Jautājums o Pataja

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
1113 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Viesnīcas izvēle»
Ko darīt, ja tūrisma aģentūra 16 dienas vairs nevar sniegt atbildi par rezervācijas atcelšanu no saņēmējas puses?
Rezervējām ekskursiju no 30. decembra līdz 2018. gada 13. janvārim, 7 personām, izrādījās, ka pēc rezervācijas būs jāmaksā papildus par lidojumu un apdrošināšanu, menedžeris pirms rezervācijas nepateica, kā parakstīties. mums vajadzētu darīt?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
5 abonenti  • prasīja 2017-11-117 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  4
аватар andreyvip
Uzmanīgi izlasiet savu līgumu. Ko tu parakstīji. Īpaši mazā drukā. Viss, kas tiek teikts vārdos, ir tikai Blah ..., Blah ..., Blah ... parastā vadītāja reklāmas verbālā caureja, no kuras viņš brīvi atteiksies. Kas tu esi? Es vienkārši nevarēju to pateikt. Tu mani nepareizi saprati. Jūs dzirdējāt, ko gribējāt, nevis to, ko es jums teicu utt.
Varu tev arī visās krāsās aprakstīt, ka, ja tagad man pārskaitīsi 100 tūkstošus, tad drīzumā loterijā laimēsi miljonu...
Ja parakstījāties un nelasījāt, visticamāk, ka tikko dabūjāt naudu un šeit nav iespējams atrast vainu uzņēmumam. Viņi jūs nemaldināja, bet vienkārši pieticīgi visu atstāja. Un jūs, tīri uz emocijām, nefiksējāt tos mirkļus, kas jums ir nepieciešami un svarīgi.
аватар Pattaya-Tours
Kas ir tikšanās puse?
аватар Pachok
Vai aģents vai TO nevar atcelt rezervāciju? Ja aģents sajaucas, sazinieties tieši ar TO.
аватар Burevestnik
Sazinieties tieši ar viesnīcu, lai noskaidrotu, vai jums vispār ir rezervācija.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Pataja
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl