Jautājums

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
2 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Cilvēki, es biju šokā ceļojumu aģentūrā! Izsaki savu viedokli.
Šodien biju trīs ceļojumu aģentūrās, gribēju uzzināt vairāk informācijas par izlidošanu, cenām, pēdējā brīža piedāvājumiem, viesnīcām utt. Izrādījās, ka es zinu vairāk nekā ceļojumu aģenti) Izrādās, ka viņi neskatās cenas un beigās neko nezin.
Pastāsti man, kā pašam uzraudzīt cenas un jau ierasties ceļojumu aģentūrā un rezervēt?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
12 abonenti  • prasīja 2009-08-3116 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  34
аватар Katyyy
Vienmēr sekoju sev līdzi - katru dienu skatos tūroperatoru mājaslapās.Tā kļūst iespējams salīdzināt cenas, mierīgi palasīt atsauksmes un iegūt vairāk informācijas. Diemžēl, kā rāda mana prakse, vairumā gadījumu ceļojumu aģentūrās strādā cilvēki bez speciālās izglītības, bet tādi paši kā jūs un es. Tāpēc internets jums palīdzēs)))
аватар Phansoft
Pastāsti man, kā pašam uzraudzīt cenas, un jau nāc uz ceļojumu aģentūru un rezervēt?
Tā tas ir jādara!
аватар Rina_R
Vienai manai darbiniecei ir draudzene, kas strādā tūrisma aģentūrā, tāpēc viņai tiek uzraudzītas cenas atsevišķām viesnīcām. Man tādu saikņu nav, tāpēc ar to jātiek galā pašam. Bet... es to daru reti (tikai sev), tāpēc man nav sava darba (nu, es ne vienmēr varu izlemt, vai ņemt viesnīcu vai gaidīt), un informācija vienmēr aprobežojas ar internetu (un cilvēki joprojām dodas ekskursijās, lai visu redzētu tiešraidē). Un vispār slīcēju glābšana ir pašu slīcēju darbs. :-)
аватар frl_frl
Diemžēl ceļojumu nozare nav vienīgā, kurā "pircēji" bieži vien ir kompetentāki par "pārdevējiem". Tātad jūs vēl neesat atradis savu ceļojumu aģentūru. Meklējiet un noteikti atrodiet cilvēkus, kuri var un vēlas padarīt jūsu ceļojumu pēc iespējas ērtāku. Un tajā jums palīdzēs arī pieredze, ko jūs iegūstat pats.
аватар Kat999
Phansoft dodieties uz tūrisma operatoru vietnēm, ievadiet meklēšanas parametrus un atlasiet)))
аватар Kat999
frl_frl jums pilnībā piekrītu! Acīmredzot viņa vēl nav atradusi savu ceļojumu aģentūru un bija pārliecināta, ka, kamēr tu pats neuzņemsies atbildību par šo biznesu, nekas labs nenotiks.
Un esmu pārsteigts, kā daži cilvēki ņem vērā ceļojumu aģentūras padomu ((
аватар Phansoft
Kat999
Es nepajautāju :)))) Citēju!
аватар Zlata28
1. sazinieties ar labām ceļojumu aģentūrām - normāls
adekvāti ieteikumi, padomi
2. Tūroperatoru piedāvājumus varat pārraudzīt pats
skatiet atvērtā pirmkoda programmatūru, kas tiek regulāri atjaunināta vietnēs
аватар Kat999
Phansoft atvainojos)))
Jā, tas izrādās smieklīgi, jūs ierodaties ceļojumu aģentūrā un sakāt, ka es zinu, ka teztour vai citiem tagad ir šāds piedāvājums, rezervējiet to man)
Ko tad viņi tur dara?
аватар Kat999
Zlata28 kur es varu tos atrast (
Jā, vadītājs tikko ievadīja datus meklēšanai un viss! Galu galā jums ir jāiet uz SPO, vai ne? Un tomēr visa informācija ir mājaslapā vai arī ceļojumu aģentūras pa pastu saņem atsevišķus SPO?
аватар Kat999
Piemēram, šodien es eju uz ceļojumu aģentūru, kas strādā jau 10 gadus, es domāju, no kuras pilsētas, izņemot Kijevu, es varu lidot uz Ēģipti, es atbildu nē, es saku, ka esi pārliecināts, es zinu, ka viņi lidos no Zaporožje no 19.09, vai aģents pateiks ??? tagad paskatīsimies ((Tas ir normāli, bet viņa arī tik pārliecinoši runā līdz novembrim tikai no Kijevas, un tagad viņi lido no Dņepropetrovskas no Teztour, viņa nezināja ((((
аватар Pachok
Mēs vienmēr darām tā: meklējam paši, tad ejam uz aģentūru un pērkam ar atlaidi. Bez atlaides es to principā neņemu - galu galā visu meklēšanas un atlases darbu daru pats. Man ir zināmi vairāki atbilstoši aģenti. Bet daudz vairāk šajos kabinetos sēž Devoneks, kurš var tikai gurdeni nobolīt acis un murmināt kaut ko neskaidru. Manai draudzenei ir sava maza aģentūra, tāpēc viņa saka, ka visnopietnākā problēma ir personāla komplektēšana. Visi pirmie dodas pie reklāmdevēja, un tikai daži no reklāmdevēja atnes fotogrāfijas vai piezīmes katalogā.
Izņēmums, iespējams, ir tie, kas taisa kvalitatīvas apskates tūres - Fērija, Inkomartura, Sāga, kur birojā valda pavisam cita gaisotne un cilvēki ir sava darba entuziasti.
аватар orhideya21
Piekrītu visiem, arī viesnīcas izvēlos pats. Zvani uz aģentūru, kaut ko jautā, atbildot: "Nezinu, tagad paskatīšos." Strādāju ar studentu meitenēm, kuras neko nav redzējušas.
Ēģiptē kaut kā ieraudzīju sludinājumu. Meiteņu pūlis vecākā priekšgalā ātrā tempā minās. "Šeit mums ir šis, te šis." Viņi atver durvis uz istabu (acīmredzot tās tika skrāpētas un tīrītas visu nakti) "Šeit ir brīnišķīgās istabas." Viņi izskrien uz balkona zālē "Šī ir jūra, un tagad paskatīsimies reklāmu par viesnīcu." Cilvēki stāv pie monitora un skatās klipu. Un viņi aizbēga. Ko no tādas reklāmas var saprast, un tūristiem ieteikt normālu, nezinu. Kamēr neuzturēsities vismaz 2-3 dienas vienā viesnīcā, neko nesapratīsit ne par apkalpošanu, ne ēdināšanu, un pludmalē jums ir jārunā ar atpūtniekiem, viņi jums daudz pateiks.
аватар HotLine
Jums nav jābūt tik pārsteigtam. Mēģiniet saņemt kvalificētu padomu par sadzīves tehniku ​​Foxtrot vai Eldorado veikalā. Mazākā novirze no standarta jautājumiem un pārdevējs "peld".
Situācija ir daudzfaktorāla. Ir visas mazattīstītā tirgus izpausmes. Viņš tiešām ir mazattīstīts. Pirms pieciem gadiem gandrīz neviens nezināja mūsdienu tirgus līderus – TEZ, Turtes, Pegasus u.c. Pirms 4 gadiem parādījās pirmās ceļojumu atlases un tiešsaistes rezervēšanas sistēmas. Un viņi bija nožēlojami. Lidojumi bija tikai no Kijevas, vasarā nebija reisu uz Ēģipti, ziemā uz Turciju. Institūtos nesaprotami māca ko. Meitenes nāk uz darbu nulle. Par normālu speciālistu valstī var kļūt tikai pēc divu gadu darba virzienā. Un reāls darbs, nevis pārdošana reizi nedēļā.
Taču ir arī medaļas otra puse. Nenovērtējiet par zemu jau izveidoto ekskursiju veidošanas un pārdošanas sistēmu.
Ir jau kvalificēti un tēmu mīloši un pārzinoši speciālisti, kuri par viesnīcām zina ne tikai no infotūrēm. Un bez aģentūrām sistēma nedarbosies. Skaidrs, ka veļasmašīnu nevar nopirkt tieši no ražotāja. Tātad šeit tas ir obligāts sistēmas elements. Viņš daudz ko mainīs.
аватар HotLine
Bet nav jāiesaistās griestu ierobežošanā. Un tad daudziem tūristiem pēc diviem vai trim braucieniem rodas pilnīgas zināšanas par valsti. Tā ir ilūzija. Sezonas sākumā ierodas pat ļoti pieredzējuši tūristi, lai uzzinātu, kas ir jauns, un kādi jauni galamērķi un kūrorti gaidāmi, kā viesnīcas ir gatavojušās sezonai utt. Tāpēc atrodiet savu aģentūru vai drīzāk vadītāju un sadarbojieties ar viņu.
аватар 1ean
Pievērsiet uzmanību diskusijai, kas nesen bija vietnē. Aģentūras vienbalsīgi pauda sašutumu par to komisijas maksu samazināšanu, kā arī to, ka tūroperatori savās mājaslapās ievieto daudz informācijas, ko nevajadzētu sniegt tūristiem. Tas viss vēlreiz apliecina pārbaudīto patiesību: ja piesakās, tad nevis aģentūrās, bet operatoros. Tur jūs varat uzzināt interesējošo informāciju ja ne pie servisa vadītāja, tad pie kāda no kompetentajiem darbiniekiem. Es nerunāju par iespējamām atlaidēm un bonusiem.
аватар Pachok
1ean, tāpēc lielie operatori ar privātpersonām tieši nenodarbojas! Jūs nevarat ierasties, piemēram, uz Turtesse un iegādāties ekskursiju:(((
HotLine, cilvēki jau sen pirms veļasmašīnas iegādes lasa aprakstus un apskatus internetā un salīdzina interneta veikalu cenas, nepaļaujas uz Eldorado un Foxtrot pārdevēju "kompetento" viedokli. Tas pats, kas ar tūres iegādi - labāk pašam sava galva.
Šeit ir piemērs - nesen jūs (un jūs esat kompetents aģents, vai ne?) rakstījāt, ka "Alānija atrodas 200 km uz dienvidiem no Kemeras platuma grādos", t.i. klaji meli, ko jebkurš tūrists var pārbaudīt pats, vienkārši atverot karti. Ko lai saka par meiteņu, "aģentu" pūļiem.
аватар Pachok
Nevajadzētu ignorēt tūrisma izstādes, var uzzināt daudz interesanta. Pavasaris būs pieklājīgāks nekā rudens. Attīstoties internetam, viesnīcu katalogi ir zaudējuši savu aktualitāti tūristiem, taču var noderēt cita makulatūra.
Ceļojumu portālos varat abonēt ceļojumu biļetenu.
Un vispār šobrīd ir ļoti daudz iespēju organizēt savu atvaļinājumu tā, lai vēlāk nerakstītu žēlabas atsauksmes.
аватар Zlata28
+1 tūrisma izstādēm
Arī es viņus regulāri apmeklēju.
Jauni kontakti un katalogi vēl nevienam nav nodarījuši pāri :)
аватар Amir1
Es vienmēr saviem tūristiem iesaku visu noskatīties tūroperatoru vietnēs un pēc tam rezervēt. Viņi joprojām prasa skadku, tad kāpēc man kārtējo reizi sasprindzināties par santīmu? Un viņi negrib. Tā kā meklētājā uzreiz atveras 100 viesnīcas, 30 sekundēs varu noteikt, uz kuru viesnīcu drīkst doties un uz kuru nē; Un viņiem tam būs jāpavada puse dienas. Un tā tālāk visiem operatoriem. Tie. kamēr neatradīsi īsto tūri, lidojumā vietu vairs nav. Tā tas notiek vienmēr. Un manā gadījumā viņi atrod vajadzīgo 15 minūtēs. Gadās, ka viņi netic, pavada 2 dienas, un tad atnāk un tomēr rezervē to, ko es ieteicu. Es zinu, kas viņiem būs vislabākais naudas un kvalitātes ziņā.
Piekrītu, ka ne katrā aģentūrā ir cilvēki, kas zina, kā ņemt vērā klientu un vienā mirklī paņemt viņam vajadzīgo. Meklējiet un atrodiet. Bet esmu pārliecināts, ka ar parastu aģentu ir daudz vieglāk, vienkāršāk un uzticamāk izvēlēties ceļojums nekā pats.
Un par to ka es ari visu nezinu,tapec dazreiz saitos infa nomainaas 5 sekundes un viss nav pareizi.Kamer neparskatu pa jaunam,nekad nedodu info turistam.jautajums,bet tikai neprofesionālis uzreiz var atbildēt, nu, izņemot standarta jautājumus
аватар HotLine
Jūs nevēlaties apspriest jautājuma būtību.
Alanja patiešām neatrodas 200 km uz dienvidiem no Kemeras.
ES kļūdījos. Kilometros, bet ne pēc lietas būtības – klimatā. Alanjā ir siltāks.
Taču maldās arī cilvēki, kas paši izvēlas ekskursijas.
Viens piemērs
http://www.turpravda.com/tr/alanja/Kemal_Bay-h9321-r21324.html
аватар Kat999
Amir1 tev pilnībā piekrīt! Mani ļoti pārsteidz aģentu attieksme pret potenciālajiem klientiem, zvanu uz firmu un piezvanu savām prasībām (datums, nakšu skaits, ēdiens un galvenais cena) un uzreiz atbild un piedāvā, biežāk dārgāk. Kā var uzreiz atbildēt, ja ņem tikai vairāk par 5 tūroperatoriem un plus redzi visu SPO, tad ir vajadzīgas vismaz 10-20 minūtes. Tas ir, klients tiek uzreiz nokauts, jo tas, ko viņi piedāvā, nav "garšīgs")))
аватар LyolyaS
Kat999, vai tev nešķita, ka brīdī, kad tu kā potenciālais klients zvani aģentūrai, šīs “meitenes” aģentes priekšā sēž tie paši potenciālie klienti un uzdod viņai vienus un tos pašus jautājumus, bet par citu virzienu, vai nemaz nezin ko grib, vai grib superservisu bet par 3 rubļiem utt? Kādreiz gaidīju draugu, "meiteni" tieši 4 stundas - rezultātā tūristi devās prom 22:00 ar vārdiem "padomāsim". Kurš vainīgs? Viņa ir? Viņi ir? Jā, neviens. Tāpat kā citur - cilvēciskais faktors, izglītības un ekonomikas problēmas))) Pēc varbūtības teorijas turpini zvanīt aģentūrām un drīz būsi laimīgs)))
аватар HotLine
uz Kat999.
Kopš aprakstījāt (izvēloties tūri), gandrīz neviens nestrādā. Ir atvērtā pirmkoda programmatūras apkopotāji, t.i. sistēmas, kurās ir visa atvērtā pirmkoda programmatūra no visiem operatoriem. Nu gandrīz viss.
Ir pat atvērtas šādas sistēmas.
Piemēram, spo.com.ua (šeit šī saite nav dzēsta, jo šī ir turpravda partnera vietne)
аватар Kat999
SW. turgents (kā tu saprati, ka esi šeit) pasaki pliz, vai Ēģiptē ir pamats gaidīt degošus, vai arī tūristu plūsma tur pieaug ar katru nedēļu?
Piemēram, 5.-6.septembrī un lielākajā daļā apkopes vietu lidmašīnām vairs nav (
аватар Phansoft
Šodien man piedāvāja sadedzināt...
Es to atradīšu ICQ
Reģistrēšanās Tūre Naktis Viesnīcā Ēdināšana Numurs/Izmitināšana Cena
09/01/2009, otrdien KIEV SHARM 7 ]]ROYAL PARADISE RESORT 4 ****]] AI STANDARD ROOM/DBL 568.7 ye
01/09/2009, otrdien KIEV SHARM 7 ]]CONTINENTAL PLAZA BEACH RESORT 5 *****]] UAI STANDARD ROOM/DBL 878.9 ye
01/09/2009, otrdien KIEV SHARM 7 ]]CONTINENTAL GARDEN REEF RESORT 5 *****]] UAI STANDARD ROOM/DBL 955,98 ye
01/09/2009, otr KIEV SHARM 7 ]]ROYAL GRAND SHARM (bijušais IBEROTEL GRAND SHARM) 5 *****]] AI SUPERIOR ROOM/DBL 1064,08 ye
аватар Kat999
Vakar bija tāds piedāvājums
Šarm eš Šeiha no Kijevas
izbraukšana 3. septembrī uz 7 naktīm
DELTA SHARM RESORT & SPA -539
REHANA ROYAL BEACH RESORT & SPA-803
CONTINENTAL PLAZA BEACH RESORT — 853
GRAND PLAZA RESORT-852
RADISSON SAS-968
maksa par diviem pieaugušajiem
Šeit es gribu kaut ko tādu)))
аватар Phansoft
Tad raksti, kad brauksi, cik, cik zvaigznes un energosistēma, pajautāšu draugam (viņa sieva ir tūrisma aģentūras direktore)
аватар Kat999
Phansoft jau ir pārskatījis tik daudz bezmaksas programmatūras un apaļas atlēkušās bumbas))) Varbūt pēc 2 dienām kaut kas parādīsies tuvāk.
Meklēju Ēģipti 4-5* viss iekļauts, diviem, izbraukšana no Kijevas 5.-6.septembris, 8/7 naktis, līdz 850$
аватар Phansoft
Dodiet man savu e-pastu vai rakstiet man uz phansoft@mail.ru un es jums nosūtīšu koordinātes
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl