Jautājums o Kazahstāna

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
51 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
vai es varu atgūt naudu?
Jautājums ir šāds: mēs samaksājām pusi no summas tūrisma aģentūrai, mēs nevarējām samaksāt pusi. Vai es varu atgūt naudu? ir kvīts
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
6 abonenti  • prasīja 2012-01-1313 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  10
аватар Anetka-gan
Vai esat jau parakstījis pakalpojumu līgumu?
аватар rtytyt
līguma nav, bet ir maksājuma kvīts
аватар irishka82
lieta tāda, ka līguma variantos par maksājuma atdošanu anulēšanas gadījumā ir reģistrēti noteikumi. Vai TA sāks griezt smadzenes?
аватар irishka82
vispār, ja veic avansa maksājumu, tad vispirms bija jānoslēdz līgums, un tad jau ej un veic maksājumu uz līguma pamata.
аватар sigur62
Protams, var, dīvains jautājums. Cita lieta ir tas, cik daudz jums būs jāmaksā. Ja līdz tūres sākumam vēl tālu, zaudējumi būs nelieli. Ja jūsu lidmašīna jau ir aizbraukusi, jūs varat neko nesaņemt.
Pretjautājums: KĀ jūs pasūtījāt ekskursiju, un pats galvenais, KĀPĒC, ja jums nebija naudas?
аватар Anetka-gan
sigur62 tātad līgums netika noslēgts, tāpēc nav skaidrs kādi ir atskaitījumi.
rtytyt ir kvīts, pieprasīt pilnu naudas atmaksu. ja neatgriežas, tad, manuprāt, ir vērts vērsties pie jurista vai patērētāju tiesību aizsardzības organizācijas (nezinu, kā jums to var nosaukt), bez līguma var rasties strīdi.
аватар irishka82
jebkurā gadījumā jābūt gatavam tam, ka TA sāks meklēt kādus kompromisus, piedāvāt variantus, jebko, ja vien izmantosiet servisus. Un nākotnei apgūstiet sev vienu svarīgu noteikumu: pērkot tūrisma preci, vispirms noteikti nokārtojiet visas formalitātes, t.i. līgums, kurā norādīts, kādi pakalpojumi un par cik jums tiek sniegti, uz cik ilgu laiku (datumi), viesnīcas nosaukums utt. Un tikai pēc tam tu ej un maksā.
аватар Biker_Oksana
Un ko tad darīt šādā situācijā? Tiek veikta priekšapmaksa par ekskursiju (ekskursiju) - rezervējiet vietu pie tūroperatora, bet līgums ar TA vēl nav noslēgts, kamēr nav zināms vai ekskursija notiks. Un tad TO paziņo, ka tūres nebūs, teiksim, grupas trūkuma dēļ. TA ir tūrista nauda rokās, līguma nav, ir tikai kvīts. Tas izrādās dubļains. Vai arī situācijā ar tūres traucējumiem TO vainas dēļ, ja nav vienošanās ar TA, nav no kā baidīties?
аватар sigur62
Oksana, šī ir pavisam cita situācija. Tovarišči atbrauca uz TA, saka, gribam atpūsties, saka. TA sarosījās, nopirka čarteru, rezervēja viesnīcu, paņēma apdrošināšanu. Puse no biedriem tika atvesti iepriekš, lai apstiprinātu savus nodomus, ka viņi nav tikai ziņkārīgi, bet noteikti dosies. Un, kad TA visu izdarīja pareizi, biedri saka, ka mums nav naudas, un atdosim pirmo pusi un pārdosim rezervāciju, kam vēlaties. Kaut kas līdzīgs šim, manuprāt.
Tikai daži no mums mīl TA, bet tomēr, lai uzrunātu jebkuru TA, vispirms ir jābūt saprātīgam cilvēkam.
Jauku atpūtu!
аватар Oleksii64
IMHO-TA tomēr atstāj % sev. Līdzīgi kā nodrošinājums.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Kazahstāna
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl