Jautājums par viesnīca Meder Resort Hotel 5*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
56 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Nav servisa
Tukšs mini bārs, depozīts par izmazgātiem dvieļiem, bez zobu pastas vai birstes? Un šī ir 5 zvaigžņu viesnīca!? Šķiet, ka līmenis ir 3 zvaigznes.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
10 abonenti  • prasīja 2017-09-018 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  21
аватар Elenka08
Zobu pasta un birste ir tikai luksusa, un arī tad ne vienmēr. Un Meder ir tālu no luksusa, vairāk nekā parasti 5k.
аватар Vika284
Rakstiet atsauksmi par viesnīcu viesnīcu sadaļā, depozīts par dvieļiem 5 * viesnīcā ir ļoti dīvains, pēc mini bāra tas bija jāsaka reģistratūrā vai viesu namā. Kas attiecas uz zobu birsti un pastu, tā ir taisnība, ka tas ne vienmēr notiek turku 5 *, pat Rixos viesnīcās.
аватар Alexandr-
Izlasiet informāciju par viesnīcu, pirms dodaties tur, klauni...
аватар julia_sh75
Tad kāpēc viesnīca sevi pozicionē kā 5 zvaigžņu ultra viss iekļauts? Miri bārs ir jāpapildina katru dienu, un zobu birstes komplekts ir nevis deluxe, bet visās istabās, citādi šī viesnīca nevelk pat 4 zvaigznes!
аватар julia_sh75
Es visu laiku palieku pie Baruta Kemera, un tas nav luksuss, bet līmenis ir ārpus topos, atšķirība ir nereāla. Šeit ir patiess 5k ar +!
аватар Elenka08
julia_sh75, bet vai tiem arī cena ir vienāda?
аватар julia_sh75
Nē, protams, bet arī 5k un īpaši skaidrs.
аватар Elenka08
Tavuprāt par dažādām cenām (skaidrs kurā virzienā) pakalpojumiem jābūt vienādiem??
аватар ollennka
Es arī ieteiktu uzrakstīt atsauksmi, tas būs noderīgāks citiem tūristiem.
аватар julia_sh75
Lieta cita, 4 zvaigžņu viesnīcās serviss augstāks, saprotiet, ko es domāju. Manā koncepcijā 5 zvaigznes ir pakalpojums, nevis tikai zvaigznes. Šīs viesnīcas līmenis un 4 zvaigznes knapi velk. Istabās darbinieki zog, kas kopumā nav pieņemami. Viesnīca, kas rūpējas par savu reputāciju, nekad nepieļaus šādas situācijas, un vēl jo vairāk – tā vai citādi nemaldinās tūristus!
аватар julia_sh75
Atpūtos Turcijā kopš 2001. gada, 2 reizes gadā, vai pat vairāk, bet fakts, ka šī viesnīca pārspēja visas cerības. Tūristu atsauksmju lasīšana ne vienmēr palīdz, jo daudzas atsauksmes ir atstājušas paziņas utt., vispār izdomājums.
аватар Alexandr-
Nu, par zvaigznīti ir vairākkārt rakstīts. Daži 4 * pakalpojuma līmenī ir daudz augstāki par 5 *. Cik reižu jau esam atcerējušies visādus kati Alanijā un vikingu zvaigznes Kemerā... Mēģināt to mainīt ir bezjēdzīgi, ar to tikai jāsamierinās...
аватар L_ena
Autor, nomierinies.
Lētais "kljuzivs" vienmēr ir zemākais līmenis.
аватар Elenka08
Baruts, Amaras, Rixos, Dolphins un daudzas viesnīcas Larā, lai gan dažām no tām nav luksusa prefiksa, tās nodrošina daudz labāku apkalpošanu, ēdināšanu, bet arī maksā daudz vairāk. Kā jau iepriekš stāstīja, to nevar mainīt, tikai jāsaprot, ka, ja izvēlējāties kaut vai 5k, bet daudz lētāk nekā daži citi 5k, tad jums jābūt gatavam, ka jūs nesaņemsit daudz no tiem dārgajiem 5k. Reputācija ir svarīga, taču acīmredzot viņi to kompensē ar cenu.
аватар julia_sh75
Paldies visiem par ieteikumiem un padomiem.
аватар agent_borabora
Turcijā viesnīcas kvalitātes rādītājs ir nevis zvaigzne, bet gan cena.
аватар julia_sh75
Es nepiekrītu, cik paveicies. Mēs lidojām par 130 tūkstošiem rubļu, 2 nedēļas ar 5k, manuprāt, tas nav lēti, man pat bija kauns ievietot attēlus ...
аватар Veronika7081
Uzrakstīt atsauksmi.
аватар Superoper73
Ir bezjēdzīgi kaut ko pierādīt. Visi cilvēki ir dažādi, un ir tādi, kas tā vietā, lai atpūstos, dodas sabojāt atpūtu sev un citiem. Viņi iet no rīta līdz vakaram un meklē trūkumus un atrod vainas visā pasaulē. Tie ir cilvēki, un ar viņiem neko nevar darīt. Ja istabā būtu birstīte, viņa sāktu rakstīt, ka vates spilventiņi ir nepareiza izmēra un spuldzītes nav vienādas. Tad es sāku rāpot pa istabu un fotografēt putekļus spraugās aiz grīdlīstes vai skaitīt dakšiņas un karotes restorānā. To neārstē pat piepildīts minibārs un piecas birstes istabā, un ir bezjēdzīgi simto reizi skaidrot, ka skaitļi uz viesnīcām nekad neliecina, ka visiem būs vienādi. Palasiet atsauksmes par superluksusa viesnīcām, arī tās ir pilnas ar neapmierinātajiem un sašutumiem. Viss ir relatīvs. Bebrs visiem!
аватар julia_sh75
Cienījamais, zināšanai, es neesmu izvēlīgs cilvēks un skandāli, man nepatīk kāršu atklāšana un es nepievienojos, es tikai gribēju uzzināt citu cilvēku bildes., Bet jūsu komentāri ir lieki. Ja maksā par pakalpojumu, bet tā nav, tad būdā būs ērti. Viņi maksāja pilnībā, un viņi ņem no jums naudu par visu, kas būtu jāiekļauj bez maksas. Ja, pēc tevis teiktā, tā ir norma, tad tava vieta tiešām ir tur, kur jau rakstīju...
аватар Alexandr-
Superoper73 Pilnīgi pareizi!!! Degunus pagriezīs tādi cilvēki kā jautājuma autors, kurā viesnīcā neapmetās. Viņu mīļākā nodarbe ir viesnīcas restorānā meklēt šķīvjus ar čipsiem))))))))))))) Nu, krievu tūrist, ko viņiem ņemt ??? Kāpēc atpūsties un baudīt atvaļinājumu, ja nedalās ar savu zobu birsti un peldmēteli???????
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Meder Resort Hotel 5*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl