Jautājums

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
2 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
Tūrisma operators ceturtā tūre. Uzticams vai nē?
Decembra sākumā dosimies uz Dominikānas Republiku. Ceturtā tūre ir lētāka. Vai kāds ir dzirdējis par šo tūrisma operatoru?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
4 abonents  • prasīja 2010-11-0215 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  4
аватар taperov
Sēžu Maldivu salās un meklēju kādu, pie kā vērsties pēc palīdzības.
Atbrauca, bet par manu viesnīcu naudu neapmaksāja ceturtā tūres kompānija. Nav naudas, lai samaksātu par viesnīcu 10 dienas. jau runāja pa telefonu ar 1000 dolāriem.
аватар MZ2011
Jā, esmu jau lasījis daudz stāstus, kad viesnīca nemaksā par ceturto tūri, turklāt tā ir Maldivu salās un Dominikānas Republikā, tāpēc decembrī neizmantoju viņu pakalpojumus un nevienam neiesaku.
аватар natashechicka
Fourthtour ir negodīgs operators, kas pārkāpj līgumattiecības un pazemo savus klientus. 2011. gada februāris mēs atpūtāmies Kubā, Varadero, izmantojot Fourthtour. Reģistrējoties mums teica, ka par mūsu istabu nav samaksāts, un, ja vēlamies, lai mūs iekārtojas, jāmaksā 250 USD, vai arī jāguļ uz ielas. Grūti aprakstīt, kādas emocijas tajā brīdī piedzīvojām. Samaksājuši par tūri avansā 2 mēnešus par lielu naudu, no Sibīrijas lidojuši 16,5 stundas un gadu dzīvojuši atvaļinājuma gaidās, kļuvām par krāpnieku upuriem. Sazinājāmies ar mūsu ceļojumu aģentūru Maskavā, izrādījās, ka viņi visu samaksāja laikā, un tas bija Fourthtour, kurš nepārskaitīja naudu. Mūsu ceļojumu aģentūra, būdama uzticama un uzticama kompānija, caur kuru lidojam jau gadiem, solīja visu noskaidrot. Mums nekas cits neatlika kā samaksāt 250 USD un iekārtoties istabā. Neskaidrība bija biedējoša.
Murgs ilga nedēļu, ilgas telefonsarunas ar Maskavu, traki viesabonēšanai iztērēta nauda, ​​nervi un stress, kad kārtējo reizi reģistratūrā pateica, ka maksājums vēl nav saņemts un jāsamaksā vēl 250$. Fourthtour rīkojās kā tipiski krāpnieki, pārliecināja mūsu ceļojumu aģentūru, ka par visu ir samaksāts, meloja
аватар natashechicka
klaji meloja, ka problēma ar banku, rādīja mūsu tūrisma aģentūras pārstāvjiem viltotus naudas pārskaitījuma čekus. Pēdējais viņiem noticēja un lūdza pagaidīt vēl vienu dienu. Sanāca tā, ka mūsu ceļojumu aģentūras pārstāvis devās uz Fourthtour biroju Maskavā un piezvanīja mums, mēs personīgi runājām ar Fourthtour direktoru, kurš solīja visu nekavējoties atrisināt. Kad beidzot mūsu tūrisma aģentūra saprata, ka Fourthtour tūroperators melo un negrasās maksāt, viņi sazinājās ar viesnīcu, vienojās, ka pieskarsies mums un naudu nekratīs. Rezultātā mums tika atdota papildus iemaksātā nauda, ​​bet “nozagtās” atvaļinājuma dienas, noskaņojumu un nervus atdot vairs nebija iespējams. Skumjākais ir tas, ka Kubā visās viesnīcās, kas izmanto Fourthtour pakalpojumus, ir daudz tādu pašu piekrāpto tūristu. Interesanti, kas ar mums notiktu, ja mums nebūtu līdzi naudas?
Tas ir satriecoši, ka viesnīcas vadība lieliski zina, ka Fourthtour vai nu nemaksā, vai kavē maksājumu, un tomēr turpina ar viņiem strādāt, liekot tūristiem maksāt, nostādot tos apstākļos, kad citas izejas nav. Kāda vaina tūristiem, kuri atpūtas vietā saņem daudz negatīvu emociju un vilšanās? Ceturtā tūre turpinās
iemiesojums
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl