Jautājums o Kemera

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
7890 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
Dalieties savos iespaidos par "Join Up" un "Pussalu"
Pirmo reizi dosimies no "Join Apa", un tur, Turcijā, mūs uzņems "Pussala". Kurš ar tiem ir pārsteigts? Dalieties savos iespaidos! Negribi sabojāt savu medusmēnesi... Paldies!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
10 abonenti  • prasīja 2017-03-268 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  10
аватар musja7
Jūs esat riskanti puiši, savu medusmēnesi uzticējāt Join Apu :). Nu, ja tūre jau ir nopirkta, es jūs neapbēdināšu, noskaņojieties uz pozitīvo. Un tur jau kā paveicās :).
аватар Meltoma
Divreiz lidoja no Join. Vienreiz labi, otrreiz ne tik labi. Tātad 50:50. Cerēsim, ka jums paveiksies.
аватар Olgaolga153
Šis jautājums ir apspriests daudzkārt.
Piemēram, lasiet šeit: http://www.turpravda.com/eg/makadi/Makadi_Palace-h17933-question-53152.html
аватар lotos12345
pie mums viss bija lieliski, galvenais, ka viesnīca laba, un lidojums un transfērs normāli, nekādu pretenziju nav.
аватар lotos12345
lidmašīna izlidoja laicīgi, pussala tika laipni sagaidīta, mūsu kompānija 5 cilvēku sastāvā atpūtās Larisas Akman parkā 2016. gada maijā, bija vienkārši burvīgi, ēdiens, pludmale, viss blakus un vakarā arī jautri!! !
аватар alex45
Join Up man ir pēdējais tūrisma operators, kuram es uzticētu savu atvaļinājumu.
аватар id281104801
pussala uzhe ne rabotaet s join up... oni uzhe otkrili svoi ofis v turtsii.. tak chto novii ofis s novimi rabotnikami.. dumaiu budet horosho 50-50.. nadeius vezet vam
аватар danik79
Peninsula Tour piemēram vakar, zinot par lidojuma laika maiņu, pat nesūtīja transfēru uz viesnīcu, vajadzēja sūtīt mašīnu 4 vai 5 stundas iepriekš, bet atsūtīja pusotru stundu pirms lidojuma, ti nokļūt no Kemeras uz Antālijas lidostu, kad reģistrēšanās beidzas 30 minūtes pirms izlidošanas, kā rezultātā cilvēki knapi paspēja un uzreiz no mašīnas uz lidmašīnu. Īsāk sakot, tā sanāca, nav labi. Bet viņi, iespējams, nebija laikā. Es nezinu, ko viņi tur dara, acīmredzot ne to, ko viņiem vajag. Tāpēc padomājiet, pirms sazināties ar viņiem. Un šķiet, ka šī nav pirmā reize. Viens no maniem kolēģiem vispār brauca ar taksometru, jo. neviens nebrīdināja par izbraukšanas laika maiņu no viesnīcas un autobuss ieradās agrāk un tad aizbrauca. Pats galvenais, ka visi pārējie operatori brīdināja savus atpūtniekus par lidojuma un pārsēšanās laika izmaiņām, Peninsula Tour neko nedarīja, mašīna netika nosūtīta laikā, reģistratūra viesnīcā netika brīdināta, tāpēc viesnīca uzstāja uz veco izlidošanas laiku ar var un galvenais. Kopumā Peninsula Tour visticamāk nav tūrisma operators, bet gan šaraškas birojs.
аватар klimenko.andrew
Vakar uzzinājām par reisa PQ 4704 izlidošanas laika pārcelšanu no 11:30 līdz 13:30. Bijām sajūsmā: brokastojām, iepirkāmies, fotografējāmies no rīta. Autobuss mūs sagaidīja 9:30 no viesnīcas... bet stundu pirms izbraukšanas saņēmām SMS par atiešanas laika pārcelšanu vēl uz 1 stundu - 14:30. Uzņēmēja puse Peninsula Tours, ar kuru JoinUp sadarbojas, neizturēja izbraukšanu no viesnīcas. Saimnieces Sandras pārstāve autobusā visiem pateica, ka tā ir kļūda un mēs izbraucam 13:30.
VIŅA MELO!…
Jo pulksten 11 saņemam informāciju, ka reiss pārcelts uz 18:20.
Mēs nebijām vieni, bet viss autobuss solidarizēja, ka SkyUp plānoja pārcelt lidojumu par 1 un tad vēl par 5 stundām.
Kopumā izbraukšanas kavēšanās šobrīd ir vairāk nekā 7 stundas. (Tad saņēmu SMS par izbraukšanas pārcelšanu uz 19:00) Šobrīd! Negribu par to domāt, bet viss ir iespējams. Galu galā ar āķi vai ķeksi viņi mūs izvilināja no autobusa, atvadoties no mums, sākotnēji izvedot mūs no viesnīcas (pasažieri vispirms nolēma nebraukt prom
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Kemera
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl