Jautājums par viesnīca Fortezza Beach Resort 5*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
68 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
kam tas bija
Tūrisma aģentūra pirms četriem mēnešiem izmantoja priekšrocību agrās rezervēšanas akcijā.Mēs samaksājām pusi no biļetes uz Turciju izmaksām, otrā puse bija jāsamaksā divas nedēļas pirms izbraukšanas, bet uzņēmuma pārstāvis visos iespējamos veidos tikšanos atlika, atsaucoties uz to,ka nebija gatavi dokumenti.Sanācu līdz pēdējai dienai.Pēc līguma nosacījumiem,ja divas nedēļas pirms izbraukšanas netika veikta pilna samaksa,tad nevaram izvirzīt nekādas prasības.Vai varam atgriezt savu naudu?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
10 abonenti  • prasīja 2012-07-2013 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  27
аватар oresta52
Kā tu vēlētos iepazīties? dzelzceļa stacijā?
Vai jums bija grūti sazināties ar aģentūru un samaksāt atlikušo maksājumu? Un par kādiem dokumentiem runa negribēja atteikt? Ir kaut kas, kam jūs nepiekrītat...
аватар alex11s
Kam maksāt, ja viņa nav ofisā.Vai man viņai jārēķina viņas mājas adresē?Paskaidroju, ka viņa slēpjas.
аватар Oleksii64
Pamatojoties uz rakstīto, tā ir TA izkrāpšana un šķiršanās (pilsēta un vārds?), Kādi dokumenti Turcijai, izņemot TO apstiprinājumu? Ja līgums ir uzrakstīts kā saki, tad pretenzijas neizvirzīsi, naudas nav uz 2 nedēļām, uz redzēšanos, un kāpēc viņi nav, vienalga.Izlasi vēlreiz līgumu, varbūt ir daži pavedieni ... Un avansu neatdod nekādā gadījumā ? Ja viņš tiešām slēpjas, tad paliek tikai, tā teikt, ārpustiesas metodes...
Lai gan šeit jūsu vārdi ir pret viņu - varbūt viņa visu laiku ir birojā - un jūs neieradāties ...
аватар Oleksii64
Es paskatījos uz jūsu jautājumiem jūsu kontā - divi jautājumi un nozīme - vai tiešām tur ir tik briesmīgi! Ir zināmi secinājumi...
аватар sunsss
Šeit, ņemot vērā klienta analfabētu, finansiālu uzvedību, punkts!
1 līgums?
2Avansa summa tika dokumentēta, ja nē, tad viss!
3Pirms pasūtāt ekskursiju, jums vismaz jāpārliecinās par šī uzņēmuma kvalitāti un laiku tirgū.
аватар oresta52
Ja TA tiek slēgta tik karstā laikā, tad tāds ir un TAS ....
Oleksii64! Jums nav nepieciešams apstiprinājums. Svarīgi, lai būtu dokumenti izbraukšanai, kurus izsniedz TA 10-20 dienas pirms izlidošanas pēc apmaksas.Ne visiem TO tagad ir pārstāvji lidostā.
Šeit nav skaidrs jautājums, kāpēc tūrists neapmaksāja savu tūri 4 mēnešos? Kāpēc aģentūra ir slēgta?
аватар Oleksii64
Oresta, jā, un es vispār par to pašu - ja slēgts - krāpnieciski normāli TA tagad strādā sestdienās līdz vēlam vakaram. Vai arī nav daudz tūristu un gribēja maksāt.
аватар dana78
Cik zinu, maksājumu kavējuma gadījumā viņi vienkārši pārrēķina biļetes pašizmaksu pēc esošās cenas. tas ir, priekšrezervācijas atlaide tiek atcelta. tu esi.
аватар RBK2012
EARLY BOOKING viesnīcu rezervācijas tiks apmaksātas 100% apmērā trīs dienu laikā pēc apstiprināšanas. Dokumenti: kuponu par izmitināšanu, aviobiļetēm, apdrošināšanu lidostā izsniedz pats tūrisma operators vai ceļojumu aģents (praksē ne agrāk kā trīs dienas pirms izlidošanas). Mans viedoklis ir tāds, ka sākotnēji tika plānots, ka tevi izkrāps naudas dēļ. Mēģiniet sazināties ar tūrisma operatoru, no kura jums bija jālido (jānorāda līgumā vai rezervācijas pieteikumā), noskaidrojiet, vai rezervācija bija uz jūsu uzvārda. Nekad nesteidzieties ar nelielām cenām un kārdinošiem piedāvājumiem no nesaprotamiem birojiem. Dodieties uz pārbaudītajiem. Un lūdzu uzrakstiet tūrisma aģentūras nosaukumu, aģenta vārdu, lai citi cilvēki nepieķeras.
аватар oresta52
RBK2012! Es viņam uzrakstīju tieši to pašu!
Veica nelielu izpēti.
No taviem 3 jautājumiem par Turpravdu, kā ceļojumu aģents sapratu. Jūs esat iegādājies ceļojumu uz viesnīcu Marmarisā: Marmaris Resort 5*
Izlasiet atsauksmes un nolēma atcelt.
Tagad ceļojumu aģents slēpjas no jums, spēlē uz laiku, lai jūs varētu saņemt sodus.
Tas bija? Ja palasa atsauksmes, tad vispār nekur neaizbrauksi, nav nevienas viesnīcas bez sliktām atsauksmēm!
Tāpēc nenomelojiet aģentūru, viņi arī nevēlas strādāt dīkstāvē, tērēt laiku jums: pasūtāt, jūs atsakāties ...
Viss būs labi, dodieties uz 5*
аватар oresta52
Es saprotu, ka Tūrisma operators Pegasus.
Pegazā 2 nedēļas pirms izbraukšanas jūs varat atcelt ekskursiju bez soda. Un tad jau zaudē atkarībā no dienām.
Tātad aģents slēpjas no jums, un tad jūs pats nevēlaties zaudēt.
Bet te varētu neko nekomponēt...
аватар RBK2012
oresta52, Jūs kā ceļojumu aģents zināt, ka ar priekšlaicīgu rezervāciju jebkuras ekskursijas izmaiņas vai atcelšana pēc apstiprināšanas ir 100% līgumsods no ceļojuma izmaksām, kas norādīts līgumā starp ceļojumu aģentu un tūristu. Ja ticat alex11 vārdiem, viņi no viņiem nepaņēma 100% samaksu. Rodas jautājums – kāpēc? Un kāds ceļojumu aģents slēpjas no tūrista?
аватар oresta52
Jā, es aizmirsu, ka tā bija agrīna rezervācija!
Nekādu noraidījumu!
Pēc tūrista teiktā, viņš samaksāja tikai pusi!
Un viņam lika samaksāt pārējo 2 nedēļas.
Šajā posmā viņš komponē!
аватар oresta52
Ja patiesība būtu Tūrista pusē, tad viņš nebūtu klusējis par tūrisma aģentūras nosaukumu un tūrisma aģenta vārdu.
Un tad viss izskatās tā, ka es sūdzos un neliekas, ka esmu aizvainots...
аватар RBK2012
Mans viedoklis ir tāds, ka, ja viņi no viņa paņēma 50% no maksājuma par agrīnu rezervāciju, tā ir krāpniecība (ja tūrista vārdi ir patiesi).
аватар RBK2012
ES tev piekrītu)))
аватар Iryna41
Puiši,es arī vienmēr pērku biļetes priekš agrās rezervācijas.Tas ir vēl martā-aprīlī-maijā,jūlijā un augustā.Daudzus gadus tajā pašā aģentūrā.Viss atkarīgs no operatora.Daži prasa samaksu 100% 3 laikā. - x dienas.Un piemēram Coral Travel dod aizkavēšanos un pēdējo maksājumu var veikt mēnesi pirms ceļojuma.Pat ar agru rezervāciju bez soda naudas nomainīja vārdu un uzvārdu tai personai ar kuru es taisījos lidot (uz mēnēsi). Vienmēr var sarunāt ar tūrisma aģentūru un viņi palīdzēs atrisināt visas problēmas, it īpaši, ja esi pastāvīgs klients.Un, ja pats kaut ko dari, tad vari vainot aģentūru, kas "slēpjas". Saprotiet, ka tūrisma aģentūras interesējas par klientiem. Lai nākamreiz nāciet padomu draugiem.Viņiem nav izdevīgi slēpties.Konkurence pārāk liela.
аватар oresta52
Tūristu nomainīju agri rezervējot nākamajā dienā pēc izlidošanas (no Baltkrievijas nelaida) pret vīramāti bez papildus maksājumiem, tikko nopirku jaunas biļetes jaunam lidojumam, jo ​​pazuda. Un šo aizstāšanu dēļ pazaudējām pāris atpūtas dienas.
Bet par ceļojuma atteikumu tiek uzlikts sods, pretējā gadījumā TA un TO darītu tikai to, ko viņi rezervēja un atcēla ...
аватар sunsss
Jā !! Sasodīts kāju lūzums.????
Nu, tas nozīmē vienu no 100 gadījumiem, kad ne visi zināmie ir problēma
аватар oresta52
Un manuprāt alex11s ir atmaskots!
Viņš šuva sevi zem slotas!
аватар bileg
Mēs veicām vairākas agrīnās rezervācijas tūres no dažādiem operatoriem. Noteikti veicam priekšapmaksu pie rezervācijas, pārējās 3 dienu laikā pēc apstiprināšanas, ilgus gadus tikai vienu reizi ceļojumu aģentūra iedeva pēdējās iemaksas maksājumu atlikšanu 1 mēnesi pirms izbraukšanas mūsu dolārs tikai aug!) Alex11s, nācās 3 dienu laikā informē, vai tūre ir apstiprināta, un viņš tūri samaksāja trīs dienu laikā. Ja cilvēks nevarēja noķert vadītāju - tā ir tīra krāpniecība, vai arī viņš mānīja galvu.
аватар sent2008
Un es domāju, ka afftor trollis.
аватар alex11s
Ir pagājis mēnesis.Man ir nepatīkami,ka man netic.Ja ar tevi tā notiek,atceries manu gadījumu.Man bija jāizvēlas cita aģentūra un es tomēr aizgāju atvaļinājumā, bet šī aģentūra man joprojām nedod naudu .rakstīju te cerībā uz vismaz līdzjūtību,bet jātaisnojas,kādas muļķības.Kāpēc tāda neuzticība?Ja tev nebija,bet man ir.jo es nezinu kā tas viss beidzas.
Vienīgais, kurš saprata situāciju, ir RBK2012. Aģentūra strādā.
аватар alex11s
Bija tāds brīdis.Zvana,rīt atdošu naudu,šodien jaunlaulātie pērk pie manis biļeti.Bet acīmredzot nenopirka.
аватар alex11s
Un, protams, vēlāk ievietošu tās koordinātas.
аватар bileg
Es jūtu līdzi, ka esat līdzīgā situācijā, neviens nav pasargāts no blēžiem, bet tomēr labāk sazināties ar uzticamām, pārbaudītām tūrisma aģentūrām. Es domāju, ka jums vajadzētu vērsties tiesā.
PS: neattiecas uz braucieniem, bet šogad "pārlidoju caur KASKO kā saplāksni virs Parīzes" - ar 100% otrā dalībnieka vainu, man izdevās iesniegt pieteikumu ar savu sūdīgo apdrošināšanu "SK Capital Reserve", mans Ar februāri raudāja 90tūkstoši postījumi,mašīnas remonts jau sen taisīts par to grūti pelnīto naudu,nav laika čakarēties ar tiesu! Tieši tā!
аватар ayurchenko
Tūrisma juristi -
nepieciešams iesniegt prasību tiesā 84952214511
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Fortezza Beach Resort 5*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl