Jautājums o Akaba

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
64 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Rezervējām ekskursiju, noslēdzām līgumu, samaksājām 50%. Apstiprinājums nāca no viesnīcas. Mājās pamanījuši, ka vadītājs nepareizi norādījis atvaļinājuma datumu mēnesi agrāk, nekā sākotnēji bija norunāts.
Rezervējām ekskursiju, noslēdzām līgumu, samaksājām 50%. Apstiprinājums nāca no viesnīcas. Mājās pamanījuši, ka vadītājs nepareizi norādījis atvaļinājuma datumu mēnesi agrāk, nekā sākotnēji bija norunāts.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
5 abonenti  • prasīja 2016-03-309 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  4
аватар brigantina35
Kā aģents es jums saku: neļaujiet vadītājam lēnām labot kļūdu un neprasīt naudu atpakaļ.
аватар Nusia
Šo problēmu varat atrisināt tikai ar vadītāju, kurš organizēja ekskursiju, un viņam jārod iespēja situāciju labot.
аватар Alex_classic
Natālija, neuztraucies, nav nekādu problēmu! Šī nav nekas vairāk kā drukas kļūda!
Ja kļūdos, tad rakstiet personīgā un iejaukšos - esam tūroperatori Izraēlā un Jordānijā "Classic Travel". Un mums ir birojs t.sk. un Pēterburgā :)
аватар Israel4u
Labi, ka pamanījāt! Ja ceļojuma datums nav ļoti tuvu un biļetes vēl nav izpirktas, tad parasti visu var atrisināt, pārrezervējot viesnīcu bez soda naudas un saņemot jaunu apstiprinājumu.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Akaba
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl