiet, ka esat slims)) Tas vienmēr darbojas. ja ir pašas sēdvietas. It īpaši, ja esat kopā ar bērnu. Vai arī bērnam ir kustību traucējumi. Un ne vienmēr, ja būsi pirmais, būs labākas vietas. Parasti pirmās tiek izdalītas ģimenēm ar bērniem, kā jau pienākas. Bet es vienmēr mīlu pa vidu.Un jautāju pie iluminatora. Katram savs.
аватар Olgaolga153
Pagājušajā gadā lidoja ar / k Red Wings. Uzņēmuma mājaslapā arī bija norādīts, ka reģistrēšanās tiešsaistē notiek tikai regulārajiem reisiem. Apmēram 20 stundas pirms izlidošanas aiz smiekliem devos uz vietu, sazvanīju vēlamo reisu, ievadīju biļešu numurus, un tur... vairāk kā puse vietu jau bija aizņemtas. Izvēlieties no pārējiem un reģistrējieties.
аватар Veronika7081
Šeit ir oficiālā informācija no aviokompānijas Rose of the Winds vietnes:
"Sēdvietu rezervēšana" pakalpojums ietver vēlamāko un ērtāko sēdvietu iepriekšēju rezervāciju lidmašīnā par papildu samaksu.
Turpmāk pasažieriem ir iespēja rezervēt vietas lidmašīnas salonā (izņemot neatliekamās palīdzības telpas) iepriekš, pērkot biļetes pie tūroperatora/uzņēmuma, un interneta vietnē www.windrose.aero, izmantojot tiešsaistes pakalpojumu Papildpakalpojumi*.
Pakalpojums "Rezervācija" ir pieejams:

Norādes izmaksas
vietas 1-3 rindās Visas 30 USD **
pārējās vietās 7 USD **
BRĪDINĀJUMS! Jāredz!
Lai nodrošinātu drošību uz klāja, sēdvietas gaisa kuģa avārijas rindās (rozā indikators) ir aizliegtas:
1. zīdaiņi (INF), bērni vecumā no 2-16 gadiem, bērni bez pavadības līdz 16 gadiem.
2. pasažieriem ar ierobežotām pārvietošanās spējām un citiem traucējumiem (INAD, DEPA / DEPU).
3. grūtnieces
4. pasažieri, kas salonā ved dzīvniekus.
аватар Veronika7081
Es turpinu:
5. ārvalstu pasažieri, kuri nerunā ukraiņu / krievu / angļu valodā.
Turklāt zīdaiņus (INF) ievieto tikai vietās, kas aprīkotas ar papildu skābekļa masku (zils indikators).
!! Lai nodrošinātu lidojuma drošību, Pārvadātājam ir tiesības pasažierim iepriekš nodrošināto sēdvietu salonā mainīt pret citu, pēc tam atlīdzinot pakalpojumu "Sēdvietu rezervēšana" iegādes vietā.
* Ja biļeti iegādājaties vietnē - pakalpojums ir pieejams rezervācijai no iegādes brīža, bet ne vēlāk kā 4 stundas pirms lidojuma atiešanas.
Pērkot biļeti ne aviokompānijas mājaslapā – pakalpojumu iespējams rezervēt pēc 19:00 dienu pirms izlidošanas, bet ne vēlāk kā 4 stundas pirms izlidošanas.
** Rezervējot Papildpakalpojumus, cena ir norādīta UAH pēc kursa maksājuma dienā vienai personai un lidojumam vienā virzienā. "
аватар kolyan_cat
Šis ir regulārs lidojums. Autoram ir harta.
аватар Veronika7081
kolyan_cat, un kāpēc viņi raksta: "Turpmāk pasažieriem ir iespēja iepriekš rezervēt salonu (izņemot avārijas rindas), pērkot biļetes pie TŪRISMA OPERATORA ... ". Kā to saprast?
аватар Veronika7081
Prioritārās reģistrācijas pakalpojums
Prioritārā reģistrācija - iespēja, kas ļauj iziet prioritāro reģistrāciju pie atsevišķa galda, glābjot jūs no gaidīšanas rindā.
Pateicoties šai opcijai, jūs izietat prioritāro reģistrāciju pie atsevišķa galda. Prioritārā reģistrācija izlidošanas lidostā.
Pakalpojumu varat rezervēt biļešu iegādes posmā no tūrisma operatora/uzņēmuma un vietnē www.windrose.aero, izmantojot Papildu pakalpojumu pakalpojumu *.
Norādes izmaksas
a/p Borispiļa, Dņepro, Zaparožje, Ļvova, Odesa, Harkova, Šarm eš Šeiha, Hurgada, Herakliona, Rodas sala, Burgasa, Barselona, ​​Tivata, Pula
10 USD**
a/p Brescia 5 USD**
a/p Antālija, Bodruma, Dalamana, Izmira, Larnaka 35 USD **
* Ja iegādājaties biļeti vietnē - pakalpojums ir pieejams rezervēšanai no iegādes brīža, bet ne vēlāk kā 7 stundas (no Borispiļas lidostas) / 24 stundas (no citām lidostām) pirms izlidošanas.
** Ja biļeti iegādājaties ne aviokompānijas mājaslapā - pakalpojums ir pieejams rezervācijai pēc plkst. 19:00
аватар Veronika7081
kolyan_cat, Uz Antāliju lido tikai čarterreisi no Kijevas (Borispoles). Regulāri, cik, es nezinu. Kāpēc tad raksta, ka uz Antāliju var uztaisīt prioritāro reģistrāciju par 35 USD? Vai arī tas ir tikai tad, ja jūs pērkat biļeti tieši no aviokompānijas Roza Vetrov?
аватар Oleksii64
Jā, es domāju, ka Zaporožje, un ne tikai jūs ilgi meklēsiet "Prioritāro reģistrēšanos " :)
аватар Veronika7081
Oleksii64, piekrītu. Kas attiecas uz reģionālajiem lidojumiem (Zaporožje, Vinnitsa), šeit tieši reģistrācijas brīdī. Tas tiesa.
аватар Veronika7081
Autors, visa iepriekš minētā informācija par Borispoles lidostu (Kijeva). Un tas ir, šaubas par čarterreisiem.
аватар elenka.elena12
Labdien! Vietu sadale lidmašīnā čarterreisos notiek iekāpšanas termināļos (kur reģistrējat savu bagāžu), vietu sadalījums vienmēr ir haotisks, pēc personāla izvēles, jo strādā vismaz divi letes un vietas tiek sadalītas atbilstoši uz vienu sistēmu, bet ir cilvēciskais faktors, kas vienmēr tiek ņemts vērā, ja lido ģimene, vai pāris, vai mamma ar bērniem, tad tikai jāpalūdz, lai vietas iedod tuvumā, un problēma būs atrisināts, sēdvietas ir sadalītas (A.B.C.D.E.F), attiecīgi, A no loga, B- vidus, C- mala, piemēram 19A un 19B, jūs sēžat blakus, viens ir pie loga, otrs ir blakus to pa vidu).Kas attiecas uz pārtiku, tad daudzas aviokompānijas šobrīd atsakās no ēdienreizēm uz kuģa, Vējpuķīte pabaro savus tūristus, ir pat ēdienu izvēle (bērniem, diētiskā, standarta), Pērkot biļeti, tas nekavējoties jānorāda. Veiksmi lidojumā un vieglu nosēšanos.
аватар Veronika7081
elenka.elena12, 2016. gada septembrī no Antālijas uz Kijevu atgriezās aviokompānija Rosa Vetrov. Uz kuģa nebija pārtikas, tikai ūdens bez gāzes, tēja, kafija un divu veidu iepakotās sulas pildīšanai. Ēdienu izvēle ir, bet par to maksā. Pat uz biļetēm bija rakstīts:"nav pārtikas".
аватар ProctoTurist
Varbūt jums ir kāds padoms, tāpat kā jūsu vietas tika sadalītas nejauši, BET zvanot jūsu aģentam viņi lūdza palīdzību, un laime ir aģents, pateicoties tam, ka viņš bija ceļojumu kompānijas pārstāvis, viņš varēja mainīties vietām visiem kopā. Mēģinājums nav spīdzināšana, pēkšņi tas var palīdzēt. Aģents sazinājās ar aviokompāniju.
аватар kolyan_cat
Ar to saprot aviobiļetes, t.sk par regulāriem lidojumiem, kas tiek pārdoti, ieskaitot ceļojumu aģentūras.
Jā, apskatiet jebkuras aģentūras mājaslapu - tur papildus komplekso ceļojumu pārdošanai pārdod visu, kas paredzēts regulārajiem ceļojumiem - biļetes, apdrošināšanu, viesnīcu rezervācijas un daudz ko citu.
Biļeti var iegādāties arī tieši no Vēja rozes.
Un tagad viņi pārsvarā palika uz čarteriem, agrāk viņiem bija daudz pastāvīgo.
Bet labāk ir sazināties ar ceļojumu aģentūru un dzirdēt viņu atbildi.
аватар Veronika7081
kolyan_cat, Jā, uz Antāliju no Kijevas nav regulāru lidojumu, ir tikai uz Stambulu. Tas attiecas arī uz reģionālajiem lidojumiem no reģionālajiem centriem (Zaporožje, Vinnica u.c.) uz Antāliju. Tikai hartas.
аватар Veronika7081
kolyan_cat, un ja ir regulārs reiss, tad: Kijeva-Stambula-Antālija. Transfērs Stambulā.
аватар kolyan_cat
Ne šodien, tās bija agrāk. Un tas nav svarīgi, jūs pats sniedzāt citātu, saskaņā ar kuru pakalpojums tiek sniegts tiem, kas pērk biļeti:
* Ja iegādājaties biļeti vietnē - pakalpojums ir pieejams rezervēšanai no iegādes brīža, bet ne vēlāk kā 7 stundas (no Borispiļas lidostas) / 24 stundas (no citām lidostām) pirms izlidošanas.
** Pērkot lidojuma biļeti ne aviokompānijas mājaslapā - pakalpojums ir pieejams rezervācijai pēc 19:00 "
Šajā gadījumā tūrists neiegādājās biļeti, it īpaši uz vietas, kā norādīts noteikumos, un komplekso ceļojumu. Tāpēc jautājums būtu jāadresē tūrisma aģentūrām.
аватар Veronika7081
kolyan_cat, Jā, tev taisnība: autors biļeti atsevišķi nepirka. Viss nāk ar komplekso ceļojumu. Domāju, ka ceļojumu aģents pateiks, ka vietas tiks noteiktas lidostā uz vietas, reģistrējoties Zaporožje.
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Turcija
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl