Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums par viesnīca Villa Ocean View 3*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
180 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
Kas gāja ar Join up
Pastāstiet man, ka kāds apmeklēja tūrisma operatoru. Pievienojieties? Citādi ir daudz sliktu atsauksmju
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
283 abonents  • prasīja 2012-03-2813 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  613
аватар Pachok
Sūtīju vecākus līdzi uz Prāgu, ekskursiju programmā, viss noritēja bez problēmām.
аватар Vikmaks
Mēs lidojām uz Wadduwa no šī operatora - nebija nekādu problēmu.
аватар investle
Esmu dzirdējis sliktas lietas par Join Up; ja lidojat uz Šrilanku, labāk ir caur News Travel. Mums ar viņu nebija nekādu problēmu!
аватар lera-ltd
Uz Šrilanku labāk lidot no cita operatora. Mums ar viņiem bija daudz problēmu, sākot no lidostas. Un ne tikai pie mums. Izlasi manu pārskatu. Viesnīca Villa Ocean Wadduwa.
аватар _Viola_
lidojām ar Join Up šī gada martā, vispirms 3 dienu ekskursija, tad The Surf 4 * viesnīca. Mums nebija nekādu problēmu, un tieši otrādi, viss izdevās labāk, nekā gaidījām. Viesnīcas pēc programmas solīja 3*, bet bija labi 4* un grupa bija tikai 4 cilvēki, lai gan solīja grupu līdz 20 cilvēkiem. Pārlaidumu nebija vispār, par transfēru uz lidostu atceļā mūs brīdināja divas dienas iepriekš, kā bija sarunāts. Varbūt mums paveicās, jo arī mēs lasījām daudz sliktu atsauksmju un ļoti uztraucāmies.
аватар m.daryna
Tikko atgriezos no Šrilankas. Lidojām 11.04.12 uz nedēļu CLUB KOGGALA VILLAGE 3*. Sapulcējās dienu pirms izlidošanas, piesaistīja ļoti zemu cenu. Operatore bija Joyne Up. Brauciens izdevās labi! Paldies Joyne Up.
аватар properalochka
JOIN UP ir ļoti slikts tūrisma operators, un viņu tīkls ir vienāds. Rezervēts vietnē Basseynaya, šausmas! vienkārši šausmīgi!
аватар ruslantarasov
Pievienošanās iegūst daudzus virzienus, bet viņš nevar ar tiem tikt galā. kā uzzināju no uzticamiem avotiem, drīzumā tiks pasludināts par bankrotējušu. Nedod Dievs, lai nenotiktu bankrots, jo žēl aģentu un tūristu.
аватар Ellina
Steidzami! Palīdziet! Skatos atsauksmes svaigi - palīdziet man izlemt!! Mēs vēlamies lidot ar draugu uz Longbīču (SL). Tūrisma aģentūra uzstāj uz Koggala Village viesnīcu - viņi saka, ka operators tur ir NewsTravel, bet Join Up ir ļoti slikts operators, un ar viņiem būs problēmas. Ko darīt!!!!!!!????????? palīdziet, pasakiet man pastu: fabiani@i.ua tiešām gaidu, steidzami!!!
аватар laro4ka31102
Tikko atgriezos no Dubaijas. Cilvēki!!!!!!Ja nevēlaties sabojāt brīvdienas, nelidojiet ar šo tūroperatoru! Paņēmām biļeti uz 11 dienām - brokastis + vakariņas, uz kurām ierodoties pateica, ka tev nav vakariņas, ka šobrīd nav pavāra un nav kam gatavot, ja gribi varam dod pusdienas. Mēs bijām šokā! Mums nav vajadzīgas vakariņas, jo mēs negrasījāmies palikt viesnīcā. Turklāt gide Alena kopumā joprojām ir tas pats eksemplārs, uz lūgumu sniegt padomu dažām kafejnīcām, restorāniem, viņa mums atbildēja: Es nezinu, ko jums ieteikt un ar kādu mērķi jūs tur ejat! Tad viņa sāka mums stāstīt, ka mūsu meitenes uz Dubaiju brauks tikai arābu izvirtības dēļ! informācija ir nulle. Viņa sēdēja pie mums 5 minūtes. Viņa neko neteica. Pirmais jautājums bija - vai tu pirksi ekskursijas?Viņai tas tikai interesēja! Vispār attieksme - alva. Turklāt, ierodoties mājās, viņi vērsās aģentūrā (par vakariņām, par kurām tika samaksāti 200 dolāri. ), visi viens otru spiež un naudu protams neviens neatgriezīs, un JOIN UP vispār teica, ka ir uzdevuši lūgumu viesnīcai - un viņi atbildēja, ka mums ir visas vakariņas, lai gan vakariņās nebijām bijuši. Vispār galējību nav !!!
аватар allex123
Es kopā ar savu sievu lidoju uz AAE 2012. gada decembrī no vietnes Join up. Biļeti iegādājāmies Luckā šī operatora pārstāvniecības aģentūrā.
Pirms tam mēs apbraukājām vairākas aģentūras Luckā, bet tomēr izlēmām par Join up piedāvātajām iespējām.
Godīgi sakot, cena uzpirka, devāmies uz pilsētas viesnīcu 2 stars Safron Dubaijā. bija patīkami pārsteigti
serviss un pati viesnīca. Mēs zinām, kas ir 2* viesnīca, un būtībā bijām gatavi, jo neplānojām tur pavadīt daudz laika, bet viesnīca bija normāla, kopumā bijām apmierināti!
Iesim vēl.
аватар shysweety
Šī tūrisma operatora darbinieki nesen dzīvoja vienā no Dņepropetrovskas viesnīcām, kur notika viņu konference. Izejot no viesnīcas, viņi apzināti izņēma svešas lietas no bagāžas nodalījuma! Esiet uzmanīgi, ierodoties viņu birojā - acīmredzot Joinup vadība nepārbauda pieņemto darbinieku likumpaklausību!
аватар dansv2012
Bijām Apvienotajos Arābu Emirātos no Join up.Viss tika organizēts skaidri,laikā.Pasūtījām transfēru no Zaporožjes uz Harkovu (uz lidmašīnu).Zaporožje sagaidīja Aleksandrs,ar Mazdu aizveda uz Dņepropetrovsku un pārbraucām uz mikroautobuss,kurš mūs aizveda uz lidostu.Atceļā pēc tādas pašas shēmas.Viss bez maksas.Šoferi pieklājīgi,gādīgi.Bija ļoti patīkami.AAE viņus lidostā nošāva no Royal Park firmas , visām sievietēm tika pasniegta roze.Kopumā ar Join up kompāniju bija apmierinātas,problēmu nebija.
аватар info_energy-tour
Pienāca ziņa, ka no 15.04.2013. Pievienojies - bankrotējis!!!! Man ir bail, man lidojumā sēž cilvēki!!! Kas zina, rakstiet!
аватар admin
15.04 ir pagājis, bet Join Up joprojām darbojas. Lido lidmašīnas, cilvēki tiek izmitināti viesnīcās. Kopumā viss ir kārtībā. Es viņiem speciāli piezvanīju un pajautāju.
аватар safronoveugeniy
Es lidoju ar savu sievu uz Šrilanku no 6. līdz 13. aprīlim, Join Up operators, The Surf hotel. Vēlos ieteikt meklēt citus operatorus un, ja iespējams, neizmantot viņu pakalpojumus. Pamata momenti:
- nepamatota kavēšanās ar grupas savākšanu no lidostas, bez skaidra iemesla gaidījām, līdz beigsies pacietība un izdarījām spiedienu uz vietējiem uzņēmuma darbiniekiem.
- aviopārvadātāja vainas dēļ Dubaijā palika visas grupas mantas (66 cilvēki), problēma ir tāda, ka operators atteicās organizēt transportu pēc mantu paņemšanas nākamajā dienā, pamatojoties uz to, ka uzņēmums ir mazs un tas nav viņu vaina.
- sazinājāmies ar uzņēmuma pārstāvjiem Ukrainā, vēl esot atvaļinājumā, lai pārceltu izbraukšanu uz 1 dienu (slikto laikapstākļu dēļ pazaudējām dienu, pārbraucot Dubaijā), tāpēc mums piedāvāja cenu par 2 dienām viesnīcā ar biļetēm USD 700 vērtībā diviem . Uzņēmums nemaz nav ieinteresēts tikties ar saviem klientiem, skaidri norādot, ka jūsu problēmas ir jūsu problēmas.
аватар cadillacukraine
Šī gada februārī nosūtīja tūristus uz AAE, Sheraton Jumeira
Visi bija apmierināti gan ar tikšanās ballīti, gan viesnīcu.
Es lasīju ļoti daudz negatīvu atsauksmju par Join Up.
Tas mani ļoti uztrauc. Es patiesi gribu ticēt, ka tie ir izlaboti. Join Up ir vismaz BAG trešā sponsors.
Varbūt kāds ar viņiem jau ir ceļojis uz Grieķiju? Atstājiet savas atsauksmes, ja tas nav grūti. Es sāku uztraukties par saviem tūristiem
аватар rys123
Apmaksājot ceļojumu uz Grieķiju un ātri savācot visus dokumentus, ļoti cerēju uz kvalitatīvu, organizētu un labi koordinētu Join Up! vīzu nodaļas darbinieku darbu! Godīgi sakot, šī attieksme mani šokēja.
Mēs samaksājām par ekskursiju laikā, un uzreiz savācām sertifikātus un nosūtījām tos vīzai uz Grieķiju. 8.aprīlī dokumenti jau atradās viņu kabinetā. Šodien ir 23.aprīlis, neviens vēl pat nav sācis strādāt ar mūsu dokumentiem. Uz jautājumiem, kurā dienā plānojat pieteikties vēstniecībā, tika sniegta atbilde - pēc izbraukšanas, un mums tas ir 11. jūnijā. Vai mums viss maijs jāsēž bez pasēm? Maijā plānojām vēl vienu braucienu uz bezvīzu valsti. Ja cilvēks dokumentus nosūtīja iepriekš, tad viņš vēl kaut ko plāno. Un visu sertifikātu termiņš beidzas 26. aprīlī. Vai pēc tam man vajadzētu vēlreiz meklēt jaunas atsauces? Neviens neteica, kurā stadijā šobrīd ir darbs ar mūsu dokumentiem. Kāpēc gan nepaziņot cilvēkiem, kurā dienā viņu pieteikumi ir ieplānoti? Ja netiekat galā, algojiet darbiniekus, palieliniet darba dienu! Kāpēc cilvēkiem no tā jācieš? Saprotu, ka laiks stiepjas tīšām, lai vīzas atteikuma gadījumā tūristiem tiktu iekasēts lielāks procents no soda! Tūrisma nozarē valda liela konkurence
аватар rys123
Konkurence šobrīd tūrisma jomā ir liela, un šobrīd saprotu, ka man vēl nav bijusi patīkama pieredze darbā ar šo tūroperatoru. Es pat vēl neesmu aizbraucis uz Grieķiju!
аватар cadillacukraine
Es jau saskāros ar jūsu problēmu. Turpmāk caur tiem rezervēšu tikai pēc tūristu pieprasījuma.
аватар svetik_m2007
Puiši, NEKAD neizmantojiet šīs brīnumfirmas pakalpojumus! Man bija tas gods "lidot" uz Turciju. Izbraukšanas dienā viņiem paziņoja, ka tūre ir atcelta un viņi nekādi nevarot palīdzēt. Naudu neviens neatdeva, tiesu zaudēju. Izdariet savus secinājumus.
аватар TusyaK
Kam: Thepasha
Un tas Avani ir zemāks par Citrusu? Vai platība ir mazāka vai telpas ir sliktākas?
Kāpēc nolēmāt, ka viesnīca Avani Kalutara ir zemāka par Citrus?
аватар kulchiczkiy
Lidoja 3-10. 5. 13. Slikti runājošu pērtiķu satikšanās lidostā. Sākumā bez iemesla gaidījām 2,5 stundas. Uz apgalvojumiem ir tikai viena atbilde – brauciet ar taksometru. Tad viņi teica, ka viesnīcas nosaukums ir mainījies. Nu labi, bet izrādījās, ka viņus ved uz citu pilsētu. Viņi sastrīdējās ar eskortu, bet viņam ir vienalga. Mēs sazinājāmies ar miegainu meiteni pa uzticības tālruni Kijevā. Es nenosūtīju trīs vēstules, bet tas bija tuvu. Ar grūtībām mūs izdevās aizvest uz rezervēto viesnīcu (pa ceļam mūs atveda pie divām citām un mēģināja izlaist) Ar lielām grūtībām nokļuvām rezervētajā viesnīcā (sākumā teica, ka remontē, tad viņi mūs vienkārši nelaida iekšā (jābrauc ar kuģīti pāri šaurumam uz Bentota klubu) tāpēc man nācās sagrābt visas 3 laivas un izsaukt policiju, lai tiktu uz reģistratūru.. Firmas pārstāvis neieradās, neskatoties uz atkārtotiem mēģinājumiem viņai piezvanīt (vārds ir Svetlana) 4 dienas dzīvoja citā viesnīcā (viena diena tika pilnībā nogalināta uzskaitītajos pasākumos. Tad sekoja cita migrācija. Turklāt viesnīcas rādīja rīkojumus atcelt rezervāciju, t.i. šķiet, ka ceļojumu aģentūra naudu nepārskaitīja. Tādus svētkus ar policijas sadursmēm un pilnīgu tūristu intereses trūkumu nebiju redzējis. Padoms - apiet Join Ap pusi
аватар cadillacukraine
Mani tūristi no Grieķijas ieradās vakar. Vīzas kārtībā, lidoja, sagaidīja... Viesnīca ilgi gaidīja izlīgumu (vainīga pati viesnīca). Nav sūdzību par pievienošanos. Vienkārši Grieķijā ne visas viesnīcas ir gatavas uzņemt tūristus maija sākumā. It īpaši, ja tie nav līdz acs āboliem
аватар natapusik
2 reizes sūtīju pa viņiem tūristus un abas reizes tas bija murgs, nervi un negulētas naktis. Rezultātā viņi man teica, ka mans tūrists pēc dokumentiem palika AAE. Lai gan es noteikti zinu, ka esmu atgriezies. Mēs redzējām viens otru un saucām viens otram vairākas reizes. Un tagad man draud milzīgs sods vairāku tūkstošu dolāru apmērā. kāds man ar to sakars??? Tagad es sēžu un gaidu, kad mani prezentēs. Centrālā biroja darbinieki vispār, ja rodas kādas problēmas, noliek klausuli. Nu nākamreiz, kad piezvanīsi citam menedžerim, dabūsi... Vispār es ar viņiem vairs neesmu ne par ko un nekad. Pat pēc milzīga tūristu pieprasījuma.
аватар cadillacukraine
ir viegli pierādīt, ka tūristi atgriezās laikā. Viņiem pasē no AAE lidostas ir atzīme par izlidošanu.
Es devos uz AAE ar pievienošanos vienu reizi. Februārī Sheraton Jumeirah. Viss bez starpgadījumiem. Dažas pozitīvas atsauksmes.
Cik saprotu, šis operators grūtību gadījumā uzvedas ļoti negodīgi. Acīmredzot viņi nesniedz palīdzību tūristiem.
аватар anele70
Šī gada aprīlī es pavadīju atvaļinājumu Šrilankā ar Join Up. Tūrisma operators atstāja vislabākos iespaidus: nekādu kavēšanos un pārklājumu (un pārklājuma gadījumā: viesnīcā nebija nevienas vietas, kuras mēs izvēlējāmies, viņi mums piedāvāja par kārtu labāku viesnīcu) Jā, un par pašu ierašanās un izbraukšana, Joint Up pārstāvju darbs Šrilankā - tikai vislabākie iespaidi.
Vēlos piebilst, ka šis tūroperators izvēlēts ne pirmo reizi.
Lai viņi nedomātu, ka šī ir pielāgota atsauksme, es atstāju savu e-pastu z-elena@ukr.net
аватар anele70
kulchiczkiy, un uz kāda pamata jūs apvainojat citas valsts iedzīvotājus, kur jūs atnācāt atpūsties, nosaucot viņus par "slikti runājošiem pērtiķiem". Kāda attieksme pret cilvēkiem un kāpēc tu esi labāks par viņiem. Spriežot pēc kopijas, tie ir daudz sliktāki par pērtiķiem.
аватар cadillacukraine
kopš vakardienas pievienošanās vietne nedarbojas (datu bāzes kļūda). Mani tūristi rīt no rīta dodas prom. Es nevaru apskatīt vai izdrukāt dokumentus. Dokumentu izsniegšanas nodaļā viņi teica, ka viesnīcas un apdrošināšanas talonus izsniegs tikšanās puse, ierodoties Grieķijā.
Atzvanīju uz Grieķiju uz piezīmē norādīto tālruņa numuru. Ja ne mans aicinājums, tikšanās puse nezinātu, ka viņiem ir jāizsniedz kādi dokumenti ierodas tūristiem.
Interesanti zināt, kas šodien sagaidīja šī operatora tūristus, kuri ieradās kūrortos?!
Par aģentu un tūristu reklamēšanu katrs spriež pēc savas pieredzes. Savā īsajā praksē es vēl neesmu saskāries ar labu pakalpojumu Join Up puišiem. Visus viņu trūkumus es izlīdzinu no savas kabatas.
аватар smereka3
Lidoju ar viņiem 28.04.2013-05.05.2013 uz Grieķiju.Ekskursija tika veikta caur ceļojumu aģentu.Vīzas tika izsniegtas laicīgi. Mūs paņēma.Zibens ātrumā iekārtojāmies.Nākošā dienā menedžeris atnāca laicīgi.Arī izlidojām normāli.Nekādas kavēšanās ne ar pārsēšanos, ne reisu.Trūkumus var atrast visur ja ļoti pameklē.
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Villa Ocean View 3*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl