Libāna

Tā das lietavas laikam nā k tikai dž ungļ os, bet tā bija Beirū ta. 2009. gada decembris
Notekas vā ks jautri š ū pojā s uz ū dens staba, kas izš ā vā s no notekas sistē mas, kaut kur debesī s. Vā ks kā varavī ksne "spē lē jā s" virs zemes č etrdesmit, piecdesmit centimetru augstumā . Tas bija ļ oti jautri...Droš i vien tā pē c es devos uz Libā nu. Emocijas un jauna pieredze, tā ds ir ceļ ojuma mē rķ is.
Maskavas sezona rudens-ziema 2009 zadolbala tā s satiksmes sastrē gumi, un es nolē mu apturē t uz š o stā vokli. Kaut kur jā iet. Bet kur?? ? ? Un tad radio "Sudraba lietus" optimistiskā balsī kā ds jautrs cilvē ks runā par Libā nu. . . Ā rkā rtī gi. Interesanti. Skaists.
Viss ir izlemts. Es eju uz turieni. Turklā t, bū dams pionieris un skatoties televizoru starp stundā m un ejot pa ielu, es redzē ju raidī jumu “Starptautiskā panorā ma”, kas vienmē r sā kā s ar reportā ž u par karu Bierū tā . Kā tagad atceros. -"mū su speciā lais korespondents Beirū tā ". . .
Stunda internetā man radī ja priekš statu, ka tagad tur nav tik slikti...Ī si sakot, viss, ir nolemts doties uz turieni...
Tika atrasti divi izsaukumi un ceļ abiedri. . . Vienam kaut kā skumji iet. . . Ī paš i nezinā majā .
Padoms: ja vē laties ekstrē mos sporta veidus, jums vajadzē tu doties uz Libā nu.
Ja jū s baidā ties no ekstrē mo sporta veidu, jū s atkal esat Libā nā .
Ja vē laties emocijas, dodieties uz turieni.
Libā na ir ļ oti interesanta un skaista valsts ar austrumniecisku noslē pumu un interesantiem apskates objektiem. Libā na ir spē cī gu cilvē ku valsts, kuri pē c daudziem kara gadiem spē ja atrast spē ku to atjaunot ī sā laika periodā .
Tā tad. Nopirku biļ etes uz Aeroflot lidojumu Maskava-Beirū ta-Maskava. Nopirku novembrī par 12-kaut kā diem tū kstoš iem. . . Bet tuvā k lidojumam uzzinā ju par mū su "spā rnotā s" kompā nijas akciju, pē c kuras biļ etes uz Beirū tu izdalī ja gandrī z par velti, kaut kas ap 7 tū kstoš iem abā s astē s. .
LABI. Es nemainī jos...Ne velti stā vē ju rindā pie Frunzenskaya....
Jū s varat doties uz Libā nu patstā vī gi, bez aģ entū rā m. Tas bū s lē tā k un interesantā k. Galvenais ir atrast Beirū tā cilvē ku, kurš satiksies un bū s jū su gids, š oferis un gids. Mums paveicā s, vienu tur atradā m. . . Bet par to vē lā k.
Jautā jums par to, kur dzī vot. . . Booking. com viegli atbildē ja uz š o jautā jumu. Viesnī cu izvē le ir liela, sā kot no 6 zvaigž ņ u viesnī cā m ar budž etu Moldovā par nakti, lī dz pat ļ oti budž eta. Mē s apstā jā mies Plaza Hotel Hamrā (Beirū tas iepirkš anā s rajonā ). Viesnī ca ir 3-4 zvaigznes, bet ar ļ oti ē rtiem matrač iem, segā m un spilveniem. Neko vairā k nevajag tiem klaidoņ iem Libā nā , kuri ieradā s viesnī cā , lai tikai uzkrā tu spē kus pirms nā kamā metiena. Viss kā vienmē r, internets, kredī tkarte, rezervā cija, apstiprinā jums un esam mierī gi. . . pie robež as mū s laidī s cauri, jo neesam ekstrē misti un mums ir kur dzī vot.
Saprotu, ja Libā nā ir kur dzī vot, tad tu esi tū rists.
Satraukums, protams, bija, bet tas kaut kā norima, kad izlidoš anas zonā ieraudzī jā m bē rnu bariņ u no Krievijas lidojam uz to paš u vietu, kur bijā m mē s. Tie bija mū ziķ i, varbū t koris. . Labs signā ls, ka tur viss nav tik biedē još i.
Izbraukš ana. Jauna lidmaš ī na. 4 stundas un esam Rafik Hariri lidostā . 2:00. Pamesta Eiropas lidosta mū s sagaidī ja ar draudzī giem muitniekiem un militā rpersonā m. Minimā lā s formalitā tes, bez rindā m, bez vī zā m. Laipni lū dzam, un jū s esat Beirū tā .
Vī zas ir cits stā sts. MASKAVĀ maksā.35 USD, Beirū tas lidostā kā.17 USD, bet liek pirkt vī zas, pē c man nesaprotama principa. Daž us lū dz pirkt, daž us ne. Mums personī gi neprasī ja.
Beznodokļ u pie izejas, labs vī ns un nedaudz š okolā des — tā ir nakts maltī te.
Arā bu taksometru vadī tā ju daž ā dī ba bija iespaidī ga. Maksa ir no 100 USD....Bet internets ieteica, ka maksimums no lidostas uz centru ir -20 USD. pilsē tā s. Raidī jums, varu teikt, nav domā ts vā jprā tī gajiem. . Ar manu auto psihi it kā viss kā rtī bā , bet pie 140 piesprā dzē jos pie arā bu mū zikas. . . Sarkanā gaisma! Lidojam cauri krustojumam, uz jautā jumu "Stop, Sarkanā gaisma". . atbilde "Nav problē mu". . Pē c 3 luksoforiem, kuriem pā rlidojā m. . . bailes pā rvē rtā s š ausmā s. . . Bet viss ok, un mē s esam Hamrā . 10 minū š u reģ istrē š anā s viesnī cā Plaza un hello bed. Ir jā atzī mē , ka gultas ir lieliskas. Salds piecu stundu miegs nolika mū s kā jā s.
Pirmā diena Beirū tā sā kā s pulksten 8. Ejam meklē t, kur vakariņ ot. . . Pā rcē lusies uz jū ras pusi. 10 minū tes un te ir Vidusjū ras mī ļ ā . Pirmā fotogrā fija, un tad sauciens . . "Stop, nav foto" . . Un priekš kam? Tikai tā pē c, ka gribē ju nofotografē t panorā mas ratu uz jū ras fona.
Izrā dā s! Cilvē ku un militā ro objektu fotografē š ana ir aizliegta. Tač u militā rie objekti nozī mē visus vitā li svarī gos infrastruktū ras objektus. Tas ir jā atceras, tač u tajā nav nekā slikta.
Kopumā mē s atgriezā mies Hamrā , devā mies uz amerikā ņ u ē dnī cu un brokastojā m...
Attiecī bā uz kafejnī cā m. Ar tiem Berutā problē mu nav. Pā rstā vē tas visas starptautiskā s ķ ē des, pat vairā k nekā Maskavā...Viņ iem ir Burger King. Vienī gais, kas jā zina, ka kafejnī cas sā k strā dā t no 1130. Iepriekš ē st drī kstē ja tikai viesnī cā .
Un tā...domā ju. ) Kā rī koties. Mums bija skaidrs plā ns un tas bija jā ī steno. . Pirmkā rt, meklē jam taksistu. . Otrkā rt, braucam pē c brauciena plā na. Iepriekš manis apkopots. Jā saka, š ofera meklē š ana bija nedaudz satraukta. Ar tā du š oferi kā mē s braucā m no lidostas, es nevarē š u izturē t ilgā k par 1 dienu.
Š eit!! ! ! debesis paš ķ ī rā s un pie mums tika atsū tī ts mū su sargeņ ģ elis taksists, gids un gids vā rdā LABIB! Vē los pastā stī t vairā k par viņ u, jo, ja vē lies doties uz Libā nu, tad nevajag tē rē t naudu aģ entū rā m, nevajag pirkt ekskursijas, vienkā rš i piezvanī t Labibam. Ja zini kaut nedaudz angļ u valodu, Labib parā dī s (par saprā tī gu naudu) labā kos Libā nas apskates objektus, aizvedī s un aizvedī s uz vietu.
Labibs ir 68 gadus vecs vī rietis, kurš pie stū res ir sē dies 50 gadus. Viņ š pā rdzī voja visus karus, kā to var redzē t no skumjā m acī m un krokā m uz viņ a sejas, kas veidojā s zem skumju jū ga. 50 gadus viņ š angļ u valodu apguva "tautā ", tā pē c viņ u ir vieglā k saprast nekā dzimtā valoda. Pē c arā bu taksometra š ofera, kurš mū s atveda no lidostas, Labibs š ķ ita mierī gs, prā tī gs profesionā lis, kurš mū s 4 dienas vadā ja pa visu Libā nu, nepā rsniedzot 80 km stundu. Vispā r, ja nebū tu viņ a, man Libā nā nekad nebū tu miera sajū tas. Un protams bez viņ a nemā cī jā mies par garš ī go kazas sieru ar medu, kas ietī ts pitas maizē , nedzē rā m vī nu Ksarā , nebildē jā mies, kur mums nedeva, un es nevarē ju nopirkt mans dē ls svaigi eksotiski augļ i manam dē lam. Protams, ka viņ š nelasī s, bet tomē r, Labib, liels paldies!! ! ! Ja dodaties uz Libā nu un meklē jat ceļ vedi, . Viņ š tiksies un bū s jū su ceļ vedis Libā nā savā Mercedes.
Ejam tā lā k. . .
Pirmā diena! Saule! 25 grā di! Mē s devā mies uz Jounieh, pilsē tu netā lu no Beirū tas...Vispā r tur viss nav tā lu, salī dzinot ar Maskavu
Pirmā atrakcija ir Jjetta Grotto ala. Grū ti nodot emocijas, teikš u vienu, pē c satikš anā s un ieš anas tajā Libā nā viss izskatī jā s kaut kā bā ls. Es esmu ļ oti mierī gs par alā m un esmu tajā s bijis daudzas reizes, bet tas tieš ā m ir pasaules brī nums. Viņ as dē ļ uz Libā nu ir vē rts aizlidot tikai uz pā ris dienā m. Fotoattē li, video ir aizliegti. Viss tiek izī rē ts bagā ž as nodalī jumā...Bet noteikti dodieties uz vietni, lai iegū tu priekš statu par to, ko es š eit apbrī noju. Lai gan es redzu, ka ne fotoattē li, ne video nepā rdod tur nagloš anas atmosfē ru un garu. Pē c 30 minū tē m es jutos kā uz Marsa vai Zvaigž ņ u karu filmē š anas laukumā . Mē s bijā m augš ē jā alā , viņ i tur staigā ar kā jā m. Apakš ē jā alā peld laivas, bet ziemā tā ir slē gta augstā ū dens dē ļ , kas nā k no kalniem. Mums paveicā s, ieraudzī jā m gabaliņ u no apakš ē jā s alas interjera. To nedrī kst aizmirst.
Jetta Grotto - tā s ir velves lī dz 50 - 70 metriem, garums (varu melot) 300 -500 metri. . . Tas ir jā redz.
Pē c pusdienā m braucā m uz Jounieh. Tur, pilsē tas centrā , iekā pā m funikulierī , kas mū s veda uz Svē tā s Jaunavas Marijas statuju, kas paceļ as kalnā un kuru ieskauj Sv. Nikolaja baznī ca, muzejs un skatu laukums, kapela un citas interesantas lietas. ē kas.
Brazī lijā , Bruņ urupuč u kalnā , atrodas Jē zus statuja. Libā nā Jaunava Marija. Es domā ju, ka viņ i pat skatā s viens uz otru. .
Jā , gandrī z aizmirsu. . Pā rceļ oties no Jeittas uz Svē tā s Marijas pieminekli, apstā jā mies pie suņ u upes. Vieta ar sarež ģ ī tu reljefu, kas bija galvenā s grū tī bas visu vē sturisko iekarotā ju karaspē ka pā rejā . Sā kot ar maķ edonieš u, beidzot ar vā cu karaspē ku.
"Slikta vieta armijas pā rejai" - es jums teikš u. Tā pē c visi, kas to š ķ ē rsoja, atstā ja piemiņ as plā ksnes uz akmeņ iem (piemē ram, Napoleons)
Brī dī , kad nokā pā m ar funikulieri, kļ uva tumš s. Un vakara brauciens tā lā k uz Byblosu bija vienkā rš i lirisks. Senā pilsē ta ar arhitektū ru no pasakas par Aladinu mū s sagaidī ja ar tumsu, jū ras skaņ ā m un tirdzniecī bas veikaliem.
Esam noguruš i. . . Laiks doties mā jā s. . Labib mū s aizveda uz restorā nu Beirū tas centrā .
Vī ns, Mich grils, mize un esam viesnī cā...
Š eit viņ i ir, manas mī ļ ā kā s gultas un segas.
Otrā diena.
Bija piepildī ts lī dz galam. Izstā stī jā m savu plā nu Labibam, viņ š to nedaudz izlaboja, un mē s metā mies uz Libā nas centru.
Pirmā pietura ir Kfarhim ala. Pē c Jetta Grotto entuziasma nav, bet tajā var fotografē t. Personī gais ceļ vedis, 60 minū tes, 40 fotogrā fijas. Ejam tā lā k.
Nā kamā vieta ir Musa Palace. Interesanta vieta. Viens bagā ts libā nietis uzcē la muzeja pili, kurā ar lellē m tiek parā dī ta libā nieš u dzī ve (kustī bā ), tiek vā ktas visu laiku ieroč u kolekcijas un daudz kas cits. Vē rts apmeklē t.
Nā kamā pietura bija Beit Eddine Palace. Pils man nav nekas ī paš s. Bet austrumu askē tiskā s arhitektū ras cienī tā ji bū s ieinteresē ti.
Ejam tā lā k . . Pirmā iepazī š anā s ar ī stiem ciedriem. Tas man bija atklā jums, ka ciedri aug tikai tur. Mū su valstī un visā pasaulē tā ir ciedram lī dzī ga priede. Lū k, jums ir vī tne.
Dodamies uz Beaka ieleju.
30 minū tes un klā t ir. . . Miglā un kalnu ielenkumā ar sniega virsotnē m.
Vē l viena pieturvieta un iespaidu jū ra ir Ksara vī na darī tava. 1854. gadā dibinā ja franč i. Vī na dā rzi tū lī t aug ielejā .
Saņ ē ma ļ oti silti. Viņ i mums sniedza bezmaksas ekskursiju, rā dī ja filmu, mē s nogarš ojā m vī nu un mū s veda pa noliktavas pagrabiem (alā m). Strā dā jauki cilvē ki. Meitenes!! !
Jā! ! ! Es aizmirsu galveno! Es daudz ceļ oju pa pasauli un dzī voju Baš kī rijā , Tatarstā nā . Bet ar pilnu pā rliecī bu varu teikt, ka Libā nā ir viena no skaistā kajā m meitenē m. Mū sdienu libā nieš i ir kas. Jā , pat š iī tu un sunnī tu meitenes savos hidž abos ir burvī gas. Bet kā jū s zinā t, valsts ir musulmaņ u, tā pē c jū s varat norī t tikai siekalu un lē nprā tī gos
skaties uz viņ iem.
Un tā uz augu...Viss ir super...Mē s ejam uz veikalu. Pā rdodu Chateau Xsara 2004. un 2005. g. 2005. gadā bija saulains laiks, mē s skatā mies uz to. Vī ns visiem. Izmē ģ iniet.
Tad mū s gaidī ja otrā s dienas galē jais punkts - Bialbekas pilsē ta. Kā bija teikts internetā - ir divas atrakcijas - Saules pilsē ta un Hezbala ("Libā nas politiskā partija"). Uzreiz jā saka, ka Hezbollah tur neredzē siet. . . Izņ emot T-kreklus, karogus un citus suvenī rus ar to simboliku. Tiesa, kā ds vī rietis mani pieķ ē ra pie ieejas Saules pilsē tā , pajautā ja, no kurienes esmu, un, kad uzzinā ju, ka esmu no Krievijas, viņ š ilgu laiku teica, ka Hezbollah un Krievija ir draugi un mē s esam labā kie....Vispā r tur pret krieviem izturas labi. Jā , un arī mē s. Mī ļ i un skaisti cilvē ki.
Saules pilsē ta ir jā redz. . . Tā tika uzcelta pirms Kristus. Kā tas tika uzbū vē ts, nav skaidrs. Visi saka par citplanē tieš iem. Tā kā akmeņ i ir 1500 tonnas. Un tos paņ emt ir grū ti pat tagad. Piramī das un tā s ir saprotamas, kā tā s darī ja (apmē ram), bet tas, kas tika uzcelts Saules pilsē tā , apbrī no. Lai gan pilsē ta ir forš a. Precī zā k, pilsē tas drupas.
Bija trī s tempļ i – Venē ra, Jupiters un Bakss. Savā di, bet pē c visas pā rejas no musulmaņ iem uz kristieš iem un otrā di, kā arī pē c zemestrī cē m uz “kā jā m” palika tikai templis, kas celts par godu vī na dievam Bakam. Vinera templis tika pilnī bā nopostī ts, no Jupitera bija palikuš as tikai grandiozas kolonnas, kas stiepā s pret Sauli.
Laiks pasliktinā jā s, no kalniem sā ka pū st auksts vē jš . Vieta bija š ausmī ga, jo š ajos posta hektā ros nebija neviena, izņ emot mū s, un apkā rt lidoja mī ts par Hezbollah.
Visi apskatī ja, fotografē ja un tagad atpakaļ uz manu mī ļ ā ko gultu. )). Bet vispirms pastaigā jā mies pa Beirū tas krastmalu, paē dā m restorā nā jū ras krastā . Uzziņ ai pā rtikas cenas ir tā das paš as kā Maskavā , pat nedaudz lē tā kas. Vakariņ as ar vī nu maksā ja 30-40 dolā rus.
Treš ā diena bija smaga. Plā ni. . . Cedars (Cedars) un Trippoli - otra lielā kā Libā nas pilsē ta valsts ziemeļ os.
Vakarā sā ka lī t, es sen nebiju dzirdē jis tā du pē rkonu, lietus blī vums ir ļ oti liels...Es izgā ju uz ielas, ej, saspied tavus š ortus...
No rī ta brokastojā m viesnī cā s, lietus nemitē jā s. Labibs ir ieradies. Iekā pjot maš ī nā . . "Ai, kur manas rezerves apakš bikses" - nodomā ju.
Labibs paziņ oja par nepatī kamā kajā m ziņ ā m: "Š odien tiek atcelti "Cedars" un "Tripoli". Š eit lī st lietus, bet ejot uz Ciedriem cauri kalniem, ir 1 metrs sniega, ceļ š ledus, klintis. . . Tripole ir bī stama, ū dens dē ļ kanalizā cijas vā ki karā jas 50 cm un tos visus var savā kt motora pā rsegu...Un uz Tripoli bū s 1000 tā das akas...Tas, protams, joks, bet mē s nedevā mies uz Tripoli, jo redzamī ba nulle, sastrē gumi un pipetes. Kā jau sā kumā rakstī ju, tad tā das lietavas sen nebiju redzē jis.
Es vē los vē rst jū su uzmanī bu uz to, ka mē s nedevā mies tikai uz Cedars, mē s vē lē jā mies slē pot no Libā nas kalniem. Tā pē c psiholoģ iski š ai dienai biju gatavs tikai š im. Kalni, sniegs, braucieni.
Labaibs, sajutis mani 2 dienas, saprata un teica - "Mē s braucam uz Faraju". Faraja nav ne kalni, ne slē poš anas kū rorts, ne tikai pilsē ta. . . Vispā r vieta, kur š eihi no visiem Tuvajiem Austrumiem izstrā dā slē poš anas tehniku. Un tā...Uz priekš u!
Ate tik tikko izkļ uva no Beirū tas un sā ka kā pt kalnos. Pa ceļ am no augš as tecē ja tik daudz ū dens, ka pē c 30 minū tē m nesapratu, braucam ar maš ī nu vai laivu. Pagā ja stunda, ū dens sā ka mainī t savas fizikā lā s ī paš ī bas. . . vispirms virca, tad snieg ar lietu un viss beidzas ! ! ! Mū su mersedess no tā das nekaunī bas (redzot sniegu) apjuka, 30 minū tes nesasniedzot kalna virsotni, stā vē ja sniegslapju zirnekļ u tī klu savaldzinā ts. Es piecē los un sastingu. Pilnī gi! . Var ilgi rakstī t kā izgā jā m ā rā , kā stū mā mies, kā pē c 3 sekundē m samirkā m, lietus ar sniegu un stipru vē ju dē ļ , kā tad mū s pagrū da arā bs. . . Bet Libā nas armijas karavī ri izglā ba mū s, kas brauca garā m ar savu bruņ umaš ī nu. Un bez troses, ar saviem stiprajiem korpusiem dī kstā ves smago mersedesu apgrieza uz leju un nosū tī ja no kalna uz siltajā m zemē m, no kurienes tas nā ca. Es jums pateikš u vienu lietu, pē c nelielas manis nopratinā š anas Libā nas armijas virsnieks man teica (ja tiek tulkots): “Kas, pie velna, mē s no Krievijas dosimies uz š o kalnu š ā dos laikapstā kļ os? Pie mums vismaz vienā vietā ir sniegs. Jauks vī rietis! ! ! Paldies starp citu!! !
Labibs un mani draugi teica, ka viņ iem ar to visu pietiek un tā lā k viņ i netiks. Bet virsnieka vā rdi mani atkal uzmundrinā ja, un es nolē mu pabeigt iecerē to.
Labibs nolaidā s no kalniem. Paņ ē mu sniega taksi (ir tā ds un visi normā li cilvē ki to izmanto).
Es devos uz veikalu, noī rē ju siltas un sausas drē bes un steidzos uz Farajas kalnu Legace, lai gū tu iespaidus. Kā ds bija mans pā rsteigums, kad kalnā neviena nebija, izņ emot viesuļ vē tru ar sniegu un divus arā bus uz Hammer. Viss bija slē gts. Arā bi iestā dī ja savu dzelzs zirgu lī dz "krū tei" sniegā un pā rbaudī ja amerikā ņ u bruņ umaš ī nas taktiku un tehniskos parametrus. “Ko tad darī t? "Es teicu savam taksometra vadī tā jam, kurš pat nesaprata manu lauzto angļ u valodu. Acī mredzot, ieraugot manas skumjā s acis, viens no viņ a aizbē ga - “Ski Do? ”. "Vai tur? " Es laimī gi jautā ju. Un pē c 10 minū tē m es braucu ā rā no lielas sniega kupenas, kur atradā s sniega motociklu bā ze, ar instruktoru uz dzeltena sniegota Ski Do. Tas bija kaut kas! ! ! 40 minū š u brauciens ar sniega motociklu vienā no Libā nas augstā kajiem sniega punktiem, kad temperatū ra ir zemā ka par +19, ir neaizmirstams piedzī vojums.
Skaista pilsē ta, ī paš i skats no zivju lī č a. Skaista arhitektū ra. Pat grū ti pateikt, uz kā du stilu tas attiecas. Tas vienkā rš i ir jā redz. . .
Viņ i nolē ma nebraukt uz Tyru, lai gan lietus bija mitē jies. Kā mums teica, Tyre daudz neatš ķ iras no tā , ko mē s jau esam redzē juš i. Lai gan joprojā m mani moka tas, ka neapmeklē ju seno pilsē tu, kuru atceros no skolas vē stures laikiem.
Dodamies uz lidostu. Lī dz izlidoš anai vē l 6 stundas. . Lidostā nav ko darī t, izņ emot to, kā skatī ties uz daž ā du reliģ iju un konfesiju cilvē kiem, kuri sirsnī gi atvadā s un satiek savus radus un draugus. Kā rtē jo reizi pā rliecinā jos, ka libā nieš i ir ļ oti skaista un sirsnī ga tauta.
Kā vienmē r, Aeroflot aizkavē ja lidojumu. Sā kā m trakot, lī dz nonā cā m Duty Free. Tad palaidiet vaļ ā , it ī paš i Beirū tā nav dā rgi, ar lielu austrumu saldumu izvē li, elektroniku, un protams smarž ā m un alkoholu. . .
Visiem sveicieniem! Iekā pa lidmaš ī nā . Mē s lidojam. . . Un te tu esi. . . Es domā ju, ka viss ir beidzies. . Al nē . Libā na mums ir sagatavojusi pē dē jo pā rsteigumu. . .
Vai esat kā dreiz bijis lidmaš ī nā , kurā.10 cilvē ki nolē ma “izpū sties”?
Domā ju, ka daudzi, kas lidoja uz Taizemi, Boli vai GOA, redzē ja š ā du izrā di.
Te bija tā pat, tikai starp pirmo un otro viskija pudeli cī nī jā s nevis piedzē ruš ies krievu tū risti ar paģ irā m, bet gan reliģ iozi libā nieš i. Viens izteica piezī mi otram, stjuarte viņ u palaida garā m, un sā ka palikt slapjš . Ī ss. Tas ilga minū ti. Bet visi atstā ja iespaidus. . Ja godī gi sakot, ja stjuarte bū tu reaģ ē jusi, problē ma varē tu bū t atrisinā ta. Tač u miegainais stjuartu sastā vs (bija jau 4 no rī ta, atgrieš anā s reiss) savu dabū ja. Viņ iem ir smags darbs, saproti tikai tā dos brī ž os. Bet dzimtenes sajū ta atnā ca. Š ī sadursme kā spiediena kamera mainī ja apziņ u no Libā nas iespaidiem uz Krievijas realitā ti.
Tas ir viss. Lidmaš ī na pieskā rā s. Š eremetjevo. Gaisa temperatū ra ir mī nus 26 grā di.
Sveiki, noguris no Jaungada vakara, Maskava.
Jā...š eit ir vē l viens...beigā s . .
Viņ iem ir divas funkcijas! Es runā ju par Libā nu. )
Visi autovadī tā ji dungo katru minū ti un visur. Tā , kā izrā dī jā s, ir braukš anas ī patnī ba. Tas ir luksoforu vietā , kas izslī dē ja cauri arā bam, kas mū s nesa no lidostas.
Kurš pirmais nodzenā ja, tam ir fragmenta prioritā te.
Bet man kā Maskavas braucē jam tas ļ oti traucē ja.
Mē s signalizē jam, kad visi . . pē c tam š audī s tikai no WASP. . )
Pierast 4 dienas nav reā li.
Visi smē ķ ē . Bet viņ i ne tikai smē ķ ē , viņ i smē ķ ē visur: veikalā , rindā , muzejā , lidostā , automaš ī nā . Visi smē ķ ē , pat bē rni.
Tā ir ī paš ī ba, kas sasprindzina un atš ķ ir valsts attī stī bu un tā s iedzī votā ju mentalitā ti. Ko es varu teikt. . .
-: “Libā na paldies par pieredzi, un BEIDZ SMĒ Ķ Ē T!! ! ! Mē s neesam redzē juš i Cedars un Tyr.
2010. gada 2. janvā ris
aizraujoši! Vēlaties uzzināt vairāk, fotoattēli ir lieliski!
захоплююче! Хочеться дізнатися більше, Світлини супер!
aizraujoši! Gribu uzzināt vairāk, Svetlina ir lieliska!
захоплююче! Хочеться дізнатися більше, Світліні супер!