Jautājums par viesnīca Rox Resort Hotel 5*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
91 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Ekskursijas»
Kādas funkcijas veic viesnīcas gids, vai ir jādodas uz tikšanos, ja netaisāmies no viņa pirkt ekskursijas, un kur skatīties atgriešanās lidojumu mēs paši izdomāsim?
Kādas funkcijas veic viesnīcas gids, vai ir jādodas uz tikšanos, ja netaisāmies no viņa pirkt ekskursijas, un kur skatīties atgriešanās lidojumu mēs paši izdomāsim?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
11 abonenti  • prasīja 2021-09-034 gadā atpakaļ
Atbildes  •  24
аватар nataha33
Mēs neejam uz tikšanos ar gidu, ja mūs neinteresē ekskursijas. Kāpēc tērēt dažas stundas dārgā laika, kad varat peldēties un sauļoties? ))) Un neticiet nekādām muļķībām, piemēram, viesnīcas gidam jāuzrāda HES kodi, PCR testi utt. - tā ir tikai šķiršanās.
аватар Pachok
Neej. Bet pareizāk ir brīdināt gidu, ka jūs tur nebūsiet.
аватар 86jjj
Neej. Ceļvedis vparivaet ekskursijas, dārgi.
аватар nadezda2017
Ekskursijas, ko ceļvedis pārdod, ir absolūti fakultatīvas. Bet ir pilnīgi iespējams klausīties informāciju. Īpaši šajā grūtajā laikā. Piemēram, mums divreiz bija jāvēršas pēc palīdzības pie gida, un viņš mums nekavējoties palīdzēja.
аватар waa151pk
Ir vērts iet. Ne tāpēc, ka jums ir vajadzīgas viņa ekskursijas, bet tāpēc, ka jums varētu būt nepieciešama viņa palīdzība. Tā tas notika Ēģiptē. Milzīgs paldies šim labajam cilvēkam.
аватар ollennka
Ceļoju 11 gadus bez tūrisma aģentūrām, šajā laikā nav bijusi situācija, ka varētu būt nepieciešama viesnīcas gida palīdzība. Viesnīcas ceļvedis, iespējams, atrisina problēmas, kas tūristiem ir tūrisma aģentūras dēļ. Bet, ja nav tūrisma aģentūras, tad nav problēmu. Tāpēc uzskatiet ceļvedi tikai par ekskursiju pārdevēju.
аватар Pachok
ollennka, vakar uz netūrisma resursu, sieviete panikā jautāja, ko darīt ar slimu bērnu Turcijā. Vemšana, paaugstināts drudzis utt. Viņa jautāja no rīta, pēc tam vakarā un, kad viņai ieteica steidzami zvanīt apdrošināšanai, viņa joprojām pretojās "ja nu tā pāriet pati no sevis, vai arī ieteiks, ko pirkt aptiekā". Nu ko man darīt - vismaz puse no tiem, kas atteicās, apmēram 15 cilvēki, vienbalsīgi ieteica zvanīt ... viesnīcas gidam. Nevis apdrošināšanai, bet gidam! Es esmu nobriedis, godīgi sakot.
аватар ollennka
Idiotisms. Ceru, ka bērns ir dzīvs un vēl parādīs ārstam...
аватар Lagoona
Viesnīcas ceļvedis, lai atrisinātu visas problēmas, kuras nevarēja atrisināt viesnīcas reģistratūrā. Viņu uzdevums ir palīdzēt tūristam ērti pavadīt atvaļinājumu, ieteikt, kas ir kur utt. Bet tagad viņu galvenais mērķis ir pārdot ekskursijas. Nav nepieciešams tikties ar gidu. Tagad daži tūroperatori sāk ieviest aplikācijas, kuras tiek ielādētas telefonā un ir visa attiecīgā informācija par izbraukšanas kontu utt. Bet, kamēr tas vēl nav ieviests, tad informācija par izbraukšanu ir reģistratūrā. Parasti pulksten 20:00 jūs dodaties uz reģistratūru, un tur jau ir saraksts ar pilniem tūristu vārdiem, kuri izlido rīt, un izbraukšanas laiku.
аватар nataha33
Lagoona, Koral mobilā aplikācija jau strādā brīnišķīgi, par citiem operatoriem nezinu.. Maijā un jūlijā saņēmu tajā ziņas par izbraukšanas laika izmaiņām, izbraukšanu no viesnīcas, pat gida vārdu pavadot uz lidostu. Tas ir super ērti!
Un kas attiecas uz viesnīcu gidiem, tad varbūt man tā nepaveicās, bet, ja neskaita ekskursiju pārdošanu un totālos melus, nekādu noderīgu informāciju un palīdzību no viņiem nesaņēmu. Šeit es iegūstu visu nepieciešamo informāciju par apmeklēto valsti. )))
аватар 86jjj
Brīnos, ka joprojām ir tūristi, kuriem ir apdrošināšana un nezina, kur zvanīt elementārā gadījumā apdrošināšanas gadījumā, ĪPAŠI, ja viņi ceļo ar bērnu. Vai jums ir nepieciešams ceļvedis šim nolūkam? Pirmkārt, pērkot apdrošināšanu (un vienmēr braucu ar apdrošināšanu uz ārzemēm), ar marķieri apvelku apdrošināšanas ārsta telefona numuru vietā, kur pavadu laiku.
Ekskursijā: tie ir apmēram 2 reizes dārgāki nekā tie, kurus varat iegādāties aģentūrās uz ielas. Tikai nevajag rakstīt, ka aģentūras pērk piesūcekņus.
Un, lai zinātu, kādi apskates objekti atrodas jūsu atrašanās vietā, internets tika izgudrots jau sen.
аватар nadezda2017
Ir visādas nianses, mēs visi esam cilvēki, un dažreiz tas nemaz nav apdrošināšanas gadījums.
Mūsu gids mums palīdzēja mainīt istabu. Kādreiz no mājām nepaņēmām nevienu lādētāju.. Tas bija Beldibi, skaidrs, ka tur uzreiz neatradīsi. Viņš mums to ātri sakārtoja. Nu, tas viss ir sīkums.
Mana meita kaut kā atstāja viesnīcā kredītkarti. Lidoja naktī, šī kredītkarte pielipa citai kartei. Gids visu organizēja tā, ka kredītkarte mūs atrada jau mājās. Un vēl viens gadījums, par ko bijām pateicīgi gidam, mums tika nosūtīts privāts pārskaitījums, kad veikalā kļuva elementāri slikti.
Nedod Dievs visiem, ka gida līdzdalība nav nepieciešama! Bet domāju, ka pusstunda komunikācija ar gidu nekādi neietekmēs tavu atvaļinājumu. Vismaz saprast, kāds cilvēks un vai ir jēga ar viņu sazināties.
аватар Valisa
Vai palīdzība viesiem nav viesa attiecības funkcija... Ar ko viesnīcas gida funkcijas šajā gadījumā atšķiras no viesa attiecības funkcijām...
аватар ollennka
Jūs varat mainīt savu numuru vai aizņemties maksu reģistratūrā bez gida iesaistīšanas. Un nozaudēšanas gadījumā labāk ir bloķēt kredītkarti. Nekad nevar zināt, kura rokās viņa bija un kuram izdevās pierakstīt viņas numuru un drošības kodu. Ļoti paveicās, ka neviens neko nepirka tiešsaistē, izmantojot to, kad jūs jau bijāt droši pametuši Turciju.
аватар nadezda2017
ollennka
1) Tas bija gadījums, kad reģistratūrā kategoriski atteicās mainīt numuru.
2) kad ir 3 telefoni un divi planšetdatori, tu moki aizņemties lādētāju.
3) ar kredītkarti tas bija īpašs gadījums, to atjaunot būtu ļoti problemātiski.
Protams, jūs varat izkļūt no jebkuras situācijas bez neviena palīdzības. Taču šajos gadījumos, pateicoties gidam, iztikām bez lieka stresa un laika tērēšanas.
P.s. Mēs visi esam tik gudri, kad tas mūs neskar.)
аватар nubipbabich
Būtībā tirgo tikai ekskursijas... atsaucos, ka mazs bērns pats atbrauca uz tikšanos bez ģimenes - saprata, ka neko nepārdos un ātri atpalika.... :) Un pāris reizes nesanāca. vispār nenāc (atstāja uz galda zīmīti ar tūroperatora karogu) - arī nekas briesmīgs nenotika...
Ja pēc reģistrēšanās viss jums ir piemērots un jūs negrasāties atstāt viesnīcas teritoriju, jūs nevarat doties.
аватар ollennka
nadezda2017, uzreiz var aizņemties maksu uz visu atpūtas laiku, kāpēc valkāt uz priekšu un atpakaļ? Vienreiz aizmirsu, viesnīcā AAE bez problēmām iedeva maksu par visu nedēļu.
Velns zina, varbūt, protams, man ir dāvana cilvēkus pārliecināt. Reģistratūras numurs vienmēr tiek mainīts pēc pirmā pieprasījuma jebkurā valstī, ja jūs parasti strīdaties, ka tas nav pareizi vai jums tas nepatīk.
аватар nadezda2017
ollenka, kāpēc šī apspriede? Mainījām arī istabas, un ar piemaksu un bez. Bet reiz bija tāds gadījums, nu, viņi atpūtās reģistratūrā.
Gids pats brīvprātīgi palīdzēja ar uzlādi, varbūt viņam vienkārši iepatikām.) Turklāt ar vienu uzlādi nepietiek trīs telefoniem un diviem planšetdatoriem.
Jautājuma jēga, vai ir jāiet uz sapulci? Mums šai pusstundai nebija nekādas nozīmes. Ja kādam šī pusstunda ir vitāli svarīga, tad, protams, pilnīgi iespējams iztikt arī bez šīs tikšanās. Un tiem, kam ir pārliecināšanas dāvana un pat spītība un garlaicība, tas parasti ir bezjēdzīgi.
аватар ollennka
nadezda2017, kāpēc runāt par ko? Neviens jūs nespiež piedalīties diskusijā, augšpusē varat noklikšķināt uz zvaigznītes un pilnīgi bez maksas anulēt abonementu, ja jums nepatīk komentāri.)))
Un forums pastāv šim nolūkam, lai apmainītos ar tūristu pieredzi, lai cik garlaicīgi tas kādam nešķistu.
аватар Pachok
Maksas, pārskaitījums, numura maiņa, kartītes nosūtīšana...kā personīgā sekretāre :)
Ir cilvēki, kurus vajag apvilkt. Tas nav labi vai slikti, tas vienkārši ir tā, kā ir. Kāds atradīs vajadzīgo piecu minūšu laikā, otrs cels visus uz ragiem jebkāda iemesla dēļ, pārliecināsies, ka visi ir informēti un piedalās problēmas risināšanā.
Un pavisam cits jautājums ir tas, ka gids, kurš ir gatavs riņķot, īpaši par velti, ir retums. Pārdodiet ekskursijas, ziņojiet par izbraukumiem - parasti, tas arī viss. Atbildiet uz vairāk jautājumiem, tas var būt noderīgi, ja tūristi valsti apmeklē pirmo reizi.
Un gandrīz visos ceļvežos kopā ar noderīgu informāciju ir visādas ķecerības par nederīgu apdrošināšanu, pērkot ekskursijas "uz ielas", par superekonomiskiem braucieniem uz veikaliem un "rūpnīcām" ar tiem, par nepieciešamību reģistrēties tikai caur viņiem, kamēr tas padara pašu viesnīcu, kā AAE, tagad ir jauna mulka - noteikti jāuzrāda hes kods Turcijā (patiesībā nē). Vispār, ja jūs neiebilstat uz laiku šim visam ....
аватар nadezda2017
Pačok, kāds spin? Reizēm atpūtnieki pieprasa nomainīt ne tikai numurus, bet arī viesnīcu.
Palīdzi ar kredītu! Draugi atpūtās tuvējā viesnīcā, iedeva kredītkarti.Kas tas par kaut kādu varoņdarbu? Vienkārši jauks, laipns cilvēks.
Kas attiecas uz pārsēšanos, tad bija iespēja vai nu saukt ātro palīdzību, vai arī, konsultējoties ar gidu, ar pārsēšanos tikām galā.
Mēs esam bijuši Turcijā daudzas reizes un diezgan iztikuši bez "personīgā sekretāra". Nevajag pārspīlēt!
Es nesaskatu neko traģisku palīdzības vai padoma lūgšanā, un tas nemaz neprasa "kādu pacelt uz ragiem".
аватар Valisa
Man rakstīja meitene, kura strādāja par viesu stafeti. Tā viņa teica.
Gids ir tūrisma aģentūras darbinieks. Viņš lemj par viesnīcas nomaiņu un pārdod ekskursijas.
Viesu attiecību darbinieks viesnīcā. Viņai ir piekļuve visām viesnīcas nodaļām. Viņa ir ieinteresēta un risina visas viesa problēmas šeit un tagad.
аватар Eg_Trips
Sveiki
Pats strādāju par gidu un tagad man ir aģentūra, kas maijā organizē ekskursijas ..Egypttrips24…www.Egypttrips24.com….
jūs varat darīt visu, bet ar cieņu, gidi nav vainīgi, problēma nav viņu problēma, tūroperatori vēlas visu pārdot un tas ir ļoti dārgi, un viņi soda gidu, ja viņš nepārdod ekskursijas.
Es pazaudēju daudz laika, nervu un veselības, strādājot par gidu, tagad strādāju pati, pati tagad esmu tūrisma operatoru un citu darbinieku
Sveiki
Ar lielāko prieku
piedāvājam Jums savas ekskursijas
Mēs esam Egypttrips24 aģentūra
Mēs organizējam visa veida ekskursijas par ļoti izdevīgām cenām divas reizes lētāk nekā gids
Izmēģiniet to un pārliecinieties paši
Organizācija, tāpat kā tūroperatoram, ir vēl labāka un visu garantējam
Visu var atrast mūsu mājaslapā:
www.egypttrips24.com
+201006863847
аватар Eg_Trips
Sveiki
Pats strādāju par gidu un tagad man ir aģentūra, kas maijā organizē ekskursijas ..Egypttrips24…www.Egypttrips24.com….
jūs varat darīt visu, bet ar cieņu, gidi nav vainīgi, problēma nav viņu problēma, tūroperatori vēlas visu pārdot un tas ir ļoti dārgi, un viņi soda gidu, ja viņš nepārdod ekskursijas.
Es pazaudēju daudz laika un nervu un veselības strādājot par gidu, tagad strādāju pati, pati tagad organizēju tūroperatoriem un citiem
Ar lielāko prieku
piedāvājam Jums savas ekskursijas
Mēs esam Egypttrips24 aģentūra
Mēs organizējam visa veida ekskursijas par ļoti izdevīgām cenām divas reizes lētāk nekā gids
Izmēģiniet to un pārliecinieties paši
Organizācija, tāpat kā tūroperatoram, ir vēl labāka un visu garantējam
Visu var atrast mūsu mājaslapā:
www.egypttrips24.com
+201006863847
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Rox Resort Hotel 5*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl