Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums par viesnīca Euphoria Comfort Beach Alanya 5*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
55 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Cits»
Kāpēc moderators man atsaka atsauksmes par viesnīcu?
Es reģistrējos TURPRAVDA mājaslapā un vēlos ievietot negatīvu atsauksmi par atpūtu šajā viesnīcā. Šī ir otrā reize, kad saņemu noraidījuma vēstuli ar paskaidrojumiem, ka 1) "mēs nepublicējam pirmās negatīvās atsauksmes". DO??? Pēc maniem novērojumiem, ir diezgan daudz vietnes lietotāju, kuriem ir tikai 1 (VIENS !!!) atsauksme un tas ir negatīvs. 2) "Mums ir pietiekami daudz negatīvu atsauksmju par viesnīcu HAPPY ELEGANT." Atvainojiet, mans apskats papildina kopējo ainu pa punktiem, ir diezgan loģisks un konkrēts. KĀPĒC JŪS ATSAKATIES TO DRUKĀT? Atvainojiet, varbūt tādā gadījumā jums vajadzētu mainīt vietnes nosaukumu uz TOUR-NOT-TRUTH? Kāpēc TU atņem tūristiem informāciju?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
6 abonenti  • prasīja 2011-10-0114 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  37
аватар mr.vlad
nepatīkama situācija ... man ir daudz patīkamāk pārlasīt visas atsauksmes pirms izlidošanas un NELIDOT, nevis tikai "pareizās" ... šajā situācijā naudu saņemu es, nevis moderators, un es nepatīk
аватар selly123
http://my.turpravda.com/selly123/gallery/22150/
Šeit ir viesnīcas fotoattēli, kuru apskatu moderators noliedza.
аватар sigur62
Jā, par šo viesnīcu ir daudz negatīvu atsauksmju. Un kāpēc tad tu tur devies, varbūt būs ziņkārīgs?
аватар selly123
Pirmkārt, sarīkojām pēdējā brīža ekskursiju - ne vienmēr var precīzi noteikt atvaļinājuma laiku, bieži vien darbā piedāvā doties jau "no rītdienas". Tā ir specifika, no tās nevar atrauties. Otrkārt, es bieži lidoju atpūsties, vienkārši uzticoties tūroperatoram un menedžeriem, kas piedāvā to vai citu viesnīcu. Vairākus gadus pēc kārtas ņēmu no draugiem talonus un pat 3 zvaigznēs varēja normāli atpūsties. Nu vienkāršas viesnīcas, gadās visādi, bet "iekšējo" istabu nekur nav, ēdiens arī vienkāršs, bet saindēties nevar, jo viss kvalitatīvi.
Viņi vienkārši uzticējās Pegazam, bet velti.
аватар Stormovoy
īstenībā kāda starpība cik atsauksmes, ja ir vēl viena negatīva, lai raksta cilvēks.... jo vairāk atsauksmju par viesnīcām, jo ​​lielāka iespēja izvēlēties pieklājīgu viesnīcu, nevis izmest naudu prom......
аватар mr.vlad
Man pat nav iebildumu lasīt pielāgotu atsauksmi ... pati tā klātbūtne šajā viesnīcā jau ir satraucoša ... t.sk. Es esmu par piekļuvi jebkura veida un veida atsauksmēm. Moderatoru uzdevumos jāietver tikai rupjību un tiešu apvainojumu kontrole, un objektīvu atsauksmju slēpšana par viesnīcām, ticiet man, jau ir pārāk daudz ... vietne pati par sevi pastāv, lai samazinātu NVS tūristu lidojumi!
аватар admin
Atvainojiet, bet mums ir citi uzdevumi.
Jebkurš nopietns projekts tiek veidots un vadīts saskaņā ar apstiprināto pozicionēšanu.
Mūsu vietne, pirmkārt, nav paredzēta atsauksmju rakstīšanai, bet gan atsauksmju lasīšanai.
Tie. Recenzijai ir jābūt noderīgai recenziju LASĪTĀJAM, nevis jādod iespēja rakstītājiem paust savas emocijas. Mēs nevēlamies, lai vietne pārvērstos par sūdzību grāmatu. Īpaši situācijās, kad viesnīcai ir daudz negatīvu atsauksmju, pareizi uzrakstīts, informatīvs.

Ja atsauksme ir pārāk emocionāla, vērtējumi ir neadekvāti (kā izskatāmajā gadījumā), autors recenzijā raksta - "esam daudzkārt bijuši tūrēs, bet šo neesam redzējuši", tad mierīgi atsakāmies ievietot šādas atsauksmes.Ja esi pieredzējis tūrists, saņemsi tiesības uz negatīvu vērtējumu.
Mēs nekad nenoņemam atsauksmes no autoriem, kuri mūsu vietnē jau ir ievietojuši vairākas atsauksmes.
Piemēram. Šodien šāda atsauksme tika noraidīta.
Persona visu recenzijas tekstu veltīja problēmām, kas saistītas ar telpas ar skatu uz jūru iegūšanu. Tajā pašā laikā viņš visām viesnīcas kategorijām novērtēja "vienu - netīru šķūni ar neēdamu pārtiku". Un par šo viesnīcu jau ir vairāk nekā simts atsauksmju, tostarp svaigas.
аватар admin
Vairākas tēzes.
1. Atsauksmes, komentāri, jautājumi un atbildes tiek moderētas = cenzētas.
2. Forums netiek moderēts.
3. Mēs negarantējam, ka autori publicēs atsauksmes.
4. Labāk sazināties ar administrāciju, izmantojot pogu "palīdzība".
5. Publisku saziņu ar administrāciju vislabāk var veikt attiecīgajā foruma pavedienā.
аватар admin
Nesenā pārskata piemērs:
"Dārgie draugi, uzmanieties no sliktas brīvdienas, izvēlieties citu viesnīcu, sliktāku vietu Turcijā neesmu redzējis (atpūtos 5. reizi), runa pat nav par ēdienu (lai gan šis ēdiens man katru dienu saslima, t pat neuzdrošinās nogaršot vietējos dzērienus viesnīcā), jaunatne viesnīcā nav ko darīt, 22.00 "viss atslēdzas" un viesnīcā pārsvarā atpūšas turki un irāņi, ceļš uz pludmali tiešām iet gar kapsētu, un pats interesantākais, viņi mūs iekārtoja 5 stāvā, un viņi vairākkārt uzkāpa mūsu istabā caur ventilāciju ... viņi vienreiz mani nobiedēja ... (viesnīcas administrācija to skaidroja kā vēju))), vispār viņi dzīvoja bailēs...
un milzīgs sveiciens viesnīcas gidam no Natalie Tours, es nekad neaizmirsīšu šo gnīdu, man joprojām ir jāmeklē tādas radības ...
Tātad draugi, jūs izlemjat, kur un kā atpūsties, garša un krāsa, kā saka ... BET ES JUMS BRĪDINĀJU !!! Padomājiet simts reizes pirms dodaties uz šo izgāztuvi, pat ja tas ir ļoti lēti!! Paldies par jūsu uzmanību.."
Un kopvērtējums viesnīcai - 1
Kam, izņemot autoru, tādas atsauksmes vajadzīgas?
аватар admin
Un moderēta negatīva atsauksme par to pašu viesnīcu.
http://www.turpravda.com/tr/kemer/Magic_Sun_Hotel-h18754-r53928.html
аватар mr.vlad
paldies par skaidro moderatora nostāju - loģika tavos vārdos ir, bet h.b. atstājiet tādas atsauksmes "nepublicēto" mapē, rakājoties un galējā negatīvismā var izrakt daļiņu patiesības.. Ne visai piekrītu jēdzienam "Sūdzību grāmata"... Ak, bet 70-75 procenti viesnīcu ir "trīs" un "četri" Turcijas virzienā, Tunisija un Ēģipte jau iepriekš ir gatavas iekrist kategorijā "nedzīvie" - nu nav jau BALTIE un PŪKAINI!!!Bet lai atver acis uz 5 zvaigznīšu trūkumi,šo ir pavēlējis pats tūrisma Dievs.Novēlu moderatoram atrast līdzsvarotu nostāju par visu,kas iet caur viņa rokām atsauksmes-šeit viens cilvēks var izglābt veselu tūristu dēli no ielidošanas.Ar cieņu Vlad.
аватар selly123
"Dārgie draugi, uzmanieties no nelāgas brīvdienas, izvēlieties citu viesnīcu, sliktākas vietas Turcijā - TAS NAV MANS ATSAUKSMES!!!
Jūsu saite "negatīva atsauksme par to pašu viesnīcu" nav īstā viesnīca!!! Tas ir Kemer-Majik Sun meklēts!!! Es rakstu par Alanya-Happy Elegant want.
Vai redzat atšķirību?
Izvilkumi no mana apskata:
""Viesnīcā ir 24 ģimenes numuri un 25 apartamenti. Tie ir divistabu apartamenti ar platību 37-40 kvadrātmetri: lielāka istaba ir paredzēta 2-3 cilvēkiem un ar balkonu, mazāka istaba - tajā ir divguļamā gulta un faktiski ir "iekšējais" - tur ir logs neliela gaiteņa galā 2 kvadrātmetru platībā. Tā kā katrai istabiņai ir atsevišķa ieeja, durvis starp tām ir aizslēgtas, un pirmā ir divvietīga, otrā - kā vienvietīga vai tiek nodrošināta laulātajiem pāriem. Kopā: 49 numuriņi viesnīcā - neērti dzīvošanai, jo tiem nav balkona un tie nesaņem saules gaismu. Neērtības pastiprina fakts, ka nav kur izžāvēt dvieļus un slapjas lietas,
kā arī lieliska dzirdamība caur blakus esošajām šo telpu durvīm.""
Vai kāds ir devis šo informāciju par viesnīcu?
"Viesnīcā ir 14 numuri ar skatu uz ēkas iekšējo aku." Tas ir, 73 no 225 istabām - viena trešdaļa kopumā ir neērta atpūtai!
аватар admin
selly123, pievērs uzmanību, savā emocionalitātē tu ne tikai zaudē objektivitāti, bet arī adekvātumu.
Neviens nav rakstījis, ka citētā atsauksme pieder jums. Bija uzrakstīts:
"Pēdējais apskata piemērs:", kam seko ŠO SVAIGĀ APSKATS.
Un tika dota saite, lai salīdzinātu citēto svaigo atsauksmi ar publicēto atsauksmi par to pašu viesnīcu.
Mēs vērtējam atsauksmes kopumā, nevis pa daļām. Tā kā tas ir publicēts pilnībā, mēs nerediģējam atsauksmes.
Bet mēs varam komentēt jūsu citēto fragmentu. Tas ir ļoti drosmīgs apgalvojums, ka visas 49 istabas izskatās tieši tā, kā jūs aprakstījāt, un tajās nav ērti dzīvot. Maigi izsakoties.
аватар mr.vlad
Es ŠEIT reiz rakstīju parodiju par negatīvu atsauksmi - aprīļa beigās došos ciemos uz šo jauko viesnīcu, bet tagad gribu dzemdēt savu ala-objektīvu apskatu viena daudzšķautņaina dzeņa garā, dodot tikai 1-1-1 vērtējumi viesnīcai ... Tātad, steidzās, nomaldījies! Nolēmu šo atvaļinājumu pavadīt ar vienu no pretīgākajām tūrisma firmām - MEGTEZPEGIYaneksik.No paša sākuma viss gāja cauri 5.punktam: lidmašīnā iedeva vietas 13-w un nācās sēdēt praktiski uz spārna!aukstas ausis (abi)! MĒS ESAM NOLIKUSI... VISMAZ LIDOJA BEZ PIEDERĪGA KOMFORTA, BET KĀ VIP PASAŽERIS BIJA PIRMIE. 3. STUNDĀ VIESNĪCAS POZĪCIJAS GAISMAS PARĀDĀJAS ZILĀ MIGLĀ. IZSKATĀS, KA TAS IR TIEK AUGSTĀKAIS VIRSTS. LIDOJUMIEM LIDOJOŠIEM LĪDZĒJIEM LĪDZĒJOŠIEM LĪDZEKĻIEM.
VIŅI SOLĪJA IEKĀRTĒTIES SILTĀKAJĀ ISTABĀ SAULAINĀS PUSĒS, BET VIŅI DARBOJAS PSEUDOP-PREZIDENTIĀLA VIŅI DELUXE ZONĀ.VISĀS TELPAS IR KĀ SKAITĻI,UN NO ROZĀS GUĻAMISTABAS JĀJĀPĀR UZ 6 MINŪTES UN LĪDZ TELPU IZMĒĢINĀT CITU, LAI IZMANTOT ISTABU 16 ISTABĀ
аватар admin
Ievietošanas atteikumam ir arī citi iemesli.
Šeit ir piemērs:
"Sen nav veikts remonts, pat ja atstās dolāru, tiks ievests šampūns un ziepes. Spoguļi, lifti, paklāji, netīra vannas istaba, tualete bez nosūcēja, kondicionieris tiek ieslēgts pēc grafika , 3os naktī bija jāmostas un jātaisa vaļā balkons, kad kondicionieris izslēdzās, tāpēc katru vakaru netika tīrīti sauļošanās krēsli, sajaukti matrači.pēc lietus viss ir cauri un cauri slapjš, vispār , tās visas ir kaut kādas taukainas, netīras un saplēstas pludmales, kas nepārsēja, ka pakļāvās pludmalei, bērni visu laiku smird brokastīs, tikai fetas siers, stipri sālīts vīns un degvīns, viņi sūc ,tad arbūzus labāk pirkt līdzi,nedeva pat vienreiz melones 1 reizi un tie zaļie mūsu garie deva simtreiz saldākus ābolus bumbierus plūmes pāris reizes persiku wi fi reģistratūrā ir tāda ka metode un gavēnis netika krauts paklājus nekur nemazgā vannās viss nolietotais vannās nav diez ko tīrs par masāžu priekšapmaksa nedod televizorus mazos sarkanos krievi viņiem nepatīk jo uzvedas pēc niķīgām iegribām, vispār tauta it kā iet uz kaut kādu vāvuļošanu un nē cilvēki ir tikai dzērāji un ķildotāji vispār, 5 zvaigžņu viesnīca nevelk ja tev ir lielāks uztraukums, tad izvēlies "
utt. Nevienas pieturzīmes.
аватар mr.vlad
Aprīļa beigās dodos ciemos uz šo jauko viesnīcu, bet jau tagad gribu dzemdēt savu ala-objektīvu apskatu viena daudzveidīga dzeņa garā, dodot viesnīcai tikai 1-1-1 vērtējumu. ... Tātad, tas ir izslēgts, klaiņo! Nolēmu šo atvaļinājumu pavadīt ar vienu no pretīgākajām tūrisma firmām - MEGTEZPEGIYaneksik.No paša sākuma viss gāja cauri 5.punktam: lidmašīnā iedeva vietas 13-w un nācās sēdēt praktiski uz spārna!aukstas ausis (abi)! MĒS ESAM NOLIKUSI... VISMAZ LIDOJA BEZ PIEDERĪGA KOMFORTA, BET KĀ VIP PASAŽERIS BIJA PIRMIE. 3. STUNDĀ VIESNĪCAS POZĪCIJAS GAISMAS PARĀDĀJAS ZILĀ MIGLĀ. IZSKATĀS, KA TAS IR TIEK AUGSTĀKAIS VIRSTS. LIDOJUMIEM LIDOJOŠIEM LĪDZĒJIEM LĪDZĒJOŠIEM LĪDZEKĻIEM.
VIŅI SOLĪJA IEKĀRTĒTIES SILTĀKĀ TELPA SAULAINĀS PUSĒS, BET DEVUSA ZONĀ DIEVA PSEUDOP-PREZIDENTIĀLU.VISĀS TELPAS IR KĀ CIPARI, UN NO ROZĀS GUĻAMISTABAS IR JĀBŪT UZ 6 MINŪTES BANU MINŪTES TUR MĒĢINIET AR 16 ISTABU PAPĪRĀ TO IZMANTOT CITU. TĀDU ATPŪTU NEVIENAM NEVĒLĒŠU - TIKAI PROBLĒMAS! TA
аватар selly123
Atvainojiet, Admin kungs, vai esat nolēmis forumā sūdzēties par savu likteni? "Ak, cik mēs esam nabagi! Iedomājieties, KAS mums ir jālasa, ar ko tūristi ir neadekvāti, bet ar analfabētiem nākas saskarties. Šie pRAtivnye tūristi uzdrošinās iesniegt kaut kādas pretenzijas pat pieczvaigžņu viesnīcām!!! Jā, un viņi raksta ar asipku !!! Apžēlojies par mums, nelaimīgie admini!!!""
Vai tu pats neesi smieklīgs?
Atvainojiet, manā ABSOLŪTI LITERĀLĀ apskatā (proti, recenzijā, nevis komentāros un ne jautājumā) nav ne pilītes emocionalitātes, tikai sausi cipari. Ja tie iedarbojas uz jūsu smadzenēm tā, ka šķiet, ka viņi kliedz, tas ir pilnīgi dabiski. Atšķirībā no TRUE skaitļi nemelo.
""Taču mēs varam komentēt jūsu citēto fragmentu. Tas ir ļoti drosmīgs apgalvojums, ka visas 49 istabas izskatās tieši tā, kā jūs aprakstījāt, un tajās nav ērti dzīvot. Maigi sakot."" Karogs ir tavās rokās! Vai vēlaties atpūsties Turcijā? Dodieties viens pats vai kopā ar draugu, pārbaudiet, vai tas tā ir.
Lai jaukas brīvdienas! ))))))))))))
аватар admin
Pievērsiet uzmanību savam komunikācijas stilam:
- Jūs attiecināt savus vārdus uz citiem;
- lietot ļoti emocionālu vārdu krājumu;
- noliedz acīmredzamos faktus.
Protams, jums ir tiesības to darīt. Bet ne mūsu vietnē. Tā ir mūsu virtuve, tāpēc pret mums jāizturas ar cieņu. Vai arī neapmeklējiet mūsu vietni.
Šodien publicēju vēl vienu negatīvu atsauksmi.
HAPPY ELEGANT HOTEL
http://www.turpravda.com/tr/alanja/Happy_Elegant_Hotel-h16785-r60601.html
аватар mr.vlad
uv.admin, kāpēc es nevaru vilkt šeit pilno parodijas apskata versiju? Vai nevar pārsniegt 1200 rakstzīmju ierobežojumu?
аватар mr.vlad
TĀTAD, SĀKU IEKĀRTOTIES ISTABĀ - VISAS VASARAS SKAPI IZSTRĀDĀJU DIVĀS ISTABAS.JĀ! Knapi CĪNOSIES NO ŠIEM 3 IEPAZANS TĪRĪŠANAS LĪDZEKĻIEM ISTABĀ - NU TIE NEPLĀS T-KREKLU, TĀ KAUT KO SPIONĒRS! T DOMĀJU, NU NE IZDOMĀJU.SIENA, UN ES, NOSODĪT, BEZ LEDUSCĪŠA! NOguris, BET DOSHKANDYBAL IR TĀDS...UN TAUTAI-MĀKOŅI!!! NU MAN PAT NEKĀ NAV LAI ĒST!PILSOŅI, LABĀK UZ 2 ZVAIGZNĒM UN NEDRĀŽOT ĢENĒLU POZĪCIJU!UN ES PAT PASŪTĪT NEVARU - TIE TURKI MŪSU VIRTUVĒ VISPĀR NEIZGLĪTO - ES ESMU UN TĀ, UN TĀ, UN TĀ DEGĻIEM BIJA TIKAI SALATIKS AR ČERNOBIĻU, SKAT,
GARŠU NEJUTU, VALODA NEATKUSĒ LĪDZ BEIGĀM PĒC KRĀJUMI, NU LABI .. VISS IR VIRTUVES PAR CILVĪGU VIENĪBU!!!VTYUHAT VĪNA KARTE
аватар mr.vlad
Shaty, es domāju, viņi saka, ka es neatšķiru sarkanu no kārdinājuma!Un viņa man nopostīja viniku netīrajā Šušhakanā, un veseli, ka Mordets sader kopā ar čoperi!!!Viņš iekļuva piecās zvaigznēs_da šeit un puszvaigzne smaržo: gatavošanās 3.kategorijai!Parādīties maltītes noliecos izstaigāšu teritoriju...Peldbaseins uz baseina,visi pa tomboy ūdeņaini slidkalniņi ir nokaisīti ar zaļu!Un šie slidkalniņi ir izvēlēti aproces krāsā uz rokas.Nu viss ir ieslēgts,tad tevi noņems uz lielkalibra,un tur tādi scales_chelinsk atpūšas!Gludi bizness ripoja lejā-LAIKS APSTĀT LĪDZ SAVU ISTABU...ATKAL STOPTĒT SAVĀ ISTABA... ES ATRADU VIESNĪCĪBU, KURĀ JAUTĀJU CEĻU UZ PIRMĀM TIEKŠANĀS CĪJU, UN TAS BEZ GUNDEZH NOLĒKA LĪDZ Sliekšņa UN TIK nožēlojami SKATĀS ACĪS, DOMĀJOT, KA TRAUCĒŠU 16. AR KREISO DIEGU, UN NE BAKSĪŠU, ES NESKRITU UZ PIECĪBU - MŪSĒJI NE RUNĀ BURBULIS, NE EIROPIEŠI!
PILNĪBĀ IZLAUCU - PAT AR PENDĀLI PADĀJIET PAĀTRUMU!!UN TIK AUGSTĀKALNU VIESNĪCĀ UN PLĀNI VAR NO TĀDA PAcelties!
TĪRĪŠANA-NU MANS NĀVES VĒLĒJUMS!
аватар mr.vlad
ES CEĻAS PĀRDOD ACIS ES ESMU PLUDMA...UN TUR ES raudāju TAS PLUDMAS-KAĶIS!KIPRA UN SIGNĀLS JOPROJĀM RAUSZTOS!NU OPERATORA VIESNĪCAS NOSŪTĪTA!!!UN ANIMĀCIJA KAS PASTĀJA_CILVĒKI UN TAS MAN PAT NEDZ... TĀPĒC ES CIETU VISAS 2 SAVAS BRĪVDIENAS NEDĒĻAS. TĀDU MURGU ienaidniekam NO TAMBOV VOLČARAS NEGRIBĒSI!!!!!!UN UZ PĀRSKATU BLONDĪTES DARĪJUMS AR UZŅEMT MAN TIK GARŠĪGI UZTRAUCĒJA, KA ES JOPROJĀM NEGRIBĀS RAKSTĪT STIKAS VIESNĪCA... UN VIŅA TIKAI SKATĪJĀS UZ MANI, UN ES RITINĀJU GUBIŠU, UN VIŅA MANI IZMETA TĀ, LAI ES DEVU LIKUMĀ UN AR DAŽĀDIEM NOSAUKUMU NOSEDZĒJU VISU VIESNĪCU AR fekālijām... JA VIESNĪCA ES MAN PIEDODU, TĀ ATGRIEZIES ŠVARCA ATTĒLĀ NO 5 TERMINATORA. PIRMS MAIJU DROŠI APMEKLĒŠU UTOPIJU UN JAU SAVĀ VĀRDĀ RAKSTĪŠU PILNĪGI PATIESU APSKATĪJUMU, IESPĒJAMS, TĀ NODERĪS TĀLĀKĀM TŪRISTIEM.
VISU LABĀKU, LAI LASOT MANU RAKSTI, PIRMĀ REIZE, KAD MAN PATĪK ŠIS
аватар mr.vlad
šeit, tikai sadalot vairākos. daļas, mans virtuālais apskats par "Utopiju" Alānija nokļuva šeit .... par to es ierosinu slēgt debates par Elegance. "Visi visu saprata un mēs nekad tur neiesim. Paldies visiem, kas piedalījās strīdā! 2 nedēļas lai es lidotu 105. reizi, tai skaitā drīz būs jauns apskats, kas, ceru, kādam noderēs... gan jau gandrīz nekad nekļūdos, bet pēkšņi !!?
аватар sigur62
Es iemetu šo atsauksmi Happy Elegant Hotel, lai to izlasītu "ruletes spēlētāji". Tieši šeit.
http://www.turpravda.com/tr/question-20097.html
аватар selly123
"" Pievērsiet uzmanību savam komunikācijas stilam:
- Jūs attiecināt savus vārdus uz citiem;
- lietot ļoti emocionālu vārdu krājumu;
- jūs noliedzat acīmredzamos faktus.
Atvainojiet, Admin kungs, tie ir jūsu apgalvojumi, tie nav balstīti ne uz ko.
Kas attiecas uz jums, pievērsiet uzmanību savam komunikācijas stilam:
- vēlme nomelnot oponentu, pārmest viņam neatbilstību un tādējādi noniecināt negatīvā recenzijas nozīmi (tas izpaužas faktā, ka šajā jautājumā bija pilnīgi lieki minēt nepareizu atsauksmju piemērus, tas rada iespaidu lasītājiem pavediens, kuram mans pārskats ir līdzīgs - analfabēts un emocionāls, bet tomēr tas tā nav),
- komentēt manu atsauksmi, apšaubot tajā ietverto informāciju (cik saprotu, jūs nekad neesat bijis šajā viesnīcā, tad uz kāda pamata jūs varat apgalvot, ka manis sniegtie fakti neatbilst patiesībai?),
- nepamatots apgalvojums
ka es noliedzu acīmredzamos faktus (tieši TU tos noliedz - nevaino slimo galvu uz veselo).
Lieliski, ka ievietojāt vēl vienu negatīvu atsauksmi par viesnīcu HAPPY ELEGANT HOTEL. Viņš adekvāti apraksta situāciju.
аватар selly123
Pēc tūrista bysya2010_yandex.ru teiktā, viņi ieņēma tieši šādu blakus esošu divistabu komplektu, kura aprakstu es sniedzu. Bet viņiem paveicās, ka viņiem tika piešķirtas tieši 2 istabas, un, kā viņa raksta, viņi neizmantoja otro istabu. Nedēļu iepriekš, kad mēs atpūtāmies, bija liela tūristu ierašanās un viesnīcas administrācija iekārtojās tieši tā, kā es norādīju: aizvēra blakus durvis un katra istaba tika nodrošināta kā atsevišķa istaba, no kurām viena bija standarta, un otrā bija neērta un bez balkona. Starp citu, viņa nestāstīja, kā viņi izgāja no situācijas, kad "viņiem iedeva istabu ar atsevišķām gultām, un mēs ar draugu ieguvām divguļamo gultu"?
Starp citu, par: "Bet ne mūsu vietnes teritorijā. Šī ir mūsu virtuve." Nu, aizliedz mani, kas tev par to? Un pagatavojiet sev to, ko vēlaties šeit.
аватар admin
Vlad kungam
Tiek pieņemts, ka jautājumu un atbilžu pavedienā nebūs atsauksmju. Tātad ierobežojums ir 1200.
to selly123 - Tu piedāvāji, mēs aizliedzām. Par necieņu attieksmi pret vietnes administrāciju.
Tagad nav jēgas jums kaut ko skaidrot. Tikai viens piemērs.
Tu rakstīji:
----
Atvainojiet, Admin kungs, vai esat nolēmis forumā sūdzēties par savu likteni? "Ak, cik mēs esam nabagi! Iedomājieties, KAS mums jālasa, *** Apžēlojiet mūs, nelaimīgie admini!!!"
-------
Kā sauc? Mēs to saucam par "- Jūs attiecināt savus vārdus uz citiem;
utt.
аватар mr.vlad
mazliet sarūgtina, ka samērā mierīgi izvērtās diskusijas noveda pie tik bēdīgām beigām... mums visiem pietrūka izturības un takta aizstāvēt savas pozīcijas pieklājības robežās... kur, ja ne šajā vietnē, mums visiem jāiet garām par neizdevušos turneju pieredzi?!Es aktīvi vazājos pa planētu kopš 1992.gada un cik daudz kļūdu es būtu varējis pieļaut,ja nebūtu klausījies citu atsauksmes?!brīvību mīlošam cilvēkam fakts aizliegšana ir līdzvērtīga sitienam ar ceļgalu pa genofondu / tas ir vīriešiem / ... ar šausmām iztēlojos līdzīgu ainu kā attiecināta uz vājāko dzimumu.Ar acīmredzamu cieņu!
аватар selly123
Nav aizliegts...)))
Vai tas bija pareizi, ka šeit ievietojāt citu cilvēku atsauksmju piemērus? Ja jūs vēlētos mani īpaši kritizēt, tad jūs būtu iedevuši fragmentus no mana apskata.
Pretējā gadījumā tādu iespaidu radījāt ar saviem vārdiem. Tas nav attiecinājums, tas ir tikai jūsu komentāru interlineārs tulkojums.
аватар selly123
Nu labi! Pārskatot pēdējo negatīvo atsauksmi, kuru norādījāt par viesnīcu, es atzīmēju, ka tas gandrīz pilnībā apstiprina un atkārto manu secinājumu. Tāpēc es neuzstāju publicēt savu atsauksmi, jo tā jau ir lieka.
Paldies par ieteikumiem recenziju sagatavošanā: turpmāk tos ņemšu vērā.
Uz redzēšanos!
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Euphoria Comfort Beach Alanya 5*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl