Jautājums o Kemera

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
7890 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Viesnīcas izvēle»
Vai ceļojumu aģentūra nedēļu pirms tūres var atteikties no izvēlētas un apmaksātas viesnīcas?
Martā viesnīcā ZEN PHASELIS PRINCESS rezervējām ekskursiju uz Kemeru. Mēs uzreiz samaksājām 60% no ekskursijas izmaksām.Pārējais tika samaksāts mēnesi pirms izbraukšanas. Tagad līdz ceļojumam palikusi nedēļa un mūsu ceļojumu aģents informē, ka šī viesnīca ir atcēlusi ekonomisko numuru izpārdošanu, un iesaka piemaksāt 370$ par standarta numuru vai atcelt ceļojumu. Vai mums vajadzētu piemaksāt, jo tā nav mūsu vaina. Esam izpildījuši visus agrās rezervācijas nosacījumus.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
9 abonenti  • prasīja 2014-07-0811 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  8
аватар Pachok
Sezonas sākumā operatori izpērk numurus un pēc tam samaksā viesnīcai. Aģenti veic rezervāciju pie operatora, ideālā gadījumā, kad tūrists ieradās birojā ar naudu. Un tad viņi saņem apstiprinājumu. Kā es redzu situāciju jūsu gadījumā: viesnīcai ar to nav nekāda sakara. Vai arī operators pēkšņi gribēja tās pašas telpas pārdot dārgāk (kas ir iespējams, bet maz ticams), vai, kas vairāk atgādina patiesību, jūsu aģents sajuka - vai nejauši rezervēja standarta numuru, vai vispār nerezervēja istabu plkst. priekšapmaksas laiks, un tagad "ekonomija" nav atstāta, viņam tiek piedāvāts standarts. Jebkurā gadījumā uzstāj uz savu, dodies pie aģentūras direktora.
аватар svetagolovleva
Paldies par atbildi. Šodien es došos uz aģentūru, lai uzstātu uz savu.
аватар sigur62
Noteikti atbalstīšu Pachoku.
Aģents rej, numuri jau sen izpirkti, un neviens nevar "atcelt" izpārdošanu. Tāpēc RB pastāv, lai maksā agrāk, bet mazāk.
Pieprasiet šiem gopniku aģentiem izpildīt līguma nosacījumus.
аватар sent2008
Es atbalstu Pachoku un sigur62.
Vairākas reizes, kad es rezervēju ceļojumu aģentūrās, rezervācijas apstiprinājums no viesnīcas nāca brīdī, kad tika noslēgts pakalpojumu līgums starp mani un TO, tas ir, dažas minūtes pēc mūsu datu saņemšanas ar viesnīcas rezervāciju. apkalpojošais personāls. Un pilna maksa par ekskursiju tiek iekasēta tikai pēc rezervācijas apstiprinājuma no viesnīcas. Viennozīmīgi aģentūras vaina. Nostājieties uz savu vietu. Veiksmi!
аватар lubitelj
Tagad izrādījās – kad tas ir? pēc 100% samaksas par ekskursiju un viesnīcas apstiprinājuma? Ja jā, tad uzstāj uz savu.
аватар irina_1901
Ja viesnīca sašķobās, tad jāievieto "standarta" numurā bez papildu maksājumiem. Ja vainīga ir tūrisma aģentūra, tad lai piemaksā. Jums rokā jābūt kuponam. Tajā jānorāda jūsu numurs. Tāpēc mierīgi ej un ļauj viņiem to savā starpā izdomāt.
аватар HotLine
send2008 pieskārās svarīgajam ceļojuma iegādes aspektam.
Parastais aģents uzreiz pēc līguma parakstīšanas un norunātās priekšapmaksas daļas veikšanas PRI THE TOURIST veic rezervāciju operatora tiešsaistes rezervācijas sistēmā. Un šīs atrunas (pieteikumi) nevar nekur pazust. Viss ir redzams pašā pieteikumā – pieteikuma datums, ekskursijas sastāvdaļas, apstiprinājums, atcelšana, izmaksas, apmaksa utt. Daudziem vietnes operatoriem ir iespēja pārbaudīt tā statusu atklātā vietā pēc pasūtījuma numura.
Tā ir informācija.
Tagad ieteikums jautātājam. Jāuzrāda pieteikums jūsu ceļojumam. Es domāju, ka šajā posmā viss kļūs skaidrs. Kad rezervēts, kāda cena, kāda veida numurs.
Vairāk informācijas. Operators NEKAD neveic nekādas izmaiņas pasūtījumā, kas ietekmē cenu. Tikai pēc vienošanās vai aģenta pieprasījuma. Ja operators vēlas kaut ko mainīt, tad ir jābūt operatora vēstulei aģentam par šo tēmu. Un operators gaidīs aģenta atbildi uz šo vēstuli. Šo saraksti var arī apskatīties.
Diemžēl, ja aģents ir vainīgs, viņu ir grūti sodīt. Viņam ir pienākums vai nu uzrādīt dokumentus līgumā aprakstītajai ekskursijai, vai atdot naudu.
аватар bakirovaalbina
Apmaksājām 100% par ekskursiju, teica, ka gaidam apstiprinājumu par viesnīcu, no rīta saņēmām atteikumu. Kāpēc viesnīca var atteikties?
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Kemera
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl