Jautājums

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
2 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «iepirkšanās»
Rezervēšana vietnē Booking
Sveiki, viesnīcas rezervācijas aprakstā izlasīju, ka skaidras naudas maksājums pie reģistrācijas un tagad redzu, ka saņēmu SMS, ka kontā nav pietiekami daudz līdzekļu un šķiet, ka rezervācija ir atcelta, lai gan vietne joprojām uzskaita, ka man tas ir. Pastāstiet man, ka rezervācija tiks atcelta, ja kartē nebūs pietiekami daudz naudas?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
7 abonenti  • prasīja 2013-08-0612 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  12
аватар Stella73
Es personīgi, veicot rezervāciju caur rezervāciju, nosaucu debetkartes numuru, kurā nav naudas (pareizāk sakot, ir, bet tikai daži eiro). Viņiem ir tiesības izņemt 1 eiro centu, lai pārbaudītu karti. Es parasti izmantoju atcelšanas iespēju, kas ir nedaudz dārgāka nekā bez tās. Vienmēr izmantoju visu, ko rezervēju, tikai baidos iedot kredītkartes numuru, it īpaši, ja runa ir, piemēram, par Turciju.
Es domāju, ka jūsu gadījumā tas ir atkarīgs no tā, kuru numuru jūs rezervējāt - ar atcelšanas iespēju vai nē. Ja pirmais, maksimums, ko var izņemt no kredītkartes ir 1 cents (ja uz kredītkartes nekā nav, tad jā, var atcelt rezervāciju. Taču maz ticams, jo neliela summa, kas pārsniedz limitu nav problēma (man personīgi bija pārpalikums uz kredītkartes apmēram 250 eiro, nekas, pārgāja, vienkārši prasīja bankai vai nu palielināt limitu, vai arī turpmāk nepārsniegt)).
аватар Stella73
Ja pēdējais, tad es nesaprotu, kā viņi var pārbaudīt jūsu kredītkartes limitu.
аватар gludkovska
ir iespējams atcelt rezervāciju, bet līdz noteiktam periodam. vietnē man saka,ka viesnīca neizņem naudu,bet bloķē,ja gadījumā es neizņemšu rezervāciju, bet neatnākšu, tad šo naudu izņems.Un vajag ielikt naudu uz kartes vai iedod jaunās kartes numuru...
аватар Pachok
Jā, tas notiek. Tieši rezervācijas laikā un tieši no Ukrainas un Krievijas tūristiem bija daudz fiktīvu rezervāciju, lai iegūtu vīzu, tukšas kartes. Dažas viesnīcas vēlas uzzināt, vai tūrists tās vispār apmeklēs.
аватар Anetka-gan
viņi var vienkārši bloķēt līdzekļus, maksāt skaidrā naudā pēc ierašanās
sazinieties ar viesnīcu un atrisiniet visas nianses
nav apzinīgu viesnīcnieku
аватар gludkovska
Liels paldies. Es saprotu viesnīcu, protams, ja es neieradīšu un viņi rezervāciju patur velti. Nav viegli sazināties ar viesnīcu, viņi mani nesaprot e-pastā, tulks nav ideāls un es nerunāju tik daudz angliski.
аватар hatinka
Kāds tulks? Izmēģiniet Google tulkotāju tiešsaistē - vienkārši uzrakstiet vienkāršus īsus teikumus krievu valodā. Tas tulko pareizi, ja nav ļoti sarežģītu pagriezienu, daudz komatu, saīsinājumu un slengu.
аватар Yaroslavas
Jā. parasti, rezervējot viesnīcas, vienkārši pārbaudiet naudas pieejamību kartē un dažreiz to iesaldē. Man bija līdzīga problēma ar viesnīcu Parīzē. Viņi iesaldēja naudu par 2 istabām uz visu uzturēšanās laiku - diezgan ievērojama summa. Bet es viņiem piezvanīju, izskaidroju situāciju un 24 stundu laikā viņi atsaldēja visu summu. Tāpēc noteikti rakstiet viņiem. Viņi var jums palīdzēt.
аватар hatinka
Kopumā situācija ir nedaudz dīvaina, jo vietnes Booking.com, kurā maksā skaidrā naudā reģistrējoties, ir viesnīcas, kurās principā nav termināļu. Tās, kā likums, ir lētas mazas viesnīcas, bez termināļiem un iespējas kaut ko darīt ar kartēm. Tāpēc viņi pieņem tikai skaidru naudu. Un kāpēc tu raksti, ka atnāca SMS? Vai jūs noteikti zināt, ka kāds patiešām mēģināja kaut ko nofilmēt? Un kas īsti ir viesnīca? Lūdzu, rakstiet, kā jūs zināt, ka "rezervācija it kā ir atcelta"?
аватар Pachok
hatinka, ne gluži tā - gan lielo, gan ķēdes viesnīcu masa liecina par samaksu vēlāk. Es zinu, jo man tas ir tikai neērtības, tāpēc pat tad, kad es rezervācijā atrodu piemērotu viesnīcu, es dodos to rezervēt uz gadu - tur cena ir tāda pati, bet priekšapmaksa un punktu uzkrāšana.
аватар gludkovska
Es rezervēju vienu viesnīcu Budapeštā uz vienu dienu un galveno viesnīcu Horvātijā uz 10 dienām, no Budapeštas viesnīcas atnāca sms, ka nav pietiekami daudz naudas uz kartes, baidījos, ka galvenā viesnīca arī pārbaudīs karti un situācija būtu tāda pati... Bet rezervējot man atbildēja, ka galvenajā viesnīcā ierodoties ņems skaidru naudu, lai gan viņi ņem karti gadījumā, ja atceļ vēlu vai neierodas. Rezervācija uzreiz netika atcelta, tikai saņemta sms, ka, ja 24 stundu laikā nenomainīšu karti vai neiemetīšu tajā naudu, tā tiks noņemta.
аватар hatinka
Pačok, es nezināju, es ar tādu nesaskāros. Es vienkārši bieži "tikai skaidra nauda" ir vai nu lētākie hosteļi, pansijas vai privātie dzīvokļi. Maksāt vēlāk un skaidrā naudā (skaidrā naudā Eiropā, jūs to saprotat) ir divas dažādas lietas. Ja viņiem būtu iespēja pieņemt kartes, viņi tās pieņemtu.
gludkovska, tas ir, "tikai skaidra nauda" ir dzīvoklis Horvātijā, un viesnīca, kas pārbaudīja karti, ir parasta viesnīca no Budapeštas? Jebkura viesnīca teorētiski var pārbaudīt kartes derīgumu un arī booking com (tie norāda sodu par neierašanos vai atcelšanu, vai ne), bet manis aprakstītajām viesnīcām vienkārši nav fizisku iespēju to izdarīt.
Parasti tās viesnīcas, kas pārbauda karšu derīgumu, to dara automātiski rezervēšanas brīdī vai uzreiz pēc rezervācijas, tuvāko dienu laikā. Novēlotas pārbaudes notiek reti, un tās var notikt tikai tad, ja ir apmeklētāju pieplūdums, kad viesnīca ir pilna. Kāds forumā stāstīja, ka tad, kad pāvests nemieros mainījās, lai paaugstinātu cenu zīmi viesnīcām, daudzi no viņiem sāka pārbaudīt kartes, vai nav sen aizmirstas rezervācijas (par parastajām cenām). Bez iemesla pārbaudīt kartes nedēļu vai ilgāk pēc rezervēšanas, es nevaru iedomāties.
Ja jūtaties labāk, man tagad kartē karājas 8 bruņas ar 1e
iemiesojums
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl