Jautājums

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
2 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Kā atgūt savu naudu?
2008. gada septembrī es samaksāju 50% avansa maksājumu par Jaungada tūri uz Bali ceļojumu aģentam PP "Intursevvis Calypso", kurš darbojās tūrisma operatora TOV "MIBS travel" Kijeva vārdā un vārdā. Ir pagājušas vairākas nedēļas, Kalipso ziņo, ka nevar apstiprināt šo ceļojumu un piedāvā čarterreisu maršrutā Kijeva-Puketa-Kijeva, taču ziņo, ka ir jāpiemaksā.
Piekrītu, bet dolārs sāka augt un maksāju 100% no ekskursijas izmaksām pēc jaunā kursa.Gaidu.Decembrī ziņo, ka čarter uz Taizemi nelido.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
2 abonents  • prasīja 2008-12-2816 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  8
аватар 1ean
Tiesvedība tiesā ir ilga, apgrūtinoša, dārga, un rezultāts ir apšaubāms. Mēģiniet pārsūdzēt uzņēmuma darbības divos gadījumos:
- licencēšanas iestādei, jo uzņēmuma negodīgā darba, t.sk. ar finansēm, ir licences nosacījumu pārkāpums;
- uz prokuratūru, jo tieši viņai ir uzticēta uzraudzības funkcija, lai nodrošinātu atbilstību spēkā esošajiem tiesību aktiem, jo ​​īpaši Ukrainas likumam "Par tūrismu".
Neaizmirstiet savos pieteikumos norādīt, ka šajās struktūrās vēršaties Ukrainas likuma "Par pilsoņu pārsūdzībām" ietvaros un lūgt atbildi uz Jums noteiktā adresē noteiktajā termiņā. (un tas nav ilgāks par mēnesi). Protams, jums ir jābūt otriem jūsu pieteikumu eksemplāriem ar piezīmēm, ka adresāts tos ir saņēmis.
Pirmkārt, jūs saņemsiet 100% atbildi, jo nosauktie subjekti var nonākt lielās nepatikšanās, ignorējot pilsoņu aicinājumus.
Un, otrkārt, pat ja jums nenotiek nekāds būtisks progress, ļaujiet jūsu dvēseli sasildīt faktam, ka uzņēmumam, kurš pret jums izturējās negodprātīgi, būs jāpieliek ievērojamas un ļoti reālas pūles, lai šī lieta atmaksātos.
аватар HotLine
Šī iespēja (nevis naudas atgriešana) ceļojumu aģentūrai zaudē 100 procentus. Ja viņi nevarēja jums sniegt ceļojuma dokumentus, viņiem ir jāatgriež nauda. Turklāt esmu pārliecināts, ka MIBS naudu aģentūrai atdeva. Jums jārunā ar Kalipso. Ja viņi pretojas, paskaidrojiet, ka ar jebkāda veida izrēķināšanos viņi zaudēs daudz vairāk nekā ekskursijas izmaksas. Tiesā tiesāšanās izdevumi un morālā kaitējuma atlīdzība par neizdevušos atvaļinājumu tiks pieskaitīti ekskursijas izmaksām. Ar citiem variantiem viņiem joprojām draud licences atņemšana. Jums var rasties problēmas, ja kaut kas trūkst jūsu dokumentos (līgums, maksājuma kvītis) vai Calypso vienkārši nav naudas (bankrotē).
аватар 32712
Liels paldies! MIBS saka, ka viņš saņēmis tikai UAH 25 000,00, bet pārējo Calypso nav samaksājis. Calypso saka, ka samaksājis.Un mani sūta apkārt.Interesantākais bija pirms nedēļas.MIBS teica,ka aizstāsim tūri uz Taizemi ar tūri uz Bali,nosūtīsim pases vīzai,ko arī izdarīju un tad zvanīsim vēlreiz. Neizdevās!Samaksā par pasu sūtīšanu. Tā ir kaut kāda izkrāpšana perversā formā!Visi saka,protams,protams,atdosim naudu.Jautājums kad?
аватар HotLine
Vispār Mibs ir parasts operators, ar vārdu. Vienkārši viņi jūtas slikti – nevarēja "pacelt" tiešo reisu uz Puketu. Bet nauda ir jāatdod. Nosakiet termiņus. Vēršoties tiesā, viņi zaudēs vairāk un to ļoti labi saprot.
аватар alex43
Jebkurā gadījumā Calypso nevarēja noorganizēt jums ekskursiju atbilstoši jūsu prasībām (izmaiņas lidojuma maršrutā, viesnīcā, izlidošanas/ierašanās datumi, uzturēšanās naktis) Tas ir pilnīgi pietiekami, lai vienpusēji atteiktos no ekskursijas. Uzrakstiet Calypso ģenerāldirektoram adresētu pieteikumu ar prasībām atgriezt naudu PILNĀ jūsu samaksātajā summā. Nododiet vēstuli pret Calypso direktora/sekretāra parakstu, ja nevēlaties likt atzīmi par pieņemšanu, nosūtiet vēstuli ierakstītā vēstulē.
аватар sun-TaTO
Tavu naudu neatdos tikai vienā gadījumā: ja ir bankrotējis (ceru, ka ar taviem dokumentiem (čeki, čeki, līgums u.c.) viss kārtībā), bet citādi tev ir daudz ieteikts, īsāks ceļš, tieši, h s aģentūrai atrisināt jautājumu ar direkciju, bet hs tiesa, un pat ar "peļņu" paliks. Veiksmi!
аватар amir_amira
kā teica viens no mūsu tiesnešiem: "Kādu lēmumu es gribu, es tādu pieņemšu, saprotiet?", lai gan viņa lēmums nebija pat loģisks, nevis kā likums. Un tas notiek, diemžēl, viss ir atkarīgs no summas. Bet es domāju, ka reputācija aģentūrai ir vairāk vērta nekā nauda, ​​kas paliek pāri, maksājot kukuļus šādiem tiesnešiem, tāpēc es ceru uz to labāko.
аватар amir_amira
bet jūs tik un tā sapratāt, jo nauda jums tiks atgriezta pēc vecā kursa, un dolārs jau ir milzīgs ...
iemiesojums
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl