Jautājums o Amsterdama

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
60 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Valūta un nauda»
Es rezervēju biļetes, izmantojot TripMyDream, ar reģistrāciju un samaksu vietnē Kiwi. Ir rakstīts, ka rezervācija jāapstiprina 24 stundu laikā vai viņi piedāvās atmaksu, vai alternatīvu. Ir pagājušas vairāk nekā divas dienas – klusums
Es rezervēju biļetes, izmantojot TripMyDream, ar reģistrāciju un samaksu vietnē Kiwi. Ir rakstīts, ka rezervācija jāapstiprina 24 stundu laikā vai viņi piedāvās atmaksu, vai alternatīvu. Ir pagājušas vairāk nekā divas dienas – klusums
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
3 abonents  • prasīja 2021-06-144 gadā atpakaļ
Atbildes  •  8
аватар Tigrusya
Turpinājums.
Pagāja vairāk kā 2 dienas, klusums, uz jautājumiem neatbild, kontaktu nav, FB un IS ir atsauksmes par nabagiem ar pretenzijām (kas zināja, Kivi bija manā dzirdē, sliktu nedzirdēju )
Jautājums: vai kāds ir pieredzējis ko līdzīgu? Pirmā aviokompānija (KLM) uzrakstīja pieprasījumu - pagaidām neatbild, otrs (Wizzair) var tikai uzdot jautājumus par naudu
аватар deppo
Dīvaini, kāpēc maksājums caur Kiwi. Mēs daudzas reizes pirkām caur Tripmaidrim, un tas vienmēr tika novirzīts uz aviokompānijas vietni. Vietnē viņi nekavējoties samaksāja, attiecīgi biļetes un maksājuma apstiprinājums nekavējoties tika saņemts uz e-pastu.
аватар Tigrusya
Deps ir dīvains. Neatkarīgi no tā, cik daudz es meklēju, es vienmēr novirzīju uz trešās puses aģentūru. Vai jums ir tiešie lidojumi? Ja tā, tad apkopotājs kā starpnieks nav vajadzīgs. Mums parasti ir lidojumi ar pārsēšanos un dažādi reisi, tāpēc rezervējām caur agregatoru. No pārstādīšanas garantijas sajūtas tādā gadījumā) Šodien, 3 dienas pēc rezervācijas, viņi manā kontā ierakstīja, ka rezervācija ir aktīva. Un bez vienas balss, maršruta kvīts vai lidojuma numura. Un ka viņi atsūtīs iekāpšanas karti dienu pirms izlidošanas, mēnesi vēlāk. Joprojām neatbild uz ziņām
аватар deppo
Jā, pirkām arī no dažādām firmām un ar pārskaitījumiem. Iepriekš Kivi patiešām izdalīja interesantākos pārus. Bet mēs viņiem nekad nemaksājām, jo. Man bija neērti, ka viņi bija ar krievu rekvizītiem. Kāda Maskavas banka. Ej un atrodi tos vēlāk. Viņiem nav nekādu pienākumu pret mums. Mūsu ceļojumu aģents uzreiz brīdināja, ka viņi nedrīkst strādāt ar Kivi. Mēs vienkārši paskatījāmies, kas ir pārvadātājs, un pēc tam meklējām tos pašus pārus pārvadātāja vietnē.
Vienkārši Tripmaidrim pēdējo reizi pirkām pirms globālā haosa. Iespējams, ka viņi ir pasliktinājušies naudas trūkuma dēļ.
аватар Tigrusya
Interesanti par rekvizītiem, es nekad neiedziļinājos šajos smalkumos. Tev ir labs aģents :) Jā, mēs arī rezervējām pie viņiem pirms pusotra gada. Ērtākais agregators.
Tagad mēs atgriezīsimies, izmantojot maksājuma atdošanu. Redzēsim, kas notiks
аватар Tigrusya
Problēma atrisināta, e-talons nosūtīts
аватар deppo
Lieliski, apsveicu!
аватар Tigrusya
Paldies!
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Amsterdama
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl