Jautājums o Polija

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
457 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Valūta un nauda»
Rezervācijas jautājums
Pastāsti man, vai kāds ar to ir pieredzējis? Rezervācija veikta pavasarī, tajā pašā laikā veikta arī samaksa. Vakar no rīta pa pastu pienāk vēstule no Booking - tikai paziņojums, ka mainījies viesnīcas nosaukums. Es nepievērsu uzmanību vēstulei, un vakarā sekoju saitei no šīs vēstules uz manu rezervāciju. Un tad ieraugu pavisam citas istabas foto - kaut kādu nobružātu būdiņu, kas pēc platības ir 3x mazāka par rezervēto istabu. Esmu satriekts. Es uzrakstīju rezervācijas atbalsta dienestam un viesnīcai. Viesnīca pēc 20 minūtēm atbildēja, ka nesaprot, kas par lietu, un nekādas izmaiņas nav notikušas, izņemot nosaukuma labošanu. Patiešām, es vēlreiz paskatījos uz rezervāciju - tur atkal parādījās vecās fotogrāfijas. Kā to uztvert - kāda veida mājas lapas kļūme vai krāpšana viesnīcā? Rezervācijas atbalsta pakalpojums joprojām klusē.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
2 abonents  • prasīja 2019-11-145 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  1
аватар ollennka
Es to uzskatītu par kļūmi, jo tagad visas istabas fotogrāfijas ir sakārtotas. Bet jebkurā gadījumā ir pareizi, ka vēstule tika nosūtīta arī Booking palīdzības dienestam, tas nekaitēs.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Polija
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl