Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
2 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Aviobiļetes iegādes noteikumi
konkrētāk, par ko aģentūrā ir jābrīdina pārdevējam (konkrēti, viņu interesē bagāžas pārvadāšana) Ja kāds iedos saites uz Ukrainas likumu par aviobiļešu pārdošanu, būšu pateicīgs.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
1 abonents  • prasīja 2010-09-2315 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  9
аватар Elena_Krash
Varbūt šajā jautājumā varēsiet izdot Ukrainas Transporta un sakaru ministrijas rīkojumu "Par pasažieru un bagāžas gaisa pārvadājumu noteikumu apstiprināšanu" no 23.04.2010 N 216. Šo rīkojumu varat atrast vietnē http: //zakon.rada.gov.ua
аватар marta70
Liels paldies, varbūt iedosiet vēl kādu dokumentu par patērētāju tiesību aizsardzību?
аватар marta70
piebildīšu. ka nebiju informēta par bagāžas noteikumiem, tāpēc nācās piemaksāt
аватар Anetka-gan
Katrai aviokompānijai ir savi noteikumi, tostarp noteikumi par bagāžu. un tie ir visu aviokompāniju tīmekļa vietnē.
аватар lubitelj
Aģentūrā bija jābrīdina (OBLIGĀTI) pret parakstu speciālā žurnālā par noteikumiem un sodiem atgriežot biļeti, mainot datumu, neierodoties lidojumā. Viņiem nav jābrīdina par bezmaksas bagāžas svaru, ja vien jūs to neprasāt. Lai gan daži e-taloni nosaka maksimālo brīvo svaru, atbilstoši jūsu biļetes kategorijai, bet nevis aģents, bet pārvadātājs. Svaru regulē tikai pārvadātāja aviokompānija, kā arī piemaksas izmaksas par 1 kilogramu. Standarta pieļaujamās bezmaksas bagāžas svars gandrīz visām aviokompānijām ekonomiskajai klasei ir 20 kg + 8 kg rokas bagāža, biznesa klasei 30 kg + 10 kg (transatlantiskajiem lidojumiem par 10 kg vairāk abām klasēm). Patērētāju tiesību aizsardzības likums Jums šajā gadījumā nepalīdzēs, aģentūra atbild tikai par biļetes atgriešanu un nomaiņu. Cik tu svēri un ar kādu aviokompāniju lidoji?
аватар marta70
Airfrance kompānija, aģentūra neteica, ka nesen ieviesti jauni noteikumi, ka drīkst pārvadāt vienu somu, svars netika pārsniegts, bet par otru somu bija jāmaksā. Es būtu varējis nest vairāk svara, bet viņa veica maksājumu un nepaņēma man vajadzīgo svaru. Biļetē bija atzīme par vienu somu, bet tās nozīmi man nepaskaidroja. Vai uzņēmumam nebūtu jāinformē par bagāžas nosacījumiem? Cik kg viņi man atbildēja, uz manu jautājumu, bet nepateica, ka viens maiss. Paldies
аватар marta70
Piebildīšu, vai pasažierim ir pienākums ieskatīties aviokompāniju mājaslapā? Ko darīt, ja viņam nav piekļuves internetam? Es saprotu, ka, pērkot biļeti, jūs maksājat arī par informācijas pakalpojumiem?
аватар Elena_Krash
Ukrainas likums "Par patērētāju aizsardzību" http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1023-12
аватар lubitelj
Es īpaši paskatījos uz aploksni, kurā mani aģenti man iedod biļetes. Uz aploksnes tiek uzdrukāti braukšanas maksas nosacījumi, un nepieciešamajos nosacījumos tiek ievietoti ķeksīši vai cipari - norādīts: cenas veids, maksimālā bagāža (kg un cik sēdvietu), biļetes maiņas nosacījumi, neierašanās lidojumā. , biļetes atgriešana, biļetes derīguma termiņš. Pasažiera uzdevums ir rūpīgi izlasīt izsniegto biļeti - tajā ir norādīti galvenie braukšanas maksas nosacījumi - tas ir jūsu līgums ar pārvadātāju. Airfrance bagāža ekonomiskajā klasē 23 kg ir viens koferis, godīgi sakot, vēl neesmu dzirdējis, ka divi koferi būtu reģistrēti kā bagāža ekonomiskajai klasei bez maksas. Jau 10 gadus lidoju 3-4 reizes gadā dažādos virzienos. Vai arī jums bija biznesa klases vai zelta pastāvīgā lidotāja karte?
iemiesojums
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl