Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums o Roma

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
95 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Valūta un nauda»
Kas saskārās ar lidojuma atcelšanu, vai ir jēga sazināties ar firmām, kas nodarbojas ar līdzekļu kompensāciju?
Jautājums vairs nav aktuāls, bet skatos ne tikai esmu saskāries. Sīkāka informācija: caur Tripmaidrim iegādājos biļetes no Harkovas ar īsu pārsēšanos Romā, 5 dienas pirms izlidošanas Ernests atceļ lidojumus no Harkovas un piekrītu lidot no Kijevas, tas ir neērti, bet nav ko darīt un laiks ir ārkārtīgi ierobežots, lai steigtos. Cita situācija: pirkām biļetes atsevišķi - ar pārsēšanos Stokholmā, norvēģi priekšvakarā uz e-pastu atsūtīja uzaicinājumu reģistrēties, un Stokholmā teica, ka lidojums ir atcelts, bet nosūtīts uz galamērķi ar pavadzīmi un nodrošināts ar a. viesnīcā, bet galapunktā ieradās vēlu pulksten 9 . Intereses pēc pieteicu kompensāciju 2 dažādās firmās, bet nu jau 3 mēn. klusums.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
5 abonenti  • prasīja 2020-02-275 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  12
аватар AllOverTheWorld
par ko ir kompensācija? it kā visur viss tika nodrošināts un nomainīts?
аватар ollennka
Loģiski, klusums. Aviokompānija nodrošināja aizstāšanas iespējas, jūs tām piekritāt. Tagad, ja sākotnējie reisi kavētos par 9 stundām vai tiktu ielaisti no citas lidostas, tad varētu runāt par kompensāciju.
аватар kolyan_cat
Vienkārši neloģiski. Apgūstiet materiālus.
Ja lidojums mainīts un/vai ielidošanas aizkavēšanās galapunktā no 2 līdz 2 stundām, pasažierim pienākas kompensācija 200 eiro ekvivalentā tūrista mītnes valsts valūtā.
Ja vairāk par 4 stundām - 400 eiro.
Pagājušajā gadā kompensāciju saņēmu divas reizes. Lai arī man tika dotas aizstāšanas iespējas un tām piekritu, tas nekādi neietekmē kompensācijas izmaksu.
аватар ollennka
kolyan_cat, Jūs aprakstāt lidojuma kavēšanos.
Un jautājuma autorei ir atcelšanas/pārcelšanas situācija, par ko viņi brīdināja 5 dienas iepriekš un droši vien piedāvāja divus variantus: atmaksāt naudu un alternatīvus lidojumus.
аватар AllOverTheWorld
kolyan_cat, tu vienmēr esi tāds kategoriski pompozs visu zinošs. Ir tikai jūsu kompetentais viedoklis, un pārējie vienmēr ir nepareizi un nezinoši.
Turklāt katram konkrētajam lidojumam un konkrētai aviokompānijai ir ļoti daudz nianšu.
Zemo izmaksu un čarterreisi nav regulāri lidojumi
lai gan man un turkiem kaut kā bija problēmas, ja neieradīšos uz reģistrāciju, tad naudas sods.
аватар kolyan_cat
Nu jā, zemo izmaksu aviokompānijām var būt savi noteikumi. Bet, spriežot pēc tā, ka abas kompānijas uz pretenzijām pieņēma autora apgalvojumus, kompensācijas noteikumi attiecas uz visām aviokompānijām neatkarīgi no tā, kura zemo izmaksu aviokompānija vai nē.
аватар AllOverTheWorld
kolyan_cat, cik saprotu, autors uz aviokompāniju nepieteicās !! un tā sauktajos kompensācijas pakalpojumos.
аватар ollennka
Es nesecinātu, ka paziņojumi tika tieši pieņemti. No ieraksta kopumā nav skaidrs, ko un kur autors sūtījis. Un kāda jēga pieņemt, ja aviokompānija par lidojuma atcelšanu ar atbilstošajiem variantiem informēja 5 dienas iepriekš.
аватар Tigrusya
kolyan_cat, tev bija taisnība! Norvēģi atgrieza naudu par atcelto lidojumu - šodien viņi saņēma atmaksu 468 USD apmērā (AirAdvisor). Iesnieguši pieteikumus dažādiem dienestiem.
AirHelp pastāvīgi sazinājās pat tad, kad viss nemainījās. Viņi iesniedza Ernestam prasību, ko aviokompānija noliedza, iesūdzēja tiesā par kompensāciju pirms 5 nedēļām, līdz šim klusi.
AirAdvisor - 4 mēneši klusuma un negaidīti atbilde, ka kompensācija saņemta, detaļas gaida.
Biju domājusi, ka atlīdzība jebkurā servisā ir vienāda, izrādījās, ka tā nav. Norwegian AirHelp par lidojumu pieprasīja 390 eiro, bet AirAdvisor 435. Un Ernestam tieši otrādi AirHelp ir 260 eiro no cilvēka, bet AirAdvisor 200.
аватар Tigrusya
ollennka, informēja uzņēmums, taču iespējas nebija atbilstošas ​​tam, ko viņi gaidīja. Tas bija ar Ernestu. Un viņi rezervēja caur agregatoru, kur sola garantētu pārskaitījumu, ja savienojums kavēsies. Bet par iepriekšējā reisa atcelšanu skaidrības nav. Starp citu, aizkavējās arī pirmais lidojuma segments, kas bija vēlāk nekā atceltais reiss no Harkovas. Tātad mums bija laiks transplantācijai diezgan mugurā, kad nosēšanās jau sākās.
Bet norvēģi nepaziņoja, dienu iepriekš viņi nosūtīja ielūgumu nolaisties. Un viņi mani informēja, ja to tā var nosaukt, jau lidostā.
аватар ollennka
Apsveicam!
Ko nozīmē "opcijas nebija atbilstošas"? Ernest Airlines nepiedāvāja naudas atmaksu par atceltu lidojumu?
аватар Tigrusya
Paldies :)
Viņa piedāvāja naudas atmaksu vai pārrezervāciju lidojumam no Kijevas. Bet manā gadījumā abi varianti man nederēja. Un ja tas būtu starpreiss - kur es dabūtu šo kompensāciju par lietu? Ja būtu zinājis iepriekš, protams, izvēlētos citus variantus. Kijevā viņi nokļuva paši, par savu naudu un ar kaudzi lietām.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Roma
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl