Jautājums par viesnīca Adalin Resort Hotel 4*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
114 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vietas un izklaide»
Kas man jādara, ja mans lidojums kavējas?
Es lidoju trešdien, parīt uz Turciju, tikko saņēmu informāciju, ka reiss uz lidmašīnu kavējas gandrīz par dienu. Tā vietā, lai ierastos agri no rīta, mēs ieradīsimies viesnīcā vakarā. Es zaudēju veselu atpūtas dienu. Vai kāds zina, kā rīkoties šajā gadījumā? Vai ir iespējams kaut kā kompensēt zaudēto laiku, naudu, garastāvokli ...? Tūroperators ir Teztour, bet viņi nav atbildīgi, saka, ka šī ir čarterreiss.Vai tad aviokompānija arī neatbild? Un tā bieži notiek.. Tas kaut kā tiek kompensēts, kāds par to ir atbildīgs, vai arī viss ir jānorij klusi. Galu galā no septiņām atvaļinājuma dienām. viens jau ir prom. Paziņojiet man, ja kāds zina. Paldies
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
12 abonenti  • prasīja 2011-09-1214 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  25
аватар Anetka-gan
teorētiski atbildība gulstas uz gaisa pārvadātāju. BET, izlidošanas laika izmaiņas ietekmē nevis vienkārši "vēlme izlutināt pārējos tūristus", bet gan objektīvi faktori: mainījies izlidošanas laiks no pašas Turcijas, grafiku pārklājumi, citu pārvadātāju darbības traucējumi, lidostu darbības traucējumi utt. . utt.
tāpēc šeit atliek tikai pagaidīt un priekšlaicīgi apdrošināties pret "nelidojošiem/aizkavētiem lidojumiem" =)
аватар jabetta
Diemžēl diez vai šajā gadījumā izdosies "izsist" kādu kompensāciju - tādas realitātes :((
Es saprotu jūsu sašutumu, jūtu līdzi, bet labāk ir pazemoties un noskaņoties uz to, ka atlikušās 6 dienas būs desmit “vērtas”. Es novēlu jums labu atpūtu!
Z.Y. Starp citu, gadās, ka šādos gadījumos arī izbraukšanas laiks tiek pārcelts, varbūt paveicas;))
аватар nadin65
Tas notiek bieži.
Mums bija maksas tūre 8 dienas, bet patiesībā viesnīcā atpūtāmies tikai 6 dienas un ne minūti vairāk.
аватар 4yuka
Mūsu reiss kavējās par 12 stundām (Pegazs).TA ieteica paturēt iekāpšanas kartes un, ierodoties mājās, rakstīt izziņu tūroperatoram, kuram ir pienākums sniegt atbildi ne vēlāk kā 10 dienu laikā.naudu, vai arī jūs dodieties uz tiesu.Maniem draugiem bija precedents - viņi atdeva naudu vienā naktī.
аватар jabetta
Tieši tā – vienā naktī. Un te izrādās, ka diena ir izniekota, un pēc noteikumiem tam diemžēl nav nozīmes.
аватар HotLine
Ekskursijas tiek pārdotas "naktī". Ierašanās un izbraukšanas datumi ir fiksēti līgumos, vaučeros. Bet ne laiks. Šajās robežās ir operatoru un pārvadātāju atbildība. Īpaši neviens nepārceļ laiku. Tas nevienam nenāk par labu. Tā kā pārvadātājam jau ir samaksāts par lidojumu. Viesnīca jau ir samaksāta par naktīm. Un viesnīca naudu neatdos, pat ja tūrists ievāktos nākamajā dienā.
аватар bileg
Jums nav izlidošanas aizkavēšanās (t.i., iemesls nav laikapstākļos, nevis lidmašīnas tehniskajā kļūmē), jums ir laika pārcelšana atbilstoši brīvajām debesīm, t.i. jebkurš čarterreiss ir atkarīgs no maršrutā pieejamā loga, savukārt par lidojuma pārcelšanu tiek brīdināts iepriekš, lidojums tiek nodrošināts vienas kalendārās dienas laikā, un, kā zināms, nav nozīmes, kad tūre sākas 00. -05 stundas vai pulksten 23-55 - tas viss tiek uzskatīts par dienu un ir iekļauts maksājumā!Ja lidojums tiešām tiks pārcelts uz nākamo dienu, tad būs iespēja izteikt pretenzijas, bet neaizmirstiet saglabāt savu iekāpšanas kartes, diemžēl tūroperatoram ar to nav nekāda sakara un nav jēgas neko kompensēt, visas prasības ir tikai pret pārvadātāju. Iesaku nesatraukties, tā nenotiek! Lai kas arī notiktu, galvenais ir pozitīvi atpūsties, un tad viss izdosies labi, varbūt atgriešanās reiss tiks atstumts - tā arī notiek !!! Vēlreiz veiksmi.
аватар Vadim01018
tas bija apmēram tas pats no 4 no rīta viņi pārcēla reisu uz 13-00 .. attiecīgi viņi lidoja tur nevis 9 no rīta 17-00
nu, principā viņi naudu nezaudēja. augstāk tika teikts, ka maksā tikai naktis, t.i. no 14-00 (check-in laiks) zaudējām tikai 3 stundas - tas nav biedējoši ... un pat principā ir ērti, ja jūs ieradāties no rīta, neviens nebūtu iekārtojies līdz 14-00 ... bet no plkst. ceļu gribas noskalot un apgulties.nevis sēdēt uz koferiem gaitenī 5 stundas)))))
un noskaņojumam šajā gadījumā nekādā gadījumā nevajadzētu krist !!!
jā, čarterreisi pielāgojas regulārajiem reisiem... un mazākā maiņa ietekmē grafiku (bet dienu pirms izlidošanas nekādu izmaiņu nevar būt)
un atpakaļ, kad viņi lidoja nevis 13-00, lidojums tika pārcelts uz 23-30 ... t.i. deva vēl veselu dienu)))
аватар nesnew
jabetta, "...varbūt tev ir paveicies", ko? Viesnīca tiks izrakstīta pa stundām...
Vadim01018, "... tas ir, man iedeva vēl veselu dienu" - kā ir?
tas pats stāsts kā iepriekš...
Viesnīcai būs jāpiemaksā par numuriņu (rezervācijas atjaunošana), ja vien, protams, netraucē, ka koferi tiks salikti reģistratūrā 12-00, tad cita lieta. :)))
аватар jabetta
No viesnīcas, protams, izliks pa stundām, ja nemaksāsi papildus. Mēs par to neuztraucāmies (kad tas notika ar mums), nolikām mantas īpašā telpā un turpinājām atpūsties - bez problēmām.
Bet no otras puses, tā pati problēma (sēdēšana uz koferiem reģistratūrā), ja jūs atved uz viesnīcu pulksten 10:00. Šī ir nūja ar diviem galiem. Tāpēc iesaku par šo "nenogalināt sevi", bet pieņemt visu, kā tas ir. Kāpēc tērēt nervus un garastāvokli, ja esam bezspēcīgi šajos jautājumos.
аватар Sergey4467
Šogad Pegazs aizkavēja lidojumu gandrīz par dienu.Arī nakts pazuda. 14 naktis tika apmaksātas.Bet .. Pats esmu jurists un ļoti labi zinu mūsu tiesu sistēmas lēnīgumu.Tā sākotnēji tika radīta pret cilvēkiem.Tāpēc es nepūlējos un nebojāju savus nervus.
Un pagājušajā gadā situācija bija tieši pretēja.Reiss no Antālijas aizkavējās divas dienas.Mūs vienkārši pārcēla uz citu viesnīcu un par šīm divām dienām apmaksāja Anex. Tātad, tas ir atkarīgs no jums, cik paveicies. Man šķiet, ka jums tomēr nevajadzētu sabojāt savus nervus ...
аватар nesnew
Sergej4467, es tev pilnībā piekrītu - tev ir jārūpējas par saviem nerviem !!!
Bet tas, ko jūs aprakstījāt, ir vairāk izņēmums (kaut arī patīkams), nevis noteikums. Ne katrs operators uzņemas finansiālus zaudējumus ... - kāpēc gan?!!
аватар HotLine
Nav nepieciešams "uztraukties un sabojāt savus nervus". Īpaši juristi. Jums jāierodas vietā, kur iegādājāties ekskursiju, jāuzraksta pretenzija, jāsaņem atzīme un jāpieņem pretenzija uz savas kopijas. Ja mēneša laikā nesaņemat atbildi, tad izlemiet, vai "pabeigt vai nē".
90% gadījumu, kad notiek formāls un faktisks ekskursijas noteikumu pārkāpums, operators izmaksā kompensāciju. Labam aģentam ir 100%.
аватар jabetta
Piekrītu, tikai tādas pretenzijas nevar celt, ja reiss aizkavējās par dienu (skat. jautājumu).
аватар HotLine
Mēģināju to formulēt frāzē "kad notiek formāls un faktisks ekskursijas nosacījumu pārkāpums".
Un es rakstīju par Sergeja4467 situāciju, kad kavēšanās notika par dienu.
аватар Vadim01018
nesnew tādā ziņā .. jā, paredzamajā laikā atbrīvojām istabiņu ... tāpat jabetta nolika mantas un aizgāja pastaigāties ... viesnīcā mūs paēdināja bez jautājumiem pat pēc iziešanas no numuriņiem
аватар nesnew
Cienījamais Vadim01018, atvainojos, jūs varat paskaidrot savus vārdus: "... no 14-00 (reģistrācijas laiks) mēs zaudējām tikai 3 stundas - tas nav biedējoši ... un pat principā ir ērti, ja jūs ieradāties no rīta neviens neieradīsies līdz 14-00 es būtu iekārtojies ... bet no ceļa es gribu noskaloties un apgulties.. un nesēdēt uz koferiem koridorā 5 stundas))))) ".
Man likās, ka tu esi pretrunā ar sevi:
- reģistrēšanās parasti ir 12-00 (ja nav noslēpums, kur atpūties?, Eiropa grēko 14-00);
– Vai lidostā esi atpūtusies? (visos aprēķinos jūs neņemat vērā transfēra laiku uz viesnīcu, un, ja jūs to darāt, tas nav pilnīgi skaidrs ...);
- dīvaina loģika:
ierodoties jūs neesat apmierināts ar sēdēšanu uz koferiem, bet aizbraucot jūs esat apmierināts ...
labošu, bet ir vispārpieņemta prakse: ierodoties neatkarīgi no istabiņas nodrošinājuma atpūtnieks var izmantot viesnīcas infrastruktūru (dzert, paēst,...), kā arī līdz izbraukšanas brīdim no plkst. Viesnīca.
Šādos gadījumos lietu glabāšanai ir divas iespējas:
- viesnīcā ir speciāls numurs (maksas, bezmaksas) un
- tieši viesnīcas vestibilā blakus reģistratūrai (parasti labajā pusē no galvenajām durvīm uz viesnīcu).
Uzstādi un aiziet... :)))))))
Atvainojiet vēlreiz, bet mani atbaida jūsu informācija.
аватар yltra
atpūtušies ar Pegasus (10 naktis 11 dienas) astotajā dienā mums tika paziņots, ka lidojums ir pārcelts uz devītās dienas rītu (5:00) un viņiem bija paredzēts izlidot 11. dienā pulksten 20 ... un pat ne uz Pēterburgu kā vajadzēja,bet uz Maskavu.turklāt Pegasus pārstāvis priecīgi paziņoja,ka Pegazā mums iedeva biļetes no Maskavas uz Sanktpēterburgu (no rīta lidoja uz Maskavu un lidoja uz Sv. Pēterburgā plkst. 17), viņi sūdzības nerakstīja. nolēmām, ka tā varētu būt (kā rakstīts augstāk) un vienkārši nepaveicās... bet tagad atvaļinājumā vienmēr skatāmies reģistratūrā par izmaiņām izbraukumos... pagriežam lielāko daļu transfēru (nevis par labu tūristiem ) tas ir Pegasus un Odeon ... nevienam citam tūroperatoram tāda nav ... mēs savu statistiku vedam kopš 2008. gada ... tieši tad, kad atnākat uz jebkuras viesnīcas reģistratūru, paskatieties un par to pārliecināsieties ...
аватар yltra
Es aizmirsu uzrakstīt, ka mēs lidojām uz Turciju vakarā pulksten 20, tāpēc netika zaudēta neviena diena ...
аватар yltra
un vēl aizmirsu piebilst, ka ir viesnīcas, kur izrakstoties pēc 12:00 ēdiens ir tikai par naudu...aģentūra ne vienmēr par to brīdina.
аватар HotLine
Visi? Vai esat aizmirsis kaut ko citu?
Tad es.
1. Ja ir mainījušies ekskursijas datumi - rakstiet pretenziju. Bez nerviem, bez kautiņiem, bez apsūdzībām. Ticiet man, ja ir objektīvi iemesli, prasības tiek apmierinātas.
2. Mums ir tūristi, kas lido ar visiem lielākajiem operatoriem. Ticiet man, visiem operatoriem ir lidojumu pārplānojumi. Kādam ir vairāk, citam mazāk. Bet visi. Un atšķirība nav liela. Relatīvi runājot, ja vienam operatoram ir iespēja pārcelt lidojumu - 2%, tad citam - 4%.
аватар Vadim01018
jauns
nē viss ir kārtībā
izrakstīšanās pulksten 12:00 un reģistrēšanās pulksten 14:00
un ierašanās un izbraukšanas atšķirība ir ievērojama
jo ierodoties ne tikai vairāk laika pavadi ceļā (mūsu gadījumā vispirms vilciens, nokļūšana lidostā, tad gaidīšana lidostā (ierašanās vismaz 4h pirms izlidošanas), pats lidojums 5h + transfērs 1 stunda) un pēc šī visa arī gaida viesnīcas vestibilā? nav īpaši vilinoši)))) bet ar bērniem tas vispār ir .. un tāpēc jūs vēlaties noskalot no ceļa ... jā, jūs jau varat ēst, pat neiekārtojoties (neviens nestrīdas) ...
un tagad transfērs ... ja reiss tiek pārcelts .. tad arī pārskaitījums tiek pārcelts attiecīgi)
аватар HotLine
Par izrakstīšanās laiku.
Pasaules prakse ir šāda.
Pilsētas viesnīcas - 12-00. Sakarā ar to, ka šādas viesnīcas nav paredzētas 100% noslogojumam un ielidošanas un izbraukšanas laiks tiek sadalīts vairāk vai mazāk vienmērīgi visas dienas garumā.
kūrortviesnīcas. Izbraukšana pulksten 12:00, reģistrēšanās pulksten 14:00. Sakarā ar to, ka šādas viesnīcas ir paredzētas maksimālai noslogojumam, un tūristu ierašanās notiek grupās un nevienmērīgi. Tāpēc šīs 2 stundas ir nepieciešamas, lai sagatavotu telpas jaunai apmetnei.
Bet, ja tūrista ierašanās brīdī viesnīcā ir brīvas iztīrītas istabas, tad viņi reģistrējas līdz pulksten 14:00. Nekas no šī absolūtā principa neder.
аватар Psishit06
Ar Pegasu vairs nekontaktējos.Izlidošanas dienā uz Turciju reiss tika atcelts uz dienu uz 3h,nākamajā dienā lidojums atkal tika atcelts.Rezultātā sabojāja atvaļinājumu visai ģimenei,atteica ceļot.
аватар chinzad
Viņi man palīdzēja uzņēmumā https://www.claimflights.ru/zaderzhka-rejsa-kompensacija Par 4 stundu kavēšanos Minhenē samaksāja 300 eiro. Visam vajadzēja nedaudz vairāk par mēnesi.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Adalin Resort Hotel 4*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl