Jautājums par viesnīca Kleopatra Sahara Hotel 3*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
5 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Kurš cieta no karstā ūdens trūkuma telpā, anulēt abonementu?
Šogad novembrī atpūtāmies Turcijā. Viesnīca - Kleopatra Sahāra. Karstais ūdens bija problēma. Jā, un ar gaismu ne vienmēr paveicās. Kuram bija tādas pašas problēmas, atteikt abonementu. Pateicos jau iepriekš!!!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
10 abonenti  • prasīja 2013-12-2912 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  15
аватар sent2008
Uzrakstiet atsauksmi par viesnīcu, norādiet visus plusus un mīnusus. Iespējams, jūsu pārskats palīdzēs citiem tūristiem izvēlēties viesnīcu.
аватар nesnew
Labs padoms, ja ir ko rakstīt - rakstiet!
аватар ghbvf
tūristu šajā periodā ir maz, tāpēc viņi ietaupa. saules paneļi vairs nesilda ūdeni. Šāda problēma pastāv ne tikai Sahārā, agrāk tā bija Hedef Cleopatra Golden Sun, taču, mainoties īpašniekam, problēma uzreiz pazuda un ūdens tagad ir pastāvīgi karsts.
аватар petromir
"Kam bija tādas pašas problēmas anulēt abonementu" — kāpēc jums tas vajadzīgs? Vai būs vieglāk uzrakstīt kolektīvu sūdzību pret turkiem, ka vēl kāds cieta?
аватар ksenya_best
Jā, mums tur vispār nekas neder... sapratām, ka no viesnīcas maz runā, bijām šausmās par visu, kas tur bija: higiēna, ēdiens, karstais ūdens, gaisma. Pērkot biļeti, mums par šīm niansēm nestāstīja (nu vismaz par ūdeni un elektrību), tāpēc atbraucot bijām šokā... ar viesnīcas administrāciju runāt ir bezjēdzīgi, tāpēc nolēmām atnākt. uz mūsu dzimteni un vērsties tiesā pret aģentūru, kurā viņi iegādājās biļetes. Tiesas procesam mums ir nepieciešami liecinieki, kas varētu apstiprināt, ka tajā viesnīcā patiešām ir šādas neērtības. Tāpēc, ja kādam nav grūti mums palīdzēt šajā situācijā, ierakstiet mums savu mobilā tālruņa numuru, ar to pietiks, lai kļūtu par mūsu lieciniekiem. Paldies visiem jau iepriekš!!!
аватар orbittours.ru
Vai jūsu uzturēšanās laikā viesnīcā bija citi cilvēki? neesi nevienu satikusi?
Skaidrs, ka jautājums tika uzdots tiesai, taču viņi varēja dokumentēt visu, kas ir iespējams, vēl atpūšoties viesnīcā. Foto, jūsu sūdzības, tas arī palīdzētu. Tagad tev būs grūti kaut ko pierādīt......
аватар sigur62
Es negribu jūs aizvainot, bet jūs zaudēsiet tiesu.
Un vai tev to vajag? Tikai nākamreiz izvēlēsities viesnīcas ar vairāk zvaigžņu. Un, ja jūs brīvprātīgi dodaties uz Turcijas trīs rubļu banknoti, jums jābūt gatavam šādām problēmām.
аватар sigur62
Ir dažas atsauksmes par šo viesnīcu, bet kādas ir:
http://www.turpravda.com/tr/alanja/Kleopatra_Sahara_Hotel-h25702.html
Šo labāk izlasīt pirms ekskursijas iegādes, lai vēlāk nesavāc te biedrus nelaimē.
аватар sent2008
Es nesapratu, kāpēc jūs gribat iesūdzēt tiesā ceļojumu aģentūru, viņi neizpildīja savas līgumsaistības? Vai iepriekš izlasīt atsauksmes par viesnīcām ir slikti? Vai uzraudzīt viesnīcas vērtējumu dažādās vietnēs, tas nav pašu tūristu uzdevums? Visticamāk, tūrisma aģentūra jautāja par ekskursijas budžetu un izvēlējās viesnīcu, pamatojoties uz dzirdētajiem skaitļiem. Es tev jūtu līdzi, un pilnībā piekrītu sigur62!
аватар nesnew
sigur62, send2008 Vai esi saskāries ar kādu atpūtnieku? )) Ūdens trūkums ir viesnīcas reklāmas triks, Sahārā to sauc arī par Kleopatru!!! No kurienes nāk ūdens tuksnesī, padomājiet paši... tātad viss ir godīgi.
Protams, jums ir jāizlasa atsauksmes, par šo viesnīcu to ir daudz! Lētais siers - tikai peļu slazdā.
аватар ksenya_best
1) Paldies par līdzjūtību...))
2) ... bija arī citi cilvēki, bet mēs ar viņiem nesazinājāmies, jo tajā pašā dienā, vakarā mēs izvācāmies ...
2) ... esam jau uzvarējuši tiesā, par 80%. Tas bija 26.datumā, gribam atdot vēl 20%, bet šim vajag pierādījumus... 9. notiks vēlreiz, protams, ja neatdosim šos 20% procentus, protams, izdzīvosim. , bet tomēr gribam pamēģināt...
3) ... aģentūru neinteresēja budžets ...
4) ... bet vienalga, paldies visiem par aktīvo dalību... Laimīgu Jauno gadu visiem!!!
аватар Alexandr-
Varbūt es cītīgi domāju par 3.janvāri, bet apgaismojiet, lūdzu. Kā var uzvarēt tiesā pret tūrisma aģentūru, ja viesnīcā nebija karstā ūdens????
Vai tā ir ceļojumu aģentūras atbildība?
аватар sigur62
Protams, APARATŪRA domā tāpat, un ne tikai 3. janvārī.
NETICU, ka viņa uzvarēja kādu tiesu.
Tas nevar būt, jo tas nekad nevar būt (-i).
аватар hatinka
Aleksandrs- lai uzvarētu tiesā ir nepieciešami argumenti, likumdošanas regulējuma zināšanas un reāla situācijas izpratne. Kāpēc jūs nevarat pārspēt ceļojumu aģentūru? Ja pierādīsi, ka tā ir daļēji vai pilnībā nav izpildījusi savas saistības, tad viss ir ok. Turklāt visu sniegto pakalpojumu sarakste ir aģentūras vai operatora kompetencē. Tūristam pietiek pierādīt, ka sniegtais pakalpojums neatbilst Krievijas Federācijas likumiem (dažādiem), atbildētājs ir tikai aģents vai operators (skatīt līgumu). Ja vainīga ir viesnīca vai transfēra uzņēmums, tā ir tā pati aģentūra, kurai ir patstāvīgi jāsadarbojas ar ārvalstu viesnīcu vai citu uzņēmumu, ja viņi vēlas ar to nodarboties. Tie ir viņu, nevis tūristu riski! Tāpēc aģentu attaisnojumi neesam mēs, šī ir viesnīca, viņi nedarbojas. Lai gan nē, vienkāršās tā tiek izsūtītas)))
Ja nebija karstā ūdens, tas ir tieši piemērots aģentūrai. Ir grūti pierādīt, ka tā nebija) Lai gan ar normālu tiesnesi un reāliem pierādījumiem tas ir iespējams. Tas viss ir tikai muļķība.)
аватар hatinka
2 nedēļu laikā vinnēta tiesa ir fantastiski, jo ja tik ātri iecēla un tiesājamais parādījās, tad viņš iesniedza apelāciju par jebkuru - tādu darbu advokātiem - novilcināt visu un vienmēr! Ja viņš parādītos, tad viena tikšanās tiktu izstiepta sērijā. Nu, ja atbildētājs neieradās, tad tikšanos pārceļ, tad atkal. Rezultāts vienmēr ir garš. Tikai neapstrīdamas lietas izlemj viena sēde, ir arī tādi gadījumi). Šādos apstākļos es personīgi ticu izlīguma līgumam pirms tiesas, izņemot varbūt)
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Kleopatra Sahara Hotel 3*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl