Jautājums

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
2 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi
Tēmu jautājumsа

Saistīts jautājums «iepirkšanās»
Vai viņi uz Mondial nogādās aitādas mēteli, ko es nopirku Antālijā
Viņa atbrauca atpūsties Antālijā.Viņi mūs veda ekskursijā uz Mondial,kur ir liela jaku un aitādas mēteļu izvēle.Patika divas lietas uzreiz ādas jaka un aitādas mētelis,naudas mums nepietika. , mums piedāvāja sarunāt piegādi uz Maskavu.kuru izvēlējāties un cik ilgi jāgaida
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
5 abonenti  • prasīja 2014-08-0711 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  6
аватар vikodin
Piegādāts, neuztraucieties, tieši tas, ko izvēlējāties. Un piegādes laiks ir norādīts dokumentā, kas jums tika izsniegts. Pārskaitiet naudu uz savu personīgo kontu un gaidiet kurjeru.
аватар rga.1966
Liels paldies, bet, ņemot lietas, tā nav nauda
аватар rga.1966
Sakiet lūdzu, ja zvanāt uz piegādi, lai mainītu laiku, proti, saņemtu pēc iespējas ātrāk.Vai tas ir iespējams.Kāds būs aptuvenais laiks. Atvainojos par nekaunību
аватар Anetka-gan
tāpēc zvaniet Mondial un atrisiniet to ar viņiem
аватар vikodin
rga.1966, parasti piegādes kārtība ir sekojoša: veicat nelielu avansa maksājumu un vienojat piegādi, jums tiek izsniegts dokuments, piemēram, rēķins, kurā norādīts personīgais konts, uz kuru pārskaitāt atlikušo summu, un norādīts preču piegādes laiks. Par termiņa sākumu jāuzskata diena, kad nauda tiek ieskaitīta kontā, nevis pirkuma datums. Kurjers tikai atved lietas, ar naudu nestrādā. Esmu pārsteigts, ka veikals jums to nepaskaidroja sīkāk.
аватар Dinosh
Labdien! Vēlos padalīties ar savu nožēlojamo pieredzi ar Mondial veikalu Antālijā.
Pirmkārt, cenas ir 3-5 reizes pārāk augstas, uz ko ļoti pieklājīgi pārdevēji sākotnēji atbild:
- Jā, jūs neuztraucieties, šīs cenas ir paredzētas ārzemniekiem, bet mūsu tipam mēs veicam labas atlaides.
Vēl viena lieta, kas sanikno ir viņu viltus liekulība, kad viņi ir gatavi tevi nolaizīt no galvas līdz kājām, lai tikai pārdotu preci un rīcība, kad tevi maldina, sākotnēji ir kaut kāds labirints, no kura tu vienkārši nevari tikt ārā, tad viņi piedāvā visus iespējamos alkoholiskos dzērienus, tādējādi aptumšojot domas un runājot ar zobiem. Kaulēšanās laikā uznāk gan vecākais menedžeris, gan direktors, un visi kopā kā čigāni bazārā sāk bļaut, ka atdod par savu cenu un lieta tev tik ļoti piestāv, ka pat kauns tā kaulēties. , bet patiesībā tie visi ir parastie pārdevēji, viņi tikai organizē cirku.
Un pats nožēlojamākais, kas noticis, viņi apliecināja un pat iedeva KVALITĀTES SERTIFIKĀTU, kur skaidri un gaiši rakstīts, ka šis veikals ražo un pārdod tikai dabīgo ādu un dabīgo kažokādu, kas atbilst cenai, Un ierodoties mājās, kad es apskatīju kažoku, es redzēju uz etiķetes, kur rakstīts 100% āda un 100% ACETĀTS, TIEK TĀM MĀKSLĪGĀS ŠĶIEDRAS, tas ir ļoti kompetents dabiskās kažokādas aizstājējs dzīvnieku mīļotājiem! Smieklīgi viņi izsniedza kvalitātes sertifikātu viltojumam, piemēram, "šaraškas birojam", nevis stabilam veikalam,
Tad uzzinās, kura viesnīca un izlidošanas laiks, it kā, lai lidostā uzliktu mūsu sertifikātā zīmogu, kas apliecina iegādātās preces super kvalitāti, kad jautāju par TAX FREE, nodokļu atmaksu no kūrorta valsts, uz ko saņēmu atbildi un preces pirktas ar lielu atlaidi un nodoklis nav atmaksājams. Un tagad es izskaidrošu visu viņu shēmu. Lidostā likām parakstu uz nodokļu atmaksas, bet ne mums, bet veikalam. Turcijā ir atļauts atmaksāt nodokļus 15-20% apmērā, ja klients neiebilst. Tātad, ja jums prasa lidostā doties uz nodaļu un parakstīties, nepiekrītiet, vienkārši ejiet garām, nemetiet vēl vairāk naudas viņu kontā, viņiem jau ir daudz no tūristiem!
Ja jums nepietiek naudas, viņi bieži piedāvā piegādi mājās ar depozītu, esiet ļoti uzmanīgi. Bieži vien kāda lieta nāk līdzi laulībai vai līdzīgai tavai lietai, bet pavisam citā kvalitātē, un atgriezties vairs nav viegli.
Viņi nebaidās maldināt, jo tūristi nāk reizi gadā un ne visi sapratīs un atdos lietas pēc gada.
Ir vēl viens padoms, Turcijā, kā jau jebkurā valstī, ir "Patērētāju tiesību aizsardzības biedrība", viņi vienmēr sastopas ar apmānītiem tūristiem un veikali no viņiem baidās. Veikali ļoti reti atdod naudu, liela skandāla gadījumā piedāvās tikai samainīt preces, bet, ja piedraudēsi ar "Biedrību", tad uzreiz piedāvās alternatīvu šim ķīviņam. Viens draugs šādi mainīja preces, tikai solīja piezvanīt un parādīja numuru, adrese un numuri ir atrodami internetā, tie ir gandrīz katrā kūrortpilsētā.
Kopumā Turcijā, kūrorta zonās, labāk ir atpūsties, nevis veikt pirkumus.
Neatkarīgi no tā, cik daudz es rakstīju Mondialu, un pat viņi man reiz zvanīja, viņi apgalvo, ka jebkurā gadījumā, lai arī tur ir rakstīts 100% acetāts, tā joprojām ir dabiska kažokāda, jo. viņu veikalos pārdod tikai dabīgas izejvielas!
Lūk, es nākamgad iešu un vērsīšos pie biedrības, un tad mēģināšu viņiem to atdot. Man nepatīk skandāli, bet šeit es ļoti centīšos atgriezt viņiem preces un atdot savu naudu par katru cenu!
Cilvēki neiekrīt savās blēdībās, rūpīgi izlasa preci, apskata preces kvalitāti un labāk padomā vēl vienu dienu un tad, izsvērusi visus par un pret, pieņem lēmumu par pirkumu.
Un neejiet uz šo briesmīgo Mondial, cenas ir dārgas, klienti tiek maldināti ar kvalitāti, cenu un pat nodokļu atmaksu!
Pat ja jūs lasāt citas atsauksmes par veikaliem, kuros cilvēki tika maldināti, MONDIAL ir pirmajā vietā.
iemiesojums
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl