Jautājums o Kemera

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
7890 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
Pirmo reizi lidojam uz Turciju. Mums piedāvāja pusi, kas mūs pieņem Anex Tour, azurair pārvadātājs. Nekad ar viņiem nav nācies saskarties. Ko jūs varat teikt par viņiem?
Paldies visiem:-)
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
14 abonenti  • prasīja 2018-04-207 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  43
аватар scalandis
Noteikti zinu, ka par "labo izlidošanas laiku" var iekasēt papildus maksu) Nekad ar viņiem neesmu lidojis, un nevelku. Labāk WindRose.
аватар antonua
Aviokompānija ir Anekstura meitasuzņēmums. Pēc laicīgu izlidošanas statistikas - šķiet, ka viss nav slikti (daudz labāk nekā Bravo).
Par naudu - piemēram, piemaksas par priekšlaicīgu izbraukšanu un vēlu ierašanos.
аватар scalandis
Pareizais lēmums būs izvēlēties parasto lidojumu turp un atgriešanās reisu neatkarīgi no tūroperatora. Un tad pēdējo reizi šo niansi izlaidu, tā kā pēc datumiem nebija izvēles, tad pagulēju vienu dienu, un atpūtos.
аватар Vika284
Bravo ir šausmu aviokompānija, mūžīgas kavēšanās, sliktas vecās lidmašīnas, pagājušā gada novembrī Šarmā pēc pacelšanās gandrīz ietriecās lidmašīnā ar pasažieriem, tikai pateicoties pilotiem izglāba cilvēkus. 2 stundas riņķoja virs Šarmas izgāztās degvielas, un šī Bravo kompānija nesniedza nekādu informāciju to pasažieru tuviniekiem, kuri sastapa šo lidmašīnu Borispilī.
Es devos no Anex tūres un ar Azur no Kijevas uz Bodrumu un pagājušajā gadā uz Beleku, viss ir kārtībā bez kavēšanās un lidmašīnas ir normālas un apkalpošana uz klāja ir patīkama
аватар agent_borabora
Azur bieži atliek izbraukšanu, neskatoties uz papildu maksājumiem sev ērtā laikā.
UIA ļaus reģistrēties lidojumam bez maksas.
Bet Windrose ir labākas lidmašīnas.
аватар annanom
"Bet Windrose ir labākas lidmašīnas." - tā nav gluži taisnība
аватар travelsita
Viņi lidoja trīs reizes. Nebija neviena aploka, savukārt viņu tīmekļa vietnē karājas bezgalīgi atvainojumi pasažieriem par pārsēšanos. Tā ir laime – cik paveicies. Kā būs šogad, laiks rādīs.
аватар kokkoss
Viens no lielākajiem tūrisma operatoriem nav ne labāks, ne sliktāks par citiem. Etts nepavisam nav tas jautājums, ar kuru jums vajadzētu rūpēties. Runa nav par operatoru, bet par zemē sēdošajiem, un gandrīz visi ir slikti izglītoti cilvēki no PSRS dienvidu republikām, kuri sapņo pārdot tev ekskursijas un rūpēties par to. Ēd un nesviedri to.
аватар lazy_person
Divas reizes ekskursiju laikā uz Antāliju es biju "Anex Tour" vadītājs ... bez sūdzībām. Satikās, aizveda uz viesnīcu un arī aizveda atpakaļ. Tad viņš lidoja ar UTair Ukraine, tagad tas ir Azur Air Ukraine. Kavēšanās nebija, viss notika pēc grafika. Es lidoju ar "Wind Rose", un ar "Bravo", un ar UIA ... man vienmēr izdevās iztikt bez kavēšanās ...
Labāk, protams, lidot ar uzņēmuma čarterreisiem, kur ir liela gaisa kuģu flote. Azur Air Ukraine ir tikai 3 no tiem. Man MAU patīk labāk. Salīdzinoši liela flote - 43 lidmašīnas, kas nozīmē, ka ir pilnīga av.tech. atbalsts, protams, Turcijas lidostās ir tehniskais atbalsts ...
аватар Vika284
Pilnīgi atbalstu, ka windrose ir labāki un jaunāki lidaparāti. Bet iepriekš, vietas izvēle lidmašīnā par naudu.
Reģistrējoties zvanīju Azuram ar jautājumu par iepriekšēju reģistrēšanos, kas viņu mājaslapā nav iespējams, viņi palūdza aģentūrai uzrakstīt vēstuli par sēdvietu izvēli. Reģistrējoties viss bija kārtībā, Azur nodrošināja sēdvietas, kuras tika pieprasītas.
аватар lazy_person
Aprīlī es lidoju uz Ēģipti un atpakaļ ar Yanair čarterreisu JN TO "Joinup" tūrē. Nav sūdzību, nav kavēšanās. Tas ir galvenais. Vienīgā, bojā ejošā ļoti "ekonomiskā" šķira. Četras stundas kā pieķēdēts...viss sastindzis.
аватар alex45
Pret AZUR nav sūdzību,bet bija vecas lidmašīnas priekš UIA,papildu sēdekļu rindu dēļ,dažreiz knapi iekāp krēslā un tas nav sejas dēļ.Lidoju ar dažādām aviokompānijām un dažādām lidmašīnām.I vienu reizi lidoja ar BRAVO, viss standarta, bez problēmām.
аватар alex45
Interesants fakts.Lidoju vienreiz ar AZUR,pilnīgi vīriešu ekipāža,pat nevienas stjuartes,tikai vīrieši!
аватар Lud_mila
Ja nemaldos, Azur ir tikai 3 lidmašīnas. 2 lidmašīnas ir 20 gadus vecas, vienai ir 13 gadi. Tas ir Anexa Airlines. Mēs kopā ar viņiem lidojām uz Spāniju pagājušajā vasarā. Lidmašīnas salonā vairāk vai mazāk normāli. Ēdināšana uz kuģa: sviestmaize un tēja-kafija. Vienīgais mīnuss - lidmašīna aizkavējās par 1,5h. Bet Barselonā bija briesmīgs pērkona negaiss, acīmredzot viņi to gaidīja. Kopumā par ekskursiju, transfēru un lidojumu sūdzību nav. Bet es dzirdēju negatīvas atsauksmes par Anex.
аватар agent_borabora
Tūristu lūgumi no mums: "Nepiedāvāt Azur, ne par kādu naudu, pat 2x lētāk!"
аватар lazy_person
Lud_mila Vienmēr būs negatīvas atsauksmes, ne bez tā. Visi uzņēmumi tā vai citādi pilda savus pienākumus, tas ir jāatzīst. Pārsūtīšana tiek organizēta. Man nav bijis gadījuma, kad kaut kas saplīsis.
аватар Lud_mila
lazy_person, es zinu par negatīvajām atsauksmēm)) visiem tas ir. kurš nestrādā, tas nemaldos)) bet, kādam ir vairāk sliktu atsauksmju, citiem mazāk.
Man kādreiz Melnkalnē bija problēmas ar transfēru, lai gan viss beidzās labi, bet nervi bija noslīdējuši. bet tur uzņēmēja uzņēmuma darbinieks bija neadekvāts un darīja brīnumus. ierodoties pastāstījām savam ceļojumu aģentam par notikušo, viņš sazinājās ar tūroperatora pārstāvjiem un šis pārpratums tika noraidīts. varbūt vēl kāds sūdzējās, jo nebijām vieni.
аватар lazy_person
Lud_mila
Šogad daudzi sūdzējās par darbinieku "Joinup", viesnīcas gidu, šķiet, Allamu, viesnīcā "The Grand Hotel Sharm El Sheikh". Viņš ir atbildīgs par atpūtnieku nosūtīšanu mājās... Man pat bija neliels incidents ar viņu. Pēc tam gaidījām problēmas ar sūtījumu, domājām, ka šis Allams noteikti mūs lutinās.
Bet viss izrādījās līmenī. Un Allams pat organizēja mums devas ceļā (agrā izbraukšana) ... pēc ierašanās mājās viņš izņēma šo devu no maisa un atcerējās Allamu.
аватар Lud_mila
slinks_cilvēks, principā neesmu konfliktu un atlaišanas piekritējs. Es pat neiedziļināšos tādā situācijā. Bet mans ceļojumu aģents teica, ka šādiem priekšmetiem nozarē nav vietas. Meiteņu viesnīcas gids bija mūsu. Pilnīgi bezatbildīgi un acīmredzot ne īpaši prātīgi. Viņa sarunāja tikšanās, tad pati uz tām neieradās, tad atstāja istabā zīmīti ar draudiem, ka mums netiks nodrošināts pārsēšanās un mūs neiesēdinās lidmašīnā, jo viņa nepārbaudīja mūsu biļeti. informāciju. Rezultātā mēs ieradāmies vēlu no ekskursijas, ieraudzījām draudošu zīmīti un bijām spiesti sakārtot situāciju nakts vidū. Tūrisma operatore, ieraugot viņas atstātās zīmītes fotogrāfiju, viņu nekavējoties atlaida. Bet šī meitene acīmredzot visur izcēlās. Kad aizbraucām, viņa visiem pateica, ka laiks ir pareizs, izņemot divus pensionārus - iecēla viņiem pārsēšanās laiku nevietā un nelaikā. Labi ātrāk, ne vēlāk. Cilvēki stundu skrēja pa šoseju, visi autobusi mēģināja apstāties, lai nokļūtu lidostā. Paldies Dievam, es neko tādu neesmu redzējis
аватар Lud_mila
lazy_person, kā ar Yanair lidmašīnām? arī junk pirms 20 gadiem kā Azur? Un tad mēs lidojam uz tiem vasarā. Vai uz kuģa ir vai nav ēdiens?
аватар agent_borabora
Yanair ir tās pašas vecās lidmašīnas, tās neēd uz klāja.
аватар Lud_mila
agent_borabora, paldies)
аватар Lud_mila
jā, es lasīju atsauksmes par Yanair aviokompāniju informācijā. šausmu pilns
аватар Vika284
Parasta aviokompānija Azur air, uzrakstīšu vēlreiz, ka ar viņiem lidoju no Kijevas uz Bodrumu vairākas reizes. Mani draugi izmantoja Anex ar Azur air pakalpojumus. Viss OK. Mana foto biļete
Labākais no uzņēmumiem, kas nodrošina čarterreisus, ir windrose un pēc tam UIA
аватар kokkoss
Tēma ir traka, bet nekas, kad pirmo reizi lidoju, es arī par to uztraucos. Bet tālākās diskusijas ir tikai kaut kādas muļķības. Es atkārtoju, viens no lielākajiem tūrisma operatoriem un stabila aviokompānija, kas darbojas jau daudzus gadus. Kādas muļķības te rakstīt. Kas Pegazā, kas Pielikumā, kas vēl, kur gribi, strādā stulbi, slinki viesstrādnieki. Tāpēc atpūtieties un izbaudiet. Tevi atvedīs, noliks un aizvedīs pēc patikas. Labāk padomājiet par viesnīcas izvēli.
аватар lazy_person
Lud_mila
"Yanair" ir neliela kompānija (6...7 lidmašīnas). Es nepamanīju nevienu nobružātu un saplēstu sēdekļu uz kuģa. Sēdekļa slīpums ir ļoti mazs. Aiz manis sēdēja pilsonis, tāpēc viņa kājas izrāpās no mana krēsla. Iedzīvotāji nogurst, izliek kājas ejā. Uz kuģa ir tikai ūdens, tēja un kafija. Pusdienas netiek pasniegtas. Kāds valkāja iesaiņotas sviestmaizes (nedaudz). Es nezinu, vai viņi maksāja papildus?
Man ļoti nepatika šis.. viena tualete (astes daļā) nestrādāja, bija paziņojums. Kad es to izdomāju, patiesībā tur nedarbojās tikai viens fiksators ("free-busy"), viss pārējais strādāja pareizi. Šo aizbīdni varēja kustināt pat ar nagu, tomēr tika atzīts par bojātu. Šo kļūmi varēja novērst 5 minūšu laikā, taču stjuarti (vīrieši), un viņu bija daudz, šajā jautājumā netrāpīja ne ar pirkstu. Secinu: - spriežot pēc šīs tualetes, uzņēmumam ārzemēs tie darbinieki nav, tehniskā atbalsta dienesta nav vai arī tas ir minimāls.
Lidojums pagāja bez kavēšanās.
аватар lazy_person
Lud_mila Nedaudz vairāk par "Yanair". Izlidojot no Kijevas plkst.3:35 (Borispole), mēs ilgu laiku stāvējām pie lidmašīnas kāpnēm, daži no pasažieriem iekāpa lidmašīnā, un mūs, 50 cilvēkus, 15 minūtes turēja aukstumā pie kāpnēm, nedrīkstēja ieiet pa kāpnēm. Izrādījās, ka lidmašīna nogrima pēc tam, kad tajā iekļuva cilvēki, bet eja palika tajā pašā līmenī. Starp priekšējām durvīm un kāpnēm izveidojās pakāpiena sprauga. Šajās 15 minūtēs mēs visi, ieskaitot lidmašīnas apkalpi, gaidījām speciālistu, kāpņu strādnieku, kurš spēs darbināt kāpnes un nolaist tās līdz durvju līmenim. Varbūt tas neattiecas uz pašu Yanair kompāniju, bet gadījums ir interesants. Tehniskais atbalsts, apkalpošana uz zemes ir vājā vieta...
аватар lazy_person
"Yanair" šī kompānija mani šogad veda...
аватар helena_fortuna
Azur air - lidoja.
Viss bija labi.
аватар alex45
Mans viedoklis ir tāds, ka aviokompānijām, kas nodarbojas ar čarterreisiem, nav vai neizmanto jaunas lidmašīnas čarterreisiem.Lai gan Azur air mūs aizsūtīja uz Šarm ar labu lidmašīnu, bet visticamāk pēc remonta (sēdekļi ir pārklāti ar jaunu ādas pārklājumu, pārsteidzoši nevis šauras ejas utt.). d.).
Pilnīgi jaunas lidmašīnas no zemo izmaksu aviokompānijām. Viņi tās pērk, ekspluatē pāris gadus un pēc tam pārdod citām aviokompānijām.Viņu lidmašīnām ir jālido, nevis jāremontē.
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Kemera
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl