Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums par viesnīca Kaftans Hotel 3*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
19 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Viesnīcas izvēle»
Kurš šogad bija viesnīcā "Kaftans", pastāstiet man, lūdzu.
Kas šogad bija viesnīcā "Kaftans", sakiet, lūdzu, vai tur ir tīrs, vai ēdiens ir labs, vai istabā ir fēns. Diemžēl iepriekšējās atsauksmes izlasīju par vēlu. Mazliet apbēdināts.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
7 abonenti  • prasīja 2012-05-0213 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  7
аватар Andrew_Volga
Manuprāt, gadiem ilgi nekas tur nav mainījies... Viesnīca ir "ģimene", nav kam sūdzēties... Odze palikusi tāda, kāda bija... Fēns tajā nekad nav bijis. istabiņa,mēbeles visas saplīsušas,tīrīšana iebraukšanas brīdī un viss...Pārējos pat par naudu nopratināt nevar...Un tradicionālās turku rupjības...Kemerā ir divas vairāk vai mazāk līdzīgas viesnīcas : "Oranžas apgabals" un "Karaliene Elizabete"... Viss pārējais ir turku sūdi... (Zvaigznes karājas pašas pie sevis) Par tādu pašu naudu Eiropā var daudz labāk atpūsties, un cilvēki ir daudz jaukāki . .. (Tur turki ir savās vietās - sakopj pēc baltā cilvēka un gaida, kad viņus nosūtīs) ... Bet diemžēl , nolikt viņus savās vietās līdz šim varēja tikai vācieši...
аватар susanna68
kā nav kauns tik necienīgi runāt par turkiem.Turki tāpat kā tu krievi ir dažādi.Vispār
kā tu izturies pret cilvēkiem, tā izturēsies pret tevi Maksājiet vairāk naudas par atvaļinājumu un saņemiet to, par ko samaksājāt.
аватар olga_ov1985
Ja ir izvēle, tad iesaku neapmeklēt šo viesnīcu, bijām šokā.Atpūtāmies ar draugu no 08.07-19.07. Protams, viņi meklēja pozitīvos mirkļus, kā varēja.Bārā bija kaut kāds alkohols.Visi dzērieni tika salieti "atkārtoti lietojamās" plastmasas glāzītēs. bet paši bārmeņi dzēra no stikla kausiem. Istaba nekad netika iztīrīta, kā mēs prasījām. matu žāvētājs un gludeklis reģistratūrā par maksu - 2-3 dolāri. kad devāmies ekskursijā, vakarā pasūtījām pusdienu pakas, kas visu nakti stāvēja reģistratūrā tādā karstumā un atverot atradām nokostu desu.Bufete, tās gaļas daļu stingri apsargāja pavārs. -izplatītājs,kurš strikti skatījās,ka nepaņēmu lieku vistas gabalu (tīrradņi,retu reizi redzējām īstu gaļu).Vispār,ja visu uzskaitīsi,tas prasīs daudz laika.Tikai jūra priecājās.
аватар kerno97
Šogad bijām šajā viesnīcā.Istabas netīras, aizkari varbūt bija balti pirms gadiem 10, bet tagad ..(mans kājslauķis tīrāks) Mēbeles šausmīgas, patika tikai gultas, ļoti ērtas.Apkalpojošais personāls ir draudzīgi,bet istabā nebija uzkopšanas.Ēdiens nav izvēlīgajiem,uz 4.Varēja peldēties dušā,jo ​​ūdens nemaz neiet..,ekskursijas visas SUPER.Veiksmi!
аватар yatmanjvaanna
atbrauca nesen no kaftāniem, stulbi, kas recenzijas neskatījās, tas ir murgs, ūdens baseinā zaļš, neviens nepeldējās, bārā alkoholu ar ūdeni nešķaida, visticamāk, ka atšķaida ūdens ar spirtu, istaba netīra, redzēja, ka grib iet mājās, mainīja divas reizes, trešajā reizē tikām bargi aplaupīti un teica, ka visas istabas ir standarta. Paši atkāpās, lūdza vismaz kanalizāciju salabot (viss tecēja no izlietnes uz grīdas), solīja 15 minūtēs, bet nekad negaidīja, un par fēnu nebija ne runas, aizkari netīri, in taukaini traipi, istaba netīrīta, veļa uz gultas netīra, bedrēs. Laipni lūdzam!
аватар Blue_cat
Interesanti, vai Turcijā ir īpaši valsts dienesti, kas uzrauga viesnīcu sanitāro stāvokli? Es nekavējoties vērstos pie šiem dienestiem ar tādiem antisanitāriem apstākļiem. Vispirms - dusmīgs e-pasts 3 valodās šiem dienestiem, un pēc tam - ar pieklājīgu lūgumu - reģistratūrā. No viesnīcu ceļvežiem nekāda labuma nav, pārsvarā viņi pārdod tikai ceļojumus par dubultu cenu. Es negribu elpot vistu kūts smaku ar vistu dīgļiem. Un neviens nav pasargāts no iekļūšanas šādā viesnīcā.
аватар Kis89228278664
Mēs palikām 2018. gada jūlija beigās. Viesnīca ir pienācīga, nevis tā, kā šeit aprakstīts. Pludmale min 20 gājiena attālumā. Ir autobuss. Viesnīca atrodas centrā. Ir vietas, kur doties. Mūsu istaba bija tīra. Gulta tika mainīta. Tika noņemti. Tam seko viena mīļa dāma Guļa. Virtuve ir normāla. Viņi nepalika izsalkuši. Gaļas zivs..... Bārs bija pilns, stipro dzērienu gan nebija, bet karstumā tas nebija vajadzīgs. Personāls ir draudzīgs. Reģistratūrā strādā aktīvi, jautri puiši. Īpaši vēlamies pieminēt Kamranu. Jūs varat vērsties pie viņa ar jebkuru jautājumu. Atrisina visu pēc iespējas ātrāk. Ļoti uzmanīgs. Kaut būtu vairāk tādu darbinieku kā viņš. Ja mēs atkal satiktos, es domāju, ka tajā pašā viesnīcā. Mēs nenožēlojām
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Kaftans Hotel 3*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl