Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums o Šrilanka

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
1126 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Pievienojies! Kas ar šo operatoru brauca uz Šrilanku
Mēs ar sievu pirmo reizi dodamies atvaļinājumā uz ārzemēm, esam jau iegādājušies tūri, lasiet par Join up! paliek biedējoši :(
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
20 abonenti  • prasīja 2012-12-0912 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  27
аватар kapitan1084
Paši no Join up - nelidoja, bet sūtīja tūristus uz Horvātiju, Melnkalni, AAE, GOA, Šri.., sūdzības netika saņemtas.
аватар Uvenal
Šogad iegādājāmies tūri no šī "tūroperatora" MRAK 2 reizes, it īpaši, kad mūs pameta 2:00 lidostā Šrilankā un tā tālāk ... lasiet mūsu atsauksmi
аватар agent_borabora
Šim operatoram ir pretenzijas pret pakalpojumu, taču jebkurā gadījumā viņi izskata sūdzības un cenšas situāciju labot.
Lipus, kāpēc tagad nervozēt, jo operatoru nomainīt jau nav iespējams?
Mēs nepārtraukti sūtām tūristus caur Join Apa uz Šrilanku - neviens vēl nav sūdzējies, visi ir apmierināti, nav sūdzību.
аватар _Viola_
Mēs lidojām no Join up, bez sūdzībām, varbūt mums paveicās. Lasījām arī daudz negatīvas atsauksmes, bijām uztraukušies, bet tūre jau bija nopirkta, tāpēc nolēmām, ka mums nekas nesabojās pārējo, un tā arī notika.
аватар innysia14
Gandrīz visi draugi lido no Join Up. Sūdzību nav. Bet viņu cenas vienmēr ir labas. Bet, iespējams, ne tikai viņiem ir nepatīkamas situācijas, bet arī citiem operatoriem ...
аватар tatiana.gh
Mēs ar Join Up lidojām uz Šrilanku 2012. gada oktobrī.
Bija 3 brīži, kad mums bija nepieciešami šī operatora pakalpojumi. Transfērs uz viesnīcu, transfērs uz lidostu un ekskursijas. No operatora nekas vairāk netiek prasīts.
Ja vien, protams, nav problēmu.
Ar transfēru uz viesnīcu: parasti transfēra gids stāsta par valsti, orientējas uz cenām, valūtu kursiem utt. Mūsējais klusēja, lai kā mēs centāmies ar viņu sarunāties. Krievu valodu gan zināja ne slikti (salīdzinot ar citiem, kā vēlāk izrādījās). Bet par alus skārdenes piedāvājumu, ko viņam izteica viens no mūsu tūristiem, reakcija bija pozitīva un pārvietošanās laikā viņš lieliski izdzēra 2 skārdenes.
Viņš kļuva ļoti "drosmīgs" un prasīja mūs, kad mēs reģistrējāmies viesnīcā !!! padomi. Bijām diezgan noguruši pēc lidojuma un ķērāmies pie naudas. Mainot naudu lidostā, mums iedeva lielus rēķinus un bija pāris simti rūpiju. Tātad, kad mēs iedevām 100 rūpijas, lai pārskaitītu gidu Džoinu Upu, viņš burtiski teica: "Jūs atbraucāt uz mūsu valsti, tā ir nabadzīga un jums OBLIGĀTI!!! dod dzeramnaudu vismaz 500 rūpijas!!!" Šeit, neskatoties uz mūsu nogurumu, mēs viņu nosūtījām ellē.
аватар tatiana.gh
Kā izrādījās palikšanas procesā SHL, 100 rūpijas ir labs padoms par to, ka cilvēks patiešām sniedza nelielu, bet pakalpojumu.
Ar tādu rupjību no operatora darbinieka puses sastapās pirmo reizi.
Kas attiecas uz transfēru uz lidostu. Iepriekšējā dienā viņi vērsās pie reģistratūras - viņi neatstāja mums informāciju par pārsēšanās laiku, arī izbraukšanas dienā. Viņi piezvanīja un uzzināja. Turklāt pārsēšanās kavējās pusstundu, paši arī zvanīja, noskaidroja, kas ir kas.
Ekskursijas - mums nepiedāvāja vispār!
Es arī pirmo reizi redzēju, ka cilvēki negrib pelnīt. Ekskursijas tur ir diezgan dārgas no operatoriem. 2-3 reizes dārgāk nekā sarunājot ar vietējiem šoferiem, kā to darījām mēs.
аватар ludasivak
Oktobrī es kopā ar draugu lidoju uz Šrilanku ar Join Up. Ļoti apmierināts. Vispirms bija 3 dienu ekskursijas. Lidostā mani sagaidīja pārstāvis, brīnišķīgs vīrietis Banderas, kopā ar viņu pavadījām brīnišķīgas 3 dienas. Viņš daudz runāja, atbildēja uz visiem jautājumiem, sekoja, kā mēs nokļuvām viesnīcā, atzvanīja man uz mobilo. Tā kā mēs ieradāmies viesnīcā vēlu vakarā, es tur piezvanīju un pasūtīju vakariņas mūsu istabā. Tāpēc es nevaru teikt neko sliktu.
аватар Lanka-Lanochka
Negadījumi maršrutā var notikt no jebkura operatora. Es pats pārstāvu kompānijas Jetwing intereses, kas uzņem tūristus Šrilankā, pats esmu ne reizi vien pavadījis grupas maršrutos (dažkārt diezgan noslogotos) un zinu, ka dažreiz neveiksmes gadās jebkuram - tas ir ceļš, cilvēciskais faktors”, tūristu noskaņojums, viņu nogurums pēc ilga lidojuma utt., utt.
Ir svarīgi nekrist panikā, nedomāt, ka "Viņa Majestāte CASE" ir noorganizējusi jums pārbaudi. Noteikti parūpējieties par saziņas formu ar atbildīgo vadītāju (norādiet viņa vārdu), lai atrisinātu radušos problēmu. radās... Krājiet šādu cilvēku kontaktus, noskaņojieties atpūtai un iespaidiem.
Tad atvaļinājums izrādīsies, laika apstākļi pavadīs, un gidi tiks iecelti saprātīgi, un līdzbraucēji būs sirsnīgi. Es patiesi ticu labo cerību burvībai un Šrilankas burvībai. Smaids un pieklājība atgriež sirsnību.
Un, ja gids vai transfēra vadītājs izrādījās "nav labā garastāvoklī", MIERĪGI un STINGRI atgādiniet viņam: viņš pārstāv uzņēmuma un valsts intereses.
Katram gadījumam ieskatieties Šrilankas tūrisma biroja mājaslapā: www.srilanka.travel/
Ja nepieciešams, jūs vienmēr varat lūgt palīdzību. Viņu kontakttālrunis ir 1912. Lai veicas!
аватар Tanunik
Galvenais noskaņoties uz pozitīvo un neko īpaši īpašu no gida un pavadošajiem cilvēkiem nesagaidīt. Pieņemiet visu ar smaidu un uzvedieties labdabīgi (bet neļaujieties dzeramnaudai), un esmu pārliecināts, ka jūs ar visu būsiet apmierināti.
аватар Deuce
Vasarā ar Join UP lidojām uz Šrilanku. Viss bija augstākā līmenī. Krieviski runājoša gida izvēle, ekskursijas, lielisks transfērs.. Kopumā tikai pozitīvas emocijas.
аватар Kfhf-2008
Šrilankā ir vietējais tūroperators "NKAR travels & tours", tur ir meitene, kura runā krieviski, viņas vārds ir Alevtina Jurkovskaja, viņas mobilais tālrunis ir +94 770495094 (skype alevtina yurkovskayu) Tas ir jums, lai pārliecinātos ( galu galā, sveša valsts), domāju, ka Alja vienmēr labprāt palīdzēs, tas attiecas arī uz papildu ekskursiju pasūtīšanu! Novēlu labi atpūsties, Šrilanka neliks vilties, bijām 2012. gada janvārī, domāju, ka noteikti braukšu vēl!!!
аватар lipus
Nu, es atbildēšu pats, mēs jau esam ieradušies, es aizmirsu atrakstīties.
Viss noritēja labi, nekādu problēmu. Ekskursijas, kas rezervētas ar vietējiem iedzīvotājiem.
аватар shelestak4
tie ir krāpnieki. nopirkām tūri uz pusgadu un neiekļuvām viesnīcā, par kuru samaksājām. Turklāt rezervācija mums aizgāja uz citu viesnīcu, kas ir daudzkārt sliktāka. un Join up pat nemēģināja atrisināt problēmu ar mums mierīgā ceļā. viņi vienkārši nereaģē vispār. Atbraukšu no Grieķijas - iesūdzēšu tiesā. un gandrīz visa lidmašīna ir tāda pati kā mēs šeit. kā šis
аватар Lanka-Lanochka
Varbūt Lanočkā ir pilna māja viesnīcās, kuras jums piedāvāja rezervējot? Viesnīcas aizstāšana ar līdzvērtīgu ir pasaules prakse.
Un mums patika Haridra Resort & Spa by Jetwing in Wadduwa. Kad mēs tur atpūtāmies, tūristi no "jūsu" operatora tur uzturējās pāris dienas. viņu viesnīcās bija pārsēšanās. Un viņiem nakšņošanas un ēdināšanas klase bija patīkams pārsteigums - viņi pat negribēja doties prom, kad numuriņi "viņu" viesnīcā bija brīvi))
Tur un tagad mūsu draugi ir apstājušies uz nedēļu - nraaaaavitsya! ;)
Ņemiet vērā šo jauko viesnīcu: http://www.jetwinghotels.com/haridraresort/
istabiņas plašas, šefpavārs gudrs, personāls draudzīgs, baseins garš, 50 metri!
аватар tyrist1962
rys123 : Ļvovas lidostā dzirdēju, kā cilvēki, kas ieradās lidot uz Grieķiju, nesaņēma pases ar vīzām. rezultātā 15 cilvēki neaizlidoja uz Krētu - vai nu nav pases vai nav vīzas. Murgs! Bet tas sākās ar mums pēc ierašanās Krētā. No Le Grand viņi sagaidīja visus no mūsu lidmašīnas, piegāja pie pirmās letes, pateica nosaukumu un viesnīcu, klusums, pienāca dāma un teica, ka mūsu viesnīcā nav vietas! Es biju šokā un visi mani ģimenes locekļi. Apmaksāja Nana Beach, veicot agrīnu rezervāciju, un bija apstiprinājums un kuponi! Mana ceļojumu aģente nekad nezināja par šādām izmaiņām, pateicoties viņai, viņa teica, ka jāstāv un jāpieprasa līdzvērtīga viesnīca vai labāka. Mums piedāvāja Heronisos Hotel. Viņi teica 4 zvaigznes, kad viņi ieradās, es esmu šokā. Tas pat nevelk 2 zvaigznes, tuvumā ir atkritumu tvertnes, tas ir ļoti tālu no jūras. Viss iekļauts tur ir skaidri un nesmaržo + lietussargi sauļošanās krēsli par maksu. Lamājoties, izsauca tūristu policiju
annyskaysata: Šausmīga šī pievienošanās.Tieši pirms lidojuma nomainīja viesnīcu, protams labāk nenodrošināja (bija Tunisijā), Harkovā teica vienu versiju, kāpēc ne viesnīcā, kuru mēs gribējām, bet Tunisijā tā ir pavisam citādāks.
tavvy : Izlidoja no Rodas 29.06.2013. Es esmu ar diviem bērniem, mans draugs ir ar mazu bērnu.
аватар tyrist1962
Vika (viesis) 2013. gada 20. jūnijs Harkova: Cienījamie tūristi, pirms nedēļas ar Join Up tūroperatoru lidojām uz Grieķiju. Iesaku visiem nekad nelidot ar šo kompāniju. Viņiem bija jālido no Harkovas 5. jūnijā. Viņi teica izbraukšanas dienā. ka nav vīzu un reiss tika pārcelts uz 8.jūniju no Zaporožjes ar papildus samaksu par katru biļeti 100 eiro !!!!!! Un tad ar 470 eiro piemaksu par viesnīcu. Uz visiem mūsu sašutumiem bija tikai viena atbilde - ja negribi, nelido, naudu neatgriezīsim. Darbinieki augstprātīgi, nosaluši !!!!!
аватар tyrist1962
un vēl.. tavvy : Mēs lidojām prom no Rodas 29.06.2013. Esmu ar diviem bērniem, draugs ar mazu bērnu. Draugs paiet garām, un reģistrācija tiek pārtraukta uz mani, un uzņemošās partijas pārstāvis paziņo, ka .... ĒTERĀ IR BEIDZAS VIETAS))). Nu, viņi nosūtīja mazāku lidmašīnu, nu, tas notika ... un mēs (15 cilvēki) - pēc 3 dienām no citas aviokompānijas Join up pārstāvji (kā arī Aviatrans) ar mums NEKAD 3 dienu laikā nesazinājās. Ierodoties Ukrainā, viņi netika sagaidīti.
аватар equalizer
13. augustā aptuveni 30 tūristi, kuri iegādājās "Join Up!" biļetes, nespēja izlidot no Harkovas uz Dubaiju. Par to TourDom.ua paziņoja tūrisma aģentūru tīkla "Aiti-tour" vadītājs Jurijs Avdejevs. Pēc viņa teiktā, pie flydubai reģistrācijas galda klientiem tika paziņots, ka viņiem nav rezervācijas. Rezultātā lidmašīna pacēlās bez šiem tūristiem. Saņemiet skaidrojumu no "Join Up!" darba dienas laikā Avdejeva kungs izgāzās. Kā stāsta divi Harkovas lidostā notikušā aculiecinieki, kas strādā citos TO, cilvēki bijuši ļoti sašutuši un viņiem draudēts ar skandālu. Vēlā pēcpusdienā viņiem tika solīts izsniegt biļetes nākamajam flydubai reisam no Harkovas 16. augustā. 18:40 pasažieri, kuri nebija lidojuši, joprojām atradās terminālī.
Pasākumā Join Up! atteicās komentēt. Sabiedrisko attiecību vadītāja Olga Tiščenko sacīja, ka atrodas atvaļinājumā, un pāradresēja TourDom.ua korespondentu uz Ņikitu Karpenko no mārketinga nodaļas. Viņš norādīja, ka viņam nav informācijas par šādu incidentu. Bet sieviete, kura atbildēja uz Jurija Albas MTS mobilo tālruni un atteicās sevi identificēt, sacīja: "Tā ir mūsu principiālā nostāja - nekomentējiet TurDom vietnei."
flydubai ir apņēmusies
аватар karpova42
Tie ir šarlatāni!! Samaksājuši par viesnīcu Begnotā, mūs atveda uz marvilu pretējā virzienā, nekaunīgi izsēdināja un teica, ka šis mums ir labākais variants!! Viesnīca zem okeāna līmeņa pāri ceļam! Burvīga attieksme, nekādas atbildes uz pretenzijām!! Mēs bijām 9, nākamajā dienā ieradās tādi cilvēki - viņi bija sašutuši, viņi nemeta pīpi un darīja, ko gribi !!
аватар karpova42
Nekad nelidojiet ar šo kompāniju, pat ja nevienam citam operatoram nav biļetes. Iesaku labāk pārplānot vai pārmaksāt, bet ne pievienoties!! Sirdsmiers ir svarīgāks! Kaut ko tādu savā ceļojumu pieredzē nebiju redzējis! Pirmo un pēdējo reizi izmantojām pievienošanos!!
аватар agent_borabora
Aptuveni pusi laika pievienojas savus solījumus. Atlikušajiem 50% atpūtnieku pat nesamaksāto naudu neatdod, nemaz nerunājot par morālo kompensāciju.
Ar viņiem joprojām var doties uz Ēģipti, bet jebkurā gadījumā ne Lanka, ne Apvienotie Arābu Emirāti, ne citas vīzu valstis.
аватар qualityjoinup
Cienījamie vietnes lietotāji, lūdzu, ņemiet vērā, ka tūrisma kompāniju grupai Pievienojies UP! ietver daudznozaru tūrisma operatoru Join UP! un franšīzes tīkls - pievienojies UP! Ceļojumu aģentūra. Mums ir ļoti svarīgs tūristu viedoklis par apkalpošanas kvalitāti Join UP! tūrisma aģentūrās, kā arī Join UP tūrisma produkta kvalitāte!
аватар t-travel
Šovasar es atpūtos Krētā, Rodā un Tenerifē, un visas 3 reizes ar Joyne up. Kopumā sūdzību nav, viss super ātri un gludi. Lieliski saimnieki. Visi paziņojumi ir savlaicīgi un skaidri. Tāpēc varu tikai ieteikt. Un no pieredzes ceļojot ar citām ekskursijām. Operatori, es varu teikt, ka visiem ir nepārvarama vara, bet dažreiz tas ir tikai cilvēciskais faktors, kas neizdodas. Tātad šim gadam Joynam 5+++!!!
аватар konderovaelena
Atgriezāmies no Šrilankas no Koggalas uz Vladju ar kopīgu lietotni.Pats operators bija ļoti vīlies.. bijām 3h attālumā no lidostas, nu plus reģistrācija 1h.. bijām spiesti izbraukt 8h iepriekš, kamēr autobuss kavējās tieši stundu !!!piebrauca tukšs, t.i. ne tūristi ainovaty !!bez paskaidrojumiem un skaidroja ar nekaunīgiem smaidiem, un visi jau vairāk kā STUNDU dusmojas zālē uz koferiem, un pārstāvis stulbi neceļ klausuli !!!skaitās kā diena. Tagad par ierašanos, bija 5 stundas, lai nokļūtu viesnīcā bez sastrēgumiem, un tad prasīja no mums dzeramnaudu gan vadītājam, gan pavadošajam !!!Viennīcās redzējām uzņēmuma pārstāvi vienreiz, 3. diena, kad viņi sajuka un sauca sevi .. viņiem ir vienalga par tevi: ((nekas Ja pajautāsi, tu nezināsi!!! Labāk izvēlies citu operatoru uz Šrilanku!!
аватар qualityjoinup
Cienījamā Konderovaelena,
Atvainojamies par to, ka jūsu svētki tika aizēnoti un tas ļāva jums pievienot negatīvu iespaidu par uzņēmuma darbu. Mēs vienmēr cenšamies uzlabot sniegto pakalpojumu kvalitāti, un jūsu viedoklis mums ir svarīgs. Lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu quality@joinup.ua ar detalizētu situācijas aprakstu un pieteikuma numuru. Mēs noteikti izmeklēsim šo situāciju un veiksim visus nepieciešamos pasākumus.
аватар zinovyevau
Es vēlos atstāt atsauksmi par gidu Šrilankā vārdā Marinda. rezervēja ceļojumu, kas ietvēra trīs dienas ekskursijas un septiņas dienas pludmales brīvdienās. pirmās divas dienas ar gidu nesapratām kādas cenas Šrilankā (gids pirmais izskrēja no autobusa un Sinhalā uzreiz teica, ka cenas ir augļiem tirgū, vai svārku īrēšanai templī, vai pusdienām (kuras samaksājām ) patstāvīgi) pacēla vismaz trīs reizes.
sapratām, ka esam apmānījuši, kad atnesa pusdienu rēķinu ar 15% PVN (lai gan ne ēdienkartē, ne citu tūristu kontos, neredzējām), un, kad vērsāmies pie iestādes administratores, vienkārši izdzēsām no plkst. konts 15% un mūsu gids kļuva ļoti nepacietīgs) un pārējā programmā viņš pateica minimālu informāciju un kad mēs devāmies uz viesnīcu pie okeāna, viņš neatvadījās izkāpa no mašīnas un aizgāja (mēs runājām viens otram krieviski, bet cik ļoti mēs vēlāk sapratām, ka viņš saprata, visas mūsu sūdzības ir viņa virzienā.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Šrilanka
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl