Jautājums

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
2 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
tranzīta lidojums
Sakiet, lūdzu, kā rīkoties, ja nokavēju lidojumu ar pārsēšanos citas aviokompānijas vainas dēļ?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
6 abonenti  • prasīja 2011-08-3014 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  15
аватар DENIRA
Jums vienkārši jāiegādājas cita biļete, neviens jums neatgriezīs naudu, un ir grūti kaut ko pierādīt.
аватар alex45
Jāsēdina nākošajā lidojumā, ja tā ir vienreizēja biļete ar pārsēšanos.Ja pats uztaisīji divas atsevišķas, vari pierādīt, bet grūti!
аватар Anetka-gan
jārunā ar aviopārvadātāju uz vietas, aizkavēšanos ir viegli pierādīt, principā - pat tablo rāda, cik lidmašīna kavējās. bet viss ir individuāli. ja pats pēc tam nopirki biļetes, tad princepē - jā - jau ir par vēlu kaut ko pierādīt. chtoli pārbaudīt biļetes, ja ir apzīmogots kontroles ierašanās datums un laiks.
аватар SHIFTY2003
Ja iegādājāties biļetes kā savienoto lidojumu, tad, ierodoties savienotajā lidostā, dodieties uz informācijas punktu vai tās aviokompānijas galdu, kura apkalpo nokavēto lidojumu. Viņi parasti uzreiz redz, ka esat nokavējis lidmašīnas novēlotas ierašanās dēļ (jo, ja ir savienots lidojums, tad viņi parasti reģistrējas un izsniedz iekāpšanas biļetes abiem reisiem pirmajā lidostā) un bez maksas pārrezervē jūs nākamajam nākamajam lidojumam. . Ja jāgaida ilgi, terminālī tiek izsniegtas pārtikas talonus. Pāris reizes dabūju tādu sitienu. Un, ja biļetes tika pirktas uz katru lidojumu atsevišķi, tad diemžēl nav tik daudz iespēju. Naudu par pazudušo biļeti man šajā gadījumā nekad nav izdevies atdot.
аватар alex45
Vispilnīgākā atbilde!
аватар yzor4ik
Liels paldies visiem!
аватар DENIRA
Kāpēc mulsināt cilvēku, ja jautājums skaidri norāda, ka kavēšanās ir CITAS aviokompānijas vaina? Kas var būt "savienojošā muša"? Kāpēc lai cilvēks tērētu laiku un pūles, lai pierādītu, ka principā ir absolūti nereāli pierādīt.
Un PATIESĪBA ir tāda, ka biļeti neviens nemainīs un naudu tādā situācijā neatdos.
аватар SHIFTY2003
Labi, konkrētā piemērā. Lidoju savienoto lidojumu no Milānas caur Minheni uz Kijevu. Lidojumu no Barcas apkalpoja AlItalia, bet lidojumu no Minhenes — Lufthansa. AlItalia kavējās, Lufthansa aizbrauca bez manis. Tā Lufthansa pārrezervēja mani nākamajam lidojumam bez maksas, izsniedza pārtikas talonus, jo. gaidīšanas laiks bija vairāk nekā 6 stundas. Un (uzmanību!) – es nevienam neko nepierādīju. Viņi visu izdarīja paši, ieraudzījuši manu iekāpšanas karti. Tātad TURPRAVDA visiem cilvēkiem ir atšķirīgs. Jebkurā gadījumā jums ir jādodas uz informācijas punktu un aviokompāniju, kas veic lidojumu, un viņi jums visu pastāstīs sīkāk.
аватар SHIFTY2003
*Lidojums, protams, nav no Barcas, bet gan no Milānas :)
Es tikko ierados, acīmredzot garīgi es joprojām tur esmu :))
аватар DENIRA
Tātad Lufthansa ir Alitalia akcionārs kopš 2009. gada un tiek uzskatīts par vienu aviokompāniju.
http://www.mensajeroweb.com.ar/index.php?x=nota/11115/1/nace-lufthansa-alitalia
аватар DENIRA
"Viņi visu izdarīja paši, kad ieraudzīja manu iekāpšanas karti." - Iekāpšanas karti izsniedz tikai vienai biļetei.
аватар SHIFTY2003
1) Izlasi vēlreiz uzmanīgi, ko es uzrakstīju.
2) Mēs nezinām, ar kurām aviokompānijām lido persona, kas uzdeva jautājumu.
3) Viens akcionārs, dažādas aviokompānijas. Viņi ir tikai alianses partneri.
4) Es ceru, ka jūs neapstrīdēsit to, ka mana atbilde ir diezgan kompetenta uzdotā jautājuma ietvaros? Īpaši viņa daļa "Jebkurā gadījumā jums jāiet uz informācijas punktu un aviokompāniju, kas veic lidojumu, un viņi jums visu pastāstīs sīkāk"?
аватар cyrex
Lufthansa nav Alitalia akcionārs (un noteikti netiek uzskatīts par vienu uzņēmumu un pat ne par vienas alianses dalībniekiem).
Nav svarīgi, vai pārvadājumu veic viena vai vairākas aviokompānijas, svarīgi, lai tas tiktu izsniegts uz vienas biļetes. Ja ir tikai viena biļete, tad tiek garantēts, ka tiks pārcelts kavēšanās (un citu nepārvaramas varas) gadījumā; ja ir divas biļetes, visticamāk, neviens ar tevi nerunās (bet ir iespējami varianti).
аватар DENIRA
Vai varat minēt piemērus, kad dažādas aviokompānijas (no tūrista viedokļa) izsniedz vienu biļeti?
аватар SHIFTY2003
1) Lidojumu Poznaņa-Varšava-Kijeva veica LOT (iekšzemes lidojums) un Aerosvit. Reiss no Poznaņas kavējās, mūs bez maksas nosūtīja uz Kijevu caur Vīni - tur bija vienīgais tuvākais reiss.
2) Lidojums Kijeva-Atēnas-Santorini. No Kijevas uz Atēnām - Aerosvit, no Atēnām tālāk - Olympic Air. Lidmašīna no Kijevas kavējās, nākamajā reisā mani pārrezervēja bez maksas.
Es nezinu, ko nozīmē viena biļete, es zinu par jēdzienu "savienotais lidojums" un zinu, ka biļetes bija nedaudz dārgākas, nekā pērkot tās atsevišķi. Kā tiek rezervēts savienotais lidojums - es nezinu, jautājiet savam aģentam.
iemiesojums
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl