Jautājums

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
2 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Kā notiek ekskursijas apmaksas kārtība? Kādi dokumenti jāiesniedz?
Pirmo reizi braucu uz ārzemēm! Gribu uz Ēģipti!! Jautājums kādi dokumenti ir jāaizpilda, kas paliek uz rokas, nu ja nepārvarama vara ??? Kādā valūtā notiek apmaksa par tūri Ukrainas tūrisma aģentūrā!!! Un kam jāpievērš īpaša uzmanība?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
8 abonenti  • prasīja 2009-10-1916 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  46
аватар farewell
Tā kā Ēģipte ir bezvīzu valsts, jums nav jāiesniedz nekādi dokumenti (piemēram, darba apliecība, ienākumi, bankas izraksti utt.). Nepieciešama tikai pase. Jums ir jānoslēdz ceļojumu pakalpojumu līgums. Tas jāizlasa ļoti uzmanīgi. Līgumā ir noteikti visi punkti - uz kuru viesnīcu dodaties, uz kuru numuru jums ir piešķirts (vienvietīgs / divvietīgs, ar skatu uz jūru / parku, kāda ēdināšanas sistēma - BB, HB, All), vai ekskursijā ir iekļauts transfērs turp un atpakaļ. cena, vai ir iekļautas ekskursijas u.tml. Nepārvaramas varas jautājumi ir arī detalizēti noteikti Līgumā. Viens parakstītā Līguma eksemplārs ir jānodod Jums. Maksājumi gandrīz visās ceļojumu aģentūrās tiek veikti UAH. pēc kursa maksājuma dienā. Lai menedžeris varētu uzsākt viesnīcas rezervācijas procedūru, būs jāsamaksā vismaz 10 - 20% no kopējām ekskursijas izmaksām.
Tiklīdz rezervācija ir apstiprināta un biļetes ir pieejamas, jūs maksājat visas ekskursijas izmaksas. Tāpat labāk paturēt visus čekus par ceļojuma apmaksu. Parasti dienu pirms izbraukšanas ceļojuma vadītājam ir jāiesniedz jums visi dokumenti - talons par izmitināšanu viesnīcā, aviobiļetes, ceļojumu programma, medicīniskā apdrošināšana.
аватар Amir1
Katram gadījumam pastāstīšu, kā mēs to darām.
Pēc konsultācijām un tūres izvēles piesakām tūri pie tūroperatora. Lai to izdarītu, nepieciešams: uzvārds un vārds no pases un dzimšanas datums, nekas cits, pat pases numurs vairs nav vajadzīgs, t.i. nav nepieciešams. Es vienmēr gribu redzēt savu pasi, lai pārliecinātos, ka tā ir derīga un viss. Depozītu neņemam (līdz tūristus apmānīja), lai gan kopumā ir jāņem tādā apmērā, par kādu būs sods, ja tūrists vēlāk atsakās maksāt par šo ekskursiju. Katram tūrisma operatoram šī summa ir atšķirīga, un pēc tam tā ir norādīta līgumā (jau minēts iepriekš). Pēc ekskursijas apstiprināšanas izdrukājam rezervācijas apstiprinājumu no tūrisma operatora mājaslapas un nododam tūristam. Tas ir gadījumā, ja jūs nevarat izņemt dokumentus aģentūrā, un jūs tos paņemsit lidostā 2 stundas pirms izlidošanas.
Ja kurjeru sabrauc tramvajs un viņš uz lidostu neatnes jūsu dokumentus, tad saskaņā ar šo apstiprinājumu jūs varat reģistrēties lidojumam un pēc tam reģistrēties viesnīcā. Tad mēs skatāmies valūtas kursu. tūroperatora mājaslapā un grivnās ņemam no tūrista samaksu par ekskursiju, pēc tam izsniedzam kvīti, līgumu un visus apliecinošos informācijas dokumentus.
аватар Amir1
dienu pirms izbraukšanas pārbaudām vai nav mainījies izbraukšanas laiks un informējam tūristu pa tel. Mēs vēlam jums laimīgu ceļojumu. :)))
аватар Amir1
ja tik ļoti baidies, ka tiksi apmānīts, tad pirms apmaksas par ekskursiju pats piezvani tūroperatoram, nosauc apstiprinājuma numuru (ko aģentūra izdrukās mājaslapā un iedos), pajautā vai šī ekskursija ir rezervēta jūsu vārds, jūsu viesnīca un vai pieteikums ir apstiprināts. Bet es nedomāju, ka kāds jūs maldinās.
аватар Zlata28
aģentūrā jums tiks izsniegts līgums un maksājuma kvīts
maksājums grivnās pēc konkrēta noteiktā kursa
tūrisma operators ceļojuma apmaksas dienā
Jums tiks izsniegtas biļetes/apdrošināšana
vai lidostā izlidošanas dienā
vai aģentūrā (var apspriest ar vadītāju)
аватар nadin_20
Kas jāiekļauj līgumā?
аватар farewell
Līgumā papildus tam, ko jau rakstīju iepriekš (visi ekskursijas nosacījumi), ir noteiktas pušu tiesības un pienākumi, atbildība, apmaksas kārtība, līguma termiņš. Parasti tūrisma operatoriem (ceļojumu aģentiem) jau ir Standarta ceļojumu pakalpojumu līguma veidlapa. Bet, ja jūs nepiekrītat nevienam punktam, jūs vienmēr varat to labot tieši līguma tekstā ar savu roku.
аватар HotLine
Es pievienošu savus piecus centus.
Ceļojuma iegāde uz Ēģipti, tāpat kā pati ekskursija, tiek apstrādāta un veikta daudz vienkāršāk nekā ceļojumi Ukrainā. Tāpēc nav jābaidās.
Piemēram, ja jūs pērkat ceļojumu uz kādu viesnīcu Karpatos vai Krimā, tad jums pašam būs jāizlemj jautājums par nogādāšanu viesnīcā (vilciena, lidmašīnas, taksometra biļetes no stacijas). Tajā pašā laikā labākajā gadījumā jūsu rokās būs patvaļīga parauga kupons - aģentūras darbs, kas organizēs jums ekskursiju.
Nav viesnīcu ceļvežu, apdrošināšanas, palīdzības līniju.
Ekskursijas uz Ēģipti - komplektā. Viņi pārdod jums visu pakalpojumu komplektu - lidojumus, transfērus (piegāde uz viesnīcu), apdrošināšanu un izmitināšanu noteiktā viesnīcā, noteikta veida numurā, ar noteikta veida pārtiku.
6 no rīta izlidojām no tuvākās miljons plus pilsētas, un 13.00 jau var sauļoties pludmalē.
Turklāt jūs esat aizsargāti no visām pusēm - Tūrisma likuma, Patērētāju tiesību aizsardzības likuma.
Ekskursijas veic lieli, uzticami operatori (TEZTUR, Turtess, Pekgas, Coral Travel), no kuriem katrs nosūta vairāk nekā simts tūkstošus tūristu uz ārvalstīm gadā.
аватар HotLine
Ir jābūt vienošanās. Līguma galvenē ir jābūt informācijai par aģentūru, kas organizē ceļojumu, kura operatora vārdā viņi rīkojas, un jūsu pilnajam vārdam.
Līgumi tiek sastādīti pēc operatora dotā parauga. Atkāpes no operatora teksta, kā likums, aģentūras pašas neuzņemas. Tā kā šajā gadījumā tūrisma operators atsakās no atbildības par iespējamiem strīdiem. Tāpēc izmaiņas līguma tekstā kopumā un jo īpaši rakstot ar roku notiek ļoti reti.
Līguma tekstā vai tā pielikumā jānorāda, ko pasūtījāt - datumi, viesnīca, istabas un ēdināšanas veids, tūristu pases dati, sēdvietu veids lidmašīnā (ekonomika, kā likums), pārveduma veids (grupa, kā likums) un summa saskaņā ar līgumu.
Ir arī saraksts ar dokumentiem, kas jums jāizsniedz.
Par Jūsu iemaksātajām summām ir jāizsniedz kvīts dokumenti (kvīts, kases orderis).
Norēķini Ukrainā jāveic tikai grivnās. Tas ir teorētiski. Bet līgumā un čekos jābūt tikai grivnām.
Lūdziet ceļojuma rezervāciju. Ja rezervācija ir veikta, tad jūs jau esat lidojumā.
Dokumenti tiek izsniegti visi kopā – paka. utt. utt.
аватар Amir1
Es tikai atzīmēšu, ka ne vienmēr ir iespējams veikt rezervāciju jūsu priekšā, jo bieži vien jūs varat gaidīt dienu, līdz šī rezervācija tiek apstiprināta. Jūs negaidīsit pie monitora, kad viss būs apstiprināts. Bet izdruka no vietnes pēc apstiprināšanas jau ir svarīgs dokuments.
Vēl viena lieta. Reizēm esmu liecinieks tam, kā dažas aģentūras izsniedz tūristiem līgumus, kuros aprakstīts viss iepriekš minētais, negaidot rezervācijas apstiprinājumu. Tas jo īpaši attiecas uz pēdējā brīža izlidošanu, piemēram, šodien uz rītdienu. Tūrists dodas uz lidostu (īpaši, ja ceļo no tālienes) un tikai tur viņam paziņo, ka tūre nav apstiprināta un atgriežas bez nekā. Tātad līgums būtībā neko nedod. Tikai ceļojumu rezervācijas apstiprinājums! Tad viss ir atkarīgs no tūroperatora, nevis no aģentūras, un viņi noteikti jūs šeit neatstās, pat ja ir pieļāvuši kādu kļūdu.
Un pēdējais.
Ja jūs rezervējāt ceļojumu ar Pegasus un aģentūra nav samaksājusi par rezervāciju 3 dienu laikā, jūsu ceļojums tiks automātiski atcelts. Tāpēc nebūs lieki pirms izbraukšanas zvanīt tūroperatoram un vēlreiz pajautāt, vai Jūsu pieteikums ir aktuāls, norādot apstiprinājuma numuru, par kuru es runāju.
аватар HotLine
Nav jāgaida pie monitora, lai saņemtu rezervācijas apstiprinājumu.
Atkārtoju, rezervācijas pie tevis nozīme ir sekojoša - ja rezervācija ir veikta, tad tu jau esi lidojumā. Tie. vietas lidmašīnā jums jau ir piešķirtas.
Turklāt veiktā rezervācija nozīmē, ka process ir uzsākts, cena ir fiksēta, operators ir uzņēmies kontroli pār aģentūras rīcību.
Pieteikuma atcelšana par nemaksāšanas iemeslu ir ārkārtas situācija visiem procesa dalībniekiem. Aģentūrām par to tiek piemērots bargs naudas sods. Viens vai divi šādi gadījumi un šāda aģentūra būs spiesta ierobežot savu biznesu.
аватар farewell
Rodas iespaids, ka diskusija jau ir izgājusi ārpus atbildes uz jautājumu robežām un atgādina strīdu starp tūrisma menedžeriem / operatoriem / aģentiem.
Kāpēc ar tādiem sīkumiem apkraut cilvēku, kurš pirmo reizi lido uz ārzemēm uz Ēģipti.
Man šķiet, ka galvenais, ko šādā situācijā ieteikt, ir sazināties ar pazīstamām tūrisma firmām, kuras jau sen darbojas tirgū un kurām ir laba reputācija, lai pasūtītu ekskursiju. Ticiet man, viņi augstu vērtē savu reputāciju un jūs nemaldinās.
аватар Amir1
runa nav par krāpšanos. Tie, kas nav strādājuši ar Anex tūri, nezina, kā var apstiprināt rezervētu tūri par citu cenu un pēc tam pateikt, ka neko nevar darīt, jo cena ir augusi. Un viņi vienkārši aizmirsa par to brīdināt aģentūru. Vai arī atteikties no viesnīcas, kas ir rezervāciju sarakstā, un aizstāt to ar tādu, kas pieturā atrodas jau ilgāku laiku, dažreiz arī bez brīdinājuma.
Ekskursijas rezervēšana tiešām ir garantija, ka tikāt iesūtīts lidojumā, taču viesnīca var atteikties un jums būs jāizvēlas cita viesnīca, kas ne vienmēr ir piemērota cenai un kvalitātei. Visbiežāk tas tā ir. Un tad jums ir jārezervē pie cita operatora.
Tikai ceļojuma rezervācijas apstiprinājums ar numuru un statusu "ok" vai "apstiprināts" garantē jūsu ceļojumu. Un tad bija (kaut arī ļoti reti) gadījumi Nordā, kad šīs rezervācijas tika atceltas. Bet šī patiešām ir ārkārtas situācija.
Par to mēs ņemam savu komisiju, ka mēs tam visam sekojam un grābjam šīs problēmas. Un atvadoties pareizi teikts "galvenais, ko ieteikt šādā situācijā, ir sazināties ar pazīstamām tūrisma firmām, kuras jau sen darbojas tirgū un kurām ir laba reputācija, lai pasūtītu ekskursiju." Tiem, kas augstu vērtē savu reputāciju.
аватар HotLine
uz atvadām. Jūs pierakstījāties pirms divām nedēļām. Ja jūs šeit nedaudz "padzīvojat", tad redzēsiet, ka šeit, tāpat kā dzīvē, ne viss ir tik vienkārši. Piemēram, informāciju, atbildot uz jautājumiem, izmanto ne tikai jautātāji. To motivācija, kas atbild uz jautājumiem, ir dažāda un ne vienmēr tik vienkārša – atbildēt uz jautājumu. Turklāt, ja atbilde uz jautājumu satur sagrozītu vai neprecīzu informāciju, tad visi "zinošie" uzskata par savu pienākumu precizēt un informēt.
Piemēram, jūs norādījāt recepti - "pazīstamas tūrisma kompānijas, kuras tirgū darbojas jau ilgu laiku un kurām ir laba reputācija." Vai jūs domājat, ka tūrists, kurš ceļo pirmo reizi, var izmantot šādu recepti? Es uzskatu, ka šī ir acīmredzama vispārīga frāze, kas nesniedz nekādu konkrētu informāciju un nedod metodiku jautājuma risināšanai. Vienkārši sakot, šī nav atbilde.
Apspriedīsim šo tēzi sīkāk. Kā izvēlēties šādu uzņēmumu? Domāju, ka visiem būs interesanti.
аватар Amir1
HotLine jums ir taisnība par vispārīgo frāzi, bet ne gluži. Varbūt metropolē tiešām ir grūti identificēt šādu uzņēmumu, bet pilsētās viss ir mazāk redzams un dzirdams, un atliek tikai uzdot jautājumu, tiklīdz būs daudz atbilžu. Īpaši labi izplatās sliktas baumas, jo ja viss ir kārtībā, tad klients vienkārši klusē un pilnā balsī nekliedz: "Ak, cik šī ir laba kompānija!!!". Un, kad uzņēmums kaut ko uzspridzināja, tad tas ir dzirdams visā pilsētā. Un jo mazāk šādu baumu, jo labāks šis uzņēmums, vai ne?
Un vēl viens tīri informatīvs jautājums, ja ne grūts. Kā rīkoties tūristam, ja kurjers nav ieradies lidostā, nav atvedis dokumentus un ceļojumu aģentūras tālrunis klusē?
аватар Amir1
un tālāk. Tika uzdots jautājums: "kas paliek uz rokas, labi, ja nepārvarama vara." Mana atbilde: ceļojuma rezervācijas apstiprinājums, kas izdrukāts no tūrisma operatora mājas lapas ar statusu "OK" vai "Apstiprināts". Vai ir iespējams uzzināt jūsu viedokli šajā jautājumā, dārgais HotLine? Nav mājienu, tikai ziņkārīgs.
аватар farewell
Cienījamais karstais tālrunis. Pirmkārt, divu nedēļu laikā "šeit" pamanīju, ka diskusiju dalībnieki var tik ļoti novirzīties no tēmas un aizrauties ar savu dialogu, ka vispār aizmirst, kā tas viss sākās un kam viņi tik ļoti centās un steidzās. atbildi uz jautājumu. Otrkārt, man šķiet, ka tagad cilvēki nedzīvo informācijas vakuumā. Ir sludinājumi, paziņu/draugu stāsti, tas pats internets, no kura var iegūt informāciju par tūrisma firmu. Attiecībā uz jūsu piezīmi, ka ieteikums sazināties ar pārbaudītām tūrisma firmām ir "acīmredzama vispārīga frāze, kas neietver nekādu konkrētu informāciju un nedod metodiku problēmas risināšanai", vēlos atzīmēt sekojošo. 2007. gadā, tāpat kā jautājuma autore par ceļojumu uz Ēģipti, pirmo reizi devos uz ārzemēm. Ierakstot Yandex "Kyiv Travel Companies", parādījās saite uz ceļojumu aģentūru "CAM". Ja esat kādreiz apmeklējis viņu vietni, jūs nevarat nepiekrist, ka tā ir visinformatīvākā un pilnīgākā.
Turklāt pats uzņēmums pastāv kopš 1991. gada. Tas man bija galvenais kritērijs, izvēloties tūrisma aģentūru, lai pasūtītu ekskursiju. Starp citu, es joprojām izmantoju šīs ceļojumu aģentūras pakalpojumus. Tā zināmā mērā ir atbilde uz jūsu atbildi, kā izvēlēties pareizo ceļojumu kompāniju.
аватар HotLine
Nesen atbildēju uz Amira jautājumu par velo likuma pantiem Ēģiptē. Izrādījās, ka tā bija provokācija. Tāpēc nav interesanti atbildēt. Amira tehnika nepārvaramas varas gadījumā - reģistrēties un doties ekskursijā uz ekskursijas apstiprinājuma izdrukas pamata, manuprāt, ir aplami. Mēs to neiesakām tūristiem, kā arī nesadarbojamies ar operatoriem, kur Fly vadītājs var neierasties reģistrācijai. Ja tūrists jautā, kāpēc, es atbildēšu.
uz atvadām. Attiecībā uz jūsu frāzi - "diskusiju dalībnieki var tik ļoti novirzīties no tēmas." Ja tie ir pārmetumi manā virzienā, tad apskatiet šo pavedienu vēlreiz. Es tajā pievienojos, praktiski, finiša taisnē un vienkārši un izsmeļoši atbildēju uz uzdoto jautājumu. Vienlaikus viņš nesniedza komentārus vai vērtējumus par iepriekšējām atbildēm. Atbildot uz to, es saņēmu veselu virkni komentāru no jums un Amira.
аватар HotLine
Tagad pie pēdējās skartās tēmas būtības. Veiciet to pašu pieprasījumu pakalpojumā Yandex tūlīt. Un jūs redzēsiet, ka šī tehnika tagad nedarbojas. Jā, un 2007. gadā tas nebija labākais lēmums. Mēģiniet formulēt definīciju - kas ir CAM uzņēmums. Kādreiz tas bija zīmols, vadošais ceļojumu bizness Ukrainā. Šodien šī vadība ir zaudēta. Šodien līderi ir TEZTUR, TURTESS, PEGASS, Coral Travel. Vai ir pareizi pirkt ekskursijas no uzņēmuma, kas nez kāpēc ir kļuvis par autsaideru. Vai jūs veikalā pērkat preces no šādiem ražotājiem?
Par SAM vietni. Mēģināju tagad apskatīt viņu čarterreisu programmu, lai parādītu reisu skaita attiecību no Sema un viena no līderiem. Lidojuma grafiks netiek ielādēts. Tāpēc es nevarēju novērtēt vietnes kvalitāti. Bet frāze zemāk - "* Grafiks ir reklāma. Tajā iespējamas izmaiņas" - priecē.
Ja ir vēlme komunicēt tālāk par apskatītajām tēmām, tad ir priekšlikums nepārslogot šo pavedienu. Lūdzu, izveidojiet pavedienu šeit, forumā, ievadiet mani, un es pievienošos diskusijai.
аватар farewell
Cienījamais karstais tālrunis. Protams, es nevēlos iesaistīties verbālā sadursmē, bet es nevaru atstāt jūsu pēdējo piezīmi bez atbildes.
Uz jautājumu "vienkārši un detalizēti" atbildējāt ne jūs viens, bet visi diskusijas dalībnieki. Bet, kad jūs sākāt iedziļināties jautājumos par "pieteikuma atcelšanu", "aģentūru sodīšanu" un tā tālāk, man radās iespaids, ka jums svarīgāk ir nevis atbildēt uz jautājumu (vienkāršu un detalizētu), bet gan parādiet, cik daudz jūs esat kompetentāks par visiem kopā šajā jautājumā.
Un par to, ka jūs atbildēm nedevāt nekādus vērtējumus - jūs vienkārši novērtējāt manu atbildi kā "nav atbilde". Tāpēc diskusiju ķēde ir jāpārlasa tieši jums.
Ar dziļu cieņu pret jūsu profesionālajām zināšanām, ATKĀPES.
аватар HotLine
Es vēlreiz pārskatīju šo ziņu.
Un atkārtoju otro reizi - lūdzu, ņemiet vērā, ka savā pirmajā atbildē es nerakstīju par atcelšanu, soda naudām un jūsu atbilžu kvalitāti. Es sniedzu detalizētu atbildi uz uzdoto jautājumu.
Visi mani turpmākie ieraksti bija atbildes uz citu diskusijas dalībnieku piezīmēm.
Es šeit nemeklēju cieņu un neapliecinu sevi. Man ir citi uzdevumi - kompetenti atbildēt uz jautājumiem. Es gandrīz nekad neatbildu pirmais.
Es rakstu atbildes, kad domāju, ka cilvēks nav saņēmis pilnīgu informāciju vai citas atbildes var cilvēku novest pie maldiem.
Un atkal – nepārblīvēsim šo ierakstu.
Uz forumu.
аватар Amir1
HotLine un tu nepiegružosi zaru, bet vienkārši atbildi uz jautājumu. Es, atšķirībā no jums, neesmu gudrākais šajā vietnē (atbalstu atvadu pēdējā atbildē) un arī man ir interesanti uzzināt atbildi, jo šeit mēs arī mācāmies, nevis tikai atbildam uz tādiem jautājumiem kā jūs. Un tā nav provokācija. Ļoti gribu zināt, kas tūristam būtu jādara vai jādara nepārvaramas varas gadījumā, jo dokumentus nevar pārsūtīt ne tikai no Anex (un nesakiet, ka ar tiem nestrādājat), tas notika Turtesā Ļvovā . Tātad, nestrādājiet arī ar Turtess? Un šī ir tikai mana personīgā pieredze. Esmu pārliecināts, ka katrai aģentūrai ir šāda pieredze un katrs pats ir izdomājis, kā šādos gadījumos rīkoties. Man radās doma izsniegt ceļojuma apstiprinājumu, tas iet, tas tiek pārbaudīts. Ko jūs ieteiktu? Jūs šeit esat gudrākais, un jums tas jāzina. Kāpēc jūs nevēlaties dalīties? Tam šis jautājums ir domāts.
Vēl viena lieta.
Es neesmu tūrists, bet man rodas jautājums, kāpēc jūs domājat, ka ceļojuma apstiprinājuma izsniegšana nepārvaramas varas gadījumā nav pareizi. Tas strādā. Vai arī ieteikt ko labāku.
аватар HotLine
Lūdzu, ja jautā par mani, izlasi manas atbildes.
ES atkārtoju -
"Ja tūrists jautā, kāpēc, es atbildēšu"
"Ja ir vēlme komunicēt tālāk par aplūkotajām tēmām, tad ir priekšlikums nepārslogot šo pavedienu. Lūdzu, izveidojiet pavedienu šeit forumā, dodiet man signālu un es pievienošos diskusijai."
Bet man nepatīk tavs kodīgais tonis. Līdz ar to šobrīd nesolu, ka iesaistīšos diskusijā. Jums nav vajadzīgas manas zināšanas, jums ir nepieciešams jūsu statuss.
Bet es neredzu jēgu tālāk komunicēt šajā pavedienā sev un tūristam.
аватар Amir1
Mana ziņa būs pēdējā. Uzsveriet pirmo vārdu. Atceries?
Kas attiecas uz atbildēm, ja nav ko piedāvāt, tad nav ko iebilst tiem, kas kaut ko piedāvā. Vienmēr var teikt, ka cilvēks kļūdās, bet piedāvāt kaut ko gudru jau ir grūtāk. Jūs nepaskaidrojāt, kāpēc jūs domājat, ka mana metode nav piemērota nepārvaramas varas gadījumā, lai gan tā patiešām darbojas. Jūs tūristam neko šajā sakarā nepiedāvājāt, bet vienkārši uzrakstījāt kaudzi nevajadzīgu atbilžu.
Mans tonis ir normāls, es mācos šajā vietnē un neuzskatu to par pazemojošu, pat ja es pārņemu šīs zināšanas no jums. Un, ja jums šajā procesā rodas papildu domas, tad es neesmu vainīgs.
Un pēdējais. Vai jūs nākat uz vietni tikai tāpēc, lai parādītu, ka jums ir zināšanas, vai arī, lai dalītos ar tām? Ja pirmais, tad jums šeit nav ko darīt, un, ja otrais, tad kāpēc es nesagaidīju atbildi uz uzdoto jautājumu?
Domāju, ka tūristam, kurš sākotnēji uzdeva šo jautājumu, arī būtu interesanti dzirdēt jūsu atbildi, nevis tikai citu ekspertu priekšlikumu noliegšanu.
Vai vienkārši nepiedāvājiet neko vietnes gudrākajam ekspertam?
аватар HotLine
Jums joprojām ir problēmas ar jaunākajiem ziņojumiem. Es neesmu pārsteigts. Es esmu atvērts. Interesanti, vai atceries savu pēdējo ierakstu? Es varu šeit citēt, ar jūsu atļauju.
Trešo reizi rakstu, ja tūrists jautās, atbildēšu.
Par jūsu komentāru toni. To nevar uzskatīt par normālu.
“nav ko iebilst”, “uzrakstīja kaudzi nevajadzīgu atbilžu”, “kādas liekas domas”, “vienkārši nav ko piedāvāt”.
Vai tas ir labi?

Otro reizi - ja jautājat par mani, tad izlasiet manas atbildes. Es jau rakstīju, kāpēc esmu šeit.
Lai uzzinātu, kurš patiesībā atbildēja uz jautājumu, skatiet atbilžu vērtējumus šajā pavedienā.
Un tajā pašā laikā izlemiet, kurš šeit sāka kāršu izgājienu.
Rakstot šo komentāru, manas pirmās atbildes ir novērtētas ar +1,5 un +1, bet jūsu ir -0,5, 0 un 0.
аватар Amir1
kā ar reitingiem? Es sniedzu atbildi, tu nē. Kāpēc? Man ir tikai viens secinājums: jums tā nav. Un es tajā neko sliktu nesaskatu. Es, bet ne tu. Jums vienmēr ir atbilde uz visu.
Kurš sāka cīņu? Tas, kurš vienmēr tos sāk. "... Tāpēc nav interesanti atbildēt", "Amira metodi... uzskatu par nepareizu", nepaskaidrojot, kāpēc. "Atbildot uz to, es saņēmu veselu virkni komentāru no jums un Amira." Pirms tam visas atbildes bija tikai parasts dialogs. Un tie nav komentāri, bet, kā jūs pats teicāt, "ja atbildē uz jautājumu ir norādīta sagrozīta vai neprecīza informācija, tad visi" zinošie "uzskata par savu pienākumu precizēt un informēt." Tieši tā arī izdarīju. Es tikko atklāju daudz neprecizitātes tavās atbildēs un sagrozījumos.Un tava neobjektīvā attieksme pret mani un tava augstprātība neļauj pareizi izvērtēt tavu vārdu labojumus vai papildinājumus. Tā pat nav kritika, neviens nekritizē un nenoliedz tavas atbildes.
Es arī iesaku jums to darīt mazāk un izturēties cienīgi pret respondentiem, pat ja jūs patiešām zināt vairāk nekā viņi un esat vietnē vairāk nekā 2 nedēļas (ar ko jūs atvadījāties), un šādu problēmu vairs nebūs.
аватар Amir1
Atcerieties jautājumu par Āfriku? Tā vietā, lai atbildētu, sieviete pārdeva savu sludinājumu. Es izteicu piezīmi, ka šī nav īstā vieta. Jūs viņu uzslavējāt pēc manas piezīmes. Vai jūs domājat, ka es nezinu, kāpēc jūs to darāt? Es domāju, ka jūs neatbalstāt haosa izplatīšanu vietnē. Viņi vienkārši gribēja mani aizķert. Un šeit ir tas pats. Jūs vienkārši vēlaties parādīt savu "es", un tas jūs satracina, ja kāds kaut ko piedāvā, bet jūs nevarat. Šis cilvēks ir jānoliek!
Un kas ir frāze "Es nedomāju, bet es zinu." Visi vietnes dalībnieki domā, bet HotLine zina. Tā nebija provokācija. Es tikai gribēju tev parādīt, ka tu esi tāds pats kā visi pārējie.
аватар Amir1
un personīgi pret tevi man ir divējāda attieksme. Es cienu tādus cilvēkus kā jūs par to, ka viņi spēj uzkrāt tik daudz zināšanu, esmu pateicīgs, ka daudz ko izmantoju no jūsu padomiem un uzskatu jūs par ļoti noderīgu vietnes ekspertu. Domāju, ka daudzi apmeklētāji un eksperti labprāt ar jums sazinātos, dalītos pieredzē un lūgtu palīdzību, pat es, jo esmu tāda pati kā visi pārējie. Bet...
...jūsu augstprātība neļauj sazināties ar šiem cilvēkiem vienlīdzīgi, jo tu esi HotLine, un nav vajadzības viņus klausīties.
Žēl gan. Jūs reti satiekat gudrus un zinošus cilvēkus.
аватар Amir1
nadin_20 Es lūdzu jūsu piedošanu par personisku demontāžu jūsu jautājumā. Viens vārds no tevis, un no manis vairs nebūs nevienas ziņas.
аватар HotLine
Visu laiku ir jāatkārto.
Es atkārtoju - ar jaunākajām ziņām jums joprojām ir problēmas.
Attiecībā uz toni: salīdziniet
manējais - "Amira metode... manuprāt ir nepareiza"
un tavējais - "Un kas attiecas uz atbildēm, tad ja nav ko piedāvāt, tad nav ko iebilst tiem, kas kaut ko piedāvā."
Vai jūtat atšķirību?
Par Āfrikas jautājumu. Atbildēju tikai tāpēc, ka par interesantu un retu atbildi cilvēks saņēma no tevis moralizēšanu un komentārus. Es domāju, ka izteikšu savu viedokli par atbildes kvalitāti. Tā kā, pamatojoties uz jūsu piezīmi, persona varētu domāt, ka nevienu neinteresē viņa klātbūtne vietnē. Un tas tā nav. Tajā pašā laikā viņš par tevi neuzrakstīja ne vārda. Cik nepareiza ir mana frāze -
"uz ameli2911.
Ar interesi izlasīju jūsu informāciju. Ļoti rets virziens un ļoti patīkami, ka ir cilvēki, kas zina tēmu. Paldies."
Kas notika pēc tam, tie, kas vēlas, var redzēt saiti - http://www.turpravda.com/za/question-7519.html
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl