Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums o Jordānija

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
161 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Kā jūs strādājat ar ceļojumu aģentu? Ceļojums pilnībā sabojāts
Kā jūs strādājat ar ceļojumu aģentu? Ceļojums pilnībā sabojāts
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
11 abonenti  • prasīja 2016-12-308 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  14
аватар Avtomaxxx
Pastāsti man, kas ar tevi notika?
аватар mishonok
šerifa indiāņu problēmas vienalga, par to vajadzēja parūpēties jau iepriekš
аватар TatianaZS
Uzmest dusmu lēkmi. Viss.
Pirms parakstīšanas un maksāšanas pakalpojuma līgumā ir jāievada viss.
Vai arī pasūtiet to pats, izmantojot aģentūru, kas specializējas šādos pakalpojumos.
Un jautājumus parasti uzdod PIRMS... Ceru, ka šī būs mācība nākotnei.
Lai jums jauks ceļojums!
аватар mishonok
Piekrītu, viņi nevicina dūres pēc kautiņa
аватар ollennka
Atsauksmes par ceļojumu aģentūrām par to pastāv, lai tajās raudātu. Iestatiet atsauksmes ar saviem iespaidiem, ierakstiet piezīmi šīs aģentūras sūdzību grāmatā. Varbūt tas arī viss.
аватар tinaget
aģentūra bija mūsu mājā. tāpēc viņi pagriezās. Mamma redzēja un it kā saprata. pāris dienas pirms izbraukšanas aizgāju pēc vārdnīcas un palūdzu man pirmajā lapā uzrakstīt frāzi angliski - man vajag ratiņkrēslu. tagad tūrisma aģentūra visu noliedz, bet šī frāze ir rakstīta ar darbinieka roku un viņu vārdnīcu. kā uzzināt, kas ir šī uzņēmuma vadībā un kas viņiem izsniedza licenci? Tā bija dzimšanas dienas dāvana manai mammai. Daudzus gadus krāju pamestai mājai ciematā, bet ar to nepietika. Un vecums spiež. Tāpēc es nolēmu pēc Kijevas gerontoloģijas procedūrām — un tas ir kā spīdzināšana — novērst viņas uzmanību. Kopš dzīvojam, viņa strādā no 13 gadu vecuma. Un traumu kāds narkomāns guvis gaišā dienas laikā – pirms dažiem gadiem vilkis viņu aiz somas 20 minūtes mugurā. Žēl, ka mūsu tautieši sabojāja tik ilgi gaidīto ceļojumu. Un arī Borispiļas darbinieki ir labi. Viņi pat neatvainojās. Varbūt ir kāds publisks jurists - arī es viņam varu būt noderīgs. Paldies jums visiem, dārgie, par jūsu atsauksmēm un laipnību. Priecīgus visiem tuvojošos svētkus!
аватар ollennka
Licence jebkurā tūrisma aģentūrā karājas labi redzamā vietā, ja tā nekarājas, jums ir tiesības to apskatīt, jautājot aģentūras darbiniekiem. Licencē ir norādīts, kurš to izsniedz. Es nezinu par Ukrainas valsts iestādēm, bet noteikti kāds mūsu Rostourisma analogs.
Tūrisma aģentūras vadītājs ir vai nu līguma parakstītājs, vai arī, ja līgumu ar pilnvaras starpniecību parakstījis cits darbinieks, jums ir tiesības pieprasīt šo pilnvaru un nolasīt tajā direktora vārdu.
Bet kā šī informācija var jums palīdzēt, es nevaru iedomāties, jo jūs neesat rakstiski vienojies par šo pakalpojumu ar aģentūru.
аватар AllOverTheWorld
Nesaprotu saistību starp ceļojumu aģentūru un ratiņkrēslu. Šo pakalpojumu sniedz lidosta.
Žēl par mammu...un sabojāto atvaļinājumu. pastāsti visu sīkāk
аватар agent_borabora
Nevar būt.
аватар Slav1
Man bija jāizlasa jūsu ieraksts divas reizes, lai saprastu, kas noticis.
Bet joprojām nav skaidrs, kur lidostā nebija krēslu? -tad tos nodrošina lidostas pakalpojumi
vai nodot? viesnīca?
Pasažieri parasti ceļo ar saviem ratiņkrēsliem un pavadoņiem
аватар kolyan_cat
N-jā. Šeit, kas attiecas uz mani, ir cits jautājums - kurš ir vairāk invalīds - māte vai meita (garīgā).
аватар Apyatka
kolyan_cat Kāpēc esi rupjš? Kādas ir manieres?
Persona ar šādu problēmu saskārās pirmo reizi un neizdevās/nevarēja izskaidrot sevi tūrisma aģentūrā.
Tagad nav ko darīt.
аватар tinaget
kolyan_cat- Es tikai novēlu jums pārvietoties ratiņkrēslā. Tik rupju cilvēku šajā forumā nebiju redzējis. ja neproti komunicēt, uzbāz savu dupsi. un sveiki
аватар Apyatka
Slav1, meitene savai mātei invalīdai nopirka ceļojumu uz Jordāniju. Krēsls lidostā tiek pasūtīts 72 stundas iepriekš. Tūrisma kompānija to nedarīja, lai gan aģents redzēja, ka viens no tūristiem ir invalīds. Gan aģents, gan topikstarters bija notrulināti. Bet jūs nevarat lūgt ceļojumu kompānijai, lai tā nesniedz pakalpojumu, ko neviens nav pasūtījis. Visa atbildība ir uz to, kurš iepriekš nav noteicis pakalpojumu, tas ir, uz topikstarter.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Jordānija
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl