Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums o Maldīvija

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
336 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Lidojuma atcelšana
Sveiki!
Pastāstiet man, lūdzu, mēs rezervējām ekskursiju uz Maldivu salām augusta beigās ar izbraukšanu no Kijevas 29.10.14. Lidojiet ar Dubaijas aviokompāniju.
Tūrisma aģentūra atsūtīja talonus par izmitināšanu, apdrošināšanu, un biļetēs bija rakstīts, ka tie būs tuvāk izbraukšanas datumiem, jo. Šī aviokompānija tos neizsniedz iepriekš.
22.09.14 Ieeju Fly Dubai mājaslapā un vairs neredzu mūsu reisu (iepriekš pasūtot tūri tā arī bija), ir tikai viens, bet ar 21h gaidīšanu uz pārsēšanos, kas , protams, ir nepieņemami.
Pēc tam, kad sazinājos ar tūrisma aģentūru ar jautājumu par šo situāciju, tūrisma aģentūra tikai otrajā dienā atbildēja, ka lidojums ir atcelts un problēmas risināšanai ir 3 varianti, bet katrs no variantiem ir ar piemaksu no mūsu puses.
Vai tā ir normāla prakse? Un vai ir iespējams kaut kā no viņiem kaut ko dabūt bez papildu maksājumiem?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
7 abonenti  • prasīja 2014-09-2511 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  82
аватар Anetka-gan
teikt, ka prakse ir "normāla", nav iespējams. bet šī ir situācija, kas notiek. dažādu faktoru gadījumā (bojājumi, laikapstākļi, lidojumu grafika maiņa utt.)
ko darīt?!
1. jums ir līgums, tajā jābūt iespējām dažādu situāciju risināšanai
2. ir apdrošināšana pret lidojumu neizlidošanu / atcelšanu / kavēšanos, šajā gadījumā situācija jau ir notikusi, apdrošināšana diez vai palīdzēs.
3. parasti kad tiek atcelts lidojums, tad aviokompānija risina tādas problēmas, jāskatās kādas bija biļetes (fare)
аватар Pachok
Ja iegādājāties pilnu ceļojumu, kurā lidojuma izmaksas nav izceltas kā atsevišķa pozīcija, tad TO, TA, aviopārvadātājam šis jautājums jāizlemj pašiem.
аватар HotLine
Un viņi uzsāks īpašu lidojumu ar nepieciešamajiem parametriem.
Fly Dubai ir samazinājusi lidojumu programmu pēc Malaizijas lidmašīnas Boeing notriekšanas.
аватар Pachok
Viņi lidojumu nesāks, bet piedāvās citu lidojumu bez papildu samaksas. Tas ir normāli.
аватар Thalika
Pačok, viņi nopirka tieši komplekso ceļojumu, lidojuma izmaksas nav izceltas kā atsevišķa pozīcija. TA sāk runāt par nakšņošanas izmaksām + transfēru šitādas un tādas ... un viss pārējais it kā par lidojumu. Un tagad viņš piedāvā kā labāko variantu lidot ar Turkish Airlines, taču par šo lidojumu ir jāmaksā 400 USD.
Es precīzi atceros Fly Dubai lidojuma izmaksas, kas bija norādītas viņu vietnē mūsu lidojumam, tās bija 1674 USD, Turkish Air vietnē biļešu izmaksas lidojumam, ar kuru mums tagad piedāvā lidot, ir USD 1852, t.i. starpība ir 178 USD. TA saka, ka kompleksajās ekskursijās avioceļojumu izmaksas a priori ir zemākas.
аватар HotLine
Standarta paketes infantilisms. Ir dīvaini to redzēt no samtūrista (tas ir Pachok).

Nav cita piemērota lidojuma. Spriežot pēc jautājuma - vai nu gara pārsēšanās, vai tūres pagarināšana, vai ar citu firmu lidot dārgāk norādītajos datumos.
Paskaidrojiet, kāpēc operatoram, aģentam būtu jāatbild par trešo personu darbībām?
Jūsu arguments "nopirku pilnu tūri" uzliek viņiem pienākumu tikai uz vienu - operatoram (aģentam) ir vai nu jānodrošina šī ekskursija, vai jāatdod visa nauda. Viņiem nav jāveic nekādas izmaiņas par saviem līdzekļiem.
аватар HotLine
piebildīšu
1. Fly Dubai lidojumi nav čarterlidojumi. Operatori pērk vai rezervē sēdvietu blokus savos lidojumos. Un Fly Dubai lielāko daļu sēdvietu pārdod pati. Tāpēc jautājums par lidojuma cenu komplektā ir neskaidrs.
2. Pareizajam aģentam jāpaskaidro un jāparāda viss īstajam tūristam - rezervācijas (ir cenas), rēķini apmaksai, sarakste ar operatoru.
3. Man ir sajūta (tikai), ka jūsu aģents dara to, ko var. Mēģiniet atklāti runāt ar viņiem - "Es nepretendēju uz jūsu iztikas minimumu, es gribu pārliecināties, ka man nav citas iespējas lidot, kā samaksāt noteikto summu." Norādiet savu nostāju - "Es varu atteikties no mainītās ekskursijas un jums būs pienākums man atdot visas ekskursijas izmaksas." Aģentam un operatoram to būs grūti izdarīt - ir saistības pret viesnīcām. Tāpēc viņi mēģinās atrisināt problēmu ar kompromisa iespēju.
Pareizais lēmums ir maksāt par lidojumu pēc neto cenas (t.i. bez komisijas maksas un kas tas ir), izmitināšanas komisijas paliek nemainīgas. Uzdevums ir tikai atdalīt šīs sastāvdaļas.
аватар Pachok
"Paskaidrojiet, kāpēc operatoram, aģentam būtu jāatbild par trešo personu darbībām?"
Jo darījuma partneris saskaņā ar līgumu ar tūristu ir TA.
TA ir atbildīga tūrista priekšā.
TO ir atbildīgs TA priekšā.
Aviokompānija - pirms MOT.
Ja aviokompānija nav izpildījusi savas saistības, tad stājas spēkā sankcijas saskaņā ar TO un AC līguma punktiem. Un tad apgrieztā secībā. Tūrists noteikti nedrīkst būt pēdējais šajā ķēdē. Es kā paštūrists to ļoti labi saprotu.
аватар Pachok
Thalika, izmēģiniet to savādāk: skatiet viņu tīmekļa vietni, lai uzzinātu tikai par apkalpošanu uz zemes. Parasti šāda iespēja ir, izvēloties ekskursiju.
Pērn iegādājos "paku" AAE, kur lidojums bija rēķināts no 430 dolāriem. Toreiz Wizz Air par 200 lidoja uz Dubaiju, bet uz citu lidostu, kur arī transfērs tika uzskatīts par kaut kā diezgan dārgu. Rezultātā no TO paņēmām tikai viesnīcu, vīzu un apdrošināšanu. Paši nopirkām Wizz biļetes, dabūjām taksi. Trīs starpība bija 600 dolāri.
аватар HotLine
Kas tas ir? Kāpēc gudrs cilvēks loģiku aizstāj ar stūrgalvību? Pat visvienkāršākajās preču un naudas attiecībās pārdevēja atbildība nav absolūta. Dažās situācijās pircējam problēma ir jārisina ar preces ražotāju, nevis ar tās pārdevēju. Piemēram, pārnēsājiet iegādāto tālruni uz ražotāja servisa centru.
Lai nebūtu nepamatots, citēšu punktu no līguma ar tūristu, kurā ieteikts noslēgt kādu no operatoriem (un ticiet man, visu operatoru veidnēs ir līdzīgi punkti).
Un tie nav tāpēc, ka ir tik slikti, bet tāpēc, ka tas ir loģiski.
аватар HotLine
"Tūrisma aģents (Tūrisma operators) nav atbildīgs un nemaksā nekādas kompensācijas par izmaiņām sarakstā, lidojumu kavēšanos vai atcelšanu, gaisa satiksmes apstākļu izmaiņām, viena tipa gaisa kuģu nomaiņu pret citu, lidostu slēgšanu meteoroloģiskajiem, tehnisku un citu iemeslu dēļ pirms Tūres programmas maiņas, Tūrista bagāžas nozaudēšanas, sabojāšanas vai trūkuma dēļ, viņa dokumentu, vērtslietu un personīgo uzrunu saglabāšanas, citu pārvadātāju darbībām ceļojuma laikā. statūti), citi noteikumi un noteikumi. izdots saskaņā ar tiem.
Šajā sakarā visus paziņojumus, pretenzijas, izsaukumus par nepilnībām saistībā ar pārvadāšanu, tai skaitā lidojumu kavēšanos vai novēlotu ielidošanu u.tml., Tūrists iesniedz tieši pārvadātājam. "
аватар Pachok
Tas man atgādina "vai ir pretenzijas uz pogām?"
Un tad tu retoriski jautā, kāpēc man nepatīk pašmāju MOT un TA ... par to. Tūristam, pērkot vienu preci, kopumā nevajadzētu iedziļināties cenu noteikšanas niansēs - cik "sver" galīgās izmaksas un kāpēc.
Gadījums no dzīves - caur viena Eiropas biļešu aģenta vietni cilvēki iegādājās pat ne ceļojumu, bet tikai aviobiļetes ar sarežģītu maršrutu, ieskaitot vairākus pārsēšanos. Vidējā segmenta lidojums, ko apkalpoja Lufthansa, pēkšņi tika atcelts. Pusstundas laikā aģentūra piedāvāja izvēlēties no vairākiem citiem variantiem (dārgāki, neviens nedeva Lufthansa cenas) un neviens pat nedeva mājienu par papildu maksājumiem. Jo tas ir avansa maksājums, jo tas ir normāls līgums, jo uzņēmējam ir uzņēmējdarbības riski. Mūsējie dod priekšroku peļņas gūšanai, bet noraida riskus.
аватар HotLine
Jā, kas tas ir? Tā pat nav spītība.
1. Biļešu aģents nav komplekso ceļojumu aģents. Biļešu aģents ir pārvadātāja pilnvarota persona. Tās ir dažādas lietas. Ja jums tas nav skaidrs, nosauciet jebkuru jums pazīstamu produktu, un es aprakstīšu analoģiju.
2. Mēs nezinām tarifu, par kādu tika nopirkts jūsu "tautas" lidojums. Piemēram, es pastāstīšu citu Eiropas stāstu. Vīrietis iegādājās komplekso lidojumu ar vienu biļeti visam maršrutam. Atbrauc vienā kūrortā, paliek divas dienas, lido tālāk, uzreiz pārsēžas, lido tālāk, dzīvo nedēļu, lido tālāk utt. Mēs zinām, ka nav nekādu problēmu ar kavēšanos un pārskaitījumiem. Ja pārsēšanās reiss kavējas, pārvadātājam ir pienākums bez maksas nosēsties citā. Pārvadātājs, kurš piedāvāja šādu tarifu, ir atbildīgs par visiem savienojumiem un segmentiem. Taču radās problēma – cilvēks neieradās uz pirmo segmentu. Sakarā ar pasažiera neierašanos uz pirmo segmentu, pārvadātājs bez atlīdzības atcēla visus pārējos segmentus. Lai gan cilvēkam izdevās tikt līdz otrajam segmentam (tur viņš nokļuva saviem spēkiem). Un pārvadātājam bija taisnība – tāds tarifs. Maksa, kas uzņemas risku saistībā ar kavēšanos un pārsēšanos, bet nevar būt atbildīga par pasažiera neierašanos nākamajā segmentā.
аватар Pachok
Konkrēta pārvadātāja tarifs. Manā gadījumā bija aģents un bija dažādi pārvadātāji.
аватар HotLine
Jā.
Izlasi, ko pats rakstīji - "Noteikta pārvadātāja tarifs." Es atkārtoju - "pārvadātājs". Atkārtoju - Lufthansa. Tas nozīmē, ka Lufthansa bija tarifs, kurā, ja lidojums tiek atcelts, tiek nodrošināta aizvietošana ar jebkuru citu bez piemaksām. Tā arī notiek.
Jūs nevēlaties saprast to, ko mēs ar jums jau esam pārrunājuši. Pēc jēdziena "aģents" definīcijas - viņš rīkojas tā vārdā, vārdā un tarifos tā, kura vārdā viņš darbojas. Biļešu aģents darbojas pārvadātāja vārdā. Tā ir viņa atšķirība no ceļojumu aģenta, par ko mēs šeit runājam.
аватар Pachok
Jūs joprojām nelasāt uzmanīgi. Nevis Lufthansa pārgāja uz citu lidojumu, bet aģents piedāvāja lidojumus no citām aviokompānijām. Mēs nerunājam par konkrētu viena konkrēta pārvadātāja tarifu, kā tas ir jūsu piemērā. Dažādas aviokompānijas, dažādas cenas, dažādas izmaksas, bet aģents to visu darīja, pasažieris piekrita tikai noteiktam lidojumam.
Arguments "Visi operatori to dara" vispār nav arguments. Mēs pieņemam lietas tādas, kādas tās ir, līdz atrodam kaut ko labāku, ērtāku. Un variants "piemaksā man par JAU samaksāto desu, jo TAGAD sojas izolāts ir sadārdzinājies" ir tīri padomju pieeja, kad nevis serviss klientam, bet klients ir ekstrēmi.
Uzdevuma nosacījumos - kompleksā ekskursija ar fiksētu maksu. Nevis atsevišķi nolaižas, atsevišķi lidojums. Esmu pārliecināts, ka cena ir norādīta arī līgumā ar tūristu.
аватар HotLine
Es uzmanīgi izlasīju. Un es sniedzu reālus argumentus. Viņš pat citēja citātu no “visu operatoru” līgumiem (izrādījās, ka arī tas tev nav arguments). Cilvēkam ir jāpieņem lēmums. Nevis Eiropas biļešu aģents.
Saskaņā ar Lufthansa. Man ir dīvaini, ka jūs nesaprotat Lufthansa dalību jūsu aprakstītajā situācijā. Lai gan viņi paši rakstīja par pārvadātāja tarifu, kas sākotnēji bija Lufthansa.
Lai būtu skaidrāk, soli pa solim aplūkosim situāciju. Vīrietis iegādājās lidojumus. Maksāja aģentam, aģents maksāja pārvadātājiem. Un pēkšņi Lufthansa atceļ lidojumu. Kas notiek tālāk? Vai jūs domājat, ka Lufthansa tarifs bija tāds, ka atdod tikai lidojuma izmaksas, un labs aģents UZ PAŠA RĒĶINA, nebūdams pie kā vainīgs, uzņemas riskus, par kuriem viņš principā nevar būt atbildīgs. Vai tas ir loģiski? Protams, nē.
Uzskatu, ka Lufthansa, kompensējot savu lēmumu atcelt lidojumu, atmaksā aģentam alternatīvā lidojuma izmaksas. Vai tas ir loģiski? Noteikti. Atlīdzina lēmumu pieņēmējam. Turklāt mēs kā pieredzējuši tūristi zinām, ka dažos gadījumos pārvadātājam tas OBLIGĀTI jādara. Tāpēc jūsu iecienītākā Wiz Air jūs iepriekš informē par lidojumu atcelšanu.
аватар HotLine
Un jūsu sniegtais piemērs ar desu dzīvē izskatās šādi: “Diemžēl YUYUY zīmola sojas izolāta ražošanas pārtraukšanas dēļ mēs nevaram piegādāt jūsu iecienītāko desu. Līdz ar to saskaņā ar Jūsu parakstītā līguma 10.10.punkta nosacījumiem esam gatavi Jums atmaksāt priekšapmaksu pilnā apmērā. Ja tomēr vēlaties to iegūt, tad desu ražošanā varam izmantot sojas izolātu zīmolu YAYAYA. Bet tā cena ir augstāka, tāpēc desas izmaksas būs tik daudz. Atvainojamies par mainītajiem apstākļiem, kas nav mūsu ietekmes sfērā. Jūs zināt, ka tehnoloģisku iemeslu dēļ mēs nevaram iepriekš iegādāties izolātu. Tas pie mums nonāk tieši jūsu pasūtījuma izgatavošanas laikā.
Tā tas izskatās dzīvē, visās valstīs.
аватар Pachok
"""Un pēkšņi Lufthansa atceļ lidojumu. Kas notiek tālāk? Vai jūs domājat, ka Lufthansa cena bija tāda, ka tā atmaksā tikai lidojuma izmaksas, un labs aģents UZ PAŠA RĒKA, nebūdams pie kā vainīgs, riskē par ko viņš principā nevar būt atbildīgs.
Uzskatu, ka Lufthansa, kompensējot savu lēmumu atcelt lidojumu, atmaksā aģentam alternatīvā lidojuma izmaksas. Vai tas ir loģiski? Noteikti. """
Kungs... jā, es rakstu par to: pārvadātājs risina savus jautājumus ar operatoru, operators - ar aģentu, - aģents ar tūristu. Es neapgalvoju, ka aģents sedz izmaksu starpību. Iesaku šeit tūristu neiesaistīt. Esmu pārliecināts, ka kompensācija no a/c par lidojuma atcelšanu var segt starpību par citas aviokompānijas dārgāku biļeti.
аватар Pachok
Tāpat kā desu piemērā. Tas ir ārkārtīgi reti (un manā praksē - gandrīz nekad), ka klauzula par naudas atgriešanu par nepiegādātajām precēm neaprobežojas tikai ar visas summas atgriešanu. Parasti soda naudas šajā gadījumā ir aprakstītas no pārdevēja puses. Visās valstīs :). Šādi līgumi ir mana specialitāte.
Vai aģents ir gatavs maksāt tūristam sodu par neizpildītu ekskursiju vai lidojumu? Un operators - aģents?
аватар HotLine
1. Un te tad liekšķere, ja reisu atcēla kāds arābu pārvadātājs. Un tad vajadzēja uzslavēt nevis biļešu aģentu, bet gan Lufthansa. Aģents pildīja aģenta funkcijas. UN VISS.

2. Sēdvietas Fly Dubai bija čarterreiss. Tie ir lēti tieši tāpēc, ka no cenas tiek izslēgti visi iespējamās kompensācijas riski. Tāpēc zemo cenu biļetes ir lētas, bet Lufthansa – dārga.

3. Un jūs neesat redzējuši līgumos punktus, kas saka, ka piegādātājs nevar būt atbildīgs par trešo personu darbībām, kas saistītas ar to un to. Dīvaini.
Tas viss ir pareizi jāsaprot un jāformulē, lai sasniegtu vēlamo rezultātu. Un padomniekam ir jāuzņemas atbildība par saviem padomiem, nevis jāiesaistās naidā.
аватар sandra-art
Meklēju šeit biļetes uz 29.oktobri un ir Fly Dubai reiss. un ir UIA reisi.
kāpēc maksāt turkiem? (tās, protams, ir eleganta aviokompānija, bet diemžēl dārga)
Es īsti nezinu, kad jums ir atgriešanās lidojums, iespējams, problēma ir tikai tajā.
аватар Thalika
Diemžēl Fly Dubai ir lidojums 29. oktobrī ar 21 stundu starplaiku
аватар sandra-art
paskaties UIA lidojumu, varbūt derēs. viņš Dubaijā ierodas 4,5 stundas agrāk. tas ir, dokstacija būs pusotra stunda)
аватар Pachok
uzticības tālrunis,
1. Liekšķere – lai tūristu padarītu ekstrēmu.
2. Lufthansa ir dažas no lētākajām biļetēm. Lētākas ir tikai zemās cenas, bet ne daudz. Kāpēc, jūsuprāt, Fly Dubai bija čartera?
3. Ja tikos, tad tik reti, ka neiespiedās atmiņā. Parasti šādu priekšmetu nav. Ja jūs domājat nepārvaramu varu, tad tur ir aprakstītas diezgan standarta katastrofas, kas nekādā gadījumā neietver uzņēmumu un organizāciju privātas darbības.
Tā ka var iet tālu, ja raksti, ka pārdevējs nekad negarantē cenu :) Kāda tad jēga līgumiem?
"Tas viss ir pareizi jāsaprot un jāformulē, lai sasniegtu vēlamo rezultātu"
Paldies. 15 gadus, rakstot un izskatot starptautiskos līgumus, nekādu "muļķību" nebija. Bija konflikti ar klientu firmu "juristiem", taču tie tika atrisināti mierīgā ceļā. Īpaši pēc tam, kad izrādījās, ka "juristi" absolvējuši Poplavska Kultūras institūta Juridiskās fakultātes neklātienes nodaļu. Es nejokoju – patiess dzīvesstāsts.
аватар HotLine
Pachok
1. Kas ir "liekšķere", es zinu labāk par tevi. Dzīvoja vairāk. Bet es zinu arī universālo likumu un liekšķeri, un kapitālismu, un Lufthansa, un jebkuru biznesu. Tas izklausās gandrīz tā, kā jūs rakstījāt - "klients maksā par visu".
2. Par Fly Dubai čarteru jau rakstīju augstāk - "Fly Dubai lidojumi nav čarterlidojumi. Operatori pērk vai rezervē sēdvietu blokus savos lidojumos. Un Fly Dubai lielāko daļu vietu pārdod pati. Tāpēc jautājums par cenu par lidojumu komplektā ir neskaidrs." Uzreiz piebildīšu, kāpēc tā domāju.
аватар HotLine
Par tūrisma biznesa principiem šeit jau esam runājuši daudzkārt. Daudzi paštūristi uzskata, ka operatori ir tīri starpnieki, kā likums, lieki. Un tas būtu gadījumā, ja operatori vienkārši pārdotu vietas Fly Dubai. Bet mēs zinām, ka tas tā nav. Operatori veido tūrisma produktu. Un, lai tas būtu konkurētspējīgs cenas ziņā, viņi pērk vietas lidojumos (un dažreiz arī veselos lidojumos), slēdz sezonas līgumus ar viesnīcām, veido saņemšanas un nosūtīšanas birojus utt. Tāpēc, kad Fly Dubai atcēla lidojumu, operators zaudēja konkurētspējīgu cenu par lidojumu. Šajā gadījumā riskus neviens nedomā kompensēt. Lidojiet uz Dubaiju, jo viņš šīs vietas pārdeva par zemu cenu. Operators, jo neuzņemas pārvadātāja riskus (līgumu citāti). Un tā nav tīra liekšķere, jo operators piedāvā to pašu ceļojumu par to pašu cenu. Tiesa, ar ilgu transplantāciju. Sistēma sabojājās, atceļot dažus lidojumus. Diemžēl.
аватар Pachok
— Tiesa, ar ilgu pārskaitījumu.
Un ar piemaksu. Vai arī esmu kaut ko palaidis garām?
"2. Attiecībā uz Fly Dubai čarterreisiem es jau rakstīju iepriekš - "Fly Dubai lidojumi nav čarterlidojumi."
Tur augšā ir tieši otrādi:
"2. Sēdvietas Fly Dubai bija čārterreiss."
аватар Pachok
Bet es zinu arī universālo likumu un liekšķeri, un kapitālismu, un Lufthansa, un jebkuru biznesu. Tas izklausās gandrīz tā, kā jūs rakstījāt - "klients maksā par visu".
Protams, ka maksā. Tikai normāli funkcionējošā uzņēmējdarbības jomā viņš saņem atbilstošu preci vai pakalpojumu.
аватар HotLine
Protams, eksporta-importa operācijās reti ir situācija, kad piegādātājs nevar pārvaldīt visu ražošanas un piegādes procesu. Ārkārtējos gadījumos viņš ierobežo savu atbildību līdz minimālajiem piegādes noteikumiem - paņemšana, no rūpnīcas.
Taču sarežģītos produktos ir iespējama arī situācija, kas ir līdzīga apspriestajai. Citēju:
Starptautiskajā pirkuma līgumā preču cenu var noteikt šādi:
• fiksētā cena;
• cena ar sekojošu fiksāciju;
• kustīgā cena;
• kustīgā cena.
Bīdāmā cena paredz līgumā fiksēt sākotnējo cenu, kas var tikt mainīta līguma darbības laikā, mainoties šī līguma ietvaros pasūtīto preču ražošanas izmaksu līmenim.
Novērtēju tavu dzīvesstāstu :-)
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Maldīvija
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl