Ceļošana Malaizijā. Kualalumpura un Langkavi

01 Aprilis 2017 Ceļošanas laiks: no 27 Janvāri 2017 ieslēgts 03 Februāris 2017
Reputācija: +6570.5
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli

Kualalumpura

Ceļ ojums sā kas š eit


Tā bija Turkish Airlines dā vana par lidojumu laika maiņ u. Ekrā ns rā dī ja, ka esam lidojuš i vairā k nekā desmit stundas. Es ī sti nesaņ ē mu normā li gulē t, un pat laika josla nobī dī jā s par plus 6 stundā m. Kopumā vakars solī jā s bū t grū ts. Pirms iekā pš anas Daš ai teicu: "Pē c 2 nedē ļ ā m mē s vai nu bū sim sarū gtinā ti, ka valstis neizrā dī sies ī paš as, vai arī iekā psim lidmaš ī nā kā marš ruta uzvarē tā ji. " Bet tad mē s vē l nezinā jā m, ka tagad lidmaš ī na nolaidī sies un sā ksies tik stā vs ceļ ojums, ka tas kļ ū s par labā ko no visiem mū su braucieniem un radī s cienī gu konkurenci mū su leģ endā rajam marš rutam caur Dienvidameriku. Pa to laiku mā koņ i paš ķ ī rā s un milzī gi palmu stā dī jumi pletā s simtiem kilometru garumā , priecī gi mū s sveicot. Saule ar saviem stariem slī dē ja virs lidmaš ī nas, aizgā ja aiz mā koņ iem un sā kā s ī sts Ā zijas lietus. Ne tas labā kais sā kums. . . Garastā voklis krita lielā ā trumā . Manā galvā griezā s domas, ko darī t, ja mū su marš rutu apdzen taifū ns. Bū s jā lido kaut kur citur, bet kur? Labi, mums jā nokļ ū st galvaspilsē tā un jā iekā rtojas. Visu ceļ u mū su autobusu pavadī ja nebeidzamas lietusgā zes sienas. Marš ruts tieš ā m bija biedē još s un ļ oti sarū gtinoš s. Lidostā mums pā rdeva autobusa biļ etes ar transportu uz viesnī cā m. Brauciena laikā pamanī jā m, ka mū su viesnī ca ir kaut kā ļ oti tuvu centrā lajai stacijai. Pie ieejas pilsē tā lietusgā ze pā rvē rtā s lietū . Kad autobuss iegriezā s paš ā pilsē tā , mē s ar Daš u vienlaikus iesaucā mies: “Oho! ”. Tā bija skaista metropole ar daudzā m zaļ ā m zonā m, skaistiem debesskrā pjiem, ceļ u krustojumiem, starp kuriem augstumā slī dē ja viensliež u vilciens, apbraucot debesskrā pjus. Mū su sajū sma bija salī dzinā ma ar zaķ i no Zootopijas, kurš galvaspilsē tā ieradā s pirmo reizi. Sasniedzot centrā lo staciju, mū s pā rsē dinā ja autobusā . Š oferis, izgriezies no stacijas, pā rsteigts š ķ ē rsoja krustojumu, pamanī ja mū su viesnī cu. Tas ir, viss transportē š anas brauciens aizņ ē ma 200 metrus. Situā cija bija tik absurda, ka vadī tā js pat nespē ja noslē pt smieklus. Mutiski pateicā mies vī rietim par mū su pieredzē ā trā ko transfē ru un devā mies uz uzņ emš anu. Š ajā ceļ ojumā mē s izvē lē jā mies viesnī cas, kas ir nedaudz labā kas nekā lē tā kā s. Pirmā izrā dī jā s patieš ā m laba viesnī ca. Skats no loga uz debesskrā pjiem. Uz griestiem ir noslē pumaina bulta. Tajā brī dī lietus pilnī bā mitē jā s, mā koņ i izklī da un brauciena laikā ar tiem praktiski nekrustojā m ceļ i. 20:00 pirmais solis ā rpus viesnī cas. Š ā dā s milzī gā s pilsē tā s vienmē r ir ļ oti aizraujoš i. Ko darī t, kur un kā vislabā k doties? Tač u pilsē ta mū s sagaidī ja atplestā m rokā m.

Redzot visu š o ē dienu, man atkal viegli kļ uva izsalkums. Viņ i, iespē jams, pā rdeva burtiski visu Malaizijas virtuves klā stu. Man nebija laika slē pt naudu, tas ir tā pat kā staigā t taisni pa konveijeru un visu laiku kaut ko koš ļ ā t. Cenas tur nemaz nebija dā rgas. Uzvaroš i izbraucot visu š o ielu, sapratā m, ka drī z bū s jā maina vē l nauda. Es lī dz galam nesapratu, ko mē s cenš amies. Bet tas bija kā pasakā .


Jo tuvā k tuvojā mies torņ iem, jo ​ ​ grū tā k bija izdomā t, kā lī dz tiem nokļ ū t. Un tagad pienā k brī dis, kad aiz mums paceļ as otrie augstā kie torņ i pasaulē . Fotogrā fijā s un televī zijā tie mani ī sti nepā rsteidza, bet, kad es tos redzē ju savā m acī m, man vienkā rš i aizrā vā s elpa. Vai tieš ā m esam Malaizijā ? Valstī , kas bija tik tā lu un nepieejama. Tā da valsts, kurā pē dē jos gados nekad nav bijuš i labi krā jumi. Cik daudz es sapņ oju par tevi, Malaizija. Atceros to vakaru pirms trim gadiem, kad redzē ju darbī bu, bet neuzdroš inā jos nopirkt kā rtē jā s tā lsatiksmes biļ etes uz Dienvidameriku. Tad bija tik daudz neveiksmī gu akciju meklē jumu. Un te mē s te stā vam, mums priekš ā ir š ie leģ endā rie debesskrā pji, mē s tieš ā m esam š eit! Š is ir brī dis, kad pā rtraucat sapņ ot par kaut ko tā du, par ko tikko sapņ ojā t. Tagad prā tā sā ka nā kt domas par citā m, ne mazā k interesantā m vietā m. Aiz torņ iem ir liels parks ar ezeru. Bet visas gaismas parkā nodzisa, norā dot, ka viens no rī ta nebija labā kais laiks pastaigā m. Un pastaigas dvē sele mū s vilka un vilka tik ļ oti, ka nolē mā m visu š o vairā ku stundu pastaigu marš rutu veikt pretē jā virzienā . Mums joprojā m galvā bija sava laika josla. Staigā , staigā un vē lreiz staigā ! Cilvē ki tikmē r sā ka iet gulē t. Visi tik ē rti gulē ja uz ielā m un soliņ iem, ka š aubī jos, vai vispā r ir vē rts maksā t par viesnī cu. Tur bija diezgan pieklā jī ga izskata personas. Vī rietis jakā ar maku zem galvas guļ mierī gi. Tie ir tie cilvē ki, kuri dzī vē nesaspringst. Tie, kas der tikai laimī gi mums uzsmaidī ja. Vispā r viņ i patverties, ja nepiecieš ams. Pa ceļ am uz viesnī cu es sev nopirku brī niš ķ ī gu saldo gā zē to dzē rienu nā kamajā septiņ niekā . Garš a bija kā nemazgā tā m zeķ ē m. Kopumā es neuzminē ju ar pudeli. Nakts vidū mē s beidzot tikā m lī dz savā m gultā m. Tas bija tikai pirmais vakars, un esam pat apmeklē juš i lielu gabalu no plā notā . Nā kamajā rī tā mē s garī gi pā rslē dzā mies uz jaunu laika joslu, kas seš as stundas atš ķ iras no mū sē jā s. Tas ir vienkā rš i, vajag pietiekami gulē t, bet ne pā rā k daudz, lai neizlaistu brokastis un ieguldī tu 16 dienu apskates objektu sarakstā .

Batu alas

Viņ š piesardzī gi atvē ra biezos aizkarus. Saule! Oho, lielisks dienas sā kums. Tā tad, kas mums ir brokastī s viesnī cā . Brokastis bija pilnī gas un sā tī gas. Desertam augļ i un sulas. Turklā t tauta pā rsvarā uzbruka papaijai, kuras garš u mē s joprojā m nesaprotam, kā var mī lē t. Atklā jā m sev 2017. gada arbū zu sezonu. Visā viesnī cā bija labs kondicionieris. Kad izgā jā m no vestibila, saules stari un trī sdesmit grā du karstums mū s sagaidī ja priecī gi. Aiz ieraduma man nā cā s atgriezties istabā pē c sauļ oš anā s krē ma. Kurss bija uz alā m, kur var nokļ ū t ar vilcienu. Google mū s piemā nī ja, ka mums lī dz stacijai jā iet 1.5 kilometri. Lai gan, kā vē lā k izrā dī jā s, varē ja pabraukt par 1.3 km ī sā k. Vilciens atkal labs - forš i. 30 minū š u brauciens un atkal karsts. Apmē ram viss tā lā kais brauciens notika aukstajā /karstā rež ī mā ar 30 minū š u intervā lu. Izmantojot drauga slikto pieredzi, pie izejas no metro devā mies taisni uz pareizajā m, brī vajā m alā m. Februā ra karstums ļ oti stipri kusa, par laimi, aukstu ū deni visur tirgoja puslitra pudelē s par vienu ringitu ($ 0.25). Ja ū dens bū tu dā rgā ks, mē s jau pirmajā dienā vienkā rš i bankrotē tu.

Runā jot par alā m, mani personī gi visvairā k iespaidoja ieeja - milzī ga dieva Murugana statuja kā pņ u priekš ā , kas ved uz alā m. Eksotiku š im pasā kumam pieš ķ ir savvaļ as pē rtiķ i, kas lē kā pa kā pnē m.


Viena nē sā ja mutē sulas maisiņ u. Uzkā pt 272 pakā pienus š ajā karstumā bija vē l viens izaicinā jums. Un ne visi ar to tika galā , pie mums sieviete zaudē ja samaņ u, bet viņ a tika laikus pamanī ta. Milzu alā s atrodas indieš u tempļ i. Paš as alas noteikti ir forš as, tač u ceļ otā jiem, kas sasnieguš i Malaiziju, š ī s acī mredzot nebū s tā s iespaidī gā kā s. Piemē ram, no mū su pieredzes labā kie Vjetnamā Danangā . Bet statuja un kopē jā atmosfē ra š eit ir forš a. Pirms atgrieš anā s vilciena mums vē l bija papildu 30 minū tes, tač u rajona apkaimē neko ī paš u neatradā m. Atkal auksts, esam vilcienā .

Putnu parks

Pirms plā notā brauciena uz Kuala Selangoru mums vē l bija kā das č etras stundas. Kas ir pareizi, lai apmeklē tu parku. Parks atrodas botā niskā dā rza teritorijā . Un garais ceļ š uz parku ir neparasti zaļ š .

Turklā t man bija jā ievē ro attā lums no krū miem, jo ​ ​ tur kaut kas nepā rtraukti kustē jā s. Piemē ram, liela monitora ķ irzaka, kas ar vienaldzī bu plū ca atkritumus. Mē s tik bezgalī gi gā jā m lī dz ieejai parkā , ka vienā mirklī pat nolē mā m sē sties ar taksi. Vienlaikus viņ š noskaidroja, kā taksometra vadī tā js attiecas uz braucieniem uz pilsē tu, kas atrodas stundas brauciena attā lumā no galvaspilsē tas. Par 400 ringgitiem viņ š jau tagad bija gatavs izī rē t. Bet tas joprojā m bija agrs un kaut kā dā rgs. Viņ š tieš ā m apsolī ja vē l daž us ē rgļ us un pē rtiķ us, bet ar to ceļ ojumam pietiks. Jā , un cena nav liela. Bet galvenais, ka pirmais taksists piekrita. Man gribē jā s mež onī gi ē st, pie ieejas parkā tirgoja kaut ko pavisam dī vainu un ne pā rā k garš ī gu. Bet tas bija vienī gais ē diens. Tā noteikti bija eksotika – kartupeļ i! Bet cept mī klā ir tik bezgarš ī gi, jā bū t talantam. Tas ir vienmē r tā , jo vairā k dienā gribas izdarī t ceļ ojumā , jo mazā k laika paliek paē st. Tā tad, mē s beidzot esam parkā . Kā ds ir triks - parka teritorija ir pā rklā ta ar tī klu. Tā pē c putni bez iež ogojumiem brī vi klī st visā teritorijā .


Tas bija patieš ā m š iki un mums neparasti. Viņ iem pat bija mans mī ļ ā kais lielais, sarkanais putns. Klejoš ana pa parku ir relaksā cija no pilsē tas burzmas. Parkā daž ā dos laikos notiek daž ā du putnu demonstratī vā baroš ana. Uz baroš anu netikā m, bet uz putnu izstā di izdevā s. Izrā de bija salī dzinoš i vienkā rš a, bet ar pavē rsienu. Mums, piemē ram, tā di š ovi nekad nav smiekli. Un š eit organizatori patieš ā m centā s. Mē s ar Daš u vienmē r piedalā mies š ā dos š ovos. Droš i vien nav bijis tā du š ovu, kurā kā ds no mums nebū tu pieteicies brī vprā tī gi. Š oreiz man bija tas gods mieloties ar dresē tu papagaili.

Protams, man paveicā s daudz vairā k nekā Daš ai, kura pē c nedē ļ as brī vprā tī gi darbosies č ū sku parkā )))) Bet tajā brī dī mē s joprojā m naivi priecā jā mies par putniem. Pē c parka mums vē l bija stunda laika pastaigā ties pa zaļ o galvaspilsē tu un kaut kur iekost.

Katram gadī jumam paraustī ju guļ oš o taksistu un pajautā ju, kā viņ š jū tas par braucienu uz Kuala Selangoru. Otrs taksists ļ oti pozitī vi vē rtē ja mū su ideju par 300 ringgitiem, tač u katram gadī jumam precizē ja, vai mē s ī sti saprotam, par kuru pilsē tu ir runa. Pateicoties taksistam, devā mies meklē t kafejnī cu, kura diemž ē l nevē lē jā s atrasties. Kafejnī cas vietā vispirms uzgā jā m skaistu moš eju. Un tad viņ i atrada kaut kā du pili, kas izrā dī jā s dzelzceļ a stacija.


Dzelzceļ a stacija

Ē diens tajā dienā negribē ja bū t. Kaut kur, kur, bet Ā zijas valstī s ar š o problē mu nav. Rezultā tā atradā m viesnī cu, kurā tikā m laimī gi pabaroti ar garš ī giem Ā zijas ē dieniem. Kamē r mē s ē dā m, es pā rlū koju ekskursijas broš ū ru. Izrā dā s, ka Kualalumpurā var atrast daudz vairā k izklaides nekā tā s, kas tiek meklē tas no interneta, lai gan cenas ir ļ oti augstas. Pulksten 18:00. Jū s varat izvā kties.

Kuala Selangora


Kas attiecas uz mū su ideju ar taksometru, tad man jau nebija š aubu. Jā , š ķ iet, ka taksometru vadī tā ji ir nomainī ti. Visi sā ka salst un prā tot, kā to paņ emt un braukt nevis pa pilsē tu, bet pa laukiem. Viens pat gandrī z piekrita, bet, uzzinā jis, ka jā iet tagad, nevis pē c pusgada, uzreiz sastinga. Un laiks tieš ā m tikš ķ ē ja. Ekstrē mā kajā gadī jumā mums bija paš a pirmā taksometra vadī tā ja vizī tkarte. Tač u mobilā saziņ a mū su gadī jumā bija diezgan sarež ģ ī ts pasā kums. Bet Malaizija ir valsts, kurā viss izdodas. Nā kamā maš ī na apstā jā s, montā ž as vadī tā js tajā sē dē ja vairā k nekā es. Bet viņ š bija kaut kā nedroš s. Un kaut ko mē s nevarē jā m pā rvarē t valodas barjeru ar viņ u. Beigā s viņ š domā ja, ka mē s runā jam par cenu, un izmisumā jautā ja, cik mē s esam gatavi maksā t? Es atbildē ju "220 ($ 55) par braucienu turp un atpakaļ ar daž u stundu gaidī š anu. " Vī rietis bija sajū smā , viņ š mē ģ inā ja pateikt kaut ko par 250, bet viņ am pietrū ka pā rliecī bas un viņ š vienkā rš i pateica "Paldies". Nolē mu nedaudz iztaisnot laika joslu un stundu omulī gi nosnaudos. Lai gan aiz loga pavē rā s tieš ā m skaisti skati. Š oferis par visiem maksas ceļ iem samaksā ja par saviem lī dzekļ iem. Kijevā š ī ideja smarž oja pē c apdeguma. Bet mē s to tieš ā m izdarī jā m. Kā pē c mē s tik ļ oti vē lē jā mies doties uz Kuala Selangoru un pat skatī jā mies uz nakti? Nostā vē juš ies daž ā s lē nā s rindā s, mē s iekā pā m laivā . Malajietis sā ka gludi bradā t pa tumš o ū deni. Mē s visi ielū kojā mies piķ a tumsā . “Nu, redzi? ”, “Nē , kur viņ i ir? ”, “Ah, es redzu! ” naksnī gā s upes krastos mirdzē ja miljons liela ugunspuķ u kolonija. Krū mi bija kā maģ ija. Smadzenes to interpretē ja kā bezgalī gas vī tnes. Malajietis apzinā ti airē ja tā , ka mū su kuģ a priekš gals iegrima krū mos. Fireflies nevē rī gi lidoja no zara uz zaru un sē dē ja uz rokā m. Mū su kamera uzreiz teica, ka š ī s skaistules viņ am ir par grū tu. Apkā rt ir daudz citu laivu, bet tomē r mā jī gas. Interesantā kais ir tas, ka skati ī paš i nepā rsteidz. Tā kā patiesī bā tā ir kā parasta vī tne galvā . Bet pats fakts, ka jū s esat nakts safari Malaizijas provincē un jums apkā rt ir miljoniem ugunspuķ u, ir neaprakstā ms. Un tomē r š ī nav vī tne, bet gan parasta maģ ija. Agrā k pat nezinā ju, ka tas notiek. Vispā r visiem, kas netic maģ ijai, noteikti jā apmeklē Kuala Selangora. Kad apmierinā ti atgriezā mies pie taksometra vadī tā ja, bija skaidrs, ka vī rietis jutā s lepns par savu valsti. Visu ceļ u maš ī nā bija kaut kā da sajū ta, ka taksists no mums baidā s. Kad brauciena beigā s mē s ar viņ u atmaksā jā mies, viņ š ā tri aizgā ja, neskaitot naudu, ļ oti apmierinā ts. Atkal nakts. Tikai doger laiks. Mē s aizklī dā m uz centrā lo tirdzniecī bas centru, kas nebija tā lu no mū su viesnī cas. Ē dienu laukumā vietē jiem iepazinā mies vē l tuvā k ar gardo malajieš u virtuvi. Tiesa, kaut kā du iemeslu dē ļ viņ i aizmirsa par Daš as pavē li, un tas notika divas reizes pē c kā rtas. Acī mredzot nav pieņ emts, ja divi cilvē ki pasū ta divus lielus traukus uz nakti. Desertā iepazinā mies ar Teh Tariq piena-krustnagliņ u tē ju.

Vienreiz pamē ģ inā juš i tē ju, dzē rā m to gandrī z katru vakaru. Š ī diena izvē rtā s notikumiem bagā ta, no rī ta bijā m alā s. Rī t bū s jā iemā cā s kaut kas relaksē još s. Piemē ram, divu stundu kā pš ana kalnā . Siltā s segas un aukstais gaisa kondicionieris mū s ar prieku uzņ ē ma savā s rokā s.

Titivangsas Centrā lais parks

Š o dienu sā kā m augsto tehnoloģ iju stilā . Uz galvaspilsē tas centrā lo parku devā mies pa monorail. Brauciens ar š ā du vilcienu š im braucienam pievienoja savas neparastuma notis, jo sliedes atradā s virs zemes.

Vilciena marš ruts ved cauri daudziem debesskrā pjiem. Parks nebija tik tuvu gala stacijai, kā mums Kijevā likā s. Nu, tas ir, attiecī bā uz Kijevu, man pat tagad š ķ iet, ka tas nav tik tā lu no š ī s stacijas. Tač u bija jā zā ģ ē daudz, turklā t cauri neizbraucamiem ceļ u krustojumiem un pat bū vlaukumam. Strā dnieki bū vlaukumā , ieraugot apmulsuš os tū ristus, priecī gi rā dī ja mums slepeno ceļ u. Parks ar lielu ezeru vienmē r ir labs. Bet cik neparasti jau no paš a rī ta ķ ert trī sdesmit grā du karstumu. Parks ir diezgan skaists un mā jī gs. No parka ir helikopteru tū res, bet mē s nevarē jā m ar tiem vienoties par cenu. Tas bū tu forš s sasniegums paš iem atklā ts. Diemž ē l nomā coš ais karstums neļ ā va izbaudī t parku pilnī bā , tač u pilnī ga taksistu neesamī ba lika izbaudī t gan parku, gan visas apkā rtnes apkā rtni. Problē ma bija tā , ka pat retie taksometru vadī tā ji nevarē ja saprast, kur mums jā brauc.

Aizliegtais mež s


Manā kartē bija atzī mē ta zvaigznī te kā dā ļ oti attā lā Kualalumpuras nostū rī . Jā bū t mež am un kalnam ar pā rgā jienu taku. Beidzot viens piekrita, bet ar nosacī jumu, ka man strā dā GPS. Bet pat GPS š eit izrā dī jā s bezspē cī gs. Mē s ar viņ u klaiņ ojā m tā , ka š ķ ita, ka mums ir jautri ar viņ u braukt. Es biju kapteinis un komentē ju š oferim, kur pē c GPS jā brauc. Kā dā brī dī mums priekš ā parā dī jā s T veida krustojums. Uz š ofera jautā jumu, kur vē rsties, es, skatoties planš etdatorā , atbildē ju “Tieš i! ”. Par laimi š oferis manu padomu neuztvē ra burtiski. Kad beidzot tikā m lī dz pā rgā jienu takas sā kumam, mū s iedū ra vē l viens neplā nots piedzī vojums.

Ieeja bija aptī ta ar lentē m, kā nozieguma vietas kriminā lfilmā s. Blakus ejai ir zī me, ka, ja viņ i mū s atradī s mež ā , mums bū s jā maksā.10 000 ringgitu (2500 USD). Bet atslē gas vā rds š eit bija "Ja". Aprunā joties ar vietē jiem, noskaidrojā m, ka jā , ja pieķ ers, tiks sodī ts. Un viņ i slē dza mež u tā pē c, ka pē dē jā laikā ir bijis daudz negadī jumu. Š ķ iet, ka ir taka, kur iet lejā . Tur situā cija ir nedaudz vieglā ka. Lentu nav, bet karā jas zī me. Tajā brī dī daž i puiš i ar motociklu pameta mež u un devā s prom. Hmm. . . Nu, varbū t vari mazliet aiziet, paskatī ties ar vienu aci, kas no mums tiek slē pts? Pē c pusotras stundas kā pš anas pa mež u pat adrenalī ns atkā pā s.

Kā piens vietā m gā ja cauri diezgan blī vā m birzē m. Sliktā kais bija uzskriet č ū skai. Galu galā jū s pat nesauksit palī dzī bu. Kā dā brī dī ceļ š kļ uva pavisam akmeņ ains un ī stā kā pš ana kalnā jau bija sā kusies. Mums bija jā izdomā plā ns "B". Proti, ja kā pš anas laikā notiek negadī jums, galvenais ir aizrā pot lī dz lī nijai, kur beidzas mež s, un tikai tad zvanī t apdroš inā š anas kompā nijai. Kalna galā tieš ā m bija skaisti, no vienas puses skats uz pilsē tu, no otras - uz ezeriem ar salā m.


Bet galvenais, ka mē s to izdarī jā m, uzkā pā m kalnā , pā rvarot aizliegto mež u. Uzkā pjot vienā no virsotnē m, varē ja saprast, kā pē c pā reja ir aizliegta. Augš ā ir ceļ š starp divā m virsotnē m, acī mredzot š ajā takā notiek visvairā k avā riju, otrs risks ir lietusgā zes iespē ja. Ja mū s apsegtu kaut ī slaicī ga lietusgā ze, tad iespē ja nokā pt no kalna bū tu tendence uz nulli. Mē s neuzkā pā m starp virsotnē m un vienkā rš i atgriezā mies pa to paš u ceļ u. Brī dī , kad š ķ ē rsojā m aizliegto lī niju pretē jā virzienā , sā kā s ī sta gavilē š ana un bezgalī gs prieks. Mē s pat fotografē jā mies ar lentī tē m kā piemiņ u. Vispā r vē l pazibē ja doma, ka gadī jumā , ja tikš anā s ar revidentu apakš ā bū tu, bū tu jā paē d atmiņ as karte, lai neiedegtos tieš i tur, kur bijā m bijuš i. Kā no š ī tuksneš a nokļ ū t pilsē tā , pat nebija domas. Pa to laiku mež ā piebrauca maš ī na ar jauniem piedzī vojumu meklē tā jiem, kuri, pieņ ē muš i mū su stafeti, devā s virsotnes iekaroš anā . Nedaudz bijā m sarū gtinā ti, ka aizliegums viņ us neapturē ja, jo ar viņ iem varē jā m atgriezties pilsē tā ar viņ u paš u auto. Tač u Malaizija ir valsts, kurā viss notiek labi. Nav skaidrs, kur uzreiz parā dī jā s divi tukš i taksometri, un bez problē mā m nokļ uvā m uz monorail, un no turienes pa taisno uz viesnī cu. Lai gan nē , pa ceļ am nolē mā m izdarī t ko tā du, ko 4.5 gadu ceļ oš anas laikā nebijā m darī juš i. Jā , tieš i tā jū s domā jā t, mē s apmeklē jā m Starbucks pē c tam, kad tur izdzē rā m glā zi kafijas)))

Apmeklē jiet Starbucks

Starbucks bija paslē pts lielā tirdzniecī bas centrā ar daudziem labirintiem. Informā cija un norā des bija bezspē cī gas, š ķ ita, ka meklē š ana bija lemta neveiksmei. Š ķ ita, ka tirdzniecī bas centrs mū s nelaida kafejnī cā . Pē c 30 minū š u klaiņ oš anas pa bezgalī go iepirkš anā s centru tika nolemts gū t punktus un atlikt š o pasā kumu vē l uz daž iem gadiem. Bet, kā jau minē ts iepriekš š ajā valstī , vē lē š anā s piepildā s. Pie izejas no tirdzniecī bas centra mū s gaidī ja tik spē cī ga Ā zijas lietusgā ze, ka mierī gi turpinā jā m leģ endā rā Starbucks meklē jumus. Starp tirdzniecī bas stā viem bija dū š ī gs divstā vu gailis, pie kura mē s pastā vī gi gā jā m ā rā .

Bija pat trī s reizes, kad Starbucks atradā s pā ri ielai, tač u visi mē ģ inā jumi š ķ ē rsot starp ē kā m beidzā s vai nu ar gaili, vai ar to paš u liftu. Situā cija bija vē l sarež ģ ī tā ka nekā padomju filmā "Burvji". Bet galu galā mē s to izdarī jā m! Un beidzot nogarš oju š o visparastā ko kafiju. Pā rliecinā jies, ka esam pietiekami sē dē juš i kafejnī cā , Kualalumpura izslē dza tai duš u. Mums ļ oti paveicā s, ka vakar apciemojā m ugunspuķ es. Pē c nelielas atpū tas istabā nolē mā m izmē ģ inā t veiksmi ar muzikā lo strū klaku, lai gan pē c pā rgā jiena radī jums jutā s labi. Godī gi sakot, es nezinu, kur mums bija spē ks atgriezties centrā , bet mē s tur nokļ uvā m. Strū klakas atradā s parkā pie Petronas torņ iem. Parks bija pilns ar tū ristiem. Muzikā lais š ovs pats par sevi ir daudz zemā ks par pā rē jā m pasaules strū klakā m, tač u pats š arms ir tē rzē t ar citiem ceļ otā jiem un apmainī ties pieredzē par viņ u veiktajiem marš rutiem Malaizijā .


Mē s tikko sā kā m savu marš rutu, vē l ī sti nevarē jā m padalī ties, bet puisis mū s iepriecinā ja, sakot, ka tagad Langkavi salā ir saulains laiks. Lietus mū s klā ja vē l pā ris reizes parkā , pievienojot pastaigai aktivitā ti. Plā ns apmeklē t Kualalumpuru tika pilnī bā ī stenots! Varē ja droš i svinē t ceļ ojuma pirmā gabala beigas. Svinē jā m ar gardu Ā zijas gardumu porciju. Tiesa, viņ i atkal aizmirsa par Daš as porciju, bet mums pietika ar vienu. Desertā McDonald's augļ u sniega pika. Mē s ar Daš u bijā m ļ oti pā rsteigti par Kualalumpuru un iekarojā m mū su sirdis ar to, ka tā ir gan ļ oti moderna, gan Ā zijas pilsē ta vienlaikus. Ā zijā š ā du kombinā ciju neatradī si katrā ceļ ojumā . Š eit jums ir moderns transports, garš ī gi ē dieni, laipni cilvē ki un pat ī sta maģ ija. Galvaspilsē tai dodam pamatī gu piecnieku, lai gan ar divā m pilnā m dienā m un vienu vakaru tomē r nepietika. Citu dienu mē s drosmī gi kravā tos lī dz pieturai. Lai kā dreiz š eit atgrieztos, biksī tes aizmirsā m viesnī cā .

Langkavi

Galvaspilsē ta jau atradā s tā lu aiz iluminatora, zem mums bija neierobež ots okeā ns. Skaistā plaknē visu ceļ u skanē ja jautra mū zika. Kā dā brī dī.11 000 metru attā lumā mū s sagaidī ja Penangas sala, kas teica: “Uz drī zu tikš anos! Esmu jums sagatavojis kaut ko ī paš u

Sala pazuda aiz horizonta, un mū su muzikā lais kuģ is turpinā ja ceļ u pā ri saulainajam okeā nam. Pilotam acī mredzot nepatika pē kš ņ as nosē š anā s, tā pē c atloki tika pā rslē gti nosē š anā s rež ī mā ilgi pirms nosē š anā s. Drī z vien logos parā dī jā s tas, ko visi tik ilgi bija gaidī juš i – simtiem salu, ko vadī ja Langkavi. Kad es googlē meklē ju salas fotoattē lus, es domā ju, ka tas ir fotoš ops. Bet viņ š tieš ā m izskatā s neparasti no augstuma. Un vispā r, nosē š anā s, iespē jams, ir skaistā kā mū su pieredzē . “Izbaudiet savas brī vdienas! ” runā ja kapteinis. Ak, jā , mē s esam priecī gi.


Tā kā lidojums bija iekš ē jais un bez bagā ž as, tad no nosē š anā s brī ž a lī dz izejai no lidostas mums pagā ja 7 minū tes. Ā rpus lidostas bija ī sta eksotika. Skati bija ļ oti lī dzī gi Š rilankas skatiem. Pie izejas mū s pieķ ē ra vietē jais iedzī votā js un teica, ka aizvedī s uz viesnī cu par 20 ringgitiem (130 UAH). Parastā cena bija 25 - 30. Kā pē c gan nepiekrist. Langkawi ir sala, kurā nav sabiedriskā transporta. Vienī gais pieejamais pā rvietoš anā s veids mums bija taksometrs. Mē s nebraucam ar maš ī nu, negribam trenē ties ar motorolleru brauciena laikā . Viesnī ca atradā s netā lu no lidostas. Attā lumi kartē nebija lieli, viss bija saplā nots tā , lai visu redzē tu divā s pilnā s dienā s. Bet bija rets gadī jums, kad salas izmē rs kartē ne visai atbilda realitā tei. Uz viesnī cu braucā m kā das 30 minū tes. Tas bija ļ oti satraucoš i, jo bija jā pā rdomā distances un pastā vē ja risks, ka visu nepaspē š u. Vidē jais brauciens pa salu ar taksometru mums aizņ ē ma no 40 minū tē m. Reģ istrē š anā s mū su viesnī cā bija pē c 14:00, bet tā kā ieradā mies 09:00, tad reģ istrē š anā s tika pā rcelta par piecā m stundā m. Kā es mī lu aziā tus, jo viņ iem viss ir tik vienkā rš i. Vecmā miņ a burkā mū s uzņ ē ma ar prieku un izsauca mums nā kamo taksi. Mē s devā mies uz tū ristu ciematu, kur atrodas galvenā s salas apskates vietas. Vē l nebija desmit no rī ta, un mū su ceļ ojums jau ritē ja pilnā sparā . Aiz maš ī nas logiem bija daudz dž ungļ u, palmu, kalnu un citu skaistumu. Jau vairā kus gadus man pietrū kst Š rilankas un Maldī vu salu. Š ī sala noteikti ir apmierinā jusi pusi no manas divu gadu vē lmes. Tobrī d vē l nezinā jā m, ka nā kamā sala apmierinā s arī otro vē lmes pusi - par Maldivu salā m. Bet tas mums bija priekš ā . Taksometru vadī tā ji Langkavi ir ļ oti, ļ oti sabiedriski. Puisis stā stī ja, ka š odien no Singapū ras izbrauca liels kuģ is un cilvē ku skaits ciematā nokritī s, pē c tam sniedza ī sas instrukcijas, ko pieskatī t pē c ciemata un atvadī jā s no mums.

Ā zijas ciems

Salas galvenā atrakcija ir debesu tilts. Jums vajadzē tu sā kt ar viņ u, ja laiks ir skaidrs, labs. Mū su laikapstā kļ i, pretē ji prognozē tajam, bija tieš i tā di. Nezinu, kā da ir kuģ a ietilpī ba, bet rinda uz pacē lā ju bija iespaidī ga. Iespē jams, arī piezemē joties, daļ a tū ristu nolaidā s salā . Kasē , pē rkot biļ etes, jū s uzreiz saņ emat izklaides komplektu š ajā ciematā . Var iegā dā ties arī paplaš inā tu paketi ar papildus aktivitā tē m. Mē s paņ ē mā m paku, kas ietvē ra braucienu ar amfī bijas autobusu. Uz biļ etes bija norā dī ts laiks, lai ar troš u vagoniņ u uzbrauktu 40 minū tē s. Tač u rindas lielums liecinā ja, ka atlicis tikai laiks nomierinā ties. Kasiere teica, ka jā sā k ar abinieku. Pastaiga pa to aizņ ems vairā k nekā stundu, kas pā rsniegs mū su laiku kā pienam. Bet kasiere uzstā ja, ka jā dodas uz abinieku. Paralē li bija nepiecieš ams atrisinā t pā rtikas problē mu. Par laimi, parā dī jā s veikals, kurā tika pā rdotas Bao tvaika kū kas.

Un te nu mē s, apmierinā ti ar pī rā dziņ iem un pufiem, sē ž am pavisam neparastā transportā . Sā kumā lepni braucā m pa š oseju, garā mbraucoš ie tū risti uz mums skatī jā s ar ziņ kā ri. Tad kapteinis nogriezā s no ceļ a un devā s krastā un mū su abinieks pā rpeldē ja jū ru. Ieieš anas ū denī brī dis ir š ī s ekskursijas spilgtā kais punkts. Apmetis pā ris apļ us gar mež ainajiem kalniem, abinieks, it kā nekas nebū tu noticis, izkā pa krastā un brauca tā lā k.


Debesu tilts


Atgriež oties Ā zijas ciematā no abinieka, atradā m vē l garā ku rindu uz debesu tiltu. Aizgā ju pie menedž era un parā dī ju mū su biļ etes, kurā m beidzies derī guma termiņ š . Notika brī nums, pū lis izklī da. Nez kā pē c vadī tā js mū s prioritā ri aizveda uz pacē lā ju. Ē kā ar troš u vagoniņ u rinda izrā dī jā s ne mazā ka. Tač u tad notika otrs Malaizijas brī nums, vienā no kabī nē m pazuduš i tieš i divi cilvē ki. Visā č ū sku pū lī bijā m tikai mē s pā ris. Č ū ska izklī da, un mē s esam kajī tē . Zem mums ir blī vi zaļ i dž ungļ i. Pie apvā rš ņ a sā k parā dī ties kaimiņ u salas.

Viss ir saulains un zaļ š . Troš u vagoniņ š bija divpakā pju, tas ir, starpaptaujā bija nepiecieš ams veikt izmaiņ as, stā vot ī sā rindā . Bet pat š eit mū su caurlaide ar nosaukumu “Divi cilvē ki” darbojā s. Mē s atkal esam pirmie. Patiesī bā visa ceļ ojuma laikā man pat radā s instinkts – ja nokļ ū stam garā rindā , turiet gatavus divus pirkstus. Tā pē c mē s izgā jā m cauri daudzā m rindā m. Paš ā augš ā bija vesels meklē jums, kā tikt lī dz tiltam. Visi ceļ i veda uz daž ā diem apskatiem, bet ne uz tiltu. Atradā m norā des zī mi, kurā bija daudz bultu ar kilometriem uz pasaules apskates objektiem. Bija patī kami lasī t un apzinā ties, cik daudz vietu esam jau apmeklē juš i.

Pats tilts ir ne mazā k skaists kā blakus esoš ā s vietas. Brī ž iem grī dā bija caurspī dī gas spraugas, lai labi varē tu redzē t daž u kilometru augstumu. Notika bezpilota lidaparā tu diskriminā cija. Tur bija zī me ar pā rsvī trotu dronu, ž ē l, ka uz š ī tilta dronus nelaiž . Tieš i š ā das diskriminā cijas dē ļ sā ksies dronu sacelš anā s! Tilta galā bija lejupejoš a eja un lentes, kas aizliedza pā reju. Saujiņ a ķ ī nieš u tikko ķ ē dē iekā pa tajā ejā un izkā pa daž us metrus zem viena no tilta balstiem tieš i dž ungļ os. Bet, kam mums tā s lentes pē c aizliegtā mež a. Mē s nevaram stā vē t uz tilta, kamē r ķ ī nieš u grupa staigā pa dž ungļ iem. Mē s par viņ iem uztraucamies))) Ejam zem lentē m.

Pē dē jā brī dī es izveidoju acu kontaktu ar vienu malajieš u un parā dī ju viņ am savu rā dī tā jpirkstu pie savas mutes. Viņ š man atkal pamā ja ar galvu, kaut arī palika samulsis. Pa to laiku nokļ uvā m ī stos dž ungļ os ar eksotiskā m vietē jo iedzī votā ju skaņ ā m. Kur ceļ š veda, nav skaidrs, bet tas kaut kur veda.


Tad bija zī me, kas vē stī ja, ka nenā c pats. Bet par sodu nekas nebija rakstī ts. Apmē ram 50 minū tes kā pā m augš ā un lejā , beigā s izkā pā m troš u vagoniņ a pā rsē š anā s vietā . Tū ristu rinda pā rsteigta skatī jā s, kā mē s izkā pā m no kaut kā diem krū miem. Troš u vagoniņ a personā ls par mū su izskatu nebija ī paš i pā rsteigts un ar prieku tikā m pā rcelti uz treileri, kas nobrauca. Mē s faktiski izmē ģ inā jā m vip kabī nes triku, bet bez rezultā tiem. Zemā k mū s gaidī ja daudzas citas izklaides.

3D mā kslas muzejs

Vispirms mē s devā mies uz 3D fotogrā fijas muzeju. Sā kumā mē s bē gā m no mā nī gā nī lzirga.

Tad milzī gs ē rglis mani nesa pā ri zemē m, Einš teins iegrū da Daš u laboratorijas traukā . Bija daudz tematisku zā ļ u, uz grī das bija atzī mes, no kurienes tieš i vajag fotografē t.

Muzejam varat sagatavot atseviš ķ u atmiņ as karti))) Nā kamā aktivitā te ir “Skyrex! ” Pirmkā rt, divi profesori, kas izskatī jā s pē c porno aktieriem, deva mums norā dī jumus no ekrā na par dinozauru izpē tes misiju.

Mū su automaš ī na devā s virtuā lā tū rē , dinozauri nebija ī paš i priecī gi par mū su vizī ti, es nebojā š u to, kas notika tā lā k, bet tas bija forš i. Tad ar biļ etē m mums bija sfē risks kinoteā tris. Uz redzē tā fona izklaide bija vienkā rš ā ka, tač u, neskatoties uz to, mums patika 30 minū š u atpū ta uz š ā du aktivitā š u fona. Netā lu no kinoteā tra atradā s zona, kur zaķ i mierī gi rotaļ ā jas, priecī gi satiekot visus apmeklē tā jus.

Jū s varē tu ieiet izcirtumā un spē lē ties ar viņ iem. Ciematā bija arī ļ oti dī vaina izklaide – ceļ ojums uz Marsu. Es nesapratu bū tī bu, un Daš ai nā cā s sē dē t ar aizvē rtā m acī m, lai nesaslimtu. Vispā r arī pats ciemats ir skaists, satur daudzas Ā zijas iezī mes, piemē ram, skaistus japā ņ u tiltus, ezeru ar zivī m un pat ī stu dinozauru, kas rū c un ļ aujas glaudī t.

Lielā ko dienas daļ u pavadī jā m, veicot visas darbī bas, kas bija iekļ autas pamata biļ etē . Mē s bijā m ļ oti pā rsteigti par š ā da veida izklaidi. Aizbraucā m apmeklē t tiltu, un tad uzreiz tā da izklaides gū zma ir iekļ auta. Godī gi sakot, Langkawi burtiski uzreiz mani uzvarē ja. Tā ir kā Malaizijas un paš as Ā zijas sirds. Ciematā bija daudz papildu aktivitā š u, tač u viss bija prioritā rā secī bā , un visā m izklaidē m laika nepietika. Ieplā nojā m arī “Septiņ u aku” ū denskrituma apmeklē jumu.

Septiņ u aku ū denskritums


Kad vē rsos pie taksometra vadī tā ja, lai saņ emtu informā ciju, es uzzinā ju, ka pa dž ungļ iem iet 15 minū tes, bet taksists to bū tu sasniedzis 10 un vispā r bū tu skrē jis 5! Taksisti tur ir lieliski. Viņ i pat nemē ģ inā ja mū s vest. Un vispā r braukt ar taksi, kad ir iespē ja pastaigā ties pa dž ungļ iem ir nepareizi) Pē rtiķ i kokos ar ziņ kā ri vē roja mū su marš rutu. Kā ds tū rists uz motorollera apstā jā s, lai pabarotu pē rtiķ i ar to, ko viņ š pats nebija pabeidzis ē st. Bet pē rtiķ is diezgan atklā ti deva mā jienu, ka viņ a negrasā s ē st pā rpalikumus. Vē l viena interesanta lieta ir tā , ka pē rtiķ i ir sastopami daž ā dā s š ķ irnē s. Mē s redzē jā m vienu pelē ku pē rtiķ i, pie kura turē jā s maza rudmate. Uz filiā li aizlidoja arī tukā ns, lai pā rliecinā tos, ka mū su marš ruts ir pareizs. Ž ē l, tikai putnam nepatika fotografē ties. Un dž ungļ u skaņ as, tas ir neaizmirstams. Turklā t cikā des č ivinā ja tik skaļ i, ka es nespē ju noticē t, ka š ī s dzī vā s radī bas to dara. Mums bija jā iet garš ceļ š lī dz ū denskritumam. Š is brauciens vispā r ļ oti biež i patika, kad kā pjam augš ā . Nav brī nums, ka visā marš rutā zaudē ju 3.5 kg)

Dienas gaiš ais laiks februā rī ir diezgan garš , un tas noteikti bija mū su rokā s. Beidzot tikā m lī dz virsotnei. Š eit strauts pā rvē rš as par ū denskritumu. Peldē š anā s vē sā ū denī š ajā karstumā bija kritiska. Mū su rī cī bā bija daudzas dabiskas pirtis un krā ces. Starp pirtī m varē ja peldē t un pat braukt kā no kalna. Bet pats skaistums mū s gaidī ja pie klints.

Ja pā rā k nepaceļ galvu, tad rodas efekts, ka aiz ā rmalas nav nekā un tikai dž ungļ u koku galotnes lielā augstumā . Neaprakstā ms skaistums. Š ī ir vieta, kas man tagad asociē jas ar vā rdu “Malaizija”. It kā laiks š ajā vietā bū tu apstā jies. Nekur nav jā steidzas, viss nepiecieš amais ir tieš i š eit un tagad. Ķ ermenī jū tama relaksā cija, kas sajaukta ar augoš u prieku. Tā ir kā sava veida eiforija. Mež onī gā s dabas malā s un dž ungļ u skaņ ā s. Retie tū risti jau bija aizbraukuš i, un mē s visi sē dē jā m š ajā s pirtī s. Ž ē l, ka arī saule nolē ma atpū sties un paslē pā s aiz blī viem mež iem un kalniem. Pagā ja ilgs laika posms un arī mums bija jā sā k atgrieš anā s ceļ š , lī dz sā ka satumst.

Š is ū denskritums, tā pat kā septī tais pasaules brī nums, uz mū ž u atstā ja mū su sirdī s atmiņ as par š ī m skaistajā m malajieš u vasaras dienā m. Viegli, kalnu upes vē sumā , lē nā m devā mies Ā zijas ciemata virzienā . Garā m atkal visi tie paš i skaistie tropi. Cilvē ku š ajā s vietā s vairs nebija. Pē rtiķ u bari lož ņ ā ja pa slē gtajiem veikaliem.


Ja tā nebū tu Ā zija, mē s noteikti sā ktu uztraukties par to, vai nokļ ū t viesnī cā , kas atrodas č etrdesmit minū š u attā lumā . Bet Ā zijā par tā dā m lietā m nav jā uztraucas. Drī z vien uzgā jā m stā vlaukumu ar taksometru vadī tā jiem, kuri it kā mū s gaidī ja. Š oferis piedā vā ja doties nevis viesnī cas virzienā , bet uz kaimiņ u tū ristu pilsē tiņ u Č enagu, kur bū s visa vakara ballī te. Un ko mē s jauni, uz priekš u! Pa ceļ am mē s veicā m kultū ras apmaiņ u, mā cī jā m taksistam ukraiņ u vā rdus, un viņ š mums iemā cī ja malajieš u valodu. Pilsē tiņ a izrā dī jā s patieš ā m mā jī ga. Ž ē l, ka, rezervē jot viesnī cu š ajā rajonā , mū su ceļ ojuma budž ets bū tu palielinā jies par 25 procentiem, tā pē c nā cā s apmesties tā lu. Es neatceros, ko tieš i mē s pasū tī jā m restorā nā , bet tas bija mež onī gi garš ī gi un eksotiski.

Vispopulā rā kā izklaide ir pastaiga pa naksnī go pludmali. Jū s vienkā rš i klejojat pa nakts bē gumu un baudiet simtiem restorā nu atmosfē ru siltajā vakara gaisā , zvaigž ņ u debesī s un daudzā s gaismā s. Ik pa laikam var sastapt bezmaksas uguns š ovus, ar kuriem restorā ni vilina tū ristus. Š eit patieš ā m izpauž as romantikas lī menis. Es mī lu š o pludmali, es mī lu Langkawi, es mī lu visu pasauli! ! ! Pirmā diena salā ir bumba. Vajadzē tu sastā dī t plā nu rī tdienai pē c atzī mē m kartē . Tieš i tobrī d pie mums ieradā s tū risma aģ entū ra. Tas ir lieliski, rī t no rī ta dosimies č etru stundu tū rē pa kaimiņ u salā m! Tad vē l puse dienas bū s brī va, vienkā rš i apmeklē jiet citu salas apskates objektu daļ u! Pa to laiku taksi uz viesnī cu! Miega miegs š eit bija bez izņ ē muma. Izslē dzot gaismu, mē s pamanī jā m uz griestiem spī doš u bultu. Hmm. . . Š ī m bultiņ ā m ir iemesls.

Dienvidu salas ekskursija

Nā kamajā rī tā krastmalā atklā jā m gardu kafejnī cu. Bufetes tipa brokastis diviem maksā ja aptuveni 15 ringgitus (3.5 USD). Valsts nebeidz mū s pā rsteigt.


Pē c brokastī m mums piebrauca autobuss, š oferis mums uzlī mē ja sarkanus apļ us, un mū s aizveda uz piestā tni. Apļ i bija orientieri, lai gidi noteiktu, kurai grupai pieder tū risti. Mū s iesē dinā ja mazā laivā . Ekskursija sā kā s ar tā du ā trumu, it kā kapteiņ iem bū tu fregate un svarī gi bū tu bū t pirmajam. Droš i vien mū su laiva brauca ar ā trumu 90 kilometri stundā . Man ž ē l meitenes, kuras sataisī ja matus. Lai gan pati ekskursija arī bū s forš a, bet pat ar tā du ā trgaitas laivu uz 4 stundā m jau pietiktu, lai pateiktu “Wow”. Mē s steidzā mies cauri desmitiem mazu salu. Skati bija lī dzī gi vjetnamieš u Halongas lī cim. Ū dens krā sa š eit bija spilgti smaragda pienaina. Paralē li daļ a tū ristu pā rvietojā s pa lī dzī gu marš rutu ar motorolleriem. Bet droš i vien ekstrē mi, ka tur, ka š eit daudz neatš ķ ī rā s. Pirmā pietura bija pie grū tnieces ezera. Tā bija liela sala, kuras vidū ir zaļ š ezers, ko ieskauj kalni.

Daš a vairā k skatī jā s uz ezeru, bet mani pā rsteidza laivas ā trums. Lai gan uz pusstundu tos tieš ā m bija patī kami pirkt. Pie izejas no ezera pret mums tika gatavots slepkavī bas mē ģ inā jums. Kad ļ oti biedē još a izskata pē rtiķ is satvē ra manu zobu maisiņ u, es garī gi pateicos The Hitchhiker's Guide to the Galaxy par š o nenovē rtē jamo padomu dvieļ a lietoš anā . Man tas tikko bija lī dzi. Uzbrukums tika veiksmī gi atvairī ts, un paka tika nā vē još i ievainota.

Mē s apstaigā jā m salu un turpinā jā m ceļ u. Atkal vē jš attī sta mū su greznos matus. Tikmē r kapteinis nolē ma demonstrē t aerobā tiku un devā s taisni uz klinti. Starptautiskā s barjeras un pretvē ja dē ļ ī paš i saš utis nebija, bet, kad pē dē jā brī dī kapteinis izvairī jā s no klints, visi atviegloti nopū tā s. Nā kamā pietura bija ē rgļ u apmetne.

Mē s apstā jā mies ar citā m laivā m tieš i jū rā un skatī jā mies, kā plē sē ji ķ er savu upuri. Medī bā bija peldoš a zivs, kas nā ca ē st maizi, kuru kapteiņ i iemeta ū denī . Ž ē l, ka ē rgļ i nepozē kamerai. Maltī te pie ē rgļ iem beidzā s, bet mē s devā mies nā kamajā “Lidojumā ”. Tā bija pietura, kuru visi gaidī ja visvairā k. Sala ar skaistu pludmali.

Gidi teica sekojoš o: vispirms ir jā apmeklē Langkawi salas un tikai tad jā pā rvietojas uz Taizemes Koh Lipe. Pretē jā gadī jumā Langkawi bū s daudz zemā ks. Tas bija ļ oti, ļ oti skaisti. Tas bija eksotiski! Kur ir skaistā k? Tač u, neskatoties uz to, fotogrā fijas bū s jā nosū ta š odien, jo pē c visā m atsauksmē m internetā , rī tdienas fotogrā fijas no Taizemes solā s bū t vē l skaistā kas.


Krabju veidoti raksti


Nu, paskatī simies, redzē sim. Pa to laiku mums ir jā uzņ em desmit miljoni fotogrā fiju. Bet ir bē dī gs brī dis, mū su pusprofesionā lā kamera nevarē ja nofotografē t š o skaistumu, kā tas redz aci. Tas ir, š o mirkli nav iespē jams iemū ž inā t oriģ inā lā . Mē s to sapratā m un centā mies atcerē ties š os uzskatus. Galvenais, atstā jot lietas pludmalē , ņ em vē rā to, ka pastā vī gi ir bē gumi un bē gumi. Tā mē s izglā bā m kā da dvielī paslē ptā s lietas. Kad izvilkā m dvieli, puse no tā jau brī vi peldē ja ū denī . Staigā jot pa tā du salu iekš ā , cī nī jā s uzreiz divas vē lmes nopeldē ties un pastaigā ties. Bija skaisti staigā t, it ī paš i, ejot gar ū deni, rā pjoties pa retajiem krituš o tropu koku zariem. Kā Malaizijai tas izdodas, burtiski katru dienu tā pā rsteidz ar ko neparastu un skaistu.

Es personī gi š o ceļ ojumu jau novē rtē ju kā labā ko mū su pieredzē . Bet, protam

Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums
Līdzīgi stāsti
аватар lana_181
lana_181

Jūsu ceļojums kā vienmēr ir lielisks!!)) Labi darīts. Ar pipariem, protams, jābūt uzmanīgākam, un ar šķiršanos aizliegtajos mežos )))

Mon, 08 May 2017, 16:38
аватар lana_181
lana_181

Jūsu ceļojums kā vienmēr ir lielisks!!)) Labi darīts. Ar pipariem, protams, jābūt uzmanīgākam, un ar šķiršanos aizliegtajos mežos )))

Mon, 08 May 2017, 19:38
iemiesojums