Jautājums

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
2 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Viesnīcas izvēle»
TUI ir sliktākais operators pasaulē!
Labdien, dārgie foruma lietotāji.
Es vēlos dalīties ar jums par sāpēm. Pirms pusotra mēneša mēs rezervējām ceļojumu uz Ēģipti caur TUI tūroperatoru Kijevā. Trīs nedēļas pēc rezervācijas un attiecīgi apmaksas tūroperators paziņoja, ka nevar mūs nosūtīt uz izvēlēto viesnīcu no 7.janvāra (sākotnējās rezervācijas datums), bet piedāvāja lidot 21.janvārī. Protams, tas mums bija nepatīkams pārsteigums, jo uz tiem nav iespējams aizlidot pat darba dēļ. Operatore piekrita atdot mums naudu pilnā apmērā uz mana vārda (viens no 2 tūristiem). Gandrīz divas nedēļas gaidījām naudas pārskaitījumu par tūri. Nauda vēl nav atgriezta. Un vakar vakarā teica, ka vajag atvērt kontu tūristam, kura vārds ir mugurkaulā par ekskursijas apmaksu caur banku, citādi nevarēs atdot naudu. (tad
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
11 abonenti  • prasīja 2011-12-3013 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  341
аватар Yaroslavas
Un vakar vakarā teica, ka vajag atvērt kontu tūristam, kura vārds ir mugurkaulā par ekskursijas apmaksu caur banku, citādi nevarēs atdot naudu. (tas ir, manam puisim) Rodas jautājums: kāpēc vajadzēja 2! nedēļas solīt katru dienu pārskaitīt naudu, un gada beigās, kad visas bankas vairs nestrādā, piespiest atvērt jaunu bankas kontu?... Un neko nevar darīt. Līguma ar tūroperatoru nav, jo nekādi nevar kaut ko pierādīt vai atgūt..
аватар irishka82
Kā tas nākas, ka nav līguma?
аватар irishka82
Pēc viesnīcas rezervācijas apstiprināšanas tūrisma aģentūrai ir pienākums ar Jums noslēgt līgumu par tūrisma preces iegādi. Kāpēc tu viņiem iedevi naudu?
аватар Yaroslavas
Nav vienošanās ar tūrisma operatoru. Līgums tiek slēgts ar tūrisma aģentūru. Viņi cenšas palīdzēt šajā situācijā, taču pagaidām bez rezultātiem...
аватар irishka82
Galvenais, lai jūsu rokās būtu līgums ar tūrisma aģentūru. Tajā ir norādīts, kādus pakalpojumus un cik daudz jūs saņemat.
аватар maldo61
Man šķiet, ka jūsu ceļojumu aģentūra ir neskaidra, parasti neviens nevienam nepārskaita naudu, bet vienkārši notiek ieskaiti pēc sekojošām rezervācijām, ja neskaita to, ka šī ir viena aģentūras rezervācija pie šī tūrisma operatora.. un tas jau ir ierosinošs.
bet par ceļojumu aģentūras darbu ar tūroperatoru bez līguma tas vispār nav pa prātam.
аватар NatashaS
1. Tūrisma operatori nesadarbojas ar tūrisma aģentūrām bez līguma.
2. Tūrists noslēdz līgumu ar tūrisma aģentūru, kas ir tūrisma operatora aģents un paraksta līgumu tūrisma operatora vārdā un vārdā. Ja jums ir kāds cits līgums ar aģentūru (kur nav norādīts tūrisma operators), tad tas nav likumīgs līgums. Jums vajadzētu noskaidrot, kurš ir vainīgs TUI vai ceļojumu aģentūrai.
3. Tūrisma operators apstiprina vai neapstiprina tūri 1-2 dienu laikā.Vai jūs redzējāt rezervācijas apstiprinājumu no TUI 07.janvārī vai jums tikai mutiski teica, ka viesnīca ir apstiprināta?
аватар Lina23S
Jā, te kaut kas ir skaidrs, ka lieta ir tumša, aģentūra laikam tumst.
аватар jabetta
Simts procenti! Aģentūra nolēma "paspēlēties" ar nepieredzējušajiem. Vajag kratīt TA kam maksāja naudu. Kas tev ir pa rokai?
аватар hatinka
Rakstiet sūdzību rakstiski abiem, iesaku pilnībā pāriet uz rakstisku oficiālu saraksti. Novērš daudzu uzmanību. Tiesa, tas aizņem daudz laika. Bet, tā kā jūs nekur nelidojat, izskatās, ka jums tas ir.
Un arī pārbaudiet savu TA vismaz EDRPOU - vai tas ir slēgtā stāvoklī.
Tagad tiek slēgti daudzi individuālie uzņēmumi / PP, nesen esam saskārušies ar maza mēroga krāpnieku (pilnīgi cita joma).
Priecīgas brīvdienas! Cerams, ka tev viss beigsies labi!
аватар NatashaS
Lai par to uzrakstītu pretenziju, jums ir jābūt pamatotam. Pamats ir juridiski pareizi noformēts līgums, kura, kā uzskatu, YaroslavaSh nav. "Karijas" pieredze nebija mācība visiem, kā es redzu.
аватар NatashaS
Tēmas turpinājumā.
Cienījamie tūristi, sazinieties ar tām tūrisma aģentūrām savā pilsētā, kuras strādā juridiskajā jomā, nevis tām, kuras piedāvā lielākās atlaides.
аватар Yaroslavas
Es gribu tikt skaidrībā. Ar šo ceļojumu aģentūru ceļoju jau vienpadsmito reizi (Turcija, Čehija, Malta, Vācija, Ungārija, Polija, Austrija u.c.) un tajā strādā mans labs draugs, tāpēc uzreiz atmetu visus variantus, ko ceļojumu aģentūra vēlas. apkrāpt mūs kā neiespējamu. Rezervācijas apstiprinājumu redzēju personīgi, bet pēc trim nedēļām cienījamais tūroperators TUI to atcēla. Uz kāda pamata tas noticis, nemaz nav skaidrs. Viņi pat manai ceļojumu aģentūrai nepaskaidroja iemeslu. Viņi mūs vienkārši nostādīja priekšā - vai nu mēs lidojam 21. janvārī, vai arī viņi mums atdod naudu. Iespējams, es biju mazliet neskaidrs par līgumu. Protams, līgums ir, bet es, kā jau jebkurš tūrists, slēdzu līgumu ar tūrisma aģentūru. Es arī personīgi redzēju dokumentus par apmaksu tūroperatoram, tāpēc saprotu, ka šos līdzekļus prasīt no savas aģentūras nav lietderīgi, jo tie tagad atrodas pie tūroperatora. Šodien solīja naudu uz kontu pārskaitīt 4.janvārī.
Cerēsim un gaidīsim... Nu paldies manai tūrisma aģentūrai, kura ātri atsaucās un mums izdevās rezervēt ekskursiju uz to pašu 7.janvāri, bet citā viesnīcā. Tātad viss tas pats, nedod Dievs, viss beigsies labi. Bet esmu pārliecināts, ka nākamreiz norādīšu tūroperatoru un ar to neiešu
аватар jabetta
"..es saprotu, ka šos līdzekļus prasīt no savas aģentūras ir nevietā, jo tie tagad atrodas pie tūroperatora..."
Jebkurā gadījumā jums ir pareizi prasīt naudu no tā, kuram jūs tos samaksājāt. Ko TA ar viņiem tālāk darīja, nu nemaz nevajadzētu skumt. Tas, ka aģentūrā ir draudzene, ir tikai pluss (cerams), lai atgūtu grūti nopelnīto naudu. Jūs neuztraucat par turpmākajām TA darbībām, lai atrisinātu problēmas ar TUI. Paņemiet naudu vai meklējiet, lai jums tiktu ieskaitīts maksājums par tikko rezervēto viesnīcu, un esiet mierīgs. Pārējais ir tava drauga ziņā.
аватар Yaroslavas
Un jā, starp citu, šorīt mums bija steidzami jāatver konts uz puiša vārda, lai tūroperators tur pārskaita naudu. Viņi atteicās pārskaitīt līdzekļus uz manu kontu.
аватар jabetta
Vispār, godīgi sakot, kaut kāda traka situācija, un visā. Un tas vispār nav skaidrs:
"Viņi kategoriski atteicās pārskaitīt līdzekļus uz manu kontu"
Tieši viņi (TAS) tev personīgi pateica (motivācija nav skaidra - kāda starpība, kura konts utt.)? Ar ko jūs sazināties tieši? Man ir spēcīga sajūta, ka tevi ved aiz deguna (atvainojiet).
аватар Yaroslavas
Tā tas bija: es atnesu skaidru naudu ceļojumu aģentūrai pēc viesnīcas apstiprināšanas. Ar mani ceļojumu aģentūras pārstāvis nokāpa uz banku un samaksāja tūroperatoram ar zīmīti par ko, kura ekskursija un kam pārskaitīta nauda. Laukā "maksātājs" pa ceļam meitenes norādīja manu puisi, proti, viņš ir oficiālais maksātājs, nevis es. Tāpēc naudu vēlas atdot tikai ar pārskaitījumu un tikai tam, kurš par to "pa īstam" samaksājis. Šādi tūroperators motivē savu rīcību...
аватар Yaroslavas
lai gan man tas arī ir muļķības))
аватар Yaroslavas
Ir viena neliela, bet būtiska atšķirība: Vācijā TUI strādā vācieši, TUI mūsējie, tomēr uzņēmuma tēlu veido cilvēki, nevis kaut kas cits. Mentalitāte ir spītīga lieta...
аватар NatashaS
Pamatojoties uz iepriekš minēto, tūrisma aģentūra maksāja TUI tūrista vārdā, taču tūristam ir noteikts līgums ar ceļojumu aģentūru, nevis ar ceļojumu rīkotāju. Tieši ekskursiju rezervēšana saskaņā ar šo shēmu noveda pie ļoti liela tūristu skaita, kuri cieta no Karijas bankrota. Ar šādu shēmu tūrists vispār izkrīt no juridiskās jomas.Viņam ir nederīgs līgums ar tūrisma aģentūru un tūroperatoram viņš nav neviens.
аватар NatashaS
Un tas, ka TUI atdod naudu tam, kas samaksāja, ir likumsakarīgi. TUI ir juridiska persona, kurā visi aprēķini iet caur grāmatvedības nodaļu, kurai ir tiesības atgriezt naudu tikai tam, kurš samaksājis. Ja aģentūra ceļojumu rezervētu legāli, tad nauda tiktu atgriezta aģentūrai, bet pēc tam tūristam, ar kuru noslēgts līgums.
аватар Lina23S
Labi TA apdrošinājās uz tūrista rēķina. YaroslavaS Ceru, ka tagad saprotat, ka šī jaukā aģentūra vienkārši pārapdrošinājās uz jūsu rēķina, jo viņiem vajadzēja pārskaitīt naudu savā vārdā un būt atbildīgiem kā starpniekiem, un tagad šķiet, ka viņiem ar to nav nekāda sakara un tas nav viņiem. izjaukt.
аватар alex45
Un atkal vajag lasīt līgumus, nevis tikai parakstīt!Mūsu tautas zemā juridiskā kultūra!
аватар Lina23S
Alex45 pilnībā piekrītu, es pats vienmēr brīnos, kā cilvēki paraksta juridiskus dokumentus, līgumus, pat neizlasot, kas tur ir, un pēc tam nožēlojamie neuzmanības rezultāti.
аватар jabetta
Šajā gadījumā APARATŪRA paļāvās uz draugu, un tas ir rezultāts.
аватар maldo61
Tātad maksātājs ir tūrists? Un kāpēc tad vispār drukāt maksājumu aģentūru? Varbūt komisijas dēļ?
аватар Lina23S
Nu Duc, protams, komisijas dēļ, kāpēc gan citādi, un tūristam tika nogriezta nauda un nebija nekādas atbildības, ļoti ērti.
аватар maldo61
Vispār, godīgi sakot, būtu jānosauc aģentūras nosaukums, labi, lai netīšām neizmantotu tās pakalpojumus.
аватар jabetta
Tātad TS ir stingri pārliecināts, ka TO ir vainīgs, un aģentūra ir balta un pūkaina.
аватар Lina23S
Es domāju, ka šī aģentūra diemžēl nav atsevišķs gadījums.
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl