Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums par viesnīca Concordia Celes Hotel 5*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
119 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Viesnīcas izvēle»
Nepieciešams jauns Concordia Celes Hotel pārskats. Apkalpošana, ēdināšana. animācija. Kāds ir lidostas–viesnīcas transfēra laiks? Privātā pārskaitījuma cena
Nepieciešams jauns Concordia Celes Hotel pārskats. Apkalpošana, ēdināšana. animācija. Kāds ir lidostas–viesnīcas transfēra laiks? Privātā pārskaitījuma cena
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
7 abonenti  • prasīja 2021-08-254 gadā atpakaļ
Atbildes  •  16
аватар Slav_na
Ak, es arī izlasīju! tajā laikā bija apmierināti ar viesnīcu)))
аватар SergeiH123
Un savā laikā. tas ir kad?
аватар Andrey111
Apmēram 80% atpūtnieku atsauksmes jūlijā-augustā ir pozitīvas. Ir arī negatīvi (tas ir jebkurai viesnīcai, katrai ir savi kritēriji un pieprasījumi, tāpēc nav iespējams visus iepriecināt). Ņemot vērā tā izmaksas, es domāju, ka varat doties.
аватар Slav_na
2014. gadā
аватар Vika284
individuāla transfēra cena no Antālijas lidostas un no Gazipasas lidostas ir aptuveni 69 USD par vienu
pusē
Grupas pārsūtīšanas laiks ir atkarīgs no TO alkatības, varbūt 1 stunda 40 minūtes vai varbūt 3-4 stundas
Piemērs nesenam manu draugu transfēram, kuri atpūšas viesnīcā Alānijas reģiona Konakli rajonā, viņi ieradās Antālijas lidostā 15:00, viņi bija viesnīcā ap 19:00.
аватар Elenka08
Kur es varu saņemt jaunu atsauksmi? .. Aizej vai kaut ko un tad pastāsti...?
аватар Andrey111
Tieši tā. Šķiet, ka cilvēki dzīvo pagājušajā gadsimtā. Dodieties uz meklētājprogrammu, ierakstiet "Concordia Celes Hotel 5 reviews" - un tiks parādīta virkne jaunu atsauksmju. Bet dažiem tā ir problēma.
аватар Slav_na
cilvēki, kāpēc jūs esat tik ļauni? nepatīk - turpini. Vai arī vajag vismaz rakstīt, iepirkties, lai nopelnītu punktu?
аватар Slav_na
šķirstīju atsauksmes - šķirnes no 3 līdz 9. non est propheta vocatus ...
аватар Elenka08
YaSlavnaYaYaSlavnaYa, kāpēc ļaunums? Ja tu redzi vai dzirdi atklātas muļķības un teikt, ka tas nozīmē ļaunu, bet garām iet ir labi? Vai tas ir kaut kāds jauns labā un ļaunā tarifs?
аватар Vika284
Pēc daudziem gadiem turpravda un dažādu komentāru lasīšanas 100% atbalstīšu Elenka08 un Andrey111
аватар Slav_na
Elenka08,
Paskaidroju, kāpēc, manuprāt, atbildes ir ļaunas: es izlasīju 7-8 dažādas atsauksmes. viesnīcas vērtējumi no 3 līdz 9 no 10. iespējams, SergejsH123 vienkārši to visu izlasīja un apmulsa, un tāpēc savā iecienītākajā vietnē jautāja tiem, kam uzticas – tas ir, mums. un mēs nekavējoties nosūtām viņu atpakaļ tiem, kuri neuztraucās ...
un vēl viena lieta: kas tur par traku, ka cilvēki jautāja, vai kāds nesen ir bijis kādā konkrētā viesnīcā? Ne visi raksta atsauksmes. Daudzi cilvēki to vienkārši nevar iegūt. Piemēram, pusē gadījumu es atceros, kad tas vairs nav aktuāli))) ... un kāds kautrējas, iespējams, uzskata sevi par mēli - bet viņš atbildēs uz jautājumu. un mums vienkārši ir "atu viņam!" Vai tās nav dusmas?
Atvainojos, ja kādu aizvainoju – tas ir vienkārši nepatīkami. lūk, elle!
аватар Vika284
Es uz šo jautājumu atbildētu tāpat kā Elenka08
аватар Slav_na
Vika284, tomēr, kā vienmēr, jūs atbildējāt detalizēti un precīzi
аватар Elenka08
YaSlavnaYa, ja aprēķins ir tāds, ka varbūt kāds atpūtās un nerakstīja un šis kāds izlasīs šo jautājumu, tad noteikti nevajadzētu izklausīties tā, kā jums vajadzētu
аватар Elenka08
Vika284, noteikti, paldies :)) ir jau gatava atbilde, kurš grib #ēst pie mums#))))
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Concordia Celes Hotel 5*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl